Sonntag, 27. April 2008

IKI RENKLI SALATA EN GÜZEL SALATA YARISMASI

Sevgili Sevil en güzel pasta yarismasindan sonra simdide en güzel salata yarismasi düzenliyor sayfasinda. Bende cok önceden yapmis oldugum iki renkli salatayla katiliyorum,ne zamandan beri eklenmeyi bekliyordu bu salata,bu yarismaylada eklenmis oldu.Sevgili sevil davetin icin tesekkür ederim,simdiden renkli nefis salatalari arkadaslar ekliyor sayfalarinda,hepsininde ellerine saglik,basarilar dilerim.
malzemeler
6 adet patates
1 kirmizi lahana
4 adet havuc
1 adet limon,siviyag,karabiber.
yapilisi
Haslanmis patatesler sicakken patates ezecegiyle ezilir,siviyag limon suyu tuz karabiber eklenir karistirilir.Kirmizi lahana rendelenir,havucun birini üstüne dekor yapmak icin ayrilir,diger havuclarda rendelenir.Ezilmis patateslerin yarisini rendelenmis havucla karistirilir strec folye serili kek kalibina esit miktarda yayilir,kasikal iyice bastirilir. Kalan diger patateslere rendelenmis kirmizi lahana eklenir elinizle iyice patateslere yedirilir,kaliptaki havuclu patatesin üzerine bastirilarak esit sekilde yayilir.Buzdolabinda bekletilir,kalib ters cevirilerek salata servis tabagina alinir.Üzerine dekor icin havuca cicek sekli verilir,limonlar dilimlenir,fiyonk sekli verilir, salatanin üzerine dizilir,pasta gibi dilimlenerek sevis edilir.

Kommentare:

elmaşekeri hat gesagt…

Canim salatan nefis görünüyor birincilik senin olsun dilegimle ellerine saglik..

Sevgiler........

Gülden hat gesagt…

UYYY YERIM SENIN SALATANI BEN CANIMSINNN.COOOOK GÜZEL OLMUS TATLISIM.ELLINE SAGLIK.O HAVICTAN GÜLLERDE COK YAKISMIS COOOOK:)))
IYI GECELER TATLIM.
GECMIS OLSUN DILEGIN ICIN TESEKKÜR EDERIM CANIMMM,HASTALIKTA BENDE AYAKTA CIKIYOR,HIC OTURAMIYORUMKI.GECELERIDE OLMASA BLOGA BILE YETISEMEYECEGIM NEREDEYSE:)

nil-nennenmutfakta hat gesagt…

salata değil tablo gibi olmuş ellerine sağlık canım.İyi haftalar dilerim...
NİL

EZGi :)) hat gesagt…

çok hoş çok güzel görünüşlü bir salata olmuş canım çok şık görünüyor ellerine saglık kocaman sevgiler

disal hat gesagt…

canım öznurum.....yaptığın her salata her pasta adına uygun oluyor...

bu salatada bahar gibi olmuş...

ellerine sağlık...şahene görünüyor....

öpüyorum seni datluum....

Yaren hat gesagt…

Canim cok güzel olmus pastan,rengi cok hosuma gitti,ellerine saglik canim.Hemen sana oy göndereyim o zaman.Sevgiyle kal:)

kizilciksurubu hat gesagt…

Harika görünüyor,renkleri de sahane olmus, ellerine saglik canim. Güzel bir hafta diliyorum, hoscakal.

Feyza Fidan hat gesagt…

Öznurum süper görünüyor salatan, bayıldım valla, ellerine sağlık canımcım, güzel bir hafta diliyorum sana...
Sevgiler,

Papatya Prenses hat gesagt…

Canım ellerine sağlık. İşin içine patates girmidi mi akan sular durur:)

Hayırlı huzurlu bir hafta diliyorum..

ugurbocegimleafiyetle hat gesagt…

canım iyi haftalar, salata nefis olmuşşşş, ellerine sağlık, görüntü muhteşemm olmuş, canım yeşilli olan benim oradaki resimlerden...

Cafe Gusto hat gesagt…

Ben böyle güzel salata görmedim pasta gibi olmuş.Ellerine sağlık canım...sevgiler...

BİR DEMLİK SOHBET hat gesagt…

Cnm arkadaşım, Salata yarışmamaıza katılımından dolayı çook teşekkür ederim, ellerine ve emeğine sağlık. Şimdiden başarılar..

Ayrıca sende; sunumuna özen göstererek hazırladığın, leziz ikramlarının PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ dergisinde yer almasını istiyorsan porselendemlikdergi@hotmail.com adresine onay mesajı gönderbilirsin. Bunun için yapman gereken tekşey; adını, sitenin adresini, dergide yer almasını istediğin tarifinin adını ve link adresini yazarak göndermen yeterli olacaktır.
Örn:
İsim: sevil sahin
Site adı: http://birdemliksohbet.blogspot.com
Tarifim: SALATAM
Link: http://birdemliksohbet.blogspot.com/2008/04/salata-yarimamiz-baliyor.html
KATILIRSAN MUTLULUK DUYARIZ.

SEVGİLERİMLE
SEVİL

laleninbahcesi.blogspot.com hat gesagt…

sorsalar bana , hayatta en çok neye üşenirsin diye salata derim. Çok da severim. Bazen söğüş olarak doğrayıp sızma yağ gezdiriyorum üstüne salata malzemesinin:)). Salatan eminim nefistir görüntü de çok şık. E daha ne olsun. Ellerine sağlık

eyvahhyemekyandiocakbatti hat gesagt…

baharım salatan pek güzel olmuş elciklerine sağlık..öpüyorum sevgilerimle

gülizar hat gesagt…

ellerine sağlık öznur salatan çok güzel görünüyor.İnşallah birincilik senin olur.

Tijen hat gesagt…

Kız olsun da çamurdan olsun derler, ben de salata olsun da çamurdan olsun diyeceğim. Her hali güzeldir.

yasaminkiyisindan hat gesagt…

Selam..iyiki ziyaretime gelmişsiniz yoksa bu güzel lezzetlerle tanışamayacaktım..Elinize sağlık..iyi akşamlar dilerim..

defneylebirlikte hat gesagt…

salata enfessss.ellerine sağlık canım.biraz alsammm.

Ayse Pamuk hat gesagt…

tammmm bana göre bir salata ellerine sağlık

GÜL'ÜN MUTFAĞI hat gesagt…

salata bahar gibi bakmaya doyamıyor insan renkler insanın iştahını kabartıyor öznurcum çok nefis görünüyor ben salata hastasıyım gördümmü tokta olsa dayanamam yerim
ellerine sağlık etkinlik hayırlı olsun kucak dolusu sevgiler canım

Melek* hat gesagt…

oo ellerine sağlık çok güzel şık gözüküyor

ebruakin hat gesagt…

Selam canım,
Ellerine sağlık, harika görünüyor.
Yarışmada başarılar dilerim.
Sevgiler...

ÖZGÜLÜN TARİFLERİ hat gesagt…

CİCEGİM BU NE GUZEL SALATA BOYLE YAS PASTA GİBİ RENKLER HARİKA NASİL DA KİYİP YERİM BEN BU GUZELLER GUZELİ SALATAYİ ELLERİNE SAGLİK MARİFETLİ AKADASİM BENİM COK OPUYORUM SEVGİLERİMİ BİRAKTİM.

tadinadoyamadım-dilek hat gesagt…

MERHABA ARKADAŞIM!!
Merhaba sana güzel insan

Hiç kimse sana söyledi mi?
Ne kadar özel bir insan olduğunu.
Etrafına yaydığın ışığı
Bir yıldızın ışığı kadar,

Hiç kimse sana söyledi mi?
Diğerlerinin hisleri için ne kadar önemli olduğunu

Hiç kimse sana söyledi mi?
çoğu zaman onlar üzgünken,
Senin mesajın onları biraz olsun güldürürdü, ve onları memnun ederdi.
bişeyler göndermek için harcadığın zaman için. Ve bulduğun şeyleri paylaşmak
teşekkür etmeye kelime yoktur, ama birisi senin iyi olduğunu bilir.

Hiç kimse sana söyledi mi?
Seni ne kadar sevdiklerini?

Neyse benim sevgili arkadaşım;
bugün sana şunu söylüyorum ki umarım bu mesajı geri alırım.
İnanıyorum ki arkadaşsız geçen zamanlarda kaçırdığın şeyler çok fazladır.
Arkadaşı ve Tanıdığı birbirine karıştırmayın.
Aralarında bir fark vardır.
Çünkü ben seni önemserim.bu ulusal önemseme haftası...ve bütün
arkadaşlarınıza onları önemsediğinize dair mesajlar yazın ve onların
kendilerini iyi hissetmelerini sağlayın eğer size cevap yazarlarsa bu
onların da sizi önemsediği anlamına gelir.
BU ARKADAŞLIĞIN ELİDİR!!(ARKADAŞLIK DEVAMLIDIR

tadinadoyamadım-dilek hat gesagt…

salata da muhteşem olmuş
ellerine sağlık
sevgiyle kal

Tuğba hat gesagt…

Süper olmuş ya!Ellerine sağlık..
harika görünüyor.
sevgi ve selamlar..

www.yemedeyanindayat.blogcu.com hat gesagt…

mrb
gerçekten nefis bir salata olmuş..tıpkı pasta gibi..renkler ve pratik oluşuda harika..ellerinize sağlık.

hayatsu hat gesagt…

ne kadar hoş bir görüntü,bir sunum olmuş,eline sağlık.sizlerin sayesinde sofra kültürüm zenginleşeşiyor gerçekten.

GonuLunceLezzetLer hat gesagt…

Harika bir salata yapmışsın ellerine sağlık arkadaşım...Sevgiler...

melisa hat gesagt…

ellerine sağlık çok güzel olmuş

Zehra hat gesagt…

slm canim goruntu harika aslinda ben salatalarda cok alternatif oldugunu dusunmuyordum ama diger bloglari gezdikce fikrim degisiyor sevgiler

Bu hafta uluslar arası dostluk haftası
bu mesajı bütün arkadaşlarına gönder
eğer bende arkadaşınsam Dostunsam banada yolla
bakalım kaç cevap gelecek eğer geri cevap gelmişse
Mutlu ol bilki Dostun arkadaşın var seviliyorsun
dost bu hayatta en büyük şanstır
tabi iyi dostlar varsa
dost sevmeli senile hüznü ve mutluluğu paylaşmalı
insan önce kendisiyle dost olmalı
dostun olsun istiyorsan dost ol
Zor olan Dost uğruna ölebilmek değil
uğruna ölünebilecek bir Dost bulmaktır
Dostluğun en büyük armağan bana
iyiki varsın arkadaşım
daima sevgiyle kal

banu gökşin hat gesagt…

nefis görunuyor renk harika sevgiler..

akasyakokusu hat gesagt…

canım benim öznur'um salata nefis görünüyor..sende öylesinde zaten..ellerine sağlık canım benim bıraktığın dostluk msjı için geri dönemedim..aynı dileklerle geldim sana..öptüm seni kocaman.

semra mutfakta hat gesagt…

ELLERİNE SAĞLIK CNM NEFİS BİR SALATA OLMUŞ,BAŞARILI OLACAĞINI UMARIM.

yesildomates hat gesagt…

canım arkadaşım bütün oylarım san feda olsun:))
bu ne güzel bir salata olmuş..
senin gibi bahar açmış sanki:)

ellerine sağlık..başarılar dilerim..
kocaaaman öptüm...

Betül hat gesagt…

Öznur'cuğum (Yorumlardan öğrendim adını ;)) ),

Senin salatan da bahar gibi olmuş, ellerine sağlık.

Sevgilerimle.

sevimin sayfasi hat gesagt…

salatan nefis olmus görüntü süper, yarismada basarilar diliyorum canim benim
ellerine saglik

hdidem hat gesagt…

ellerine sağlık canım çok şık çok güzel görünüyor başarılar diliyorum sana yarışmada sevgiler

Nalan hat gesagt…

Eline sağlık Öznur'cuğum,sevgiler.

nil-nennenmutfakta hat gesagt…

Ay ben bunu yemeye kıyamam...ellerine saglik canimcim harika bir salata olmali hemde degisik bir tarif

aslı'nın mutfağı hat gesagt…

Öznur'cum ellerine sağlık, ben de denemek istiyorum bu salatayı, görüntü ve renkler süper! Yarışmada başarılar dilerim canım :)

Muhteremle Afiyetle hat gesagt…

Sevgili Öznur,
Ellerine emeğine sağlık,salatan nefis görünüyor.
Yarışmada başarılar dilerim,umarım istediğin sonucu alırsın,pasta güzelliğinde ki bu salatanın da hakkının yenmeyeceğini düşünüyorum.

MUTFAKISTAN hat gesagt…

oznurcum ellerine saglik harika olmus sevgiler

Anonym hat gesagt…

Canım benim, salatan çok güzel görünüyor. Ellerine sağlık. Yarışmada başarılar dilerim. Sevgiler.
guldenelkan.blogcu.com

Yaren hat gesagt…

Öznur ablacim sen bana semiz otunu sormusun,ben o yemegi türkiyede tatildeyken yapmisitim.Ama feldsalat da aynisi sayilir.Sevgiyle kal ablacim;)

akasyakokusu hat gesagt…

günaydın öznurum..bu öznur beni unuttumu acep dedim..sesi çıkmıyor dedimdi:))
ama burdaymıışşş:)

anneminkiziyim hat gesagt…

Merhabalar canim,
salatan harika olmus, ellerine saglik. Alman arkadaslarin ile muhakkak, istanbul gezisine katilin cok güzel oluyor, sadece bu ayrintilari göz ardi etmeyin, grubunuzda basi kapali bayanlar var ise üniversitelerin ve bazi yerlerin teshislerinden uzak durun ki bu gibi tadsizlikla karsilasmayin. Oteli cok özenle secin. Bizim otel gezilecek yerlere cok yakin oldugundan yürüyerek her yeri gezdik, iskelede cok yakin oldugundan karsiya rahatlikla gectik. Ben yilbasinda önce plan ve organizmayi ve reservasyonu yaptirmistim, güzel bir planla her günümüz dolu dolu gecti. Insallah sizde gider memnun kalirsiniz, sevgiler....

Tarif Bahçesi hat gesagt…

Merhaba canım, ellerine sağlık canım. Çok güzel bir salata olmuş. Hani derler ya yemede yanında yat, aynen öyle yapıcam.... Sevgiler Nesrin

defneylebirlikte hat gesagt…

canım bence sen onları sofraya davet etmeden hemen önce çek,yayınla da biz de mahrum kalmayalım bu güzelliklerden olmaz mı???

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin