Donnerstag, 22. November 2007

KAYNANA CATLATAN TARIFLER


Sevgili Lalenin ev sahiligi yaptigi kaynana catlatan etkinligine bende browni ile katildim. Simdiye kadar tarifini yayinlayan arkadaslardan gördügüm kadariyla harika nefis tarifler eklemisler.Hepside birbirinden lezzetli görünüyor,katilan arkadaslarin ellerine saglik.Hepimiz bir gün kayinvalide olacagiz,kayinvalideler gelinlere kizlari gibi davransa,gelinlerde kendi annelerine gösterdigi saygiyi sevgiyi kayinvalidelerine gösterirse huzur icinde gecinirler.

Malzemeler,200 gr margarin,4 yumurta,1 bardak süt, 1 bardak seker,100 gr sütlü küvertür,1 bardak cekilmis ceviz,1 paket vanilya sekeri veya vanilya,1 paket kabartma tozu,2 yemek kasigi nisasta. 2 yemek kasigi kakao,alabildigi kadar un

üstü icin,200 gr bitter küvertür,200 ml krema,üzerine dizmek icin yaprak cikilota cesitleri

yapilisi,sekerle yumurta yaklasik 3dakika cirpilir,benmari üsülü erimis küvertür ve diger malzemeler eklenir cirpmaya devam edilir.kabartma tozuyla un beraber eklenerek mikserin kisik ayarinda cirpilir.Yaglanmis unlanmis kelepceli kaliba akiskan kek hamuru dökülür.önceden isitimis 170 derece firinda pisirilir.
Üstü icin,bitter cikilota benmari usülü eritilir,krema ilave edilir iyice cirpilir,firindan cikmis hafif ilmis kekin üstüne cikilota sosu esit sekilde yayilir,spatulayla kenarlarinada cikilotali sos sürürür.Üstüne yaprak cikilotalar dizilir,afiyetle yenir.


Benim kek piserken bir kabardi bir kabardiki kapak atti,resimde görüldügü gibi sanki sapka varmis gibi. kaynanalara kalmadan kendisi catladi bile.Cikilotasini dökünce aklima geldi,kabaran kismi düzleyipde cikilotasini dökseydim diye,ama artik buda sapkali brownie olsun.


Kommentare:

Mutfak Havlusu hat gesagt…

olsada yesek:)
çok güzel görünüyor deminden beri tatlı birşeyler diyorum,yarında sınavım var yoğunluktan yapamıyorum derken bu görüntü sadece gözümü açtı o kadar:(
burdan yenebilse ne güzel olurdu:)
ellerinize sağlık,çok güzel görünüyor.

selin hat gesagt…

Baharcım,
Ne kadar güzel süslemişsin öyle. Harika olmuş valla. Ellerine sağlık. Sevgilerimle...

YESIMLI TARIFLER hat gesagt…

hemen gördüm geldim
of ben çatladım bile kaynana ne yapsın
ellerine sağlık

kizilciksurubu hat gesagt…

Bu görüntüyü gören kaynanalar catlamasinda ne yapsinlar.Harika görünüyor,ellerine saglik canim.

GÜL'ÜN MUTFAĞI hat gesagt…

canım bu ne güzellik bayıldım inan sizin gibi gençlerimizle biz kayın valideler ancak gurur duyarız gelinim
böyle güzel şeyler yaparda ben çatlarmıyım anca mutlu olurum
harika bir brovni olmuş canım süpersin ellerine sağlık canım benim

MUTFAKISTAN hat gesagt…

harıka olmus canım elıne saglık

cumartesi mutfağı hat gesagt…

ufff bu da nesi böyle tam mideme layık, ne olacak bu kiloların hali Allah'ımmmm...

tolunay

yemegim hat gesagt…

Canim ellerine saglik görüntüsüde sunumuda harika,sevgiler...

yemedeyanindayat hat gesagt…

gördüğüm en güzel en şahane brovni..nefis bişey olmuş..hemde pek süslü çşapkada yakışmış...ellerinize sağlık..

Anonym hat gesagt…

Ay ay ay reklam varya bende ona döndüm canim ellerine saglik cok güzel gözüküyor tadida ne güzeldir afiyet olsun mis gibi bir kahveyle degme insanin keyfine ah su kilo derdi olmasa sadece bakmakla yetiniyoruz yapincada incecik bir dilimle nefsimi körlüyorum ama yapmasanda olmuyor kokusu taa buraya geldi iyi geceler canim Tülin

GonuLunceLezzetLer hat gesagt…

Harika bir pasta harika bir sunum olmuş.Kahveye hiç hayır diyemem birde yanında pasta olusa değmeyin keyfime.Tam etkinlik pastası olmuş ellerine sağlık arkadaşım nefissss...

nino hat gesagt…

canim nefis olm,us ellerinesaglik

Tijen hat gesagt…

Çok alemsin komşucuğum, döktürmüşsün! Olsa da yesek diyemiyorum çünkü bu akşam çok tatlı yedim. Yarına artık.

disal hat gesagt…

canım çok nefis görünüyor...

dilimi bana versende ben yesem..

ellerine sağlık...

PASTARDA hat gesagt…

Amannnnnnnnn !!! Bir dilimde ben alabilir miyimmm ??

Çok leziz görünüyor.Ellerine sağlık

nurcan hat gesagt…

canim ellerine saglik
goruntu ve sunum harika otesi
dediklerine tamamen katiliyorum karsilikli saygi olsa cozulemiycek hic bir problem kalmaz:))
SEVGILER

www.yenitadlar.blogcu.com

hayatsu hat gesagt…

ooo harika görünüyor.kaynana çatlar da patlar da....eline sağlık

semra mutfakta hat gesagt…

çok şık olmuş cnm ellerine sağlık.

guldencehobi hat gesagt…

Vauvvv...sahane bir pasta yapmissin canim,eline saglik.Imrenerek izledim gercekten,bu ne hamaratlik,masallah.
Nazarlardan saklasin allah seni.
Iyi hafta sonlari dilerim canimmm.

fidaneli hat gesagt…

brownı bıle dayanamamıs sapka cıkarmıs... kaynana napsın bacım...

http://akasyakokusu.blogcu.com/ hat gesagt…

günaydın canım..inan esranın haberini sevgili leziz'den aldım ben..etiketlerde çıkmıştı baktım ordan ulaştım..taziye yazımıda bıraktım..çok üzüldüm inan yaşlı genç demiyor bu ölüm denen kelime..Allah c.c. ailesine sevenlerine sabırlar versin..
kek çok güzel görünüyor ellerine sağlık bu arada..

meleginmarifetleri hat gesagt…

ellerine sağlık canım çok güzel olmuş browni sizede afiyet olsun s
ellerine sağlık çok kolay ve hoşçakal iyi hafta sonları dilerim baybay

selin hat gesagt…

Sevgili Bahar,
Esramız için elimizden bişey yapmak gelmiyor. Bari bir helva yapıp dağıtalım diye düşündüm. Tarifini ben de bilmiyordum ama internetten araştırıp bloğuma yazdım. Sen de yapmak istersen bakabilirsin canım. Sevgilerimle...

http://defnehobi.blogcu.com/ hat gesagt…

ÇATLAMIŞTIR TABİİ.ÇATLAMAZ MI BU GÖRÜNTÜ KARŞISINDA.OF OF DEDİRTİYORSUN İNSANA CANIM.

Anonym hat gesagt…

canım arkadaşım,
pastan herzamanki gibi nefis olmuş ellerine sağlık.
Esrayı senin bloguna girince öğrendim,çok üzüldüm,neden vefat etti bilmiyorum nerden öğrenebilirim sen biliyormusun,gerçekten çok üzüldüm.
ohhbe

Sevil Altunel hat gesagt…

slm canım
mmm o nasıl çikolatadır öyle bayıldım.kimbilir kekin tadı nasıl harikadır.ellerin dert görmesin. canım herşey gönlünce olsun hayırlı pazarlar

thesuuur hat gesagt…

Esranin bu ani gidisi hepimizi derinden sarsti,kacgündür sersem gibiyim.Bu onunla katilacagimiz son etkinlik.Esraya Allahtan rahmet,ailesine ve sevenlerede sabirlar diliyorum.

Browni cok güzel gözüküyor,ellerine saglik canim.Güzel bir hafta sonu gecirmen dilegiyle....Sevgiler...

banu gökşin hat gesagt…

canım ellerıne saglık nefıs gorunuyor. susleme harıka. sevgıler..

IŞILCA TATLAR hat gesagt…

Baharcığım,Bu etkinlik sayesinde çatlamamış kaynana kalmadı galiba. Hatta benim gibi kaynana aday adayları bile çatlamak üzere.
Şaka bir yana browni harika olmuş, sunumu da çok güzel. Ellerine sağlık, yiyenlere de afiyet olsun.
Sevgilerimle,

Zeynep hat gesagt…

Brownie de diğer keklerinde harika görünüyorlar. Eminim tadları da en az görüntüleri kadar güzeldir. Eline sağlık!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin