Sonntag, 20. April 2008

YE # 33 BÖREKLER ETKINLIGI KARNIYARIK BÖREK


Sevgili Özlemin ev sahipligini yaptigi etkinlige bende karniyarik börekle katiliyorum,degisik nefis börekler görecegiz katilan arkadaslardan bu etkinlikte.Arkadaslar simdiden nefis tarifler eklemis bile,katilan emek veren bütün arkadaslarin eline saglik.Özlem'cigim sana kolayliklar dilerim


Malzemeler
3 adet yufka
300 gr beyaz peynir
bir demet maydanoz
1 tane domates
2 tane sivri yesil biber
yufkanin icine sürmek icin
200 ml krema
1 cay bardagi siviyag
2 cay kasigi kabartma tozu
2 yumurta
yapilisi
yufkalari sigara böregi keser gibi ister 6 ister 8 parcaya kesin,ic harcin hepsini cirpin ve kesilmis yufkaya sürün,icine rendelenmis peynirle kiyilmis maydanozlu harctan yufkanin ortasina yerlestirin.
Kalin tarafindan baslayarak gevsek sekilde katlayin,katlanmis yufkanin ortasini bicakla kesin, kestiginiz yerin ortalarina bir dilim domates bir tane kesilmis yesil biber yerlestirin.Bu islemi diger yufkalarada uygulayin,kalan kremali ic harci böreklerin üstüne sürün,isitlmis 180 derece firinda üstleri kizarana kadar pisirin.


Kommentare:

MUTFAKISTAN hat gesagt…

borek cok guzel olmus eline saglik ,sevgiler

Papatya Prenses hat gesagt…

Şimdi sabah kahvaltısında ne güzel yerdim ben bu börekleri:)
Ellerine sağlık canım.Hayırlı ve huzurlu günler...

SICAK PAYLAŞIMLAR AYSEL hat gesagt…

Canım ne güzel görünüyor böreklerin... Ellerine sağlık
Yalnız bendeki pilav arpa şehriyesi pilavıydı... Gerçi pirinç pilavınıda tane tane yapabiliyorum :) Yine de güzel yorumuna teşekkürler...

SEVGİLER...

EZGi :)) hat gesagt…

ben bayılırım bu böreğe enfes olur ellerine saglık canım benim sunumda harika olmuş kocaman sevgiler

kizilciksurubu hat gesagt…

Börekler nefis görünüyorlar,ellerine saglik canim.Güzel bir hafta gecirmeni diliyorum,hoscakal.

Zerrin hat gesagt…

CANIM KARNIYARIK BÖREK ÇOK GÜZEL OLUR BENDE ÇOK SEVERİM ETKİNLİK İÇİN GÜZEL BİR TARİF OLMUŞ ELLERİNE SAĞLIK...

disal hat gesagt…

canımmm harika görünüyor bunlar....

sunumda bi o kadar nefis olmuş...

ellerine sağlık öznurum.....

eyvahhyemekyandiocakbatti hat gesagt…

baharım canım benim harika olmuş böreklerin elciklerine sağlık...sevgilerimle öpüyorum

Fast food kültürüne inat tabakta lezzetler... hat gesagt…

Canım böyle porsiyonluk börekler çok daha güzel oluyor bence ellerine sağlık.
Sevgiler…

Feyza Fidan hat gesagt…

Öznurummmm, gerçekten enfes olmuş böreklerin, tam seyirlikler vallahi..Ellerin dert görmesin canım benim,
Öpüyorum seni...

Monitor de LCD hat gesagt…

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Monitor de LCD, I hope you enjoy. The address is http://monitor-de-lcd.blogspot.com. A hug.

Ayse Pamuk hat gesagt…

ayyyy çok havalılarrrr ben alayım bir dane ellerine sağlık

Serap'la turuncu lezzetler hat gesagt…

mmmmm çaylada süper olur nefis görünüyor ellerine sağlık canım...öpüyorum sevgiler

Aynur hat gesagt…

canim ellerine saglik nefis olmuslar

selamlar

www,aynurdantarifler.blogspot.com

pastacirapunsel hat gesagt…

Baharçiçeğimmm,

Harika bir börek buuu, bahar gibi renkli de olmuş:))

Ellerine sağlık canikom,

Sımsıcak sevgiler....

Güldenceninmutfagi hat gesagt…

CANIMMM IYI GECELER DILERIM BITANEM,SEN BÖBREK SEVMIYORSAN,BEN SANA ISTEDIGINI YAPARIM ANAM.
HICCCC SORUN DEYIL:)))
IYI GECELER FISTIKKK.

pelincelezzetler hat gesagt…

Bende bu böreklerin görüntüsüne bayılırım,senin yaptğın da çok leziz gözüküyor.
Ellerine sağlık..
Sevgiler..

pelincelezzetler hat gesagt…

Ellerine sağlık,nefis olmuşlar..
Sevgiler..

Tarifbahcesi hat gesagt…

Merhaba Bahrcicegim, ellerine saglik nefis bir börek olmus. Bu böregi cok seviyorum, kendine iyi ba sevgiler Nesrin

hayatsu hat gesagt…

börekler nefis görünüyor,eline sağlık.çok değişik ve şık bir görüntüsü olmuş.zevkine hayranım.sevgiler,selamlar

Betül hat gesagt…

Çok şık olmuş, ellerine sağlık.

Sevgilerimle.

akasyakokusu hat gesagt…

canım merhaba..nefis olmuş börekler açımya ne olsa yerim..hele senin elinden kesin tabağı bile yerim..
eline sağlık canım..

tadinadoyamadım-dilek hat gesagt…

canım
karnıyarık böreğin harika görünüyor.
sunumuda çok şık olmuş.Ellerne sağlık

sevgiyle kal

emineninemekleri hat gesagt…

Öznurcum, canim ellerine saglik, inan cok nefissssss ve citirrrrrrrr duruyorlar.


Kocaman öpüyorummmmmmmmmm
Emos

GonuLunceLezzetLer hat gesagt…

Hımmm börekler harika görünüyor...Ellerine sağlık canım...Sevgiler...

yemek güncesi hat gesagt…

selamlarr mmm ellerinize sağlık börekler enfes görünüyorr miss gibi olmuşlarr güzel gecelerrr :)

Anonym hat gesagt…

canimcim merhaba nasilsin Ellerine saglik börekler nefis gözüküyor afiyet olsun öptüm Tülin

Yaren hat gesagt…

Cok seviyorum bu böregi,harika görünüyor canim,her zamanki gibi.Ellerine saglik ablacim.Sevgiyle kal.

yeşim hat gesagt…

canım börekler enfes ötesii

ellerine sağlık
sevgiler

nino hat gesagt…

ellerine saglik canim harika gorunuyor

öznur hat gesagt…

Ellerine sağlık canım.

Böreklerin çok güzel gözüküyorlar. Bizde bunun kıymalısını yaparız. Ama kremalı harç ilk kez duydum ilk börek yapımında deniycem eminim hoş bir tadı oluyodur.

Yiyenlere afiyet olsun.

defneylebirlikte hat gesagt…

börekler mis gibi.eline sağlık canım..bir tanesini aldım bile..

Tijen hat gesagt…

bahar gelmiş diyorlar, doğru mu?

GÜL'ÜN MUTFAĞI hat gesagt…

görüntüsü yetiyor çok şık görünüyorlar yemede yanında yat derlerya nefissssssssss ellerine sağlık canım benim kucak dolusu sevgiler

www.yemedeyanindayat.blogcu.com hat gesagt…

mrb, ellerinize sağlık..nefis gösterişli pratik börekler..peynirlisini hiç denemedim deneyeceğim artık..

Güldenceninmutfagi hat gesagt…

CANIMCIM COK TESEKKÜR EDERIM GÜZEL YORUMUN ICIN,GÜZEL BÖRECIKLERINDEN ALDIM GIDIYORUM.SEVGIYLE KAL BEBIS:)))

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin