Sonntag, 22. Dezember 2013

YOGURTLU BUGDAYLI PAZI CORBASI
























1  su  bardagi  haslanmis  bugday
1 demet  pazi
1 su bardagi  et  suyu
1 yemek  kasigi  tereyag
5 su  bardagi sicak   su
1 tatli  kasigi  tuzot
1 adet  sogan,bir  dis  sarimsak
terbiyesi  icin
1 yumurta  sarisi
2 yemek  kasigi  un
1 kase  yogurt
Tencerede  tereyag  eritilir,yemeklik  dogranmis sogan  kiyilmis  sarimsak ilave  edilerek  kavrulur.Dogranmis pazi,haslanmis  bugday ilave  edilerek  karistirilir.
Sicak  su  ve  et suyu eklenerek  kaynamaya  birakilir. Derin  bir  kasede un yumurta  cirpilir  yogurt  ilave  edilerek  karistirilir. Kaynayan  corba  suyundan  bir  kepce  alinarak  terbiyeli  karisima  eklenerek  karistirilir.
Yogurtlu  karisim  tencereye  yavas  yavas    ilave  edilerek  devamli  karistirilir .Tuzot ilave  edilir,  bir  tasim  daha kaynatilir, sonra ocaktan  alinir.





Kommentare:

anneminkizıyim hat gesagt…

Merhabalar canim, ellerine saglik güzel ve degisik bir corba olmus, sevgiler...

Gönülünce hat gesagt…

Soğuk havaları çorbasız düşünemiyorum...Sıcacık bir kase çorbaya hayır diyemiyeceğim... Nefiss olmuş ellerine sağlık canım ...

çeşnici Handan hat gesagt…

Çok güzel olmuş ellerine sağlık canım.

Hülya Aydoğan hat gesagt…

Ne kadar değişik bir çorba.. Ben hiç pazı yemedim galiba bir denesem fena olmayacak sanki :))

Ellerine sağlık canım, mutlu yıllar..

MyTaste hat gesagt…

Merhabalar,
Blogunuza internette yemek tarifleri ararken rastladım. Öncelikle çok tebrik ediyorum, blogunuzu inceledim, tarifleriniz hem çok leziz, hem de yapımı gayet kolay görünüyor. :) Uygun bir zamanınızda yeni açılan yemek tarifleri arama motorumuz Tarifbul‘a bir göz atabilirseniz çok sevinirim. İsterseniz siz de En İyi Tarif Blogları kısmımızda tariflerinizi sergileyebilirsiniz. Merak ettiklerinize SSS’den bakabilir veya bana mail atabilirsiniz. Görüşmek dileğiyle.
Huma S.

Betül hat gesagt…

Ne güzel görünüyor, tam mevsimlik. Ellerine saağlık.

ihlamurcum hat gesagt…

Sağlıklı nefis bir çorba olmuş,notumu alıyorum.Elinize sağlık.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin