Donnerstag, 31. Januar 2008

PORSELEN DEMLIK CAY ETKINLIGI; SEFTALILI TART

Sevgili Tarifdünyasi'nin ev sahipligini yaptigi porselen demlik cay etkinligine bende seftalili tart,la katiliyorum,arkadasim davetin icin tesekkür ederim.
Seftalili tart tarifi sevgili Güldence arkadasima ait,muhallebesi cok hafif oluyor,tadi yalanci cheescake andiriyor.Tart cok güzeldi ben tarife 1 paket vanilyali puding de ekledim ,Güldencigim cok tesekkür ederim.


2 Su bardagina yakin un.
1 Yumurta.
150gr.Margarin.(oda sicakliginda)
4 Corba kasigi seker.
1 Tutam tuz.
MUHALLEBISI ICIN:
2,5 Su bardagi süt.
2,5 Corba kasigi nisasta.
1 Kutu Seflali konservesinin 1/2 seftalisi.
Üzerini süslemek icin ceviz.
1 Paket vanilya sekeri.
1 paket vanilyali puding
2 Corba kasigi seker.
Pudra sekeri.(üzerine serpmek icin)
HAZIRLANISI:
Unu yogurma kabina eleyip,ortasini cukur yapin,margarini una ufalayarak iyice yogurun.Yumurta tuz,sekeride ilave edip pürüzsüz olana kadar yogurmaya devam edin.
Tart kabinizi margarinle yaglayarak hamuru bu kaba köselerinden yukari tasacak sekilde kaplayin.
Sütü tencereye bosaltin.Seftalinin yarisini ve seker,vanilya sekerini ilave edip,el blendiri ile cirpin.Nisastayi ve pudingi ilave edip köpürene kadar devam cirpip,kisik ateste karistirarak pisirin.
Bu muhallebiyi tart hamurunun üzerine dökün.
Ayirdiginiz seftaliyi ince yapraklar seklinde dograyarak resimde görüldügü gibi muhallebinin üzerine döseyin.Kenarlarini ve ortasini cevizle süsleyerek 180 derecede tart hamuru kizarana kadar firinlayin.

Kommentare:

kizilciksurubu hat gesagt…

Canim,seftalili tarin cok harika olmus,ellerine saglik.Sevgiler.

tarifdunyasi hat gesagt…

aldım canım eline sağlık allah razı olsun selamlar sevgiler

sofraozlemi hat gesagt…

meyveli tartlara oldum olası bayılmışımdır hep..sizinkide harika olmuş..muhallebi yerine puding koymakta çok iyi fikir..bi dahakine bende öle deniyeyim..ellerinize sağlık..
sevgiler..

guldenceninmutfagi hat gesagt…

Canim yaaa...bak coook güzel yapmissin tart tarifimi.Senin böyle güzel yapmandanda ayriyetten memnun oldum sekerrrr.
Bu ne güzel bir görüntü olmus sayfanda.Benim bunu yayinladigim zamanda görüntüsüne asik olmustum adeta.Simdide bu tartin görüntüsüne senin sayfanda asik oldum.
Canim beni ilk önce görüntü cekiyor bir tarifte,eyer görüntü güzelse bayilirim,seyre dalarim adeta:)))
Valla bende cok sevdim cok güzel oluyor canimcim.
Tatlim sana iyxi geceler dilerim,sevgiler tatlisim benim.

GonuLunceLezzetLer hat gesagt…

Tart nefis olmuş görüntüde süper.Ellerine sağlık arkadaşım harikasın öpt...

sevimin sayfasi hat gesagt…

harika olmus
biraz käsekucheni animsatiyor sanki olabilirmi
tam benlik bi tart olmus bol meyveli
ellerine saglik

defneylebirlikte hat gesagt…

daha az önce buradaydım yahu.hangi ara yükledin!!tarifdünyasında gördüm koştum geldim.güldenciğim de bu işi biliyor hani.sen de süper yapmışsın.yiyebilsem de buradan yesem.olmaz mı!!

yemegimle hat gesagt…

Canim ellerine saglik böyle güzel tarifleri nerden buluyorsun böyle :)) bayildim inan görüntüsü sahane...

Papatya Prenses hat gesagt…

Nefis görünüyor bu tart:) Ama bu mevsimde buralarda şeftali olmaz:(

Ellerine sağlık canım

hayatsu hat gesagt…

o kadar güzel görünüyor ki,yaz gelsin şeftaliler çıksın,ilk işim denemek olur sanırım.eline sağlık

http://kelebeklisaniyeler.blogcu.com/ hat gesagt…

gulden ablamda da gormustum ve bayilmistim, sende harika yapmissin canim mukkemel valla, seftali de çok guzel yakismis, bende pek severimde, gerçi yemegi seviyorum desem daha dogru olur, bir dilim aldim canisi, guzel bir aksam dilerim optum sekercim.

yildiz hat gesagt…

Baharcicegim,görüsemiyoruz bu aralar.Nasilsin?Kendine ve ev halkina iyi bak olur mu?
Bu arada ugramayali nelerde neler yapmissin böyle,etkinlik tariflerin cok hos duruyor,ellerine-kollarina saglik.
Yiyenlere afiyet,bal,seker,et olsun.
Hayirli cumalar simdiden

Ilker Erdem hat gesagt…

Tart harika olmus ellerine saglik. Sevgiler

ezgi uğurlu hat gesagt…

çok lezzetli görünüyor.ellerine saglık canım
sevgiler

GÜL'ÜN MUTFAĞI hat gesagt…

canım etkinlik için harika bir tarif olmuş şeftali nasıl yakışmıştır çok güzel lezzetli bir tart olmuş elerin dert görmesin bi tanem sevgiler

Feyza Fidan hat gesagt…

Ayy kimbilir ne lezzetli olmuştur şeftalili şeftalili...Bayıldım valla..Ellerine sağlık canımcım..

diyalogyemekleri hat gesagt…

cnm ya,şmdi kış ortası nerden bulalım şeftalıyi.çok güzel omuş.slmlar.

nino hat gesagt…

ellerine saglik canim nefis gorunuyor

Anneminkiziyim hat gesagt…

Merhabalar canim, ellerine saglik bende cok severim seftalili pastalari, bir dilim aliyorum, aksam cayimin yanina, sevgiler...

ÖZGÜLÜN TARİFLERİ hat gesagt…

oooo canim ne guzel bir tart olmus nefis otesi ellerine saglik bir tabak isterim:)lezzet mukemmel olsa gerek afiyetler olsun canim sevgilerimi biraktim.

Tijen hat gesagt…

Ellerine sağlık komşucuğum!

Anonym hat gesagt…

canim harika gorunuyor tartin ellerine saglik

daha once guldende gormustum zaaten cok marifetli bir arkadas
seninki de super gorunuyor seker
afiyet olsun

www.yenitadlar.blogcu.com

laleninbahcesi.blogspot.com hat gesagt…

ben hiç tart yapmayı denemedim biliyomusun. Muhallebi ile tart hamuru birlikte pişerken bir sorun oluşmuyor değil mi?. Denemek istiyorum da. Sevgiler

Anonym hat gesagt…

Bahar çiçeğim benim, ellerine sağlık. Tart muhteşem görünüyor. Sevgiler
guldenelkan.blogcu.com

hdidem hat gesagt…

canım ne güzel görünüyor ellerine sağlık öptüm sevgiler

Yaren hat gesagt…

Ne güzel görünüyor.Malzemeleride cok hos,cok lezzetli olmustur.Ellerine saglik canim.

Serap'la turuncu lezzetler hat gesagt…

bu tarta bayıldımmm ben nefisss olmuş ellerine sağlık canım..sevgiler

defne-yapragi hat gesagt…

Merhaba Öznur
Seftalili Tartin cok lezzetli görünüyor bir parcam aliyorum canim
Ellerine saglik.

Sevgiyle kal
Emine

Kevser hat gesagt…

Canim,
tartin cok nefis olmus, ellerine saglik diyorum. Güldencimin tariflerine bende hastayim, cok güzel lezzetler yayinliyor sayfasinda.

Sana ve ailene güzel bir hafta sonu tatili diliyorum ve öpüyorum..

guldenceninmutfagi hat gesagt…

CANIM BENIM:)))
Hangimiz her gün mutfaga girmek zorunda deyilizki...???
Dün ama sadece kendi nefsim icin girdim mutfaga,canim acayip börek cekmisti cünki.
Yorumun icin cok tesekkür ederim,keske gercekten yakin olsaydik,hata hatta kapi kapiya otursaydik ne güzel olurdu:)))
Yeni bir sey yaptigimda tabak elimde kosardim sana.Hadi canim sunun tadini test et,nasil olmus bak bir derdim.Sonrada demler caylari oturur bir güzel keyif catardik.
HAYAL BUYA....HAYALIDE GÜZELLLL:)

Nilay Cinisli hat gesagt…

Baharım çiçeğim,
Meaşellahhhh gız ne de güzel yapmışsın...Bayıldım ellerine sağlık..Öpüyorum sevgiler

yemedeyanindayat hat gesagt…

valla bu tarif yazın denennecekler arasında yerini aldı nefis görünüyor tadıda kesinlikle öyledir hatta hissedebiliyorum...ellerinize sağlık:))

Betül hat gesagt…

Sevgili Bahar Çiçeği,

Çok şık ve leziz görünüyor, ellerine sağlık.

Sevgilerimle.

zerrin - misss hat gesagt…

Baharcığım,

nefis olmuşşş nefis :)

ellerine sağlık hayatım..

sıcacık sevgiler.

www.misssgibi.com

ebrulitatlar hat gesagt…

Öznur tartın harika görünüyor. Ellerine sağlık. Olsa koca bir dilim yerdim valla şeftalili hımm. mis kokulu. Ellerine sağlık canım. Sevgiler, selamlar..

ball kabak hat gesagt…

Çok güzel olmuş ama ya.Şetaliyi zaten çok severim bir de tartın üstünde offff.Ben aldım koca tartı eve götürüyorummmm.Sevgiler

nagehan hat gesagt…

Merhaba arkadaşım
Epeydir ziyaretine gelemiyordum bugün dolaşırken şu şeftalili tartını gördüm içim gitti, ellerine sağlık harika görünüyor.
Sevgiler
Nagehan

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin