Montag, 20. August 2007

HAVUCLU KAYSILI CEVIZLI KEK


Malzemeler

1 bardak süt

1 bardak zeytinyagi

3yumurta

1 portakal kabugu rendesi

1 bardak cekilmis ceviz

1 kabartma tozu

1 paket vanilya sekeri

1 bardak rendelenmis havuc

7,8 kuru kaysi 1 cay kasigi tarcin

1 bardak seker,un

Yapilisi

Yumurta ve sekeri iyice cirpin,diger malzemeleride ekleyin,kabartma tozunu ununu ilave edin fazla koyu olmayan bir kek hamuru elde edin,yaglanmis pasta kalibina keki esit sekilde dökün,önceden isitilmis 180c kekiniz kizarana kadar pisirin,ilk yarim saat firin kapagini hic acmayin,yoksa kekiniz iyi kabarmaz.




Kekin yanina sicacik cappuccino yaptim,ben resim cekene kadar cappuccinonun köpügü indi,ben bir sagdan bir solda bir üsten,yok bu iyi cikmadi hadi bir daha resim cekersem köpük tabiki iner,ama ben neyaptim,üstüne bolca krema siktim ve afiyetle sicacik ictim,kekin tadimi?cok güzeldi,tavsiye ederim.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin