Freitag, 14. Dezember 2007

PORSELEN DEMLIK CAY ETKINLIGI;CEVIZLI ÜZÜMLÜ RULO(NUSS SCHENECKEN)

Etkinlikler arka arkaya geldi,sevgili Baharhabercisiyim arkadasimizin ev sahipligi yaptigi porselen demlik cay etkinligine bende
cevizli üzümlü rulo tarifiyle katildim,davetin icin tesekkür ederim arkadasim.

malzemeler,500 gr un,1 paket maya,80 gr tereyag,80 gr seker,250 ml süt,bir fiske tuz.

Ic malzemesi,300 gr cekilmis ceviz,150 gr seker,150 ml krema,(sahne) 1 paket vanilya sekeri,50 gr kuru üzüm

yapilsi,mayayi ilik sütle yumusatin,oda sicakligindaki tereyagini,sekerini cok az tuzunu ve ununu ilave ederek yogurun,ve mayalandirin.
ici icin,sekerini cevizini, üzümü,vanilya sekerini,kremasini ilave ederek bütün malzemeyi kasikla karistirin.
mayalanmis hamuru 1 cm kalinlikta kare seklinde acin,ici harci hamurun heryerine yayin,hamuru rulo yapin,2 cm kalinlikta kesin,yagli kagit serili firin tepsisine dizin,180 derece firinda üstleri cok kizarmadan pisirin.

Kommentare:

www.guldencehobi.blogcu.com/ hat gesagt…

Canim merhaba!!!
Schneckeler harika.Ellerine saglik cok güzel yapmissin,süper olmus yahuuu...
Ellerine saglik,benim rosienenschnecke tarifime benziyor:)
Tesekkür ederim güzelim,valla özel bir hazirlik yok blog icin,günlük ne cikiyorsa mutfaktan geliyor karsiniza iste.

yesildomates hat gesagt…

canım bende daha önce ramazanda yapmıştım..çok lezzetli oluyo..ellerine sağlık..öpüyorum..iyi hafta sonları diliyorum..görüşmek üzere...

papatya68 hat gesagt…

selam arkadaşım sen unutsanda ben seni unutmadım geldim nasılsın canım nefis mamalar yapmışsın eline sağlık sevgiler sunuyorum

Selin hat gesagt…

Canım harika olmuş bu yaa!!! Ellerine kollarına sağlık. Sevgilerimle...

Feyhan Sönmez hat gesagt…

Çok besleyici ve lezzetli olmuştur eminim. Kalpli süslerde harika.

MUTFAKISTAN hat gesagt…

nefissss ne guzel gorunuyor ellerine saglikk

nino hat gesagt…

ellerine saglkik canim blog mansette gordum uctum geldim ;)

Anonym hat gesagt…

Cevizli üzümlü rulo tarifiniz çok
lezzetli gözüküyor.Yarın için yapıp
yaşlılar yurduna götürmeyi planladım.Çokca yapacağımdan,umarım
ölçüyü tutturabilirim.Ankara'dan
Sevgiler,
Özlem Su

baharhabercisiyim hat gesagt…

SELAM CANIM,
ILGINIZE COK TESEKKUR EDERIM, ALDIM YAYINA VERDIM, ELLERINIZE SAGLIK,SELAMLARIMLA..

akasyakokusu hat gesagt…

canım benim iyi akşamlar..baharım çiçeğim özlemişim seni..eşim hem izinde evde hemde rahatsızlık geçirince takılamadım fazlaca..ellerine sağlık nefis görünüyor çörekler..bende çay içiyorum gel muhabbet edelim karşılıklı..

Betül hat gesagt…

Çok güzel olmuş. Üzüm ve ceviz ne kadar yakışan ikili. Ellerine sağlık.
Sevgilerimle.

serinmavi hat gesagt…

Eline sağlık canım,çok güzel görünüyor..Sevgiler...

http://defnehobi.blogcu.com/ hat gesagt…

CANIM KOŞTUM GELDİM BEN DE SENİN SCNEKELERİNE.ELLERİNE SAĞLIK.HARİKASIN..

Tijen hat gesagt…

Pek hoşuma gidiyor bu çörekler ya ne yapayım diye düşündüğümde unutuveriyorum. Ellerine sağlık! (Simit konusunda haklısın, uzaktayken nasıl kıymetli oluyor değil mi?)

hayatsu hat gesagt…

çok nefis ve de besleyici olmuş.kuru üzüm kan yapıyor hemde zekayı açıyor ya tam çocuklara göre.babamın ameliyatı yılbaşına dedi doktor.tekrar ertelemezse

laleninbahcesi.blogspot.com hat gesagt…

biz ailece bayılırız cevizli her şeye. Ben krema yerine tahin koyuyorum. ellerine sağlık

Serap'la turuncu lezzetler hat gesagt…

canım öncelikle geçmiş olsun dileğin için çok teşekkür ederim..
bu schneckelerden biraz değişiğini bende yapıyorum gerçekten nefis oluyor seninkide muhteşem görünüyor ellerine sağlık sevgiler

GÜL'ÜN MUTFAĞI hat gesagt…

canım o kadar güzellerki imrenmemek elde değil almanlar kendi tariflerini bu kadar güzel hazırlayamazlar çocukların bilhassa yemsi gereken vitamin deposu çörekler ellerine sağlık canım kardeşim hayırlı hafta sonları sevgiler

Kevser hat gesagt…

Canim, bu harika bir tat ve lezzet bence, tadini cok iyi bildigimden böyle diyorum, ellerine saglik. Kivami ve rengi hersey cok güzel.

Selamlar ve öptüm..

GonuLunceLezzetLer hat gesagt…

Ceviz girdiği her tada nasılda güzel yakışır dimi.Rulalarda enfes olmuşlar görünümüde süper.Ellerine kollarına sağlık canım öpt...

yemegimle hat gesagt…

Canim ellerine saglik,gün ve gecelerimiz etkinlekle gecer oldu hep onlara hep onlara yapiyoruz:))
ama iyikide yapiyoruz yoksa böyle güzel görüntüler nasil cikardi degilmi ellerine saglik canim,güzel pazarlar diliyorum sevgiler...

M.AKIN hat gesagt…

canım yaa ellerine sağlık çok güzel olmuş

yemedeyanindayat hat gesagt…

çok farklı bir tarif..denenecekler listesine girdi bile..ellerinize sağlık..

Zeynep hat gesagt…

Cevizli her tür kurabiye-çöreğe bayılırım. Bunlar da nefis görünüyor. İlk fırsatta deneyeceğim. Ellerine sağlık.

ikizlerinannesi hat gesagt…

PORSELEN DEMLIK ÇAY SAATI TARIFLERI ETKINLIGI 8
http://nasibim.blogcu.com tarafindan hazirlanmistir
Aksamüstü sohbetine gelen dostlara,
Hanimlarla yapilan günlere,
Bes çayina gelen misafirlere,
Her biri birbirinden lezzetli tarifler
___________________________________________________
SEVGILI ARKADASLARIM;
18.12.2007- 30.12.2007 tarihleri arasinda
PORSELEN DEMLIK CAY SAATLERI ETKINLIGI 8
http://www.keskinlininmutfagi.blogcu.com// BEN DE
ARKADASLARIM ARAYA MÜBAREK KURBAN BAYRAM'ININ
GIRMEZI DOLAYISIYLE ETKINLIGIMIZ IKI HAFTA olarak düzenlenmistir
O YÜZDEN RAHAT OLUN
SAKIN COK YOGUNUZ BAYRAM VAR KATILAMAYIZ GIBI
DÜSÜNCELERE KAPILMAYIN ETKINLIGIMIZ
30.12.2007 gece saat 24.00de sona erecektir

SIZ SEVGILI ARKADASLARIMI,
KATILMAK ISTEYEN HERKESI ETKINLIGIMIZE
KATILMAYA DAVET EDIYORUM!!!
HEP BIRLIKTE COK GÜZEL TARIFLER KAZANDIRMIS
OLACAGIZ ETKINLIGIMIZE INSALLAH.
TARIFLERINIZI HAZIRLAYARAK,TARIFINIZE
"PORSELEN DEMLIK CAY SAATLARI ETKINLIGI 8"
BASLIGINI YAZARAK SAYFANIZDA BENIM LINKIMI EKLEYEREK
TARIFINIZ HAZIR OLUNCA SAYFAMA DUYURU BIRAKIRSANIZ,BEN
SIZE GERI DÖNÜP TARIFINIZI KOPYALAYIP SAYFAMDA YAYINLAYACAGIM

ARKADASLARIM ELIMDEN GELDIGINCE TÜM DOSTLARA DAVETIYE
ULASTIRACAGIM YALNIZ HERKESIN BLOGUNU TANIMADIGIM ICIN SIZLERDE
TANIDIGINIZ HERKESE SÖYLERSENIZ MEMNUN OLURUM TÜM BLOGCU;BLOGSPOT,
COM,NET ...... ve daha bilmedigim herkes davetlimdir


SIMDIDEN KATILIMCI ARKADASLARIMA COK TESEKÜRLER EDIYORUM:)))
DESTEKLERINIZI BEKLIYORUM!!! SELAMLARIMLA...

Yaren hat gesagt…

Canim cok nefis görünüyor,cok severim bu tatliyi,okul zamanimda ögle tatillerinde alirdim.En cok vanilyalisini severim ama hepsi lezzetli oluyor.Ellerine salgik canim iyi bir pazar diliyorum.

disal hat gesagt…

nede güzel görünüyor....

birini alsam..yesem yesem doymasam..

sonra gelip hepsini alsam...

ellerine sağlık....nefis....

Anonym hat gesagt…

Merhaba,

Kurabiyeler ve zeytinyağlı brüksel lahanası nefis olmuş. Çok güzel görünüyorlar canım. Ellerine sağlık.Renkler harika.Tabii çok da faydalı. Sevgiler arkadaşım. Yeni haftanın ve bayramının çok güzel geçmesini dilerim.
guldenelkan.blogcu.com

kizilciksurubu hat gesagt…

Nuss schneckeler sahane olmuslar,ellerine saglik canim.

baharhabercisiyim hat gesagt…

Selam canim,
Etkinlige katiliminla vermis oldugun destekten dolayi cok mutlu oldum, cok tesekkür ederim.
Kurban bayramini ve ardindan gelen yeni yilini en icten dileklerimle kutluyorum, mutluluklar diliyorum...

http://mutfaktayim.blogcu.com hat gesagt…

Tarifin harika görünüyor canım ellerine sağlık. Çayımın yanına bir tane alıyorum :)

Özlem'den Sevgiler...

daimamutfak hat gesagt…

�ok g�zel olmu�.ellerinize sa�l�k.sevgiler.

kelebeklisaniyeler.blogcu.com hat gesagt…

gunaydin canim
ellerine saglik
harika olmus bunlar yeee beni diye bagiriyor
rulolar bana gore, sen yoksa bana mi yaptin :)) hihihi
bide o çikolatali kalpleri aldim haberin olsun, bosuna nerdeler diye arama tamam mi tatlisi:))
mutlu bir hafta dilerim optum tatlisi

Papatya Prenses hat gesagt…

Immmm gerçekten çayın yanına ne de güzel gider bunlar:)Ellerine sağlık canım
Hayırlı günlerr

Ayşegül hat gesagt…

canım etkinlik tariflerin harika olmuş. cevizli rulo olsaydı şimdi çayın yanında ne güzel olurdu :)) bizi bunlar mahvetti zaten :))
sevgiler..

butterfly hat gesagt…

Bunlar ne güzel çörekler böyle:). Ellerine sağlık canım.
Sevgileeer:).
aslı

Damak Tadı hat gesagt…

çok nefis olmuşlar ellerine sağlık..))Bayılırm bu tür çöreklere..))

Senin ve ailenin Kurban Bayramınızı en içten dileklerimle tutlar,sağlıklı,mutlu ve huzurlu bir bayram geçirmenizi temenni ederim.


Sevgilerle

Damak Tadı hat gesagt…
Dieser Kommentar wurde vom Autor entfernt.
PASTAlila hat gesagt…

harika görünüyor. eline sağlık.

Bu arada mutlu sağlıklı nice bayramlar dilerim.

http://mutfaktayim.blogcu.com hat gesagt…

Güzellik, sağlık, birlik ve beraberlik dolu her zaman bir öncekinden daha güzel ve mutlu bir kurban bayramı diliyorum. Büyüklerimin ellerinden küçüklerimin gözlerinden öpüyorum.

Özlem’den Sevgiler…

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin