Donnerstag, 21. März 2013

KAHVELI KUPLAR
























2 su  bardagi  süt
2 yemek  kasigi  tereyag
2 cay  bardagi  un
2,5 cay  bardagi  seker
1 paket  vanilya
3 yemek  kasigi  neskafe
1 cay bardagi  toz badem
1 yemek  kasigi  kakao
üzeri  icin  file  badem

Tencerede  tereyag    eritilir. Un  yavas  yavas  ilave  edilerek  kokusu cikana  kadar  karistirlilir.
Süt  azar  azar dökülerek  hizlica  cirpilir,  ,seker,kakao,neskafe , toz  badem ilave  edilir.  Koyulasincaya  kadar  karistirilarak  kaynatilir.Vanilya eklenerek  ocaktan  alinir.  Kaselere  paylastirilir oda  sicakligi  cikinca  buzdolabinda bir  kac  saat  bekletikten  sonra  servis  edilir.

Kommentare:

derya SEZGİN hat gesagt…

Canım ellerine sağlık çok severim,sevgiler...Yorum yazabildim:))

Misketlimonu Hülya Aydoğan hat gesagt…

Kuplar harika olmuş Baharçiçeğim, sunumuna bayıldım.. Kahveye bayılırım zaten kokusu müthiş olmuştur eminim.. Ellerine sağlık..

Misketlimonu Hülya Aydoğan hat gesagt…

Canım yorum yazarken sözcük doğrulama çıkıyor. Zor oluyor yorum yazman kaldırır mısın lütfen?

Meliha Çalışkan hat gesagt…

Miss gibi kahve kokusuyla nefiss olduğuna eminim..
Ellerine sğalık canım:)

Gönülünce hat gesagt…

Sütlü tatlılar her zaman ilk tercihim olmuştur...İçinde kahvede var tam benlik olmuş:))...Güzel paylaşımına teşekkürler...Ellerine sağlık canım...
Sevgiler...


www.gonuluncelezzetler.com

**kalpkurabiye**deniz** hat gesagt…

ellerine sağlık ablacımm:)
kahve aromasına aşık olanlar bayılırlar:)

bir kase lezzet hat gesagt…

canım eline sağlık
biz çok severiz:)))
derya ablama hak veriyorum bir kaç kişide oluyor biri sensin yoruma tıklayınca açılmıyor her seferinde aynı oluyor reklam açılıyor başka sekmede.
yorumu ayrı sekmede açarsan açılıyor haberin olsun:)))
sevgiler:))

Feray kaygısız hat gesagt…

Bayılırım Öznurum ellerine sağlık. Kahveli kahveli mis gibi. Ayşenin yorumuna katılıyorum yorumda bir problem var..

Leyla Poyraz hat gesagt…

Mis miss kahvenin kokusu taaa buralara geldii...ellerine sağlık canım...sevgiler...

örgü cumhuriyetim hat gesagt…

böyle sütlü tatlılara bayılıyorum,tarifini aldım hemen görünüm süper ellerinize sağlık,sevgiler.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin