Mittwoch, 21. Juli 2010

ZEYTINYAGLI KARISIK SEBZE


Havalar sicak olunca hafif yemekler tercih edilir oldu,bizim ev halkinin evde olmadigi birgün kendim icin yaptim .Ev halki kizim haric yemekten saymazlar karisik sebzeyi,bende onlarin yokulgunda kendim icin yapiyorum diyet yemegide sayilir.

2 adet havuc
1 adet kirmizi dolmalik biber
1 kase konserve veya haslanmis bezelye
1 kase mantar
1 kase konserve misir
1 adet sogan
karabiber,sarimsak tozu(,1 dis sarimsak)tuz
yarim cay bardagi su
1 cay bardagi zeytinyagi
Tencereye zeytinyagi alnir,sogan yemeklik dogranir pempelsinceye kadar kavrulur.Mantar,küp küp dogranmis kirmizi biber, havuc ,bezelye misir eklenir,karabiber,sarimsak tozu tuz ilave edilir yarim cay bardagi sicak su eklenerek sebzeler kisik ateste pisirlir.

Kommentare:

nesrin hat gesagt…

Nefis olmus. Nedense benimde kendim icin yaptiklarim daha saglikli daha hafif oluyor. Ellerinize saglik. Sevgiler...

GÜL'ÜN MUTFAĞI hat gesagt…

Bende aynı fikirdeyim Öznurcum evde yanlız olsam hiç yemek yapma taraftarı değilim sıcaklarda hiç çekilmiyor ama çocuklar olunca yemek yapmadan olmuyor gerçi biz çocukları büyüttük ama şimdide torunlarla uğraşıyoruz görüntü sebze sevmeyenlerin bile ağzının suyunu akıtacak çok güzel olmuş ellerine sağlık sevgiler canım

Eylem hat gesagt…

serinletici ve hafif yiyecekler en güzeli bencede.ellerine saglık.

Miskokulu Lezzetler -Mine- hat gesagt…

Tam yazlık olmuş bu sebze elinize sağlık sevgiler..

Fuat Gencal hat gesagt…

Ellerinize sağlık. Çok renkli ve leziz görünüyor.

Saygılar.

YEMEK VAKTİ AYLİN hat gesagt…

oo rengarenk cıvık ıvık hafif lezzetli daha ne olsun daha ne olsun:)

lezzet sarayı hat gesagt…

ellerine sağlık çok güzel olmuş...

kalpkurabiye, deniz hat gesagt…

canımm günaydınn blogların sevilen kızı geldii:) dünki yorumun beni çok duygulandırdı:)) çok teşekkür ederimm...:))
bu sebzelerde hayli iştahlandırdıı :))ellerine sağlıkk:))

mintininmutfağı hat gesagt…

günaydınlar diliyorum arkadaşım.malesef sebze bizim evde de sevilmiyor.bu nedenle birçok sebzeyi sadece kendim için pişiriyorum ben de.bu arada böyle bir sebze tabağına ben de hayır demezdim doğrusu.çok lezzetli görünüyor.

PAPATYA PRENSES hat gesagt…

rengarenk ne kadar güzel görünüyor:)

ellerine sağlık ablacım.

umutluhayat hat gesagt…

ellerinize sağlı çok güzel ve sağlıklı olmuş

oznurunelemekleri hat gesagt…

ellerine sağlık canım et yemeklerının yanına harika olur zeytin yağlı sebze sevgilerimle

çeşnici Handan hat gesagt…

Yaza yakışan bir tat olmuş. Ellerine sağlık

Muhterem'le Afiyetle hat gesagt…

Sevgili Öznur,
Bizim evde de sıcak havalar yüzünden ağır değil, bu tarz hafif yemekler ve salatalar tercih ediliyor.
Tarifinde ki sebzelerde hem cıvıl cıvıl hemde nefis görünüyor, ellerine sağlık.

anneminkızıyım hat gesagt…

Canim ellerine saglik, cok güzel olmus, kendini ödüllendirmissin bu yemekle ::))
Bende cok severim sebze yemeklerini, sevgiler....

MUTFAKISTAN hat gesagt…

COK GUZEL OLMUS OZNURCUGUM
ELLERINE SAGLIK
SEVGILER

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin