Samstag, 17. Juli 2010

PEYNIRLI SALATALIK KAYIKLARI





Kahvaltiya yaptigim peynir, domates, kirmizi biber, karisimi salatalik sandallar ,yarin pazar belki kahvaltiya degisik bir fikir olur sizin icin.

1 adet uzun salatalik,(hollanda salataligi)
200 gr beyaz peynir( Feta peyniri kullandim
1 adet kirmizi dolmalik biber
2 adet domates
taze yesil sogan,taze reyhan,nane
Salatalik ortadan uzunlamasina ikiye kesilir,ücer parmak kalinliginda dilimler halinde kesilir Salataliklarin ortasi oyulur.
Beyaz peynir rendelenir,domates minik küp seklinde kesilir,dolmalik kirmizi biber küp küp dogranir.Yesil soganlar, reyhan,nane incecik dogranir ve beyaz peynire hepsi ilave edilerek karistirlir.Salataliklarin oyulmus kismanina kasikla peynirli harctan konur,kasikla peynirler bastirilir,servis edilir

Kommentare:

umutluhayat hat gesagt…

ellerinize sağlık çok şık olmuş

PAPATYA PRENSES hat gesagt…

ah biraz da buraya serinlik:)

sandanllar nefis görünüyor,tam kahvaltılık. ellerine sağlık ablacım.

nesrin hat gesagt…

Ellerinize saglik. Farkli bir ikram olmus. Sevgiler...

anneminkızıyım hat gesagt…

Merhabalar canim, güzel pazarlar diliyorum.
Kahvaltilik icin harika bir fikir olmus ellerine emegine saglik.
Burda arada cok az yagmur yagsada topragi dogru dürüst islatmiyor bile. Hava sicakligi hükmünü sürdürüyor. Dedigin gibi insallah ramazanda serinler oruclulara kolaylik olur.
Sevgilerimle....

Pembe Tatlar hat gesagt…

Burayada burayada:))

Elelrine sağlık canım sunum süper olmuş:)

Mutlu hafta sonları:))

Serap'la turuncu lezzetler hat gesagt…

Çok şık olmuş canımcım ellerine sağlık..öpüyorum mutlu pazarlar

defneylebirlikte hat gesagt…

eveeeeet çok güzel bir fikir öznurcuğum.ellerine sağlık.bu arada perdeleri merak ediyordun.özellikle senin için yayında.yorumunu merak ediyorum.sevgiler...

derya hat gesagt…

Canım ellerine sağlık harika görünü
yor bu şirin kayıklar öpüyorum...

YEMEK VAKTİ AYLİN hat gesagt…

ELLERİNE SAĞLIK,PAZAR SABAHI İÇİN BENİM SANDALLARA KARDEŞ GELDİ BU KAYIKLAR...HİÇ DÜŞÜNMEMİŞTİM BÖLMEYİ ÇOK SAOL ÇİÇEĞİM:))

kalpkurabiye, deniz hat gesagt…

sandallar çok ferahlatıcı canım benim ellerine sağlık.. ne kadar kocamanmış öyle o salatalıklar:)) bir keresinde bahçede bırakmıştık bizde böyle kocaman olmuştu.. aklıma o geldi:))
mutlu haftalar canımm..

sarımutfak-hande hat gesagt…

bu kayıklarda kürekleride harika görünüyor:)))
ellerine sağlık canım

mintininmutfağı hat gesagt…

ay ben bu enfes kayığı yerim.emeğine sağlık arkadaşım.

mintininmutfağı hat gesagt…

bu arada blogcuda epeydir yazıyorum.blogger a yeni geçtim sayılır.ziyaret edersen çooooooooook mutlu olurum gerçekten.inşallah daha sık görüşürüz.

kristalkelebek(aslı) hat gesagt…

Bahar çiçeğim çok şık bir sunum olmuş. Üstelik peynir, domates, biber, salatalık birlikteliği kahvaltı sofraları için çok güzel bir birleşim bence:).
Ellerine sağlık.
Sevgiler:).
aslı

birdutmasali hat gesagt…

ellerine sağlık canım,
bizde dünden beri nihayet nefes aldık..sabah incacik yaz yağmuru vardı hatta ! ama nem dehşet :(

sen ve ben soğuk hava takipçisiyiz :)

YEMEK VAKTİ AYLİN hat gesagt…

bahar çiçeğim ben geldim baktım gittim:)

GÜL'ÜN MUTFAĞI hat gesagt…

Öznurcum evde salatalık olsaydı görür görmez deneyecektim o kadar güzel görünüyorki bayıldım tam benim sevdiğim şeyler ellerin dert görmesin canım

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin