Mittwoch, 29. September 2010

MUZLU CEVIZLI KURU ÜZÜMLÜ KEK

4 yumurta
2 adet muz
200 gr seker
200 gr tereyag veya margarin
1 bardak iri cekilmis ceviz
1 cay bardagi kuru üzüm
vanilya esansi,yoksa 1 paket vanilya
1 paket kabartma tozu,un
1 yemek kasigi nisasta
üzeri icin pudra sekeri

Yumurtalar ve seker koyu bir kivam alincaya kadar cirpilir,erimis tereyag ilave edilerek cirpilir.Ceviz,üzüm, catalla ezilmis muz bir kac damla vanilya esansi eklenir cirpilir.
Kabartma tozu ve un elenerek ayni anda eklenir az cirpildiktan sonra yaglanmis cember kaliba kek hamuru yayilir.Isitlimis 170 derece firinda pisirilir.Kek soguyunca pudra sekeri serpilir.




Kommentare:

zeliha (umutsepeti) hat gesagt…

Ellerine sağlık,harika bir kek olmuşş..Afiyetle...

yemekbiraşk hat gesagt…

bol nusslu nefis bir kek olmuş
ellerine sağlık
sevgiler..

Emel Kurt hat gesagt…

selam ne sevdigim kek lerden biri,hatta ben incir kayisi kurusuda ekliyorum süper bir tat.ellerine saglik sevgiler.

PAPATYA PRENSES hat gesagt…

çok nefis görünüyor ablacım. ellerine sağlık.

sarımutfak-hande hat gesagt…

kek harika olmuş ellerine sağlık canım sabah çayımmın yanına o dilimi alabilirim:))))
sevgiler...

kristalkelebek(aslı) hat gesagt…

Bayılıyorum böyle bol malzemeli keklere:)..Ellerine sağlık Baharçiçeğim, nefis görünüyor.
Sevgiler, öpücükler:).
aslı

Yeşim(lezzetedairnevarsa) hat gesagt…

ellerine sağlık görüntü muhteşem ...

umutluhayat hat gesagt…

ellerine sağlık canım nefis görünüyor kek.

disal hat gesagt…

ben aldığım kilolardan kurtulmaya çalıştıkça nefis kekler iştahımı tekrar kabartıyor.naapcam bilemiyorum..

ellerine sağlık canım..harika..

derya hat gesagt…

Canım kalori bombası bir kek olmuş
ellerine sağlık öpüyorum.

Özlemhan hat gesagt…

Offf kekin hertürlüsüne bayılırım Ellerine sağlık öznurum.

Gönülünce hat gesagt…

Harika bir kek olmuş ellerine sağlık arkadaşım...

Sevgiler...

Ekşimsi Erik hat gesagt…

Ellerinize sağlık, benzer kekleri tatmak nasip olmuştu. Tarçın falanda eklemişlerdi keke ama tarçınsız içinde böyle üzünler falan çok iyi oluyor =)

Serap'la turuncu lezzetler hat gesagt…

mmmmmmmmmmmm muhteşemmmm görünüyor kurabişleri aldım bundanda istiyorummm bennn payımı ayırmışsındır zaten değilmi baharım çiçeğimmm:)) ellerine sağlık canısı çok öpüyorum

aslı hat gesagt…

Nefis bir tsrif olmuş, bayıldım. Hemen denenecekler listesine girdi bile...

hazalca hat gesagt…

güzel bir karışım olmuş kek için.eline sağlık canım

susamcorekotu hat gesagt…

bu enfes kekten 1 dilim de olsa yemeyi ne kadar çok isterdim:)) afiyet şifa olsun,selam ve dua ile

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin