Montag, 10. Dezember 2007

YE #29 ZEYTINYAGLI YEMEKLER ETKINLIGI


Bu ayki etkinlik zeytinyagli yemeklerimiz.Ev sahibligini sevgili sicakpaylasimlar yapiyor, bu etkinlige bende zeytinyagli brüksel lahanali havucla katildim,cok saglikli hafif olan zaytinyaglilarimizi ,etkinlik sayesinde bütün cesitlerini bir arada görecegiz.katilan arkadaslarinda simdiden ellerine saglikAysel hanimada bu güzel etkinlige ev sahipligi yaptigi icin tesekkür ederim.

malzemeler.500 gr brüksel lahanasi,3 adet havuc,1 adet sogan,yarim cay bardagi zeytinyagi,tuzot,karabiber.

yapilisi ,brüksel lahanasinin üst kismindaki yapraklari cikarilir yikanir ,bicakla bir iki yerine batirilir piserken icininde yumusamasi icin.Havuclari uzun sekilde kesilir.Tencerede zaytinyagiyla ince dogranmis sogan sotelenir,brüksel lahanasi ve havuclar ilave edilerek sotelenir,karabiber tuzot yarim su bardagi sicak su ilave edilerek sebzeler yumusayincaya kadar pisirilir.

Kommentare:

eyvahhyemekyandiocakbatti hat gesagt…

offf nefiss görünüyorrrr lezzetlimi lezzetliii rengi bile pırıl pırıl..ellerine sağlıkkk canikom...sevgilerimle

eyvahhyemekyandiocakbatti hat gesagt…
Der Kommentar wurde von einem Blog-Administrator entfernt.
zerrin - misss hat gesagt…

Canım benim,

senin ismini görünce misss gibi açılıyor içim :)
Bahar gelmiş gibi :)

Bürüksel lahanası ve havuç ikilisini çok severim. Tazesini pek bulamıyorum, ama burada green diye bir markanın dondurulmuş ürünlerine taktım havuç, lahana karışık satıyorlar. Enfes oluyor. He ryemeğin yanına yapıyorum.

Ellerinze sağlık

Sıcacık sevgiler..
www.misssgibi.com

hayatsu hat gesagt…

hemşerim bu tam benim kıza göre olmuş.yazın kaldığımız otelde brüksel lahanasını ilk defa yedik ve o çok beğendi.burda bulamıyorum maalesef.büyük marketlerde sararmış solmuş olarak var,o yüzden almadım da.şimdi sende görünce tatil anılarımız canlandı.sevgiler

GonuLunceLezzetLer hat gesagt…

Tam zamanıyken bu tarif denenmeli harika bir lezzet.Ellerine sağlık arkadaşım öpt...

AYSEL hat gesagt…

Merhabalar,

Sayfamda bağlantınızı gördüm koştum geldim. Yemek Harika görünüyor. Ellerinize Sağlık Sevgiler...

Meleğin Dünyası hat gesagt…

Arkadaşım bu negüzel bir renk uyumu.Eminim tadı da öyle güzeldir.Bende çok severim ama benim ev halkı pek hoşlanmıyor.Buzdolabında vardı bakayım ölmedilerse pişireyim yarın.İmrendirdin.Pasta meselesine gelince sorma ya gerçekten çok yoğun bir haftaydı.Bu gün oğlanın sınıfından 2 arkadaşı geldi ders yapmaya.Dayanamadım onlara da hindistan cevizli kurabiye pişirdim.Benim bu gidişatım hiç hayırlı değil.::))

MUTFAKISTAN hat gesagt…

minik lahanalar bayilirim ben bunlara cok guzel gorunuyorlar ellerine saglik canim

banu gökşin hat gesagt…

canım merhaba,
ellerıne saglık canım nefıs olmuş. nasıl lezzetlıdır sımdı hımm... :)
sevgılerımle...

Anonym hat gesagt…

canimcim günaydin nasilsin?toplanti gen güzel gecmis ama ben hep merak ediyorum bu resimlerde sende varmisin diye güzel ardasim bu aralar yilbasi kartlari hazirliyorum o yüzden cok gelemiyorum ama bitince gene ziyaretlerim devam edecek saglikli tlu bir gün gecirmen dilegi ile sevgiler Tülin

disal hat gesagt…

canım süper bir tarifle katılmışsın etkinliğe....

hiç yemedim...ama yemem gerektiğini düşündürdü şu görüntü....

ellerine sağlık....

PASTARDA hat gesagt…

Sonrada üzerine booolll limon sıkılısa nasıl olur :) Ellerine sağlık şekerim

butterfly hat gesagt…

Hımmm bu ne harika bir görüntü böyle, bu yemek tam benlik:). Ellerine sağlık canım..
Sevgilerimle:)..
aslı

leziz-özlemcik hat gesagt…

muhteşem ikili desem bence yeterli...ben bu ikisine bayılıyorum...

Yaren hat gesagt…

Ne güzel görünüyor,iste saglik burda kardesim!:) Ellerine saglik canim nefis görünüyor.

nino hat gesagt…

cok guzel olmus canim ellerine saglik

Anonym hat gesagt…

merhaba elimi uzatsam alacakmışım gibi duruyor çok güzeller tadıda öyledir eminim ellerine sağlık canım sevgiler
hdidem.blogcu.com

Betül hat gesagt…

Brüksel lahanasını çok severim. Sağlıklı ve hafif. Çok leziz görünüyor. Ellerine sağlık.

Anneminkiziyim hat gesagt…

Merhaba canim, ellerine saglik, bende bürüksel lahanasina bayiliyorum, harika oluyor böyle havuclu, sevgiler...

GÜL'ÜN MUTFAĞI hat gesagt…

canım bürüksel lahanası türkiyede daha önceleri yoktu bilmiyorduk kardeşim iş için hollandaya gitmişti orada yemiş gelirkende getirmişti ozaman tanıdık ve çok sevdik şimdi sürekli pişiriyorum sen o kadar güzel resimlemişsinki elimi uzatıp alacakmışım gibi geldi ellerine sağlık canım sevgilerrrrrrrr

kelebeklisaniyeler.blogcu.com hat gesagt…

goruntu o kadar harika ki, mutlaka denemem lazim, nefis gozukuyo, ellerine saglik, hem hafif hem lezzetli, sagol canim, opuldun sevgiler

BETÜL hat gesagt…

merhaba
ayy ben bayılıyorum bu minik lahanacıklara elerine sağlık sevgiler.....

Feyhan Sönmez hat gesagt…

Ellerinize sağlık, çok sağlıklı ve güzel görünüyorlar.Sevgiler..

yesildomates hat gesagt…

eminim tadıda görüntsü kadar güzeldir..ellerine sağlk..çok sağlık bir yemek olmuş...

Kevser hat gesagt…

Canim, sebzeler ne güzel tablo gibi canli canli cikmislar, harika bir yemek oldugu burdan da belli oluyor zaten, ellerine saglik. Bende brüksel lahanasini cok sevdigim icin icim gitti.

Selam ve sevgilerimle..

Tijen hat gesagt…

Çarşı kavurgası ev kavurgası gibi olur mu hiç? Hele de odun ateşinde ya da tandırda kavruldu mu...

Anneminkiziyim hat gesagt…

Merhaba canim, merak etme pestil daha var buyur ister sade ister züngül olarak sana ikram edeyim, sevgilerimle.....

Serap'la turuncu lezzetler hat gesagt…

nefisss görünüyor bende çok severim ellerine sağlık canım sevgiler

ÖZGÜLÜN TARİFLERİ hat gesagt…

canim benim ellerine saglik cok nefis olmus buruksel lahanali soten her et yemeginin yanina bende yaparim ve begeniyle tuketilir.ayrica besleyici degeri cok fazlaymis.
sevgilerimi biraktim canim arkadasima.

Aybike Ceylan hat gesagt…

Bahar'cigim,
Ellerine saglik,hem saglikli ve hem de cok guzel olmus.

SERAP hat gesagt…

Lahananin her türlüsünü yerim.Hic farketmez.Yeterki lahana olsun.Ama zeytinyagli bruksel bizim evde pek ragbet görmediginden bunu hic yapamiyorum biliyormusun.Bende de bugun firinda brüksel lahanasi var.Sevgiler

http://mutfaktayim.blogcu.com hat gesagt…

Merhaba,
Minik lahanalar harika görünüyor. Tadının da muhteşem olduğu görüntüden belli oluyor. Ellerinize sağlık. Banada beklerim.

Özlem'den Sevgiler...

fidaneli hat gesagt…

cnm benım sankı yemek değıl görduğum yağlıboya tablo gıbı:)) su renklerın guzelığıne bak... ellerıne sağlık...

Muhteremle Afiyetle hat gesagt…

Merhaba Canım,
Ellerine sağlık,brüksel lahanası da havuçta müthiş görünüyor.
Renklerini kaybetmeden sağlıklı bir şekilde pişmiş,misler gibi görünüyorlar.

Selin hat gesagt…

Baharcım inanır mısın, şu anda fırında brüksel lahanası ve havuç var :)) Çok severim ben çoook. Ellerine sağlık canım. Sevgilerimle...

ikizlerinannesi hat gesagt…

selam canim etkinligr yakismis ellerine saglik öptüm

DUA DENİZİNDE İSLAM GEMİSİNDE RASULULLAH GİBİ BİR KAPTANLA KUR'AN-I KERİM PUSULASIYLA CENNET SAHİLİNDE BULUŞMAK ÜMİDİYLE CUMA'NIZ MÜBAREK OLSUN

ceyt hat gesagt…

çok canlı ve lezzetli görünüyor.ellerine sağlık canım.
sevgiler

www.guldencehobi.blogcu.com/ hat gesagt…

Selam canim!!!!
Bende zeytinyagli yemekleri cok severim,etkinlikten tarifinle beraber haberim oldu.
Davet edilirsem bende katilmayi isterim.
Ellerine saglik,cok saglikli bir tarif yayinlamissin canim:
Özletmeden ugra emi güzelim.
Hayirli cumalar.

ebrulitatlar hat gesagt…

Öznur'cum ellerine sağlık. Sevgiler, güzel bir haftasonu geçirmeni dilerim..

eskom hat gesagt…

merhaba arkadaşım bruksel lahanaları nefis görünüyor ellerine sağlık canım...sana güzellll bir akşammmm ve harika bir haftasonu diliyorum... eşinle yavrularınla ve tüm sevdiklerinle birlikte ....sevgilerrrrrrrr


www.eskom.blogcu.com
www.esko.blogcu.com

thesuuur hat gesagt…

Canimmmm,pisti mi olmusuz?Senin yaptigin Blumenkohl daha nefis gözüküyor,ellerine saglik.

Ya,biz de tasinma olayi falan yok.
Cok lezzetli tarifler veriyorsun ya,o anlamda yakinlarina mi tasinsam diye yazmistim.Keske yakin olabilseydik...
Kendine iyi bak,güzel bir pazar gecirmen dilegiyle sevgiler.

cafe gusto hat gesagt…

Ayyyy ışıl ışıl görünüyor.Brüksel lahanasını sevmem ama o kadar güzel resimlemişsin ki bayıldım.Ellerine sağlık....

tolunay hat gesagt…

merhaba ne kadar sağlıklı ve lezzetli görünüyorlar. Ellerinize sağlık...

cumartesimutfagi.blogspot.com

fusun hat gesagt…

brüksel lahanasını genellikle brokoli ve havuçla buharda pişiriyorum ama bunu da muhakkak deneyeceğim. elinize sağlık..

esko hat gesagt…

merhaba canımmm hiç unuturmuyummm gerçekten blogspota yorummm yazmada zorlanıyorum nedense... bende sen unuttunn sandımmm gördümkü sende unutmamışsınnn şimdidennn güzellll bir bayramgecirmeniii dilerimmm... iyi gecelerrrrrr

www.eskom.blogcu.com
www.esko.blogcu.com

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin