Montag, 26. November 2007

PORSELEN DEMLIK CAY TARIFLERI ETKINLIGI 5 BADEMLI CIKILOTALI KEK

Sevgili Nurcanin ev sahipligini yaptigi porselen demlik cay etkinligine bende bademli cikilotali kekle katiliyorum.Nurcan,cigim davetin icin tesekkür ederim, sana kolayliklar dilerim.


Malzemeler,200 gr margarin,4 yumurta,1 bardak ilik süt,1 bardak cekilmis badem,3 yemek kasigi kakao, 50 gr bitter cikilota,1 paket vanilya,1 paket kabartma tozu.un


üstü icin,100 gr bitter cikilota,file badem,visne sekerlemesi,100 ml krema


yapilisi,Oda isisinda bekletilmis margarini yumurtayi sekeri yaklasik 3 dakika cirpin,50 gr eritilmis cikilotayi ve diger malzemeleride ilave edin yine cirpmaya devam edin,ununu kabartma tozunuda ekleyerek akiskan bir hamur elde edin.yaglanmis hafif un serpilmis kek kalibina hamuru esit sekilde dökün.170 derecede önceden isitilmis firinda yaklasik 40 dakika pisirin,yinede her firin bir olmadigi icin pistigini anlamak icin kürdan batirin temiz cikiyorsa pismis demektir.benmari usulu erittiginiz cikilotayi kremayi ilave ederek iyice cirpin,daha sonra kekin üzerine heryerini kapatacak sekilde dökün,üstüne file bademleri istege göre dizin,visne sekerlemelerinide ara ara dizerek süsleyin,yanina cay demleleyin ve afiyetle kekinizi yiyin.

Kommentare:

Anonym hat gesagt…

ilk yorum bendennn:))) ellerine sağlık süper bir kek hem badem hem çikolata lezzet ikilisi bayılırımmm sevgiler hdidem.blogcu.com

nurcan hat gesagt…

CANIM ELLERINE SAGLIK
TESEKKUR EDERIM ILGIN ICIN
TARIFINI YAYINLADIM
COK GUZEL YAKISTI SAYFAMA:))

www.yenitadlar.blogcu.com

yemegim hat gesagt…

canim ellerine saglik görüntüsü harika kim bilir tadi ne kadar nefistir sizlere afiyet olsun sevgiler...

Tijen hat gesagt…

Pek güzel pek güzel.
İnsanın uzanıp bir dilim kapası geliyor.

Aybike Ceylan hat gesagt…

Ellerine saglik, cok guzel gorunuyor.

Sevgilerimi gonderiyorum.

DENİZSEFASI hat gesagt…

ÇOK GÜZEL GÖRÜNÜYOR, ELLERİNE SAĞLIK

BETÜL hat gesagt…

merhabalar
canım şahane olmuş ama bu kek değil pasta olmuş mmmmm nefis olmalı ellerine sağlık

hayatsu hat gesagt…

eline sağlık arkadaşım,kek çok güzel görünüyor.burda bırak kutlamayı,öğretmenler günü insanın burnundan geliyor.sinirden geçen hafta hasta oldum,okula bile gidemedim.allahım şöyle öğretmen yerine konulduğumu görmeden ölüp gitmesem bari...neyse canım bu pastayı öğretmenler günü ikramın olarak kabul ediyorum.hemşerim sende olmasan beni kimse düşünmeyecek.

Feyhan Sönmez hat gesagt…

Ellerin sağlık, ne güzel ve leziz görünüyor!!!. Sevgiler..

fidaneli hat gesagt…

kımbılır nasıl lezzetlı olmustur cnm.. badem ve cıkolata super ıkılı:))

yaren hat gesagt…

Cok güzel bir pastaaa,rengi cikolata rengi olan pastalar harika oluoyr.Üzerindeki kirmizi kirazlarda cok sahane yakismis.Etkinlik icinde harika bir secim.Ellerine saglik.

Serap'la turuncu lezzetler hat gesagt…

kek harika ellerine sağlık canım sevgiler

meleginmarifetleri hat gesagt…

canım kekin harika olmuş ellerine sağlık kolaylıklar dilerim hoşçakal öptüm

Anonym hat gesagt…

pastalariniz bir harika .Alman arkadaslariniz cok onlarin yaptigi pasta (torte ) tarifleri ve weihnachts kekse tarifleri verirmisiniz ? Bildigniz gibi almanlar noele yakin cok pasta kek yaparlar ,degisik tarif cok tur onlarda.

http://defnehobi.blogcu.com/ hat gesagt…

kekin süper sen şahanesin.eline sağlık canım.kendine iyi bak.

serinmavi hat gesagt…

eline sağlık canım...Sevgiler....

GÜL'ÜN MUTFAĞI hat gesagt…

nefis pastalar hazırlıyorsun hepsi birbirinden güzel ellerine sağlık canım benim
sevgili ESRA nın ani vefatı hepimizi çok yıprattı genç ölüm kimseye vermesin RABBİM çok zor ALLAH mekanını cennet eylesin ailesine sabır versin canım sevgiler hayırlı geceler

ferhunde hat gesagt…

Ellerine sağlık canım,Kek harika görünüyo,Senin elinden her şey
bir başka güzel..Baharçiçeğim

ÖZGÜLÜN TARİFLERİ hat gesagt…

bademle cikolatanin biraradaki tat muhtesem gorunuyorr ah bir diliminin tadina bakma firsati olsaydi neyse bakmis gibi hissettim.
ellerine saglik lezzet uzmani canim arkadasim .kucak dolusu sevgilerimi biraktim.

kayserimutfagi hat gesagt…

kekin harika olmus canim ellerine saglik.

kitchensweetkitchen hat gesagt…

Görüntüsü de çok güzel.Ellerinize sağlık.

MUTFAKISTAN hat gesagt…

cok guzel olmus canım ellerıne saglıkkkk

disal hat gesagt…

süper yaa...

bademli hiç yemedim....
elime badem geçtiği an deneyeceğim...

görüntü harika..

ellerine sağlık...çiçeğim....

http://akasyakokusu.blogcu.com/ hat gesagt…

baharım çiçeğim günaydın..ellerine sağlık harika bir görüntü..kusursuz bir sunum bence..aldım birkaç dilim anca yeter kalabalığız biliyorsun:)))
daha bende yapacam nurcana tarif..bugün oğlumun toplantısı var yarında eşim iki küçüğü kontrole götürüyor ankaraya..artık ne zaman fırsat bulursam..
hadi kaçayım koca kız kahvaltı beni bekliyor kurulu masa oturup yemiyor:)))

füsun hat gesagt…

kek harika görünüyor ellerinize sağlık ayrıca browniyede bayıldım şapkalı filan ama çok şık görünüyor hoşcakalın

eyvahhyemekyandiocakbatti hat gesagt…

canım ellerine sağlık sevgilerimle

GonuLunceLezzetLer hat gesagt…

Harika bir kek yapmışsın arkadaşım.Üzerinin renkleri süslemesi kakaonun üstüne çok yakışmış.Ellerine sağlık öpt....

asotu-sebilay hat gesagt…

merhaba,
çok güzel bir tarif yayınlamışsın, ellerine sağlık.harika bir görüntüsü var.

yesildomates hat gesagt…

canım bu ne güzel bir görüntü olmuş böyle..bademlisinide hiç yemedim..ilk fırsatta deneyeceğim..öptüm sevgiyle kal...

banu gökşin hat gesagt…

canım ellerine sağlık nefis bir kek olmus göruntude guzel. sevgiler..

Özlemhan hat gesagt…

öznurcum harika bir kek ellerine sağlık ben bir kek canavarıyım diyebilirim hertürlüsünü çok severim

Anonym hat gesagt…

canim kirazli muffinin fotograflarini acil bekliyorum esraicin@gmail.com
nino

Sevil Altunel hat gesagt…

slm canım ben bu bademli pastaya bayıldım hemde çikolatalı mmm nefis ellerin dert görmesin..sevgiler

nino hat gesagt…

canim geldi fotograf sagolasin ekledim hemen sevgier

Tuğba*Mutlulukdefteri hat gesagt…

Merhaba
Ellerinize sağlık gerçekten çok leziz görünüyor. Badem ve çikolata lezzetine lezzet katmıştır eminim.. Etkinliğe renk katacak çok güzel bir tarif olmuş.
Sevgiler.....

butterfly hat gesagt…

Canım ellerine sağlık, bayılıyorum kakaolu keklereee:).
Sevgiler.
aslı

semra mutfakta hat gesagt…

Sanırım çok lezzetli bir kek bu mutlaka denemeliyim.ellerine sağlık cnm.

Anonym hat gesagt…

salata soslarida verirseniz cok güzel olur .

ikizlerinannesi hat gesagt…

selam canim
bir kac gündür ugrayamadim biraz rahatsizdimda kusura bakma kek harika olmus etkinlige de cok güzel yakismis ben burdayim diye bagriyordu ellerine saglik sevgiler

kelebeklisaniyeler.blogcu.com hat gesagt…

canim kek harika gerçekten bayildim ustelik kakaolu ay çok severim, tam etkinlige yarasir harikasin tatlim, sunumu da çok guzel ellerin dert gormesin, optum canim

Kevser hat gesagt…

Canim, kekin harika görünüyor, ellerine saglik. Süslemesi de cok hos olmus, hersey harika yani. Etkinlige bende katildim, cok güzel tarifler birikti etkinlik sayesinde, ben acikcasi cok yararlanacagim tarifler buldum bile.

Selam ve sevgilerimle..

cafe gusto hat gesagt…

Canım ellerine sağlık çok güzel görünüyor.sevgiler...

Pastanı Seç hat gesagt…

selam,
çok lezzetli olduğuna eminim emeğinize sağlık,

sevgiler

www.guldencehobi.blogcu.com/ hat gesagt…

Eline saglik canim nefis olmus,
Sevgilerimi birakiyorum,hayirli cumalar dilerim.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin