Freitag, 24. August 2007

Kabak Karniyarik


Patlicanin karniyarigi olurda neden kabaginda olmasin dedim ve kabak karniyarik yaptim..Biz sevdik cocuklarim kabak hic yemezdi böyle karniyarik gibi olunca ilk defa kabak yemis oldular,sizede tavsiye ederim helede cocuklari sebze yemeyipte hep arayis icinde olan annelere.

Malzemeler

3 adet orta boy kabak

250 kiyma

1 adet kuru sogan

1 kasik salca,üzeri icin kasar peyniri

karabiber,kirmizi toz biber,kekik,nane

kizartmak icin siviyag,bir kasik biber salcasi

yapilisiKabaklari ortadan ikiye kesin,tekrar ortalarina bicakla cizin,kizdirilmis yagda kizartin.ben firitözde kizarttim daha cabuk kizariyor.Kagit havlu serili tabaga alin kabaklari yagini iyice ceksin.rendelenmis sogani kiymayla soteleyin ben yag hic koymadim zaten kabak yeterince yagli oluyor,salcasini baharatlarini ilave edin.kabaklarin cizik attiginiz yerden acarak üstlerine kiymali harctan koyun.Kabaklarin üstüne kasar peynirini ekleyin,bir kasik salcayi 1 bardak sicak suyla yeteri kadar tuzunuda ilave ederek tepsinin kenarindan dökün.isitilmis 180 derecede üstleri kizarana kadar pisirin.Yanina pilav,makarna veya patatesle servis yapabilirsiniz.


LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin