Donnerstag, 20. Dezember 2007

PORSELEN DEMLIK CAY ETKINLGI ELMALI KURABIYE

Ev sahipligini keskinlininmutfagi, nin yaptigi etkinlige bende elmali kurabiye tarifiyle katildim,davetin icin tesekkür ederim Aysecigim.tarifi portakal agacindan amistim
malzemeler,250 gr margarin,2 yumurta,yarim cay bardagi yogurt,yarim su bardagi seker,1 paket vanilya sekeri veya vanilya,1 paket kabartma tozu,yarim cay bardagi hindistan cevizi,alabildigi kadar un
ici icin,5 tane elma,1 cay bardagi seker,1 cay kasigi tarcin,1 cay bardagi ceviz.
serbeti,2,5 su bardagi 2su bardagi su
yapilisi,ertilmis margarini sekeri yumurtayi cirpin,diger malzemeleri ve kabartma tozuyla alabildigi kadar ununuda ilave ederek hamuru yogurun,ve 10 ,15 dakika hamuru dinlendirin.
ici icin elmalari soyun rendeleyin,sekerle suyunu cekinceye kadar pisirin,tarcini cevizini ilave edin sogumaya birakin.
serbeti icin,sekere suyunu ilave edin yaklasik 5 dakika kaynatin,limon suyunu ekleyin bir iki dakika kaynadiktan sonra sogumaya birakin.
hamurdan cevizden büyük parcalar alarak elinizle ortasini oyun,oyulmus yerlere elmali ic harctan koyun,ve yuvarlak sekil vererek yaglanmis firin tepsisine dizin.180 derece firinda üstleri hafif kizarana kadar pisirin.Firindan cikan kurabiyleri sogumus serbetin icinde 10 dakika alt üst ederek bekletin.Hindistan cevizini bulayip servis tabagina alin.



Kommentare:

ÖZGÜLÜN TARİFLERİ hat gesagt…

Canim Kurban bayramini Kutlar . Sevdiklerinle beraber nice mutlu bayramlar gecirmeni herseyin gonlunce olmasini dilerim.
Kucak dolusu sevgiler

ezgi uğurlu hat gesagt…

elmalı kurabiyeye bayılırım.ama bu benim yaptığımdan farklı.çok leziz görünüyor.denemeyi düşünüyorum.
ellerinize saglık
sevgiler

Anonym hat gesagt…

HIM NEFIS GÖZÜKÜYORLAR
CANIM MERHABA NASILSIN ?BIR BAYRAM DAHA GELDIDE GECIYOR YINE GURBETTE YALNIZ HÜZÜNLÜ GÜNLER NEYSE SENIDE ÜZMIYEYIMSAGLIKLI MUTLU HUZURLU BIR BAYRAM GECIRMENIZ DILEGI ILE SEVGILER TÜLIN

ikizlerinannesi hat gesagt…

BENI KIRMAYIP DAVETIMI KABUL EDIP,
BU GÜZEL TARIFI ETKINLIGIMIZE KAZANDIRDIGIN
ICIN COOOK TESEKKÜR EDERIM.
ELINE KOLUNA SAGLIK CANIMMMMM!!!

TARIFIN 59.SIRADA YERINI ALDI GELIP BAKA BILIRSIN SEVGILER

HAYIRLI BAYRAMLAR DILERIM

http://hunerlieller.net hat gesagt…

Sevdiklerinizle saglikli, huzurlu ve sevgi dolu bir bayram gecirmeniz dilegimle Kurban Bayramin Kutlu Olsun.elmalı kurabiye nefis..eline saglık...

butterfly hat gesagt…

Canım, huzur, mutluluk ve neşe dolu bir bayram dilerim:).
Sevgileeer..
aslı

evkedisi hat gesagt…

ellerine sağlık canım, çok lezzetli görünüyor.
arkadaşım, bayramını ve şimdiden yeni yılını tüm kalbimle kutlarım.
herşey gönlünce olsun.
sevgiler.

lezzetsofram hat gesagt…

Canım bayramını kutlar,sevdiklerinle doyasyıa geçirmen temennisiyle...
Sevgilerimle
Emel,
asevi.blogcu.com

Serap'la turuncu lezzetler hat gesagt…

çok leziz görünüyor ellerine sağlık canım sevgiler

GonuLunceLezzetLer hat gesagt…

Elmalı kuarabiye nefis olmuş canım ellerine sağlık.İyi bayramlar...

akasyakokusu hat gesagt…

iyi akşamlar mutlu bayramlar baharım çiçeğim öznurum..ellerine sağlık nefis olmuştur kurabiyen.senin mamaların yanında benim poğaçalar sönük kaldı..becerine marifetine hayranım senin..geçende ayvalarda gözüm kaldı zaten..senin misafirlerin midesi bayram edecek yani..muhteşem öznur:!)

pervin hat gesagt…

sevgil arkadaşım bayramınız kutlu olsun sevgiler...

Yaren hat gesagt…

Baharcim elmali kurabiyeler nefis görünüyor.Ellerine salgik canim.Kurban bayramin kutlu olsun ve tüm sevdiklerine nice kurban bayramlari kutlaman dilerim.

Muhteremle Afiyetle hat gesagt…

Canım,
Kurban bayramını en içten dileklerimle kutlar,sağlıklı ve huzurlu bir bayram geçirmeni dilerim.
Hayırlı bayramlar.

Zehra hat gesagt…

Ellerine saglik canim elmali kurabiyelerin cok nefis gorunuyor bende cok severim bu kurabiyeyi ben de daha once denemistim elmali toppare olarak bloguma eklemistim,yiyenlere afiyetler olsun..
Bayramin kutlu olsun canim ailen ve butun sevdiklerinle beraber hayirli bayramlar gecirmeni dilerim.sevgiler

ferhunde hat gesagt…

Kurban bayramınız kutlu olsun,
Mutlu ve sağlıklı nice bayramlar dilerim arkadaşıma..

Tijen hat gesagt…

Bizde tarhana çorbası yoğurtlu yapılırdı demişsin, sonradan mı eklenir yoğurt yoksa hamurundakinden mi bahsediyorsun? (Daha önce duymamıştım da)

hayatsu hat gesagt…

nefis olmuş,her zamanki gibi,sunum şeklinide çok beğendim hemşerim.zevkine hayranım

semra mutfakta hat gesagt…

çok leziz görünüyor.ellerine sağlık.

Anonym hat gesagt…

geçmiş bayramını kutluyorum canım.sunumunda harika olmuş.eline sağlık..

kelebeklisaniyeler.blogcu.com hat gesagt…

canim merhaba nasilsin arkadasim,
insallah iyisindir, elmali kurabiyeler enfess olmuss super gorunuyor, sunumu da oyle himmm ellerine saglik.

hdidem hat gesagt…

çook nefis olmuş canım ellerine sağlık sevgiler

busem hat gesagt…

Canım kurabiyelerin çok güzel görünüyorlar. Sunumun harika olmuş. Ellerine sağlık. Hoşçakal.

disal hat gesagt…

bu kurabiyeler bir gün durunca ne nefis yenir...

ellerine sağlık canımcım benimcim....

akasyakokusu hat gesagt…

canım benim merhaba...nasıl geçti bayram.sen gurbette ben gurbette..tek farkımız hudut sınırları işte.birde yaşayanların hep aynı dil ve ırktan olması..sen orda sokağa çıkıyorsun nasıl bir Türk tanıdık görüyorsan merhaba diye.bizde burda öyleyiz yani..tanıyan tanıdığına gidiyor geliyor akrabasını arıyor bayram gelmiş neyime misali markette bile asansörden inerken kapıda beklerken yanından gelip geçen insanlar bir yabancı..burası Türkiye değil gibi..
aman ne yapalım öznurum biz özümüzden dimizden insanlığımızdan bir şey kaybetmeyelim..bende sevmiyorum yılbaşı kutlamayı hangi yabancı bizim peygamberimizin doğum gününü biliyor yabancıyı bırak kendi insanımız biliyor..yeni nesil özelliklede gençlik modaya uyacağına özünü öğrensin biraz..çevreden çağıranlar oluyor yılbaşı için yada bizim camiada düzenleniyor ama ben sevmiyorum rahatsız oluyorum..zaten astımım var hem kalabalığa hemde manevi duygularım için katılamıyorum..ama evde ailemle tv izliyoruz yada geleceğiz diyen arkadaşları kırmayıp buyrun diyoruz oturmak ve çay amaçlı zaten..
ayy canım döküldüm ben sen kovmadan gideyim:))babamız evde yılbaşında bitiyor izin takılamıyorum fazla.

Tabakta Lezzetler... hat gesagt…

Sana ve ailene 2008 yılı uğur, sağlık, huzur ve mutluluk getirsin. Mutlu yıllar dilerim.
Sevgiler…

nino hat gesagt…

ellerine saglik canim

YESIMLI TARIFLER hat gesagt…

yani öyle güzel şeyler var ki burda kalk mutfağa git kilona kilo kat
ellerine sağlık bu elmalılar harikaa

Zehra hat gesagt…

slm canim hayirli aksamlar dilerim.hollandada okullar tatil,2 hafta evdeyiz ,ne guzel dinleniyoruz size de tatil varmi?sevgiler

Selin hat gesagt…

Valla harika görünüyor. Ellerine kollarına sağlık canımcım. Sevgiler...

sevimin sayfasi hat gesagt…

cok nefis görünüyor
ellerine saglik

Damak Tadı hat gesagt…

Her yeni yıl,yeni tazelenen umutların,çoğaln sevgilerin habercisidir.2008 Yılıda böyle hep güzel olsun.Sana,ailene ve tüm sevdiklerine MUTLU YILLAR diliyorum...Hep mutlu kalın..

Sevgilerimle

klasiktatlar hat gesagt…

Blogunuzu zevklen gezdim, çok güzel tarifleriniz var. Ellerinize ve gönlünüze sağlık, hoşça kalınız..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin