Mittwoch, 5. September 2007

PATATES CANAGINDA HAVUCLU SALATA

Bu salatayi arkadaslarimi davet ettigimde yapmistim,onlar cok begendiler görüntüsünü,isminede canakta havuc dediler.Her nekadar tam canak sekli veremesemde biraz benzedi,önemli olan görüntüsünü arkadaslarim begendilerya tam canak gibi olmasada.

malzemeler,6 tane patates,4 tane havuc,yesil zeytin,nane,limon,feslegen,karabiber,zeytinyagi,tuz.
yapilisi,patatesler haslanir,patates ezecegiyle iyice ezilir,limon suyunu siviyagini baharatlarini karisririp pateslerin üzerine gezdirilir ve yogrulur.Patetesten bir parca alarak önce yuvarlanir sonra elinizle patetesin ortasina basarak cevirerek canak sekli verilir,rendelenmis havuclarada ayni sostan ilave edilerek patatesin ortasina yerlestirilir,üstlerine yesil zeytin konur.

Kommentare:

hayatsu hat gesagt…

harika olmuş gerçekten.5 çayları için ideal,patates salatası yerine bunu yapmak lazım.eline sağlık

Aybike Ceylan hat gesagt…

Bahar'cigim,
Ellerine saglik, ne kadar hos gorunumlu bir salata olmus. Cok begendim.
Sevgilerimi gonderiyorum.

hunerlieller hat gesagt…

slm nasılsınız bazı olumsuzluklardan dolayı sitemi kapatmıştım .yeniden açtım beklerim..sevgiyle kalın...

zerrin - misss hat gesagt…

Baharçiçeğim, nefis görünüyor patates çanakları.. :) Ellerine sağlık..

sıcacık sevgiler buradan oralara...

Tuba hat gesagt…

Bahar cicegi, nefis bir gorunuyor patates canaklari. Eminim tadi da guzeldir, ellerine saglik.

esra(büyüleyenmutfak) hat gesagt…

merhaba;

oooooooooooooooo sende buralara kaçmışsın. hayırlı olsun canım

ellerine sağlık patatesler nefis

sevgiler

Anonym hat gesagt…

canim merhaba
nasilsin? blogun cok güzel olmus ellerine saglik tariflerde harika herzamanki gibi ben uzun zamandir gelemedim cünkü note boo arizalandi bende bu arada baska islerimi bitirdim kendine iyi bak sevgiler Tülin

serinmavi hat gesagt…

Renkler çok güzel,bahar gibi olmuş...eline sağlık canım...

Selamlar.....

senem hat gesagt…

mmmh,cok lezzetli görünüyor,ellerine saglik canim.

banu gökşin hat gesagt…

canım merhaba,
ellerıne saglık goruntu harıka emınım tadıda nefıstır .
sevgıler..

nil-nennenmutfakta hat gesagt…

slm Salatanın her çeşidine bayılırım.hele birde böyle şık ve güzel görünüyorsa asla hayır demem :)Ellerine sağlık nefis

disal hat gesagt…

herkes gitti....
yalnız kaldık blogcuda...

bu çanakların yoğurtlusunu yapıyorum ama buda farklı bir tarif....
salatada havucu severim...

ellerine sağlık...canım görüşmek üzere....

GÜL'ÜN MUTFAĞI hat gesagt…

sanki çiçek açmış çok şirin olmuşlar canım ellerine sağlık
sevgilerimle

www.thistime.blogcu.com hat gesagt…

görüntü çok güzel. çok beğendim canım. eline sağlık.
Sevgiler.

birgul hat gesagt…

çok cici olmuşlar,ye beni diye bağırıyorlar adeta.
makarnacik.blogcu

keskinlininmutfagi hat gesagt…

salatan enfes görüntü harika tadida öyledir eminim ellerine saglik
www.keskinlininmutfagi.blogcu.com

ebruakin hat gesagt…

Selam canım,
Salatan çok şık ve lezzetli görünüyor.
Ellerine sağlık canım. Öpüyorum.
Sevgiler...

Anonym hat gesagt…

canim nasilsin? saglikli mutlu bir hafta sonu gecirmeniz dilegi ile sevgiler Bannerene aldim Tülin

Deniz hat gesagt…

Bacımmm nörüyosunnnnnn:)) Taşınmışsın da yokluğumda,yeni mekanın hayırlı olsun.Ben de bu sorunlar yüzünden heran komşu gelebilirm yanına:) Bu arada gelmedin mi Kayseri'ye bu yaz.Görüşemedik yine:(
Salatan ve diğer mamalar enfes görünüyorlar,elleirne sağlık canım,memleketinden sevgiler,slmlar...

fılızınmutfagı hat gesagt…

hayırlı olsun ne ıyı olmus darısı basıma canım
patates canakları cok guzel olmus elıne saglık

Tarif Bahçesi hat gesagt…

Merhaba Baharım, yeni blogun hayırlı olsun. Herkes blogcudan gitti, yanlız kaldım :( Ama haklısın arkadaşım, yani insanla resmen dalga geçiyorlar. Neyse patates canağında havuclu salatan süper olmuş. Ellerine sağlık, sevgiler Nesrin.

serap hat gesagt…

slm:)
bloğumu ziyaretiniz için teşekkür ederim herzaman beklerim bu arada bu salatadan bende yapıyorum sizinkide süper görünüyor ellerinize sağlık devamlı görüşmek dileğiyle sevgiler

http://serapsingin.blogcu.com

melek hat gesagt…

selam senin bloguna ilk defa geldim oda sen bana ziyarete gelmiş ve birde yorum bırakmışsın:))) çok memnun oldum bundan böyle hep uğrarım sana bende beklerim hoşçakal seni arkadaşlisteme de ekleyeceğim sende ekleyebilirsin

nino hat gesagt…

canim ellerine saglik goruntu enfes

defnehobi hat gesagt…

blogcu da sorun bitmiyor ama blogspotun da kullanımı zor gibi geldi bana.hatta siteyi kurmuştum bile ama beceremem diye sildim.sen iyi yapmışsın canım.hayırlı olsun.salata süper.ellerine sağlık.

ozlemhan hat gesagt…

Merhaba canım yeni bloğun hayırlı olsun.Bu tarif çok güzel oluyor bende yapıyorum ellerine sağlık

zerrin hat gesagt…

merhabalar arkadaşım günlerin aydınlık gecelerin gündüzden daha parlak olsun

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin