Mittwoch, 12. Januar 2011

PATATESLI KEK ; BAHAR HAVASINDA GECEN KIS TATILI

Hepinize yeni bir yildan sicacik sevgiler selamlar arkadaslarim


5 ,6 adet patates
3 adet yumurta
1 su bardağı yoğurt
1 su bardağı sıvı yağ
1,5 su bardağı un
yarim paket paket kabartma tozu
1 çay kaşığı kırmızıbiber ,karabiber,sarimsak tozu,
100 gr beyaz peynir
100 gr. kaşar peyniri
2 dal dereotu,taze sogan



Patatesleri yıkayıp soyduktan sonra, cips şeklinde incecik rendelenir

Derin bir kapta yumurtalar, sıvı yağ, yoğurt,, tuz, karabiber, kırmızı biber,sarimsak tozu ufalanmis beyaz peynir,rendelenmiş kaşar peyniri,kiyilmis dereotu ve sogan eklenir ve kabartma tozunu ve unu ilave edilerek karistirilir.Bu karisima patatesler eklenerek karistirilir.Un gerekirse biraz daha ilave edilir
Baton kek kalibi yaglanir ve papatesli karisim yayilir üzeri kizarincaya kadar pisirilir.Sicak sicak cayla servis edilir












Kommentare:

narcicegirengi hat gesagt…

Ellerinize saglik. Kek muhtesem gorunuyor:) Cok severim patatesli keki. Ic malzemesi de oldukca zengin.
Sevgilerimle:)

lezzet sarayı hat gesagt…

ellerine sağlık kekin çok güzel lmuş..yiyip kilo almamak stüne vermek ben ce muhteşem.

birdutmasali hat gesagt…

hoş geldin öznurcuğum,
ne güzel gelmişsin ve sanada ne iyi gelmiştir.
güzel tarifin afiyetler olsun
(ben daha iyiceyim teşekkür ederim, öksürüğü kontrol altında tutmaya gayret ediyorum )
sevgiler canım

feray hat gesagt…

Öznur um sen sıcak havaya geldim diyorsun biz senin gördüğün soğuğu görmediğimizden bu havalar bize soğuk geliyor.
Kek harika elleine sağlık canım..
Sevgiler..

ham ham ev yemekleri hat gesagt…

Severek yaptığım bir kektir ellerinize sağlık...Allah kimseyi yanlız bırakmasın hele arkadaşsız hiç.. sevgiler

birdilimdus hat gesagt…

Öznurcuğum ne güzel hasret gidermişsin kek de harika görünüyor yani.


Sevgiler,
Evren

sarımutfak-hande hat gesagt…

güzel geçmesine sevindim açık büfe beni cezbetti:))))
kek de çok güzel olmuş canım ellerine sağlık

kelebeklisaniyeler hat gesagt…

Canim ellerine saglik kekin nefis tarifini alcam...ayrica tatilin güzel geçmis senin için sevindim mamalar da nefis hemide kilo almadin bu haksizlik yaa:)) öpüyorum seni.

Sevil hat gesagt…

ne güzel bir tatil olmuş en güzelide kilo almamış olman maalesef ben o kadar şanslı degilim şans demeyelimde demekki yeteri kadar yakmıyorum yüzmüyorum :))
canım benim kekinde enfes olmuş ellerine sağlık afiyet bal olsun
sevgiler

Pembe Tatlar hat gesagt…

Gerçekten hem istediğini yiyip hemde kilo almamak harika:)))

ellerine sağlık canım patatesli ekki çok severim:D

**kalpkurabiye**deniz** hat gesagt…

Öznur Ablacığım hoşgeldin sefalar getirdin:)
ne güzel bir tatil geçirmişsiniz..çok seindim adınıza:)
tatlılarda nefis görünüyordu bu arada:)
insan dayanamaz ki zatenn:))
patatesli kek de nefis görünüyor ellerine sağlık ablacım..

Hayatın Ta Kendisi Lokantası hat gesagt…

ellerine sağlık çok lezzetli bir kek olmuş..

sevgiler :)

birsence hat gesagt…

pekbir severim...ellerine sağlık canım...

CAFE PEPELA hat gesagt…

Hoşgeldin canım hoşgeldin!
Tatilinizin iyi geçmesine sevindim.Fotoğraflar çok hoş hele o tatlılar yok mu..
Dalasım geldi :) Onların hepsini yer,öylece kala kalırdım herhalde/bayan iştah iş başında :j
Çok iyi etmişsin,sporla,yürüyüşle.
Tuzlu kekleri çok severim.Patatesli kekin yeri de ayrıdır benim için.Evlendiğimiz ilk sene çok yapardım,bayılırız.Ellerine sağlık.Kalbi selamlarımla

anneminkızıyım hat gesagt…

Merhabalar canim, hos geldin sefa getirdin. Tatilinin güzel gecmesine cok sevindim, fotolarda harika.
Patatesli kekinde mis gibi olmus ellerine saglik.
Aman kapilari kapali tutu, grip iceri girmesin.
Aksam uyku yok sabah 4-5 de basliyor bir öksürme, bitmek tükenmek bilmeyen iltihapla dolu, yanimda her an paket paket mendiller. Allahim dert vermesin, cümle dertlilerede sifa versin insallah, sevgilerimle...

HayatCafe hat gesagt…

Canım yaa bizde burda 18 derecelerde çok üşüyoruz.Tabii sizin gibi eksilerde yaşayınca insana bu havalar bahar gibi geliyordur.Allah yardımcınız olsun.

Ne güzel tatiller yapmışsınız ama çok kıskandım.Mamaları götür,birde kilo alma :))))) Afiyetler olsun arkadaşıma...

Kek yine nefiss görünüyor canım
Ellerine sağlık
Öpüyorum.

GÜL'ÜN MUTFAĞI hat gesagt…

öznurcum hoş geldin canım ne güzel bir tatil olmuş ben türkiyede olduğunuzu bilmiyordum yurt dışında kısa bir tatil sanmıştım inşallah istediğin gibi dinlenmişsindir
patates neye girse yakışıyor bayılıyorum herşeyine nefis bir kek olmuş canım ellerine sağlık
öznurcum bu ara yine sağlık sorunları yaşıyorum boynumda bir kaç tane fıtık boyun düzleşmesi kireçlenme var çok rahatsızlık veriyor gözümde, başımda ağrılar var doktordan gelemiyorum kusura bakma sizleri ziyaret edemedim sevgilerimle hayırlı pazarlar canım

Serap'la turuncu lezzetler hat gesagt…

çokk severimmm bayılırımmm harikaa ellerine sağlık baharım çiçeğimm....mucukladımm

Zencefil ve Tarçın hat gesagt…

Hoşgeldin, sefalar getirdin. Ben de severim tuzlu kekleri, senin patatesli kek de harika, ellerine sağlık.Sevgiler...

dokuzuncubulut hat gesagt…

Hoşgeldin Öznurcum. Belli ki tatil çok güzel geçmiş, fotoğraflar harika, ellerine sağlık arkadaşım:))
Patatesli kekin nefis görünüyor. Yeşillikler içine hem renk katmış, hem de lezzet...
Sevgiler.

TARİF BAHÇESİ hat gesagt…

Mmmmhhh açık büfe resimler harika!!!! Güzel bir tatil geçirmişsin. Senin adına sevindim canım. Patatesli kekin harika, bu tarz tuzlu kekleri çok sevirim. Ellerine sağlık canım benim.

hazalca hat gesagt…

hemşerim hoşgeldin.tatilin güzel geçtiğine çok sevindim.yediğin içtiğin senin olsun,gördüğünü anlat denir ya,sen hepsine değinmişsin.sevgiler

sevimin sayfasi hat gesagt…

hosgeldin canim, o güzel havadan yine almanyanin soguk ve yagmurlu havasina alismak biraz zor olmustur sanirim...
kek süper görünüyor, ellerine saglik canim

defneylebirlikte hat gesagt…

HOŞGELDİN CANIM.HARİKA BİR TATİL OLMUŞ.SENİ DE ÖZLEMİŞTİK.KEKİN HARİKA.ELLERİNE SAĞLIK.

DR.NİRVANA hat gesagt…

oooo okadar ye kilo alma...sırrını isteriz valla...kekini ben yiyemem ama harika görünüyor...tabi tercihim alttaki nutellalı olurdu...sevgiler...

disal hat gesagt…

oh sefan olmuş çiçeğim..ne güzel gezmişsin ..açık büfeye gözüm düştü...ne güzel görünüyor öyle..tabi senin patatesli kekden daha güzel değil.çünkü ben bayılırım patatesli lezzetlere:)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin