Freitag, 24. August 2007

TAVUK YE#21 SEBZELI TAVUK BOHCA


Yine bir etkinlik,ve yine güzel degisik tarifler ögrenecegiz.Ev sahibi Yemek aski Emele tesekkür ediyorum.katilan arkadaslarada simdiden kolay gelsin.Bende secenek cok olunca ne yapsam diye düsündüm ve sebzeli tavuk bohcasini yapmaya karar verdim.Misafir davetlerinde hem mideye hemde göze hitap eden bir tavuk yemegi.

Malzemeler

300 gr kusbasi tavuk eti

200 gr mantar

2 havuc

150 gr bezelye

2 tane yufka,fazla yapacaksaniz cogaltilabilir

1 yumurta

karabiber,tozbiber,bir dis ince kiyilmis sarimsak

yarim cay bardagindan az siviyag

4 adet yesil sogan

yapilisi

Siviyagda kusbasi tavuk etlerini hafif soteleyin,mantari küp küp dogranmis havucuda ekleyerek soteleyin daha sonra bezelyeleride ekleyin ,baharatlarini ilave ettikten sonra cok az daha soteleyin.iki tane üst üste serilmis yufkalari kare seklinde kesin.ben 13cm ye 13 cm kare kestim.Siz büyük veya daha kücük kare kesebilirsiniz.Yufkalarin ortasina sebzeli tavuklu harctan koyun,kenearlarini ortaya toplayarak bohca gibi bükerek yesil sogan saplariyla baglayin,Yesil soganlari sicak suda cok az haslayin,yumusamasi icin baglarken kolaylikla baglayabilirsiniz.Bohcalarin üstüne yumurtayi sürün yagli kagit serili firin tepsisine bohcalari dizin. 170c isitilmis firinda üstleri kizarana kadar pisirin.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin