Samstag, 3. Mai 2008

P:D:C:S:E 22 RUS PASTASI; ZUPF KUCHEN

Sevgili fatostuncay arkadasimizin düzenledigi porselen demlik cay saati etkinligine bende Rus pastasiyla katiliyorum. Fatostuncay'a davetinden dolayi tesekkür ederim.

Sevgili arkadaslarim hepinize sicacik neseli bir hafta dilerim, misafirleri yolcu ettik,havalarinda sicak tam bahar havasi gibi gecmeside iyi oldu,misafirlerimi piknige götürdük,ormanda bol okjijenli yürüyüsler yaptik,kadinlarin vazgecilmezi bol alisverisler yaptik.Misafirlerim memmun bir sekilde ayrilmalari benide mutlu etti,simdi gelelim pastanin tarifine

taban hamuru icin
300 gr un
180 gr seker
200 gr tereyag veya margarin
2 yumurta
40 g kakao
1 paket kabartma tozu

Hamurun üstüne
500 gr quark(labne peyniri)
3 yumurta
200 g sivi krema
70 gr tereyag veya margarin
1paket vanilya sekeri,1 cay bardagi seker



Tereyagini sekerini mikserle koyu bir kivam alincaya kadar cirpin,yumurtalari kakao,yu ilave ederek cirptiktan sonra unla kabartma tozunu ayni anda ilave ederek hamuru yogurun,ve kisa bir süre dinlendirin.
Hamurdan bir parca ayirin üstündeki kalpleri yapmak icin,yaglanmis kelepceli kaliba hamuru elinizle veya merdaneyle bastirarak yayin,kalibin ic kenarlarina cikacak sekilde hamuru cikarin.
ici karisimi icin,
Quark,yumurtalar ve tereyagi mikserle koyu bir kivam alincaya kadar cirpilir, kremasi toz sekeri vanilya sekeride ilave edilip cirpilir.Quarkli karisimi hamurun üstüne yayilir,ayirdiginiz kakaolu hamurdan kalp kaliplariyla kesilerek quarkli karisimin üzerine yerlestirilir.isitilmis firinda 180 derecede yaklasik 1 saat üzeri kizarana kadar pisirlir.Eger hamurun üzeri cok pembelesiyorsa üstüne aliminyum folye kapatilir yoksa üzeri kizarmis ama ici pismemis bir pasta olur.Afiyet olsun


Kommentare:

papatya68 hat gesagt…

hayırlı akşamlar güzel kardeşim sabırla bekliyoruz tarifini çabuk ol emi:)))
sevgiler

nino hat gesagt…

canim ellerine saglik harika bisi bu

fatostuncay hat gesagt…

canım sımdı geldım eve.. o kadar yorgunum kı.. yarın sabah sabah 7'de yayınlayacam tarıfını.. cunku tarıfı yayınlamam ıcın sayfayı duzenlemem lazım. yarın sabah yıne sana gelıp uzun uzun yorum yazacam:)
kusura bakma canım.. yarın gorusuruz:)


fatostuncay.blogcu.com

Papatya Prenses hat gesagt…

Görüntü çok güzel,galiba labneli bir tarif.
Merakla bekliyorum canım.
Ellerine sağlık..

Anonym hat gesagt…

selam canım,
Tarifi çabuk yaz çok güzel ve değişik bir pasta. üzerindekiler çikolata mı?
İyi pazarlar sevgili arkadaşım.
guldenelkan.blogcu.com

yildiz hat gesagt…

Canim,hem pasta cok güzel,hem de yarisma icin hazirladigin salata harika gözüküyor.Ellerine,emegine saglik.Iyi pazarlar diliyorum...

yesildomates hat gesagt…

canım harika olmuş bu pasta yaaaaaa.....
bayıldım..acilen tarifi bekliyoruz..
öpüyorum..
sana kolaylıklar dilerim arkadaşım..

fatostuncay hat gesagt…

selamlar:)
canım sımdı yayınladım bu muhtesem pastayı.. bayıldım bayıldım.. ellerine kollarına saglık.. tarıfını en yakın zamanda bekliyorum. yayınladıgında haber verırsen sevınırım:)
afıyet olsun yıyenlerE:)
ıyı pazarlar dılıyorum..
katıldıgın ıcın tesekkurler..
gorusmek uzere..

Ayrıca sende; sunumuna özen göstererek hazırladığın, leziz ikramlarının PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ dergisinde yer almasını istiyorsan porselendemlikdergi@hotmail.com adresine onay mesajı gönderbilirsin.
Bunun için yapman gereken tekşey; adını, sitenin adresini, dergide yer almasını istediğin tarifinin adını ve link adresini yazarak göndermen yeterli olacaktır.
Örnek:)
isim: fatos tuncay
site adı: http://fatostuncay.blogcu.com/
Tarif : Damalı Kek
Link: http://fatostuncay.blogcu.com/3971279/
Tüm hayallerinin hayırlısıyla gerçekleşmesi dileği ile;

SEVGİLERİMLE;

FATOŞ

banu gökşin hat gesagt…

caınm benim nasıl güzel bir pasta bayıldım ellerine sağlık tarifi bekliyoruz sevgiler..

hayatsu hat gesagt…

çok güzel görünüyor.tarifini heyecanla bekliyorum bakalım kolay bişeyse kızıma yapayım.misafirlerine selam

sanong hat gesagt…

canim merhaba pasta nefis gözüküyor en kisa zamanda tarifi bekliyorum misafirlerinle güzel bir gün gecirmen dilegi ile sevgiler

Feyza Fidan hat gesagt…

Canım Öznurcum, rus salatasını duydum ama rus pastası hiç duymamıştım..Enfes bir pastaya benziyor, tarifi merakla bekliyorum..
Ellerine sağlık,
Öpüyorum seni..

EZGi :)) hat gesagt…

bahar çiçeğim görüntüsüne bayıldım mutlaka denemek istiyorum tarifi heycanla bekliyorum canım ellerine saglık kocaman sevgiler

gülten hat gesagt…

ellerinize sağlık. çok güzel görünüyor. en kısa zamanda tarifini bekliyoruz. www.guzelevim.blogspot.com

ikizlerinannesi;keskinli hat gesagt…

selam
bayilirim bu pastaya ellerine saglik sevgiler

ikizlerinannesi;keskinli hat gesagt…

selam
bayilirim bu pastaya ellerine saglik sevgiler

defneylebirlikte hat gesagt…

tarifi büyük bir sabırsızlıkla bekleyeceğim.muteşemmm olmuş.

http://kelebeklisaniyeler.blogcu.com/ hat gesagt…

canim merhaba,sana çok tesekkur ediyorum dstekçi yorumun için ve geçmis olsun dileklerin için allah razi olsun,pastan gerçekten sahane bayildim inan lezzetini tahmin ede biliyorum denemek isterim,harika çunku,emegine saglik. opuyorum seni koskocaman.

MUTFAKISTAN hat gesagt…

canim cok guzel olmus ellerine saglik,tarifini bekliyoruz sevgilerr

Anonym hat gesagt…

PORSELEN DEMLİK yepyeni bir etkinlik ile karşınızda…YÖRESEL LEZZETLER ETKİNLİĞİ 1-ÇORBALAR

http://porselendemlik.blogcu.com

http://selmahlc.blogcu.com

http://birdemliksohbet.blogspot.com

http://kadininmutfagi.blogcu.com tarafından hazırlanmıştır

etkinliğimizin ilk sahibesi KADININ MUTFAĞI olarak 10/5/2008 ile 10/06/2008 tarihleri arasında 30 gün boyunca ben yapacağım ilk konumuz:ÇORBALAR



anadolunun zengin sofrasını evlerimize sunmak,bizi biz yapan değerlerimizin hünerli ellerle bütünleştiği yemeklerimizin tarih kokan hikayelerini sunmak ve bu lezzetleri siz değerli dostlarımızla paylaşmak…

sizde bu lezzet dolu maceraya davetlisiniz…

eğer sizlerinde sofralarında yer bulan kendi yörenize ait bir tarifiniz var ise tarifinizi bize ulaştırabilir böylece bir yerlerde kalmış lezzetleri tüm dostlarınızla hem paylaşmış olacak hem de yörenizin kültür ve değerlerini tanıtmış olacaksınız

yapmanız gereken şey;

hazırladığınız yöresel yemeğinizi ismi ,yöre adı ,tarifi ve birkaç aşama ile çektiğiniz fotoğraf ile bloğunuzda yada sitenizde yayınlayıp daha sonra ev sahibine yorum ya da e-posta ile haber vermek

örnek:

isim:dutmaç çorbası

yöre adı:içanadolu/Çankırı yöresi

buraya ise tarifimizin resmi ile beraber detaylı anlatımı gelecek şekilde…

iletişim:kadininmutfagi@hotmail.com ya da www.kadininmutfagi.blogcu.com

unutmayın tarifler sadece tarihi yöresel tarifler olmalıdır

elif hat gesagt…

salatada pastada çok güzel olmuş. . ama ben salataya bayıldım canım çekti istiyorum biraz

Melek* hat gesagt…

ne kadar güzel olmuş Allah ım ellerine sağlık canım

ÖZGÜLÜN TARİFLERİ hat gesagt…

cicegim muhtesemmmmm.harika bir goruntu inan gozlerimi alamadim .
merakla tarifini bekliyorum bu guzelligin tadi nasil muhtesem olsa gerek.
canim benim cok opuyorum kucak dolusu sevgilerimi gonderiyorum.

mutfaktayim hat gesagt…

Harika görünüyor ellerine sağlık canım.

Sevgiler...

Site Ekle hat gesagt…

http://site-ekle.net.tc

Değerli Blog Admini;
Öncelikle Sunu Belirtmek İsterim ki;Blog Aleminin Gelişmesiyle Artan Bilgi Öğrenme ve Öğrenilen Bilgilerden Yararlanma Yolunda Ülkemiz İnsanı, İnterneti Son Derece Fazla Kullanmaktadır,Siz Değerli Site Sahipleri Emeklerinizi, Hobilerinizi,Duygu ve Düşüncelerinizi Anlatmak Yoluyla Blog Yayıncılığında Bulunmaktasınız.
Türkiye'nin En Büyük Uluslararası Site Barındırma ve Hit Destek Toplist Servisimizden Yararlanmanızı Önermekteyiz.Blogunuzu veya Sitenizi Toplist Alanımıza Eklediğinizde Sitenize Hit Desteğinin Yapıldığını Mutlaka Göreceksiniz... Gerekirse; Adminimizle Özel İletişim Kurarak Bannerinizi Toplistimize Ekletebilirsiniz.Bizlere Vermiş Olduğunuz Değerlerden ve Desteklerinizden Dolayı Teşekkür Ederiz, Blog Yayıncılığında Başarılarınızın Devamını Allah'tan Niyaz Ederiz...
Emin Olabilirsiniz ki; Biz Diğer Toplist Sitelerinden Farklıyız, Çünkü Bizim Sizlere, Sizlerinde Bizlere İhtiyacı Var, Amacımız Her Daim Doğruyu Bulmak ve Ülkemiz Milletini Sanal Yönergeler Doğrultusunda da Muassır Medeniyetler Seviyesine Çıkarmak Olmuştur ve Hep Öyle Olacaktır... Bu da Ancak ve Ancak Siz Değerli Blog Yayıncıları Arkadaşlarımızla Yardımlaşma Çerçevesinde Olacaktır.
Saygılarımızı Sunar, Sevgilerimizi İletiriz...

http://site-ekle.net.tc

Admin@Toplist.Com

Serap'la turuncu lezzetler hat gesagt…

offf muhteşem bir görüntü tarifini sabırsızlıkla bekliyorum ellerine sağlık canım öpüyorum sevgiler

Ayse Pamuk hat gesagt…

ayyy çok hoşşş olmuş ellerine sağlık

sanong hat gesagt…

canim merhaba nasilsin? saglikli mutlu güzel bir gün diliyorum sevgiler

akasyakokusu hat gesagt…

canım benim hamarat bacım..pasta nefis bana saydığın diğer mamalarda..ellerine sağlık sendemi hala misafirlerin canım..
güle güle ağırla senin gibi evsahibi hepimizin başına.
çok öptüm seni sevgiler.

pastacirapunsel hat gesagt…

Bahar çiçeğimmmm,

Ben bu pastanın tarifini 4 gözle bekliyorum bilesin:)) Ne gösterişli bir lezzet buuuu.....

Ellerine sağlık canikom,

Sımsıcak sevgiler, öpücükler.....

Gülden hat gesagt…

CANIM HARIKA PASTAN HER ZAMANKI ÜZELLIKTE.ELLERINE SAGLIK.AFIYET SEKER BAL OLSUN TATLIM.
BOL GÜNESLI SICAK GÜNLER DILIYORUM TATLIM BAHARIN TADINI DAHA IYI CIKARABILMEN ICIN.
EVET BAHARI BU KADAR ÖZLEYECEGIMI DESELERDI INANMAZDIM,CÜNKÜ BU SENEKI KADAR SOGUGA YENIK DÜSTÜGÜMÜZÜ HATIRLAMIYORUM.
IYI GECELER;SEVGILER.

Betül hat gesagt…

Bu pasta çok güzel gerçekten, ellerine sağlık.

Sevgilerimle.

Serpil hat gesagt…

sabah sabah ruslar fransızlar dolu blog manşette .... ama hepside çok güzel... ellerine sağlık sevgilerimi gönderiyorum....

www.yemedeyanindayat.blogcu.com hat gesagt…

mrb, ellerinize sağlık..harika bir pasta olmuş..özellikle üzerine konan kalplere bayıldım...

tadinadoyamadım-dilek hat gesagt…

Bahar çiçeğiiimmm
Konuşturmuşsun yine marifetlerini tek kelime ile harika görünüyor
bakmaya doyamadımm
ellerine sağlık
sevgiyle kal

aslı'nın mutfağı hat gesagt…

Öznur'cum amma da yüksekmiş! Süper, maaşallah.. Senin kestiğin dilimi ben alabilir miyim :) Ellerine sağlık..

hayatsu hat gesagt…

tarifi de çok zor görünmüyor.inş.becerebilirsem bir gün deniycem

anneminkiziyim hat gesagt…

Merhabalar canim ellerine saglik pastan harika ben bir kere hazir undan bunu denemistim cok agir bir tadi vardi bir daha yapmadim, seninki nefis görünüyor.
Havalar gercekten harika bende bu ara seri halinde geziler ayarliyorum. Sizlerede bolca eglenceler, sevgiler....

lady koşan istiridye hat gesagt…

ziyaretin ve güzel yorumun için teşekkürler:) Pastan çok şık olmuş, üzerindeki kalpler de çok hoş. Eline sağlık, görüşmek üzere :)

sofraozlemi hat gesagt…

pasta çok güzel olmuş cnm ....nefis görünüyor..ellerine sağlık.sevgilerimle

sevimin sayfasi hat gesagt…

zupfkuchen harika olmus, cok ama cok severim simdi olsada bir dilim yesem
ellerine saglik canim benim

anneminkiziyim hat gesagt…

Merhabalar canim, güzel yorumun icin tesekkürler.
Bu gezimizin tüm masraflarini kendimiz karsiladik. otel+ kahvalti, ucak, havalimanindan alma ve götürme icindeidi. Belediyenin hic katkisi olmadi.Daha genis bilgi istersen verebilirim otelimiz cok güzel yerdeydi oraya gitmenizi tavsiye ederim, sirf turist vardi otelde, insallah sizde gider görürsünüz, sevgiler....

GÜL'ÜN MUTFAĞI hat gesagt…

Öznurcum kaç gündür yoktum çınarcığa , armutluya gitmiştim bu güzel pastayı görünce bayıldım ellerine sağlık canım çok lezzetli olduğu belli salatana en yüksek puğanı verdim kucak lar dolusu sevgiler

eyvahhyemekyandiocakbatti hat gesagt…

baharımmmm yavruceylanım pastan ne kadar güzel olmuş valla rus kızlar zaten tam bir afet oluyor barbi bebek gibi demek pastalarıda böyle datlu oluyor:)))) elciklerine sağlık..öpüyorum sevgilerimle

kizilciksurubu hat gesagt…

Bu pastanin hazir back mischung'unu almanyadan alip yaptigimda benim oglanin cok hosuna gitmisti. Bunu artik senin sayende kendim de backmischung olmadan yapabilecegim yasasin..
Cok sahane olmus canim, ellerine saglik.

papatya68 hat gesagt…

HOBİDÜNYAM YEMEK ETKİNLİĞİ #2 POĞAÇA YE

Edaca30 ve ben papatya68

Hobidünyam.womanforum için hazırladığımız yemek etkinlikleri "2" poğaça etkinliğine sizlerinde katılımlarını bekliyoruz.

10-5-2008----10-6-2008 tarihleri arasında yapılacak olan etkinlikte sizleri ev sahibesi olarak ben yani (papatya68) ağırlamak istiyorum poğaçalarınızı alıp gelin çaylar benden:)

yapmanız gereken şey güzel ellerinizle yaptığınız nefis poğaçalarınızı bloğunuzda yayınlayıp benim bloğuma yorum bırakarak bildirmeniz ben gelip kopyaladıktan sonra hem bloğumda ve hemde hobidünyam.womanforum da yayınlayacağım lezzetli paylaşımlarınızı bekliyoruz.

sevgilerle: EDA & AYNUR

NOT:

etkinliğimize bloğu olmayanlarda katılabilirler (sahrayolu@gmail.com adresine tariflerinizi ve isimlerinizi yazıp göndermeniz yeterli olacaktır bekliyoruz:)

Gülden hat gesagt…

CANIM ZUPF KUCHEN'INDEN ALDIM BIR DILIMCIK DAHA.ELLERINE SAGLIK DIYEYIM TEKRARDAN.
Tadina doyulmayacak kadar güzel.
Ziyaret ve yorumun icin tesekkür ederim,iyi geceler ve hayirli cumalar dilerim tatlim.
Her sey gönlünce olsun.Sevgiler benden:)

laleninbahcesi.blogspot.com hat gesagt…

ne değişik bir pasta , ellerine sağlık. Yemek bloglarının bizim mutfaklarımıza da ne kadar katkısı olduğunu biliyormusunuz. Sevgiler bıraktım

NİRVANA hat gesagt…

aman aman ne güzel bir pasta bu nice yıllara ayrıca....sevgiyle kal anneler günün kutlu olsun....

Anonym hat gesagt…

Merhaba ben bu pastayi gecenlerde yaptim tabani cok kalin olmustu bir daha denedim ama bu sefer taban hamurunu yariya dusurerek ve sonuc muhtesem tavsiye ederim ellerine saglik basarilarinin devamini dillerim sevgi

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin