Sonntag, 27. Januar 2008

PATATESLI RULO POGACA

Sevgili Ümran blogumu günün blogu secmis,tesekkürler arkadasim.

150 gr margarin
2 adet yumurta
1 cay bardagi yogurt
1 cay bardagi siviyag
1 paket kabartma tozu
alabildigi kadar un,ve tuz
ici icin
5 adet patates
1 adet sogan
maydanoz,nane,kirmizi pul biber, toz kirmizi biber, karabiber,siviyag

 üstü icin 1 yumurta

Oda sicakligindaki margarini yumurtayla cirpin,yogurdu siviyaginida ilave ettikten sonra,unla beraber kabartma tozunuda ekleyin ve yogurun.Yumusak bir hamur elde edin,yarim saat dinlendirin.
Patatesleri haslayin,sicakken ezin,tavaya siviyagla beraber rendelenmis soganida koyarak kavurun.Ezilmis patatesleri kiyilmis maydanozu ve baharatlarinida ilave edin cok az soteleyin ve ocaktan alin.
Hamuru iki parcaya ayirin,merdaneyle diktörtgen seklinde acin,patatesli harci enlemesine hamurun bas kismina yayin. Diger bezeyede ayni islemi uygulayin, Rulo yaparak sarin,4 parmak kalinliginda kesin,üzerlerine yumurta sarisini sürün.yaglanmis firin tepsisien dizin,180 derece firinda üstleri kizarana kadar pisirin.

Kommentare:

Kevser hat gesagt…

Canim,
senin patatesli pogacalarinda cok nefis ve de sik görünüyorlar, ellerine saglik diyorum.

Desene, ikimizde su siralar patateslilerden gidiyoruz, ben kis basinda 25 kiloluk bir cuval almistim ve Keller'de muhafaza ediyordum, bugün de bir baktim filizlenmisler onun icin de böyle birseyler yaptim.

Bende sana güzel bir hafta baslangici diliyorum ve öpüyorum..

umran hat gesagt…

Sevgili Bahar cicegi,
Sayfamda guzel blogun " GUNUN BLOGU " bugun. En kisa zamanda linklerime de eklemeyi dusunuyorum. Her zaman gorusmek umidiyle...
Sevgi ve selamlar

ezgi uğurlu hat gesagt…

patatesli poğaçalara ayılırım.enfes görünüyor.bende yaz kıs yüzerim.en güzel spor gerçekten.elerinize saglık
sevgiler

Dilekk hat gesagt…

iyi haftalaaaarrrrrr.poğaçalar nefis elinize sağlık..

http://hunerlieller.net hat gesagt…

selam...nefis görünüyor patatesli pogacaar..eline saglık...bende dün maskeli beşler filmine gittim:))))
güzel eglenceli bir flim...ama beyaz melek çooook güzeldi....
sevgilerimle...

Anonym hat gesagt…

canim bende cok severim yuzmeyi ama kisin maalesef pek gidemiyorum havuza:))

pogacalar harika gorunuyor
ellerine saglik canim...

guzel bir hafta dilerim
sevgilerimle

www.yenitadlar.blogcu.com

bebade hat gesagt…

merhabaaa ...buacalar harika olmuş..eline sağlık canım nefis görünüyor....güzellll bir hafta diliyorum sağlıklı mutlu basarılı ve sevdiklerinle birlikte

MELEĞİN DÜNYASI hat gesagt…

Öznur merhaba mutlu haftalar.Allah eşine kolaylık sana da sabır versin.Ben bizim bölgede 4 yıl faal görev aldım nasıl olduğunu biliyorum.Federasyon daha da büyük bir alanı kapsıyor.Geçen görüştük bizim derneğin faaliyetinde daha Balingen'e gideceklerdi.Poğaçalar çok şık duruyor ben hep standart model kapalı yapıyorum böyle sunumu daha hoş olmuş.Ellerine sağlık.Sevgiler

eyvahhyemekyandiocakbatti hat gesagt…

baharım çiçeğim benimmmmm ne güzel her gününüz öyle güzel geçsin....poğaçaların harika olmuşlar ellerine sağlık canikom...şimdi senden imrendim bende yüzmeye gitsemmi die düşünüyorum...sevgilerimle öpüyorum

GonuLunceLezzetLer hat gesagt…

Yüzerek yorulmuşsun canım o poğaçalarda nefis gitmiştir tabi.Ellerine sağlık arkadaşım...

Ümran hanımın yorumunu gördüm günün blogu seçilmişsin tebrikler...

Güzel bir hafta geçirmeni dilerim...

Serap'la turuncu lezzetler hat gesagt…

mmm poğaçalar harika olmuş bende bayılırım patatesli poğaçaya ellerine sağlık canım...sevgiler

Papatya Prenses hat gesagt…

Bayılıyorum patatesli nimetlere:)
Bu rulolarda harika olmuş,ellerine sağlık canım.


Benim yerimede yüz:))

defneylebirlikte hat gesagt…

patatesli poğaçalar nefisti.eline sağlık canım.sana da gıpta ettim doğrusu.yzmek harika bir duygu..

Feyza Fidan hat gesagt…

Poğaçalar harika olmuş Öznurcum..Hele şekillerine bayıldım..Bundan sonra böyle şekil veriyim bende :))
Ellerine sağlık,
Sevgiler...

zehra hat gesagt…

muth�s gorunuyor eller�n�ze sagl�k
............
mutlu haftalar:)

http://ballkabak.blogspot.com/ hat gesagt…

Yanında ayranla ne güzel yenir.Ben karnımı doyururum onla.Ellerine sağlık sevgiler

Anneminkiziyim hat gesagt…

offf amannnn ne nefis seyler bunlar, olsada simdi dayanamayip gece yarisi yerim inan, ellerine saglik canim, sevgiler...

hayatsu hat gesagt…

aslında vatan vatan deniyor ama bak yurt dışında imkanlar daha güzel.ben yazdan yaza o da sadece 1 hafta denizde yüzebiliyorum.kışın nerdeeee.ne güzel bir pazar geçirmişsin.hemde spor da yapmışsın.olsun varsın sofra düşündüğün gibi olmasa da var sonuçta.hani bir söz var ya,çay verenim olmasa da,çayını kaç şekerle içiyorsun diyenim var ya

Melek* hat gesagt…

ellerine sağlık çok güze olmuş

Gülden hat gesagt…

CANIMCIM:)))
BENDE RULO POGACALARA GELDIM,KALDIMI ACABA BANADA:=)
KEKIMDEN TATMAYA GELMIS ARKADASIM,CANIMCIM BEN SANA HEMEN YENISINI YAPARIM.BITSE NE OLURRRR:)))
SEFTALILI TARTIMI YAPMIS OLUP,BEGENMIS OLMANNIZADA SEVINDIM.BENDE COK SEVEREK YAPIYOR VE YIYORUM.
Sen yayinlayinca görüntüye bakacagim artik,simdiden merak ediyorum:)))
Rulo pogacalara bayildim cok pratik ve güzel bir görünümde.
SEVGILER CANISI.
IYI GECELER.

GÜL'ÜN MUTFAĞI hat gesagt…

canım spordan sonra mis gibi bir kahvenin yanında bu güzel poğaçalarla kahvaltı yapmak çok güzel imrendim size ellerine sağlık canım benim kucak dolusu sevgiler

hdidem hat gesagt…

canım merhaba rulo lar harika görünüyor ellerine sağlık ay imrendin en sevdiğim spor yüzmedir ama dışarda acayip bir kar yaıyor böyle şanslara sahip değiliz buralarda:))tadını çıkar bizlerin yerinede yüzme çokda güzel zayıflatır üstelik:)) çok konuştum öptüm canım sevgiler

MELEĞİN DÜNYASI hat gesagt…

Arkadaşım sen iste ben sana yaratırım aşure.Zaten biraz arası geçsin yapacağım yine haber veririm sana.Sevgiler

http://kelebeklisaniyeler.blogcu.com/ hat gesagt…

canisi yaa ben bunlara yorum yazmistim ama neden yok anlamadim gitti, valla yazmistim, neyse olsun yine yazayim tatlim harika yaa, ben patatesli olan herseyi severim, rulo pogaçalar da harika olmus yani, mukkemel otesi, bir tane alsam ne olur acaba, ah keski olsaydida yeseydim, bugun de birsey yapasim yok ya, sekercim ellerine saglik kocaman optum.

Mutfak Havlusu hat gesagt…

bak var yaa bu sevdiklerimden işte patatesli pide tadı hafif oluyor şöyle üfff:)))
yaa akşam çayın yanınada ne nefis olurdu şimdi olsaydı:(
:)
ellerine sağlık benim yerimede yiyin bir tanecik:)

Tijen hat gesagt…

Kahve değil ama bu poğaçalardan isterim!

Nilay Cinisli hat gesagt…

Baharım çiçeğim,
Ohh sefan olsun..Ne de güzel bir gün geçirmişsin...Bu arada harika görünüyorlar..Ellerine sağlık her zaman ki gibi canım...Öpüyorum sevgiler

sevimin sayfasi hat gesagt…

bende eve geldigimde kahve hazirsa cok seviniyorum hemen yanina kek veya kurabiye yerim ve karnim doymus olur
poacalarin cok lezzetli olmus
ellerine saglik

tadinadoyamadım-dilek hat gesagt…

Canım ellerine sağlık ben yorum yaptım daha önce ama gönderilmedi yani gönderemedim sanırım:)çok güzel olmuş rulo poğaçaların

sevgiyle kal

Betül hat gesagt…

Sevgili Bahar Çiçeği,

O kadar harekete bu poğaçalar iyi gelmiştir. Çok güzel görünüyorlar, ellerine sağlık.

Sevgilerimle.

aslı kaya hat gesagt…

Çok güzel görünüyorlar ellerine sağlık.Sevgilerimle...

kizilciksurubu hat gesagt…

Pogacalarin cok harika olmuslar,ellerine saglik canim.

hilal kaya hat gesagt…

canım çok iştah açıcı görünüyor poğaçalrın ellerine sağlık:))

defne-yapragi hat gesagt…

Merhaba Öznur hanim
Pogacalarinis cok leziz görünüyor ellerinise saglik.
Birgün benide ziyaret edersenis cok sevinirim http://www.defne-yapragi.blogspot.com/-----herkesi bekliyorum

Sevgilerimele Emine

nino hat gesagt…

ellerine saglik canim nefis olmus nefis

sarımutfak hat gesagt…

patatesli herşeyi severim ellerine sağlık nefis görünüyor canım
sevgilerimle

defneylebirlikte hat gesagt…

canım tadının mantıyla hiç bir ilgisi yok.görüntü benzemiş öyle.ama muhteşem bir lezzet tavsiye ederim.öptüm canım..

Cafe Gusto hat gesagt…

Sevgili Bahar çiçeğim patatesli herşeyi çok severim.Ellerine sağlık.sevgiler...

DONMEZCAGLAR hat gesagt…

arkadaşım ne kadar güzel bir pazar geçirmişsin böyle. inanki benimde böyle bir gün geçirip stres atmaya öyle çok ihtiyacım varki anlatamam.ama senin mutlu bir pazar geçirmene çok sevindim inşallah en kötü günün böyle olsun.sevgiyle kal.

Aybike Ceylan hat gesagt…

Bahar'cigim,
Ellerine saglik, harika olmus bu tarif, denenmeli diyorum.
Sevgiler.

sefertasi.blogcu.com hat gesagt…

selam canım görmeyeli ne güzel şeyler yapmışsın, ellerine sağlık ben bunun bir başka versiyonunu yapıyorum çok seviyoruz fırsat olunca yaparım inşallah...kadayıflar da harika olmuş...sevgilerimle

REALITY hat gesagt…

Ben her iki filmi de görmedim.
Patetesli yemek te güzel görünüyor.
Ellerinize sağlık.

Size ve eşinize Sevgilerimle,
sunny

meleginmarifetleri hat gesagt…

bahar ellerine sağlık harika olmuşlar pazar gününü çok güzel değerlendirmişsiniz bence sevgilerimle bayy

tarifdunyasi hat gesagt…

PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 12

http://nasibim.blogcu.com tarafından hazırlanmıştır.
Akşamüstü sohbetine gelen dostlara,
Hanımlarla yapılan günlere,
Beş çayına gelen misafirlere,
Her biri birbirinden lezzetli tarifler...
___________________________________________________
SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;
28.01.2008 - 03.02.2008 Tarihleri arasında
PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNE EV SAHİBELİĞİNİ
http://tarifdunyasi.blogcu.com/ BEN YAPACAĞIM.
SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI, KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!! HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TARİFLER KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ ETKİNLİĞİMİZE İNŞAALLAH. TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK, VE TARİFİNİZE "PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ ''12" BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI, TARİFİNİZ HAZIR OLUNCA SAYFAMA YORUM OLARAK DUYURU BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM. CBOXA DUYURU BIRAKILMAMASI, GÖZDEN KAÇMA İHTİMALİNE KARŞI YARARLI OLACAKTIR. BEN SİZE GERİ DÖNÜP, TARİFİNİZİ KOPYALAYIP SAYFAMDA YAYINLAYACAĞIM.
ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM. ALLAH RAZI OLSUN DİYORUM DESTEKLERİNİZİ BEKLİYORUM!!!
SELAM VE SEVGİLERİMLE...

NİRVANA hat gesagt…

ellerine saglık canım yine döktürmüşsün..poacalar cok iştah acıcı görünüyor...ne mutlu sana ben burada yüzmeyi unuttum valla...sevgiler canım...

Damak Tadı hat gesagt…

Ben bayıldım bu sevimli rulo poğaçalara..Ellerine sağlık çok nefis görünüyorlar..Şuan sitende ilk baştaki tariflerden en çok beni ilgilendiren bunlar oldu..Laf aramızda henüz yemek yemedim ondandır..))Ellerine sağlık canım..

Sevgilerle

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin