Sonntag, 1. Mai 2011

LOR PEYNIRLI KABAK RULOSU

Hepinize sicacik bol gezmeli bir pazar günü diliyorum arkadaslar.

4 adet uzun kabak
1 kase lor ve beyaz peynir
bir kac dal dereotu
karabiber,sarimsak
siviyag
Kabaklar ince uzun dilimler halinde kesilir,tavaya cok az yag eklenir ve kabaklar kizartilir.Lor peyniri beyaz peynir kiyilmis dereotu,karabiber ezilimis sarimsak(ben sarimsak tozu kullandim) eklenerek karistirlir.Kagit havluya alinan kabaga peynirli harctan konur ve rulo seklinde sarilir, kürdanla tutturulur.Kahvaltilara ve 5 caylarinin yanina nefis gidiyor.

Kommentare:

Fatma hat gesagt…

önce güzel dileklerin için teşekkür ediyorum
kabak rulo lar harika olmuş ellerine sağlık

**kalpkurabiye**deniz** hat gesagt…

ablacımm nefis bir aperatiff:) ellerin dert görmesinn:))
mutlu pazarlar diliyorumm:)
sevgiler..

GÜL'ÜN MUTFAĞI hat gesagt…

hafif ama lezzetine doyulmaz sunumuylada göz dolduran bu tarife bayıldım öznurcum ellerine sağlık canım ilk fırsatta deneneceklerden sevgilerimle hayırlı pazarlar

anneminkizıyim hat gesagt…

Canim merhabalar, peynirli kabak rulosu harika olmus ellerine saglik.
Ayrica asagidaki harika doga manzarasi ve gezintiniz mükemmel olmus, güzel paylasimlar icin tesekkürler. Bizim bir aydir oglumun ani rahatsizlansamindan dolayi gezintilerimiz hastane oluyor.
Sevgiler...

derya hat gesagt…

Canım ellerine sağlık nasılda güzel görünüyor öpüyorum.

PAPATYA PRENSES hat gesagt…

Patlıcanlası yaparım sıksık, kabaklıda denemem lazım:)

Ellerine sağlık ablacım.

Muhterem'le Afiyetle hat gesagt…

Sevgili Öznur,
Kabak ruloları nefis görünüyor, ellerine sağlık.
Ben genelde patlıcanla yapıyordum ama kabakla yapılanda çok lezzetli görünüyor.
Tamda kabak mevsimi, pazarda bol bol kabak bulmak mümkün.

papatya68 hat gesagt…

Selam canım
afyet olsun ne güzel bir aperatif olmuş eline sağlık ben yaparsam kesinlikle üzerine sarımsaklı bir domates sos dökerim offff dadından yinmez gari:))))
güzel pazarlar bacım

Pembe Tatlar hat gesagt…

Canım görüntü şahane ellerine sağlık...

Hayat Cafe hat gesagt…

Canımcım lor peynirini çok seviyorum.Kabağada çok yakıştığına eminim.
Ellerine sağlık.
Öpüyorum.

kristalkelebek(aslı) hat gesagt…

Baharçiçeğim bayıldım bu güzellere:).
Misafirlerim için yapacağım mutlaka ben de:).
Ellerine sağlık canım.
Sevgileeeer:).
kelebeğin

hazalca hat gesagt…

çok enteresan bişeymiş bu.daha önce hiç görmemiştim.kabak kızarınca ağır geliyo bana ama misafirlere güzel bir sunum olur

sevil şahin hat gesagt…

ablacım nefis bir aparatif olmuş ellerine sağlık afiyet bal olsun
sevgiler

yemekbiraşk hat gesagt…

öznurcum çok güzel meze olmuş..
eline sağlık canım
sevgiler..

dokuzuncubulut hat gesagt…

Tam misafir sofralarına yakışır bir sunum ve lezzet olmuş.
Ellerine sağlık olsun, sevgiler.

Hülya hat gesagt…

Baharçiçeğim ne güzel bir tarif bu. Not aldım denemeliyim en kısa zamanda.
Ellerine sağlık canım..

Serap Uzun..karakazandan hat gesagt…

Ellerine saglik Öznurcugum,hep görüyorum biberli bak kabaklisi da oluyormus.Hemen denemeli degil mi cnm?
:)

zubizup hat gesagt…

Tüm annelerin anneler gününü kutluyorum
Turkish Underwearing desing
www.yoncatoptan.com
If you wisit me , I will be glad:)
:)
:):)
:):):)
:):):):

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin