Freitag, 24. September 2010

DAMLA CIKOLATALI KAHVELI KURABIYE



Merhaba arkadaslar,hepinize güzel bir hafta sonu diliyorum.
Köfte patates yapmistim ,firin sicakken birde kurabiye yapayim dedim tarif tamamen dogaclama oldu aklima geleni koydum icine. Bende ev halkida cok begendik tadini.
Kahve ve damla cikolatayla kiyir kiyir nefis bir kurabiye oldu.

15o gr tereyag
1 bardak pudra sekeri
1 cay bardagi cekilmis toz badem
1 cay bardagi damla cikolota
1 paket vanilya
1 kahve kasigi neskafe
1 kahve kasigi bal
1 kahve kasigi kabartma tozu,alabildigi kadar un
kahve cekirdekli cikolota
Erimis tereyag,pudra sekeri mikserle cirpilir.Toz badem,vanilya,bal,neskafe eklenir cirpilir.
Un, kabartma tozu, damla cikolota ayni anda ilave edilerek karistirlir ve yogrularak yumusak bir hamur elde edilir.
Hamurdan ceviz büyüklügünde parca alinarak yuvarlanir,ortasina kahve cekirdekli cikolota konur .Yagli kagit serili firin tepsisine dizilir,isitlimis 170 derece firinda üzeri kizarmadan pisirilir.Ister cayla ister neskafeyle afiyetle yenir.

Kommentare:

zeliha (umutsepeti) hat gesagt…

Kahve çelirdeğiyle birleşinde enfes bişey olmuştur eminim..ellerine sağlık..sevgiler

derya hat gesagt…

Yorumum kayboldu:((Canım kurabiyeler
harika ellerine sağlık tabağı alıp gidiyorum hazır nescafem var:))Öpüyo
rum...

yemekbiraşk hat gesagt…

kurabiyeler harika olmuş ellerine sağlık
sevgiler..

papatya68 hat gesagt…

Öznurum kahve ve çikolata adı geçen heryerde bitiveririm ben kurabiyene bayıldım zaten doğaçlama çıkan lezzetler her zaman çok güzeldir ellerine ve tabi aklına sağlık:)
tarif denenmek üzere alındı bile şekerim sevgiler üşenmesem gecenin bu saatinde bile yapardım inan:D
hayırlı geceler

GÜL'ÜN MUTFAĞI hat gesagt…

Sevgini katmışsındır, Öznur'cum o kurabiyeler güzel olmazmı kıyır kıyır ağızda dağılan kurabiyeler çayla birlikte yiyenlere afiyet olsun o marifetli ellerine sağlık çok öpüyorum canım sevgiler

lezzet sarayı hat gesagt…

ellerine sağlık.

umutluhayat hat gesagt…

ellerine sağlık canım kurabiyede kurabiye olmuş.

Bir Terazi Kizi... hat gesagt…

Ben burada damla cikolata bulamiyorum desem cokmu komik olur? Hic rastlamadim,siz nerden temin ediyorsunuz acaba?

Sevgiler simdiden iyi bir hafta sonu dilerim...

Serpil.

Yemekçinin Mekanı/Nazlı hat gesagt…

ellerinize sağlık. kurabiyelere hiç dayanamam:)

çeşnici Handan hat gesagt…

Canım kurabiyeler harika olmuş ellerine sağlık. Çayın yanına alıyorum sevgilerimle.

YELDA hat gesagt…

kahve ve çikolata benim için ikisi bir arada biri olmazsa öbürüde olmazlrdan veeee ikisi bir arada bu tarifte bayıldımmm gerçekten. Ellerinize sağlık:)

eldivenlerim hat gesagt…

enfes görünüyor, ellerine sağlık arkadaşım.....

hunerlieller hat gesagt…

hımmm pek güzel görünüyor canım.ellerine saglık.doğaclama tarif dahada lezzetli olur.sevgiler.

yemekaski.com seçil hat gesagt…

kurabiyeler harika ellerinize sağlık..

kalpkurabiye, deniz hat gesagt…

canımm öznurcuğum ellerine sağlık gülüm:))
mis gibi kokmuştur kyrabişlerin ne güzell:))
afiyet bal şeker olsun:))
sevgiyle kal tatlım:)

sarımutfak-hande hat gesagt…

kahveli tatlara bayılırım ellerine sağlık canım kurabişler harika

Serap'la turuncu lezzetler hat gesagt…

Baharım çiçeğimmm hani banaaa bu gibi kahve kokulu kurabiyelerdennn:)
şahane olmuş canımcım ellerine sağlık..çookk öpüyorumm

PEPELA'S GARDEN hat gesagt…

Kahve kokusunu hissetim sanki:)
Çok güzel görünüyor!

Gönülünce hat gesagt…

Bazen güzel olsun diye uğraşırız ama olmaz ama acele ile yapılanlar daha güzel olur...Kurabiyende hemen yapıldığı için ve içinde kahve olduğu için de:))harika olmuş...Ellerine sağlık arkadaşım...

Sevgiler...

hazalca hat gesagt…

eline sağlık canım,kahveli herşeyi severim ben.ah bir de kahve selülit yapmasa.....

JİVAGO hat gesagt…

Ellerinize sağlık.Anlaşıldı bloğunuz
aç dolaşılmayacak ve not alındı.

Sevgilerimle..

defneylebirlikte hat gesagt…

mmmmmm ellerine sağlık öznurcuğum.yine harika lezzetler yapmışsın..sevgiler...

nihalasli hat gesagt…

Damla cikolatalarim icin tarif ararken 4 ayak ustune dusmek diyorum benimkine;)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin