Sonntag, 3. Februar 2008

KREMA SOSLU TORTELLONI

Yüzmeye gitmistim,yüzmeden sonra yorgunluk cöküyor bende zaman almayan pratik birseyler pisirmek istedim. Buzlukta Tortelloni vardi,kremayla biraz kasar rendesinden sos yaptim yarim saat bile sürmedi.

Tortellonin icinde labne peyniri,ispanak püresi karisimi var,sosunuda kizim bir Alman arkadasinda yemis,bana tarif etti hem kolay hemde hafif bir sos oluyor.Türkiyede'de vardir diye biliyorum.

malzeme
1 paket tortelloni
200 ml krema
200 gr kasar rendesi,karabiber

Kaynayan tuzlu suya tortelloni atilir,yaklasik 10 dakika haslanir,yumusayinca ocaktan alinir süzülür.
sos icin,krema tencereye konulur,kasar rendesi ve karabiber ilave edilir kisik ateste kasarlar eriyinceye kadar karistirilir,bir tasim kaynatilir,ocaktan alinir.Tortelloni'lerin üzerine sos dökülür,sicak servis yapilir.



Kommentare:

ezgi uğurlu hat gesagt…

CANIM ENFES OLMUŞ.NE KADARDA İŞTAH AÇICI GÖRÜNÜYOR.ELLERİNE SAGLIK
SEVGİLER

Kevser hat gesagt…

Canim,
bende cok severim ve bende ayni senin gibi Lidl'den aliyorum bu güzel yemegin malzemelerini, böylesi de cok güzel ama ben birde firinda graten olarak yapiyorum, o da cok güzel oluyor.

Senin de ellerine saglik diyorum, cok sevdigim bir yemegi de bana hatirlattigin icin, ama inan su aralar bir cok denenecek sey var ki, sorma gitsin!

Sana güzel bir hafta baslangici diliyorum ve öpüyorum..

ikizlerinannesi hat gesagt…

evet gercekten süper oluyor
bende yayinlamistim gecenlerde
denemek isteyenlere tavsiye ederim
ellerine saglik canim sevgiler

hayatsu hat gesagt…

ben bunu hiç görmedim.türkiye de varsa da bilmiyorum.ama markete gidince bir bakıcam.ıspanaklı mantı gibi bişey.ilginç geldi

eyvahhyemekyandiocakbatti hat gesagt…

baharım çiçeğim ellerine sağlık harika olmuş bizede düşer heralde dimi..ben buna bayılırım fesleğenli pesto sos yaparım kremalı üstünede kaşar rendeler yer yer yer sonrada termal sauno şortla kendimden geçerim tuzlanıp tuzlanıp....öpüyorum sevgilerimle

bebade hat gesagt…

güzellllll bir hafta dilerim arkadaşıma..sevgilerrrrr...

tortelloni nefis görünüyor ellerine sağlık....öptmmm

sevimin sayfasi hat gesagt…

tortelloni cok lezzetli olmus
oglum cok sever hemen ögle yemegine pisiriyim
ellerine saglik

Feyza Fidan hat gesagt…

Canımmm nefis bir tarif ,enfesss bir görüntüüüü..
Ellerine sağlık...
öPÜYORUM...

Betül hat gesagt…

Bahar Çiçek'ciğim,

Çook çekici olmuş, ellerine sağlık.

Sevgilerimle.

Papatya Prenses hat gesagt…

Ama benim karnım acıktıııı:))
Ellerine sağlık canım..

guldencehobi.blogcu.com/ hat gesagt…

Canim harika olmus süper,ben italyamische yemekleri cok severim,o sebeple bu tabagi ben burdan alsam nasil olu,olur dimi???
Canisi dükkan senin,benim sayfamdan caninin istedigini al ye olurmu:)))

http://kelebeklisaniyeler.blogcu.com/ hat gesagt…

canimcim bende tortelloni yi severim ama ispanaklisini digerleri kiymali falan oda bize uymuyor, ellerine saglik, harika gorunuyor vallahi her zaman ki gibi super olmus, iyi haftalar dilerim sana, optum.

Serap'la turuncu lezzetler hat gesagt…

mmmmmmm süper görünüyor ellerine sağlık canım sevgiler

yemegimle hat gesagt…

Kizlar aranizda bir denemeyen ben kalmisim yani kendime cok kizdim halbuki bugün lidl'daydim dün görseydim bu yaziyi bu aksam bende yapmis olacaktim:( neyse yarina artik,Öznur'cum ellerine saglik canim emin ol deneyecegim sevgiler...

GonuLunceLezzetLer hat gesagt…

Hımm nefis olmuş canım ellerine sağlık.Güzel bir hafta geçirmeni dilerim öpt...

semra mutfakta hat gesagt…

çok severim makarnayı hele böylesi olunca daha da çok.ellerine sağlık.

tadinadoyamadım-dilek hat gesagt…

Canım çok pratik ama bi okadarda nefis ellerine sağlık

sevgiyle kal

Anneminkiziyim hat gesagt…

Merhaba canim, ellerine saglik, bazen böyle hazir yiyecekler yorgun zamanlarimizin kurtaricisi oluyor, cok güzel olmus ve sunmussun, sevgiler...

Tijen hat gesagt…

Aklıma şu sözü getirdi:
Peynir ekmek, hazır yemek!

defneylebirlikte hat gesagt…

PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 14


http://nasibim.blogcu.com tarafından hazırlanmıştır.
Akşamüstü sohbetine gelen dostlara,
Hanımlarla yapılan günlere,
Beş çayına gelen misafirlere,
Her biri birbirinden lezzetli tarifler...
___________________________________________________
SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;
11.02.2008 - 17.02.2008 Tarihleri arasında
PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNE EV SAHİBELİĞİNİ
http://defneylebirlikte.blogspot.com/ BEN YAPACAĞIM.
SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI, KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!! HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TARİFLER KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ ETKİNLİĞİMİZE İNŞAALLAH. TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK, VE TARİFİNİZE "PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ ''14" BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI, TARİFİNİZ HAZIR OLUNCA SAYFAMA YORUM OLARAK DUYURU BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM. CBOXA DUYURU BIRAKILMAMASI, GÖZDEN KAÇMA İHTİMALİNE KARŞI YARARLI OLACAKTIR. BEN SİZE GERİ DÖNÜP, TARİFİNİZİ KOPYALAYIP SAYFAMDA YAYINLAYACAĞIM.
ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM. SELAM VE SEVGİLERİMLE...
/

akasyakokusu hat gesagt…

bahaaarııımçiçeeğiimm öznuruumm geldim ben canım..acele gezeyim az dimi sonra telafi ederim canım...önce tortellonideen sonrada şeftalili tartından aldım birazcım..tadına bakmam lazım dimi gelmişken..ellerine sağlık canım kesenize bereket..amin..

Yaren hat gesagt…

Canim ne cok severim bu Tortelloniyi,her cesidini severim.Ellerine salgik canim.

defne-yapragi hat gesagt…

Merhaba Öznurcum
evet aynen katiliyorum tadi harika oluyor canim ellerine saglik.
Sevgilerimle Emine

ayselce hat gesagt…

ben tortelliniye bayilirim :))

süper bir yemek,

ellerine saglik ve bremenden selamlar :))

www.yemedeyanindayat.blogcu.com hat gesagt…

valla hiç tatmadım ama benlik bir lezzet olduğu kesin içeriğiyle görünümüyle..ellerinize sağlık deyip deneyeceğim bende en kısa zamanda..

Gülden hat gesagt…

Canimcimmm:)))
Ne güzel gecenin bu saatinde cayimi yanliz icmedim,bana eslik ettigin icin tesekkürler:)))

GÜL'ÜN MUTFAĞI hat gesagt…

canım çok lezzetli olduğu belli burada marketlerde var hiç denmemiştim ama çok güzel görünüyor canının çekmemesi mümkünmü bu güzel yemeği ellerine sağlık canım sevgilerimle

Aybike Ceylan hat gesagt…

Ellerine saglik, ne kadar guzel gorunuyor resimden. Afiyet olsun tadanlara, sevgiler.

Damak Tadı hat gesagt…

Tek başına bile harika bir lezzet..Ayyy,ben iyice açıkmışım..))Çok utandım,bana yakışmayan hareketler sanki..)Kusura bakma lütfen..))

Hemen bir şeyler atıştırmam gerekiyor..

Sevgilerle

laleninbahcesi.blogspot.com hat gesagt…

geçen hafta yemekte misafirimiz vardı. Soya soslu tavuğun yanına tortellini yaptım. Kremalı , kaşar koymak aklıma gelmedi. Çok beğendiler. Ellerine sağlık. Sevgiler bıraktım.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin