Freitag, 21. Januar 2011

MINIK VOLOVANDA HAYDARI

Hepinize sicacik huzurlu bir hafta sonu diliyorum arkadaslar.

Haydari mezeler arasinda cok sevilen pratik, malzemesi az cabuk  hazirlanabilen bir meze,sunumu minik volovanlarla yaptim böylede cok begenildi misafirler tarafindan.

1 bardak süzme yogurt
1 paket hazir volovan
1oo gr beyaz peynir
1 dis sarimsak
1 kahve kasigi kuru nane
2 dal dereotu
3 yemek kasigi zeytinyagi
reyhan yapraklari

Süzme yogurt cirpilir, kuru nane,ufalanmis beyaz peynir,kiyilmis dereotu, ezilmis sarimsak zeytinyagi yogurta eklenir ve cirpilir.
Volovanlarin ortasina kasikla haydari konur ,üzerine reyhan yapraklari konarak servis edilir.


Kommentare:

ZELİHA-UMUTSEPETİ hat gesagt…

Çok şirin olmuşlar canım,ellerine sağlık..
Mutlu haftasonları diliyorum..
sevgilerimle..

eldivenlerim hat gesagt…

volavanmı hiç tadmadım, ama görüntü enfes, ellerinize sağlık......

ham ham ev yemekleri hat gesagt…

Görüntü şahane,ellerinize sağlık...

yemekbiraşk hat gesagt…

güzel başlangıç olmuş eline sağlık canım..

lezzet sarayı hat gesagt…

çok şirin olmuşlar ellerine sağlık.

semihaguler hat gesagt…

Çok güzel bir sunum olmuş.Güzel düşünmüşsünüz.Ellerinize ve aklınıza sağlık.İyi hafta sonları.

JİVAGO hat gesagt…

Yine çok güzel bir tarif, ellerinize sağlık. Sizin blogunuza gece aç karnına girmemek lazım. Karar aldım.
Aileye Sevgilerimle iyi haftasonları
dilerim.

papatya68 hat gesagt…

selam Öznurum
ellerine fikrine sağlık sunuma bayıldım biz zaten haydariyi çok severiz sunum bu şekilde olunca süper olmuş fikir alınmıştır teşekkürler
sevgiler canım

GÜL'ÜN MUTFAĞI hat gesagt…

çok şirin olmuşlar öznurcum minik minik 2 güzel lezzet bir arada misafirlerimizin hem gözüne hem midesine hitab edecek ellerine sağlık canım sevgilerimle hayırlı hafta sonları

dokuzuncubulut hat gesagt…

Volavanı hiç böyle denememiştim, harika bir fikir:)) Sunumu çok şık olmuş, ellerine sağlık arkadaşım..

**kalpkurabiye**deniz** hat gesagt…

ablacımm ellerine emeklerine sağlık çok güzel görünüyorlar ellerine emeklerine sağlık..
mutlu haftasonları:)

Pembe Tatlar hat gesagt…

Görüntü şahane elelrine sağlık canım...

hunerlieller hat gesagt…

sunum çok güzel. eline emegine saglık arkadaşım..

feray hat gesagt…

Öznurum harika ,çok güzeller ellerine sağlık.
Öpüyorum, sevgiler..

Özgen hat gesagt…

Merhaba fikriniz çok hoşum gitti.Mutlaka bir yoğurtlu tarifimi misafirlerime böyle deneyeceğim sevgiler....

defneylebirlikte hat gesagt…

ÖZNURCUĞUM HARİKALAR.ELLERİNE SAĞLIK.SEVGİYLE...

Cafe Pepela hat gesagt…

Ama çok cici görünüyorlar!
Sunum harika :)
Ellerine sağlık çiçekim.
Mutlu pazarlar..

Sütüme Sarelleme Karışma!!! hat gesagt…

bayıldım ben bu sunuma! eminim çıtır çıtır tek lokmada yenilesi nefis tatlar olmuştur hem de haydari ile ferah bir tat gelmiştir... ellerinize sağlık...

kelebeklisaniyeler hat gesagt…

canim harika her zaman ki gibi ellerine saglik o volovanlarla neler yapiliyor:)) çok pratik iyi haftalar dilerim sevgiler.

nihalasli hat gesagt…

Cok guzel bir sunum..Elllerine saglik..

kristalkelebek(aslı) hat gesagt…

Baharçiçeğim harika bir sunum olmuş, volovanda sunmak çok iyi fikir:). Haydari zaten favori mezelerimdendir. Ellerine sağlık canım:).
Sevgiler...
aslı

Gönülünce hat gesagt…

Volovonlar nefiss olmuş sunumda çok şık görünüyor ellerine sağlık canım...

Sevgiler...

HayatCafe hat gesagt…

Canım kesinlikle çok güzel görünüyorlar.Haydariye zaten bayılırım,böyle sunumda çok güzel olmuş.

Elllerine sağlık canım benim
Öpüyorum.

hazalca hat gesagt…

volovanın ne olduğunu bilmiyorum ama haydariyi çok severim.görüntü ise mükemmel

yasemin hat gesagt…

ellerinize saglik ;) banada beklerim www.tatlikurabiyem.blogspot.com

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin