Sonntag, 11. September 2011

YABAN MERSINLI KEK



Cay kahve bahane etkinligine gönderiyorum
200 gr tereyag
200 gr seker
200 gr un
4 yumurta
250 gr yaban mersini
1 paket vanilya
1 paket kabartma tozu
1 cay kasigi limon suyu
50 gr hindistan cevizi

Tereyag, seker cirpilir,yumurtalar eklenir cirpilmaya devam edilir.Vanilya, hindistan cevizi ilave edilir,un ve kabartma tozu elenerek ilave edilir. Yikanmis yabanmersini eklendikten sonra kasikla karistirilarak yaglanmis kaliba harc dökülür.Isitilim 180 derece firinda yaklasik 50 ,60 dakika pisirilir.

Kommentare:

lezzet sefasi hat gesagt…

Harika olmsu kekin arkadasim.
Baahrin her halini severim, ilk bahar ,son bahar beni hep mutlu eder
sevgiler
Sefa

tatlilar gülcandan hat gesagt…

Ellerine saglik afiyetler olsun

birdutmasali hat gesagt…

öznurcum
sakın ! kimseye verme !
onlar bana küsmez :=)
ben alıp usul usul kaçayım .....

yildiz hat gesagt…

yabanmersinini cok severim ama,hic keklerde kullanmadim,insallah mevsimi gecmeden yaparim.sana bir ugruyayim baharimcicegim,belki bir dilim kalmistir.

umutluhayat hat gesagt…

ellerine sağlık canım ,enfes görünüyor.

Fatma hat gesagt…

ELLERİNE SAĞLIK CANIM ...
YABAN MERSİNLERİ PİŞİNCE HARİKA BİR LEZZET OLMUŞTUR EMİNİM
SEVGİLER:)

Gelibolu17 hat gesagt…

selam canım,bu güzel tarifin için çok teşekkürler,ellerine sağlık,şimdi yayınladım,gene bekliyorum,sevgiler :)

http://gelibolu17-midedenkalbe.blogspot.com/2011/09/caykahve-bahane-bu-tarifler-cok-sahane.html

defneylebirlikte hat gesagt…

ben yabanmersininden reçel yaptım bu yıl süper oldu.senin kekte müthiş.ellerine sağlık canım.bir yerlere kaybolma sen de yokluğun hemen farkediliyor aklında olsun.sevgiler....

yemekbiraşk hat gesagt…

ellerine sağlık canım nfis olmuş beence.. evet bizde bugün ormandaydık sana katılıyorum çok güzel rengarenk tam orman zamanı..

eldivenlerim hat gesagt…

yaban mersinli olması değişikmiş, görüntüsü zaten enfes, ellerine sağlık arkadaşım......

anneminkizıyim hat gesagt…

Hiiim nefis ellerine saglik canim, yaban mersininin enfes tadina bayilirim, keklerede cok yakisiyor, emegine saglik,
sevgiler....

Hülya hat gesagt…

Çok severim sonbaharı Baharçiçeğim. En çok bu mevsimin sebzesi, meyvesi harika oluyor. Yabanmersini (tazesi) malesef bulunmuyor buralarda. Olsa denemek istediğim o kadar çok tatlı var ki..
Ellerine sağlık canım, kek harika..

Hayat Cafe hat gesagt…

Ahh canım inan buralarda orman olsa koşar giderim ama ben yinede bulduğum her fırsatta yürüyorum.

O dilimi yemek istiyoruuum.
Nefiss görünüyor canım..
Ellerine sağlık.

PAPATYA PRENSES hat gesagt…

yakında eklersin yine orman fotolarını ben de iç geçirterek bakarım artık:)

ellerine sağlık ablacım.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin