Freitag, 13. Januar 2012

DAMLA CIKILOTALI KEK


Güzel dinlendirici bir tatilin ardindan hepinize sevgiler selamlar arkadaslar.


Özlem arkadasimizin ev sahiligini yaptigi etkinligine gönderiyorum.

3 adet yumurta
150 gr tereyag
150 gr seker
1 cay bardagi toz badem
1 bardak damla cikilota
200 gr beyaz cikolata rendesi
1 paket vanilya
3 yemek kasigi kakao
1 paket kabartma tozu
2, 2.5 bardak un

Sekerle yumurtalar koyu kivam alincaya kadar cirpilir,yaklasik 5 dakika
Eritilmis tereyag,vanilya,toz badem,kakao ilave edilirekek cirpmaya devam edilir.
Damla cikilota eklenir,un ile kabartma tozu ilave edilerek karistirilir.
Yaglanmis unlanmis kek kalibina hamur dökülür.Isitilmis 170 derece firinda pisirilir.
Beyaz cikilotanin yarisini benmari usülü eritip soguyan kekin üzerine catalla serpistirdim. Rendelenmis diger yarisinida araliklarlar birakarak kekin üzerine koydum.

Kommentare:

anne eli gibi hat gesagt…

bende kışın nedense hep tatlı yapma ihtiyacı duyarım,belki üşüdüğümüz için ihtiyaç duyuyoruz,kim bilir:)
ellerine sağlık canım nefia bir kek olmuş,iyi hafta sonları..

Bir Dut Masalı - nUnU hat gesagt…

!!
öznurcumm
karmı dedin,
lapa lapamı dedin :)

kektemi dedin
ahh ahh ahh
mesti figan ettin :)

bir kase lezzet hat gesagt…

HIIM
HARİKA ELLERİNE SAĞLIK:))
1 DİLİM ALDIM:)
BENDE TEŞEKKÜR PASTASI YAPTIM
BEKLERİM:)))))

Serap Uzun. Karakazandan hat gesagt…

Ben de kışın ya Elmalı tarçinli veya da kakaolu olucak.Ellerine sağlık cnm.

Bir Terazi Kizi... hat gesagt…

Merhabalar ,kekin dokusu cok degisik görünüyor,damla cikolatayi ben Türkiye'de kullandim ama hic begenmedim,burda da heryerde olmuyor,birkez gördüm ama almadim,ama cok seviyorum damla cikolatanin seklini,eline saglik seninde,sevgiler,mutlu bir yil dilerim hepinize...

Oznur (100de100 Marifet) hat gesagt…

ellerinize saglik, cok guzel ve pek alimli gorunuyor, bir dilim alasim geldi:)

Gelibolu17 hat gesagt…

ne güzel pasta bu böyle,ellerine sağlık canım...sevgiler :)

feray hat gesagt…

Çikolatalı keeek. öznurum benim en sevdiğim kek..
Bayılıyorum.
Ellerine sağlık..
Sevgiler..

GÜL'ÜN MUTFAĞI hat gesagt…

öznurcum hoş geldin iyi bir tatil geçirmişsindir inşallah kek zaten iştah kabartıyor elimi uzatıp alasım geldi birde balandıra ballandıra anlatmışsın ki içim gitti afiyet bal olsun canım burda kar yağışına hasret kaldık tadını çıkartın sevgilerimle canım

derya hat gesagt…

Öznur'cum ellerine sağlık çok leziz ve şık bir kek sevgiler.

Eylemin mutfagı hat gesagt…

yanınada güzel bir kahve eşlik ettimi soguk hava felan kalmaz bence.ellerine saglık.

Gönülünce hat gesagt…

Ah Bursada yaşıyoruz ama daha lapa lapa kar Dağda yağıyorda şehire malesef yağmadı...Bende kar yağsın kek yapayım çayla yiyeyim çokkk istiyorum...Kekin ve süslemesi şahane olmuş ellerine sağlık canım...
Sevgiler...

özlem hat gesagt…

etkinliğe katılımın için çok teşekkürler tarifin yayında sevgiler

MUTFAKISTAN hat gesagt…

Oznurcugum hemde vanilyali mum esliginde bu sahane kekimi yedin
Keske bende olabilseydim bir dilim yeseydim ellerine saglik
Sevgiler

fatosun mutfagından... hat gesagt…

ellerine sağlık..nefis görünüyor..sevgiler

Hayat Cafe Tarifleri hat gesagt…

Ahh canım yaa o kardan buralarada biraz göndersene,en son 20sene önce yağdı..
İnanılmaz soğuk var ama kar yok..:))
Bende lapa lapa yağan karı izlerken bir dilim kekimden yesem ahh..))
Ellerine sağlık canıııııım.
Nefiss görünüyor.

hazalca hat gesagt…

kışın keyfi de böyle çıkıyor değilmi?çocukken kayserinin karından,buzundan sonra eve gelince bende hep bu kokuyu duymak isterdim ama rahmetli annem hep halka ,kete yapardı:)eline sağlık

ELİF hat gesagt…

Nefis bir kek olmuş, ellerine sağlık canım. Blogunu yeni keşfettim, çok beğendim. Blog listeme aldım artık takipçinim. Bana da beklerim. Sevgiler...
(Yemek Sevdam)

Hülya hat gesagt…

Canım burada kar var günlerdir, senin güzel kekinden yapıp yemek vardı şimdi. Ellerine sağlık nefis görünüyor. Tarifi alıyorum Baharçiçeğim, sevgiler..

PAPATYA PRENSES hat gesagt…

bugün kek yapmak için mutfağa girdiğimde yumurtanın bir tane kaldığını farkettim.ben de kurabiye yaptım hihi:) çok canım çekmişti ama neyse.

pek leziz görünüyor canım, elelrine emeklerine sağlık..

anneminkizıyim hat gesagt…

Merhabalar canim,
hosgeldin, sefalar getirdin, mis gibi nefis kekle soguklarida beraber getirmissin anlasilan, harika bu aylarda bekleniyor bem beyaz kar ::))
Sevgiler....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin