Freitag, 23. Dezember 2011

BEYAZ CIKOLATALI CHEESECAKE



Hepinize simdiden saglikli, huzurlu, bereketli, mutlu, umutlu yeni bir yil dilerim.
Yeni yilda bütün isteklerinizin dileklerinizin olmasi dilegiyle .


100 gr seker
200 un
100 gr tereyag
1 paket vanilya sekeri
1 cay kasigi kabartma tozu

750 gr quark(labne peyniri )
150 seker
1 paket vanilya puding
200 ml krema
4 yumurta
1 paket vanilya sekeri

200 gr beyaz cikilota
100 ml krema
100 gr bitter cikilota

Seker, tereyag,cirpilir,yumurta vanliya sekerieklenir cirpilmaya devam edilir.Un kabartma tozu beraberce eklenerek yogrulur.
Yaglanmis kaliba hamur el ile bastirilarak yayilir,kenarlardan 1 cm cikarilir quarkli harc konuldugunda kenarlardan hemen yanmamasi icin.
Quark,krema,vanilya pudingi,seker,vanilya sekeri ,yumurtalarin sarisi sirasiyla eklenerek cirpilir.
Yumurtalalarin beyazi mikserle beyaz bir kivama gelinceye kadar cirpilir.Kasikla alttan üste dogru harca eklenir.
Isilitlimis 180 derece firinda yaklasik 60 dakika pisirilir.
Krema ve beyaz cikilota tencerede kaynatilmadan eritilir,cirpilir.
Sütlü bitter cikilota benmari üsülü eritilir.
Beyaz cikilota pastanin üzerine esit sekilde yayilir.Bitter cikilotayla yuvarlak sekil verilerek kürdanla icten disari dogru cekilir. Bir gün bekleyince tam kivaminda oluyor,ama ben misafirlerime hemen o gün servis etmistim.

Kommentare:

anne eli gibi hat gesagt…

nefis görünüyor canım ellerine sağlık.sanada mutlu yıllar,iyi tatiller..

tatlilar gülcandan hat gesagt…

Canim bu ne aksam aksam ben tabagi aliyorum .Cok güzel görünüyor bu tam benlik bir pasta olmus hic dayanamam.

birdutmasali hat gesagt…

o güzelim cheescake ne öpücükler canımmm...
ne çok severim !

ve ayrıca Almanyanın tüm ışıltısına benden selam ola..
ne güzeldir oralar şimdi :)

çok sevgiler iyi tatiller

Eylemin mutfagı hat gesagt…

ellerine saglık.

sevimin sayfasi hat gesagt…

en cok sevdigim pastalardan biri, cok severim, seninde ellerine saglik canim süper görünüyor...
sana ve ailene iyi noel tatili diliyorum...
sevgilerimle

Mutfak Havlusu hat gesagt…

Beyaz çikolata ile hiç tükettiğim birşey değil çok güzelmiş denemek lazım sınavlarımdan sonra:-)
ellerine sağlık,selamlar.

Gönülünce hat gesagt…

En sevdiğim beyaz çikolata:)) nefiss elerine sağlık canım...İyi tatiller dilerim...

fatosun mutfagından... hat gesagt…

ellerine sağlık..şahane görünüyor..sevgiler

Tombul Tarifler hat gesagt…

çok güzel olmuş ellerine sağlık. beyaz çikolata nedense pek denemediğim bir tad. bundan sonra aklımın bir köşesinde sevgiler

LEYLA'nın KAHVE DÜKKANI hat gesagt…

gözlerim döndü görünce :) harika olmuş bu nefis. bayıldımmmm. ellerine sağlık Bahar .

Leyla'nın Kahve Dükkanı

yemekbiraşk hat gesagt…

hımmm nefis :) paykekleri bende çok seviyorum bide kalorisi bol olmasa:)
sevgiler canım

Hayat Cafe Tarifleri hat gesagt…

Nasıl unutulur arşivde bu cheesecake.
Muhteşem görünüyor canım yaa...:))
Ellerine sağlık.
İyi tatillerrrrr.

Ahu hat gesagt…

Merhabalar :) Bayılırım bu lezzete. Ellerinize sağlık.,

Betül hat gesagt…

Kendisi de süslemesi de çok güzel, ellerine sağlık.
Mutlu ve sağlıklı bir yıl diliyorum.

Sevgilerimle.

hazalca hat gesagt…

canım eline sağlık.nefis bir görüntü bu.yılbaşı için iyi bir alternatif olabilir.mutlu yıllar şimdiden

feray hat gesagt…

Canım benim harika görünüyor ellerine sağlık .
Yeniyılını kutluyor, iyi tatiller diliyorum..
Sevgiler..

ozguluntarifleri hat gesagt…

pasta muhtesem olmus beyaz cikolatayla olan lezzetleri cok seviyorum.Ellerine emeklerine saglik Oznurcum Simdiden yeni yilini kutlarim Ailen ve senin icin Saglikli ,mutlu ,huzurlu yil olmasini dilerim.

Sevgiler.

Seçil / Yemek Aşkı hat gesagt…

Yeni yılın sağlık huzur mutluluk getirmesini dilerim.. tüm dilekleriniz gerçek olsun.. mutlu yıllar..

özlem hat gesagt…

71.HAFTA. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNİN EV SAHİBİYİM

SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;

http://www.porselendemlik.com/




tarafından hazırlanmış olan porselen demlik çay saati etkinliğini

01 ocak 2012-1 subat 2012

TARİHLERİ ARASINDA


http://yesilmutfaktantarifler.blogspot.com/

YANİ BEN YAPACAĞIM.




SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!

TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.

VE TARİFİNİZE

"PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 71.HAFTA "

BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.SENİ VE BU YAZIYI OKUYAN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM ETKİNLİĞİMİZE İSTEDİĞİNİZ KADAR TARİFLE KATILABİLİRSİNİZ ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.

ETKİNLİĞİMİZE YEMEK TARİFİ GÖNDERİLMEMESİNİ RİCA EDİYORUM.

LÜTFEN ÇAYIN YANINDA VERİLECEK TARİFLER OLMASINA DİKKAT EDELİM.

SEVGİLER

Muhterem'le Afiyetle hat gesagt…

Canım,
Ellerine sağlık, cheseecake nefis görünüyor.
Bence süslemesi de çok güzel olmuş, kendine haksızlık etmemelisin.

bir kase lezzet hat gesagt…

ELLERİNE SAĞLI :))
MÜKEMMEL OLMUŞ:)
BANA DA BEKLERİM.

Oznur (100de100 Marifet) hat gesagt…

tek hayir diyemecegim lezzet cheesecaketir heralde, goruntu harika

yöresel örgü ve yemek hat gesagt…

Merhaba arkadaşım bahar çiçegi BEYAZ CIKOLATALI CHEESECAKE çok güzel nefis olmuş ellerine saglık

neslice tarifler hat gesagt…

Ne kadar güzel görünüyor, tablo gibi. Elinize sağlık.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin