Freitag, 16. September 2011

CEVIZLI KESKÜL




Hepinize  sicacik  güzel  bir  hafta  sonu diliyorum arkadaslar
tarifi caykahve bahane  etkinligine  gönderiyorum
1 litre süt
1 su  bardagi  seker
1 cay  bardagi  ince  cekilmis  ceviz
3 yemek  kasigi  pirinc unu
2 yemek  kasigi   hindistan  cevizi
1 yemek  kasigi  nisasta
1 paket  vanilya
Süt  tencereye  alinir  vanilya  ve  ceviz  haricinde  bütün  malzemeler ilave  edilirek  koyulasincaya  kadar  karistirilarak  pisirilir.Vanilya  ve  ceviz eklendikten  sonra  bir  tasim  daha  kanatildiktan  sonra  ocaktan alinir.Kaselere  paylastirilir soguduktan  sonra  buzdolabinda  bir  kac  saat  bekletildikten sonra servis  edilir.






Kommentare:

birdutmasali hat gesagt…

ah ne güzel olur öznurcuğum..
çok sevilir ...
ama ben cevizsiz istesem üzmem dimi ? :=)

HEDEN hat gesagt…

Çok guzel bir lezzet,sunumda çok şık.ellerıne saglık canım.

PAPATYA PRENSES hat gesagt…

Kasenizi sevsinler efendim:)
Keşkülde enfes görünüyor, ellerine sağlık ablacım..

sevimin sayfasi hat gesagt…

süper görünüyor, hele bardaga bayildim...
ellerine saglik canim

tatlilar gülcandan hat gesagt…

Günaydin canim hayirli sabahlar .Ellerine saglik afiyetler olsun .Kasende cok hos degisik sevgiler öptüm.

Baharcicegi hat gesagt…

Kaseyi Türkiyeden almistim arkadaslar,kirilmasin diye bagaja vermemistim el cantamda getirmistim öyle üstüne titredim yanii

LEYLA'nın KAHVE DÜKKANI hat gesagt…

ne de güzel bir Osmanlı tatlısıdır bu. ellerine sağlık. Kahve Dükkanı'ndan sevgiler...

anneminkizıyim hat gesagt…

Hiiim bu nefis keskülün yanina güzel günesli bir hafta sonu iyi giderdi ama, hava kapali ve soguk. Disari cikmak istiyorum ama istek yok, ben bu keskülü yiyip evde mutlu mutlu oturmaktan baska, aklima yapacak gelmiyor, sevgiler...

Fatma hat gesagt…

canım benim keşkül harika olmuştur eminim
ama o güzelim kaseni
sevsinler
çok şık görünüyor
ellerine sağlık sevgiler:)

SEVALCE LEZZETLER hat gesagt…

Sana da güzel hafta sonları arkadaşım.
Ellerine sağlık,şık kaseye güzel yakışmış keşkül.
Sevgilerimle...

Gönülünce hat gesagt…

Keşkül nefis görünüyor ama kup gözüme daha bir güzel göründü:))Ellerine emeğine sağlık canım...

Sevgiler...

PaSaSofraM hat gesagt…

Biz zayifliyoruz etkinligi
Merhaba sayfamda cok arkadaslarin diyet yemekleri sormasiyla yola cikiyorum, tabiki ben kendimde kilo vermek istedigim icin benim icinde iyi olacagini düsünüyorum. Kisacasi ben diyet yemekleri icin bir etkinlik yapmak istiyorum diyet denince yagsiz tuzsuz yemek yemek ilk akla geliyor halbuki nekadar güzel yemekler yapabiliriz bununlari paylasmak istedigim icinde sizleride davet ediyorum 01.10.2011 baslayip 01.11.2011de tüm arkadas ve doslarimi takipcilerimi davet ediyorum.

Simdiden kilo vermek isteyen tüm arkadaslarimiz adina yardim ve paylasimlariniz icin cok tsk.ler

Saygilarimla Pasa-kizi

derya hat gesagt…

Canım yine çok şık bir sunum ellerine sağlık çok şık ve leziz öpüyorum.

Aynur hat gesagt…

Ellerine sağlık canım hem sunum çok şık hemde lezzetli görünüyor afiyet olsun bende aynı kaselerden kullanıyorum sunumuna bayılıyorum:)
sevgiler

kristalkelebek(aslı) hat gesagt…

Baharçiçeğim ben nihayet döndüm:). Ve sayfanda harika bir tatlıyla karşılaştım, ellerine sağlık canım. Kupun çooook şık, bayıldım, çok zevklisin:).
Kocaman öpüyorum..
kelebeğin;)

GÜL'ÜN MUTFAĞI hat gesagt…

öznurcum keşkül zaten imrendiriyor şık görüntüsüyle o kadar güzel görünüyorki hepimize iç geçirtiyorsun kaseye bayıldım çok zevklisin ellerine sağlık canım

çeşnici Handan hat gesagt…

Çok severim nefis olmuş bardak da çok şık sunum harika olmuş ellerine sağlık canım afiyetler olsun.

birsence hat gesagt…

ellerine sağlıkm canım ...mutlu bir hafta diliyorum...

defneylebirlikte hat gesagt…

eline sağlık öznurcuğum.resimler pek güzel çekilmiş.tarifte mis gibi...

Hayat Cafe hat gesagt…

Canııııım bu nasıl güzel ve şık bir sunumdur böyle..:)))
Bayıldııııııııım.
Ellerine sağlık canım..
Keşkülü çok severim.
Nefiss görünüyor nefisss..
ÖPÜYORUM.

susamcorekotu hat gesagt…

içindekiyle kabıyla mükemmel harika:)))sevgiler

Gelibolu17 hat gesagt…

canım merhaba,güzel keşkül tarifin şimdi yayında,çok teşekkür ederim,ellerine sağlık,selamlar :)

Baharatın Kızı hat gesagt…

Çok şık bir sunum kaseler çok değişik.Bayıldım ellerinize sağlık;)

olsada yesek suzan hat gesagt…

keşkül sevmeyen bile bunu yemek için yarışır nasıl güzel bir kase öyle tam krallara layık yani ellerine sağlık...

şirin aksoy hat gesagt…

ayy ben bu kupa bayıldım çok şık görünüyor eminim tadı da güzeldir ellerinize sağlık:))

yersofrasi.org hat gesagt…

Bademlisine alışmış biri olarak cevizlisinin tadını merak ettim. Ayrıca servis ettiğiniz kase çok hoşuma gitti, çok şık. Ellerinize sağlık.

anneminkizıyim hat gesagt…

Hayirli haftalar canim, nerelerdesin,

sevgiler...

disal hat gesagt…

keşkülümü beğensek,kaseni mi beğensek bilemedim:)harika bir ikili olmuşlar...ellerine sağlık canım:)))

eldivenlerim hat gesagt…

sunumu çok şirin olmuş;) çok lezzetli gözüküyor, ellerine sağlık arkadaşım.
bende mimin seni bekliyor;) alırmısın.....

anne eli gibi hat gesagt…

ellerine sağlık baharcım,harika görünüyor(reyhan kesici)

isoon hat gesagt…

bu nasıl güzel bi kuptur bayıldım, elinize sağlık tabi...

hazalca hat gesagt…

canım öncelikle ziyaretime gelip,destek olmana çok sevindim.ancak döndüm buralara.yokluğumda yaptıklarına baktım,hepsi çok güzel.eline sağlık.hayırlı bayramlar

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin