Mittwoch, 22. Dezember 2010

KASARLI LABNE PEYNIRLI NOEL BABA

Bu sirin noel baba minikler icin, kahvaltilarinin yanina, ögün arasinda yaparak onlara süpriz yapabilirsiniz. Yapimi cok kolay hatta miniklerle beraber yaparak onlari sevindirebilirsiniz.
Türkiyede babybel peyniri varmi bilmiyorum yoksa yuvarlak kasardan cay bardagiyla kesebilirsiniz.

2 adet Babybel peyniri
labne peyniri
2 adet cöp sis kürdani
1 adet havuc dilimi
bir kac tane cörekotu
Babybel peynirin ortasi dis kabugundan ayirlir yarisi peynirin üstünde birakilir sapka kismi icin
Cikarilan peynirin kabugundan minik burun icin iki tane kücük yuvarlak sekil kesilir.
Havuc diliminden agiz kismi icin minicik kesilir.Cörek otunu sapka kisminin altina göz kismi olarak yapistirlir.yuvarlak burun gözlerin ortasina yapistirlir, havuctan kesinlen agiz kismi yapistirlir, kürdanin ucuyla labne peynirinden alarak peynirin yan ksimlarina sakal sekli verilir.Cöp sis kasarin ortasina yerlestirilir ,hepsi bu kadar bu sirin noel babalar miniklere afiyetle yedirilir.

Kommentare:

derya hat gesagt…

Canım harikasın bayıldım gerçekten
çocukların bayılacağı bir lezzet el
lerine sağlık öpüyorum.

yemekbiraşk hat gesagt…

harika olmuş :) bayıldım..

kristalkelebek(aslı) hat gesagt…

Baharçiçeğim ne güzel olmuş Noel Babişler:). Burada bu peynirlerden bulursam yılbaşı sofram için ben de yapacağım:).
Ellerine sağlık.
Sevgilerimle:).
aslı

misketlimonu hat gesagt…

Çok sevimli Noel Babalar :) Çocuklar nasıl sevmiştir. Ellerine sağlık Baharçiçeğim..

sarımutfak-hande hat gesagt…

harikalar
ellerine sağlık canım

Meliha Çalışkan hat gesagt…

Canım yaa çok sevimli olmuş bunlar :)))Benimkiler bayılır bunlara...

Ellerine sağlık
Öpüyorum.

kalpkurabiye, deniz hat gesagt…

canım ablacım kutlarım seni çünkü u noel bablar çok yakışıklı olmuşlar:) yılbaşı sofrasına şık bir detay olacaklar emin ol:D
öpüyorum kocaamaaaannn:D

ZELİHA-UMUTSEPETİ hat gesagt…

Çok şirin olmuşlar :)
Çocukların çok hoşuna gideceği kesin,çiçekli böceklisini de denemek lazım :)
Elelrine sağlık..
sevgiler..

kelebeklisaniyeler hat gesagt…

Canim çok sirinler:)) ellerine saglik.

GÜL'ÜN MUTFAĞI hat gesagt…

canım ya çok şirin olmuşlar bende torunlara yapayım onlarda çok beğenecekler ama şapkasını nasıl yapmalı domates dilimleriyle olurmu acaba ellerine sağlık öznurcum çokkkkkkkk beğendim canım sevgiler

Gönülünce hat gesagt…

Çok şirin olmuş bunlar arkadaşım...Tamda yeni yılı beklerken harika bir görüntü..Ellerine sağlık canım...


Sevgiler...

kirac hat gesagt…

merhaba porselen demlik çay etkinliği başlıyor..
ev sahipliği ve tarifler için lüften bize ulaşın..

www.nasibimce.com cbox yada
merakiyidir@nasibimce.com
saygılar..

ham ham ev yemekleri hat gesagt…

Kahvaltı masaları hele çocuklara peynir yedirme konusunda zorluk çekenler için iyi bir çözüm...

TARİF BAHÇESİ hat gesagt…

Harika bir şey olmuş bunlar, yapımı kolay ama minicik olduğu için sakin el lazım. :) Paylaşım için teşekkürler.

dokuzuncubulut hat gesagt…

Çok şeker olmuş bunlar, bayıldım. Ben bile bu kadar beğendim, çocuklar nasıl sever kimbilir. Hele bir de kendileri yaparlarsa...
Ellerinize sağlık, sevgiler.

sevimin sayfasi hat gesagt…

bunlar cok seker olmuslar...
tam benim cocuklara göre, zaten babybeli cok seviyorlar, birde böyle güzel sundunmu tamam...
ellerine saglik canim

Fatoş Öztürk hat gesagt…

Merhaba!
Çocuklar bayılır bunlara çok şirin olmuşlarEllerinize sağlık.Sevgiler...

Tuğba hat gesagt…

Çok şirin olmuşlar biz o peynirden bulamayacağımız için başka türlü adamcıklarda yapabiliriz çok güzel fikir..
sevgiler..

ihlamurcum hat gesagt…

Değişik ve yaratıcı tariflere bayılıyorum.Süperlerrrrrrrrrrrrr

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin