Freitag, 22. Oktober 2010

TARHANA CORBASI

Burda havalar sogumaya basladi kis erken gelecek gibi.Havalar soguyunca corbalarin yeride baska oluyor.
Tarhana halis Denizli tarhanasi ,arkadasimin annesi yapmis sagolsun banada verdi burda bir arkadasim denedi ama Denizli tarhanasinin tadini tutturamadi.
Hepinize sicacik bol gezmeli bir hafta sonu diliyorum arkadaslar.

5 yemek kasik toz tarhana
1 yemek kasigi tereyag
1 yemek kasigi nane
1 kahve kasigi pulbiber
5 ,6 su bardagi su,ben et suyu kullandim
üzeri icin kizarmis ekmek

Tencereye tereyag alinir eritilir,nane salca pulbiber eklenir.Bir bardak suda tarhana cirpilir ve tencereye ilave edilir.5 bardak et suyu ilave edilir kaynayinca kadar karistirlir. Eger cok koyu olmussa biraz daha su eklenerek pisirilir.Ben üzerine hazir kizartilmis yuvarlak ekmekcikler koydum ,küp küp dogranmis ekmegi biraz yagda kizartincada kitir ekmekcikler elde edersiniz.

Kommentare:

derya hat gesagt…

Canım Bursa'da buz gibi çorba en gü
zel seçenek ellerine sağlık.Mutlu
hafta sonları çok öpüyorum.

Fuat Gencal hat gesagt…

Ellerinize, emeğinize sağlık. Çok güzel ve leziz olmuş.

Saygılar.

mintininmutfağı hat gesagt…

CANIM ARKADAŞIM ÇOK SEVDİĞİM BİR ÇORBADIR.ELLERİNE SAĞLIK...NEFİS OLMUŞ

defneylebirlikte hat gesagt…

aklıma iyi getirdin öznurcuğum,yarın ben de yapayım..ellerine sağlık canım...

yemekbiraşk hat gesagt…

nefis olmuş çorban canım bende yakıştırıyorum nohutu çorbalara eline sağlık
sevgiler..

anneminkızıyım hat gesagt…

Canim merhabalar, ne güzel bir corba olmus böyle ellerine saglik, sevgiler.
Sana bir ödülüm var ugrarmisin...

sarımutfak-hande hat gesagt…

bayılırım
en sevdiğim çorbalardandır
ellerine sağlık canım

kalpkurabiye, deniz hat gesagt…

canım en sevdiğim çorbadır annem yaptı bu kış tarhanamızı yiyoruz bol bol:))
şifa olsunn..:))

Hayatın Ta Kendisi hat gesagt…

başlığı görür görmez nedense annemi özledim :)

ellerine sağlık canım :)

SERAP UZUN--KARAKAZANDAN hat gesagt…

Tam kis corbasi sicacik,ellerine saglik baharim.

Sevgilerimle.

hazalca hat gesagt…

burda da içine kuru börülce tanesi koyuyorlar.öylede çok sevdim ben.eline sağlık

dokuzuncubulut hat gesagt…

Çok severim. her yıl tarhanamı da kendim yaparım. Ama ben ençok bu çorbanın sunumu çok sevdim. Ne güzel süslemişsiniz öyle.
Ellerinize sağlık, sevgiler.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin