Dienstag, 4. Dezember 2007

PORSELEN DEMLIK CAY ETKINLIG MEYVELI TART


Sevgili güldencehobi. arkadasimizin ev sahipligini yaptigi porselen demlik cay etkinligine bende meyveli tartla katildim.Gülden,cigim davetin icin tesekkür ederim,cok güzel tarifler gelmeye baslamis bile katilan arkadaslarinda eline saglik.


Malzemeler125 gr margarin,1 cay bardagi pudra sekeri ,3 yumurta,1 paket kabartma tozu,1paket vanilya 1 cay bardagi süt,un.
Kremasi icin,200 ml sivi krema200 gr quark,(labne peyniri)1 paket krem sertlestirici vanilya sekeri,3 yemek kasigi seker. Kivi,muz,bögürtlen,istediginiz meyve olabilir

Yapilisi yumurtayla pudra sekerini iyice cirpin, margarin ve diger malzemeleride ekleyip yine cirpin ,kabartma tozunu ununu ilave edin, cok az kasikla karistirin, yaglanmis tart kaliplarina hamuru ilave edin.180c derecede üstleri kizarana kadar pisirin.Kremayi koyulasincaya kadar cirpin ,quarki ,sekerini ,vanilya sekerinide iyice cirptiktan sonra krem sertlestiriciyi ekleyin,cirpmaya devam edin taki krema iyice koyulasincaya kadar.Sogumus tartlarin üstüne kremadan sürün,istediginiz meyvelerden tartlarin üstüne dizin isterseniz pasta jöleside sürebilirsiniz,benim oglum sevmedigi icin ben yapmadim.


Kommentare:

www.guldencehobi.blogcu.com hat gesagt…

Canim harika bir tarif,meyveli tartini yerim senin bennnn:)))
Seyirlik olmus,ellerine saglik.

TARIFIN

Sayfa ( 6 )
Sira NO: 34
Sayfamda yerini aldi...güzelim,harikasin harikaaaa.

CANIM ARKADASIM:))
BENI KIRMAYIP DAVETIMI KABUL EDIP,
BU GÜZEL TARIFI ETKINLIGIMIZE KAZANDIRDIGIN ICIN COOOK TESEKKÜR EDERIM.
ELINE KOLUNA SAGLIK CANIMMMMM!!!

serinmavi hat gesagt…

Bahar gibi olmuş tartların,renk renk..ellerine sağlık canım...Selamlar.........

Ilker Erdem hat gesagt…

Cok guzel bir goruntu insan kiyamaz bunlari yemeye maket gibi olmus ellerine saglik. Sevgiler

GonuLunceLezzetLer hat gesagt…

Meyveli tartların önce görüntüsüne bayıldım.Tadını tahmin edebiliyorum harikalar.Meyvelerde üzerlerine çok şık durmuşlar.Ellerine sağlık....

Muhteremle Afiyetle hat gesagt…

Merhaba Canım,
Ellerine sağlık,meyveli tartlar nefis görünüyor.
Küçük tartlar,servis yapıyorken büyüklere göre daha kullanışlı oluyor.
Bende bugünlerde kivili tart yapıcam,yeğenlerimin gönderdiği ham kivilerin olgunlaşmasını bekliyorum.
Senin tart için kullandığın meyvelerde cıvıl cıvıl olmuş.

nino hat gesagt…

cok guzeller

ebruakin hat gesagt…

Selam canım,
Ben de bayılırım meyveli tartlara. Ellerine sağlık. Nefis görünüyorlar.
Öpüyorum.
Sevgiler...

Betül hat gesagt…

Ellerine sağlık, gerçekten de meyve bahçesi gibi olmuş.

DENİZSEFASI hat gesagt…

harika olmuş ellerine sağlık.

disal hat gesagt…

merhba...bi gün bende yapayım bari...

çok nefis görünüyor....

ellerine sağlık....

çok öptüm çook...

asotu-sebilay hat gesagt…

günaydıııın:
bu ne kadar güzel bir görüntüdür böyle.daha kahvaltı bile yapmamışken........
ellerine sağlık.
asotu.blogcu.com

yemegim hat gesagt…

Canim her birinin görünümü nefis olmus ellerine saglik sevgiler...

bocuruk hat gesagt…

Ne kadar özenli ve güzeller:) Eline sağlık.
Sevgilerimle...

kizilciksurubu hat gesagt…

Meyveli tartlar harika olmuslar,ellerine saglik canim.

kelebeklisaniyeler.blogcu.com hat gesagt…

tartlar nefis mi nefis gerçekten çok beyendim
pariste ekmekçilerde hep boyle yapilir ve satilir meshurdur ama sen oyle yapmissin ki buradakilerden daha da guzel olmus
supersin canim optum

SERAP hat gesagt…

Görüntü muhtesem.Tesekkürler

YESIMLI TARIFLER hat gesagt…

kendi minik tadı ve keyfi kocaman bunların çok güzelleer
ellerine sağlık

banu gökşin hat gesagt…

canım ellerine sağlık nefis görunuyorlar. yemeside nasıl nefistir. sevgilerimle..

hayatsu hat gesagt…

offf bu ne güzellik böyle,senin tarifler sayesinde hamarat olmaya başladım galiba.eşimde şaşırıyor.(yazık adam hiç görmemişti)bu tarifede göz koydum.eline sağlık

Yaren hat gesagt…

Ne güzel görünüyor,minik pastalar.Cok severim böyle meyveli olunca.Ellerine saglik canim.

ebrulitatlar hat gesagt…

Öznur'cum çok güzel görünüyor tartlar. Ellerine kollarına sağlık. Sevgiler, kolay gelsin..

eyvahhyemekyandiocakbatti hat gesagt…

ay bunlar ne güzel olmuşlar böyleeee canım ya bayıldım valla ellerine sağlıkk...sevgilerimle

zerrin - misss hat gesagt…

Canım baharçiçeğim,

ne güzel olmuş bu tartcıklar.

bayıldım... Muzlusunu pek severim :)

bir tane alıp kaçsam:)

ellerine sağlık

sevgiler..

www.misssgibi.com

ab-ı hayat hat gesagt…

Nasıl da iştah açıcı görünüyorlar,benim gibi tart sever birinin kalbini feth etmek için yapılmışlar...


sevgilerimi gönderiyoru....

cafe gusto hat gesagt…

Nefis nefis harika görünüyorlar ellerine sağlık.sevgiler...

IŞILCA TATLAR hat gesagt…

Merhaba Baharçiçeği,
Bütün pastaların adın gibi baharı hatırlatıyor. Hepsi çok çok güzeller canım, ayrıca fotoğrafların da çok başarılı.Ellerine sağlık canım.
Sevgiler,

Serap'la turuncu lezzetler hat gesagt…

tartlar çok şirin olmuş eminim çok lezzetlidirler ellerine sağlık canım sevgiler:)

Anonym hat gesagt…

canım arkadaşın tarifin nefis olmuş ellerine sağlık.
ohhbe

Papatya Prenses hat gesagt…

Canım ellerine sağlık,çok iştah açıcı görünüyorlar.
Hayırlı günler

Kevser hat gesagt…

Merhaba canim, tartöletler ne güzel olmuslar, ellerine saglik. Arkadaslarin yazdiklarina katiliyorum insan bunlari yemege kiyamaz gercekten.

Selam ve sevgilerimle..

www.edasuner.com hat gesagt…

ELLERİNE SAĞLIK NE GÜZEL TARİFLERİN VAR BENDE BEKLERİM YEMEK BLOGU DEĞİL AMA BENİMKİSİ SEVGİLER :)

ugurbocegimleafiyetle hat gesagt…

Hangisini kapıp kaçayım diye düşünüyorum ama hep kalori hesabına giriyorum, harika olmuşlar yaaa, yaramaz çocuklar gibi hepsini ağzıma tıkmak istiyorum, ellerinize sağlık :)))))

GÜL'ÜN MUTFAĞI hat gesagt…

canım çiçekler açmış sanki harikasın ellerine sağlık kendimi alamadım çok güzel görünüyorlar etkinlik hayırlı olsun kucak dolusu sevgiler canım kardeşim

Anneminkiziyim hat gesagt…

Merhabalar canim, ellerine dert görmesin, cok hos bir servis tabagi olmus cesitli meyvalarla tartlar cok güzel uyum saglamislar, harika lezzetler yapmisin, tesekkürler, sevgiler....

Anonym hat gesagt…

merhabalar, tartlar çok şirin olmuşlar canım ellerine sağlık bu ölçüden kaçtane çıkıyor söylersen çok sevinirim öptüm sevgiler
hdidem

semra mutfakta hat gesagt…

harika görünüyor ellerine sağlık

PINAR hat gesagt…

Tartlara bayılırım, harika görünüyorlar. Ellerine sağlık.

yemedeyanindayat hat gesagt…

uzun zamandır tart tarifi arıyordum bende acaba aynı ölçüleri büyük kalıbada deneyebilirmiyim..ellerinize sağlık meyve şöleni yaşatmışınız bu nefis tartcıklarla..:)sevgilerimle...

akasyakokusu hat gesagt…

günaydın baharım çiçeğim bulamasanda canın olsun..olmassa çevrende varsa hoşbişey onu foto çek gönder.ama önemli değil sağlık olsun..yılbaşına daha çok var..bende başladım motifli bişey bakalım nasıl olacak canım...
hadi öptüm seni az daha turlayım:)))

Anonym hat gesagt…

Hayirli cumalar...

Fatma (kayserimutfagi)

thesuuur hat gesagt…

Canim ellerine saglik,en sonun da sana yakin bir yerlere tasinacagim haberin olsun.
Güzel bir hafta sonu gecirmen dilegiyle,sevgiler....

Anonym hat gesagt…

Sevgili arkadaşım, tartlar tam bloga yakışır olmuş. Ellerine sağlık. Bahar çiçekleri gibi açmışlar.
Aylık kahvaltınız da çok güzel.
Sevgiler canım.
guldenelkan.blogcu.com

baharhabercisiyim hat gesagt…

DAVET
ÖNCELIKLE BU NEFIS TARIFIN ICIN ELLERINE SAGLIK DIYEYIM...VEEEE...
PORSELEN DEMLIK ÇAY TARIFLERI ETKINLIGI 7
http://nasibim.blogcu.com tarafindan hazirlanmistir
Aksamüstü sohbetine gelen dostlara,
Hanimlarla yapilan günlere,
Bes çayina gelen misafirlere,
Her biri birbirinden lezzetli tarifler
___________________________________________________
SEVGILI ARKADASLARIM;
10.12.2007-17.12.2007 Tarihleri arasinda
PORSELEN DEMLIK CAY SAATLERI ETKINLIGINE EV SAHIBELIGINI
www.baharhabercisiyim.blogcu.com/ BEN YAPACAGIM.

SIZ SEVGILI ARKADASLARIMI,
KATILMAK ISTEYEN HERKESI ETKINLIGIMIZE KATILMAYA DAVET EDIYORUM!!!
HEP BIRLIKTE COK GÜZEL TARIFLER KAZANDIRMIS OLACAGIZ ETKINLIGIMIZE INSALLAH.
TARIFLERINIZI HAZIRLAYARAK,TARIFINIZE
"PORSELEN DEMLIK CAY SAATLARI ETKINLIGI 7"
BASLIGINI YAZARAK SAYFANIZDA TARIFINIZ HAZIR OLUNCA SAYFAMA DUYURU BIRAKIRSANIZ,BEN SIZE GERI DÖNÜP TARIFINIZI KOPYALAYIP SAYFAMDA YAYINLAYACAGIM.

SIMDIDEN KATILIMCI ARKADASLARIMA COK TESEKÜRLER EDIYORUM:)))
DESTEKLERINIZI BEKLIYORUM!!! SELAMLARIMLA...

Pastanı Seç hat gesagt…

harika görünüyorlar bayıldım

emeğinize sağlık

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin