Sonntag, 19. Dezember 2010

KARNIBAHAR BROKOLI GRATEN


Hepinize simsicak sevgiler soguk karli Almanya havasindan, sevgili arkadaslar dostlar.
Cok pratik zaman almayan , et ve balik yemeklerinin yanina bes caylarina yakisan kolay bir tarif
1 adet brokoli
1 adet karnibahar
400 ml sivi krema
300 gr kasar rendesi
bir kahve kasigi karabiber,tuzot,sarimsak tozu



Yikanmis karnibahar ve brokoli kücük parcalara ayrilir tuzlu suda yaklasik 5 dakika haslanir.
Tencereden alinarak suyu süzülür. Borcama sivi krema ve baharatlar eklenerek cirpilir,haslanmis brokoli ve karnibahar eklendikten sonra kasarin yarisi sebzelerin üzerine yayilir.isitilim firinda sebzeler cok yumusamadan pisirilir,kalan kasarlar ilave edilir üzeri kizarinca firindan cikarilir, sicakken servis edilir.


Kommentare:

GÜL'ÜN MUTFAĞI hat gesagt…

öznurcum kış geldimi her hafta pazartesi günleri buranın pazarı bizim eve brokoli mutlaka giriyor çok seviyoruz eşim çok yemek seçmesine rağmen bundan bıkmıyor nedense ikisi bir arada hiç aklıma gelmemişti bende deneyeyim ben de biraz eğişik yapıyorum istersen dene güzel oluyor brokoliyi önce saplarını haşlıyorum sonra çiçeklerini sonra bol soğan kavuruyorum brokoliyide ekleyip biraz kavurup borcama yerleştirip üzerine kaşar serpip peynirler eriyene kadar fırınlıyorum kızartmıyorum çok lezzetli oluyur bloğa koymamışım şimdi farkettim ellerine sağlık canım çok öpüyorum hayırlı geceler

disal hat gesagt…

oh valla ikidir nefis sağlıklı yemeler ekliyosun....

ellerine sağlık canım...

kelebeklisaniyeler hat gesagt…

cok severim ellerine saglik canim,nefis olmus, iyi haftalar.

ham ham ev yemekleri hat gesagt…

Çok severim brokoliyi ama karnıbaharla karışık hiç yapmamıştım kızım makarnalı ve brokoli sos ile yapılanı çok sever..ellerine sağlık.. sevgiler..

YEMEK VAKTİ AYLİN hat gesagt…

Ellerine sağlık canım.Bu kış brokoli ve ben ne iyi arkadaş olduk bilemezsin :)böyleside çok nefis oluyor gerçekten

DATLIM hat gesagt…

Ellerinize sağlık ...bende karnıbahar ve brokoliyi çok severim...yeni bir salata tarifim var banada beklerim :)

derya hat gesagt…

Canımmm mutlu haftalar ellerine sağ
lık öpüyorum.

TARİF BAHÇESİ hat gesagt…

Kış sebzeleri çok güzel oluyor, bayılırım ben bu gratene. Öznurcuğum ellerine sağlık. :D

Hayatcemresi hat gesagt…

Sevgili Öznur,
tariflerin çok güzel ve değişik,bu da öyle, eminim tadı nefistir,ellerin dert görmesin,
sevgilerimle...

Keskinli,Ikizlerinannesi hat gesagt…

canisi süper bir lezzet ben bayiliyorum buna ama esim sevmiyor en iyisi ben san ageleyim :)) ama karda kisda zor olur yok yok ben dogru mutfaga gideyim :)))
ellerine saglik öptüm...

yemekbiraşk hat gesagt…

eline sağlık canım nefis olmuş:)
sevgiler..

Zencefil ve Tarçın hat gesagt…

Kış için nefis bir tarif, ellerine sağlık.Sevgiler...

senemcabuk hat gesagt…

işte bunu mutlaka denemeliyim elinize sağlık

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin