Mittwoch, 16. April 2008

P:D:C: S: 21 KAFESLI PEYNIRLI TART




Porselen demlik cay saati etkinligine sevgili nigar ev sahipligi yapiyor,davetin icin tesekkürler arkadasim,kolayliklar dilerim.Bu tarifi sefertasi'nda görmüstüm yapali cok oldu,sira ancak geldi, tarif icin tesekkürler belgin'cigim nefis oldu.



1 yumurta
 4 kasik yogurt 
1 paket kabartma tozu
125 gr margarin
aldigi kadar un

Peynir, maydanoz
Ustüne sürmek icin yumurta sarisi


Margarin eritip sogutulur derin kabin icine margarin alinir, sonra bütün malzemeler ilave edilip yumusak pürüssüz bir hamur elde edilir.
Hamurdan bir parca ayirip kalan hamur yaglanmis unlanmis tart kalibina yayilir.
Catalla hamurun bir kac yerine batirilir, kiyIlimis maydanozlu peynirli karisimi esit miktarda hamurun üstüne yayilir
Ayirdiginiz diger parcadan seritler yapip kafes seklinde hamurun üzerine konur
Yumurta sarisni seritlerin üzerine sürüp 180 derecede isitilmis firinda kizarana kadar pisirilir.Yapim asamasi fazla zaman almiyor,mayali olmadigi icinde hemen yapilip cayla afiyetle yeniyor.








Kommentare:

http://kelebeklisaniyeler.blogcu.com/ hat gesagt…

Canim eline saglik, peynirli kafesli tart sahane gozukuyo, bayildim, optum...

yemek güncesi hat gesagt…

selamlarrr etkinliğe bir uğruyayım ne ler var acaba diye bir baktım senin notunu gördüm hemen geldim acaba arkadaşım ne tarif hazırladı diye mmm peynirli tart harika görünüyorr enfes olmuşş canımcım ellerine sağlıkkk bayıldım valla güzel gecelerrr :)))

aslı'nın mutfağı hat gesagt…

Öznur'cum çok şık olmuş, hep elmalısını yapardık ama peynirli hiç denememiştim.. Ellerine sağlık canım..

SevgiSeli40 hat gesagt…

günaydin canim
tartin cok güzel olmus peynirlide cok güzel oluyor eline saglik,sevgilerrr

pelincelezzetler hat gesagt…

Ellerine sağlık,bu ne şık bir tart..
Sevgiler.

hayatsu hat gesagt…

canım eline sağlık,döktürmüşsün yine.kokusu buralara kadar geldi.çünkü okuldan yeni geldim,karnımda aç,evde de şu anda atıştırmalık bişey yoktu,o yüzden bunun kokusunu duydum sanki.en iyisi ben gidip kolay bi tost yapayım kendime.

Güldenceninmutfagi hat gesagt…

CANIMMM INANKI BU TART BENIMDE G�Z�ME KESTIRDIGIM BIR TARIF.BENDE DENEMEK ISTIYORUM ALLAHIN IZNIYLE BIR G�N.
BIR COK ARKADASIMIZ YAPTI BU TARIFI,BEN HEN�Z DENEYEMEDIM:)
SEVGILI SEFERTASINA COK TESEKK�RLERIMI SUNAYIM BURADAN BU G�ZEL TARIF ICIN.
CANIM BENIM COK SAGOL G�ZEL YORUMUN ICIN,OLUSUMDA AYRIYETTEN TESEKK�RLERINI ILETMEMI ISTEDI.
SEVGILERRR:)))

Tarifbahcesi hat gesagt…

Merhaba canim, nasilsin uzun zamandir sana ugrayamiyordum. Evime yeni internet baglandi, tam 6 ay bekledim. Neyse, cok güzel tarifler eklemissin. Ayrica blogcudan tasinmis, hayirli olsun. Peynirli tartin göze cok hitap ediyor , ellerine saglik canim. Kendine iyi bak, sevgiler Nesrin.
Tarifbahcesi

GonuLunceLezzetLer hat gesagt…

Benimde kaç günddür aklıma takılan bir lezzet...Hamur işi olduğu için hep uzak duruyordum...Şimdi sen de görünce yine aklıma düştü...Nefis olmuş ellerine sağlık canım...Sevgiler...

disal hat gesagt…

canım nefis olmuş...şu tart meselesi şeye benziyor.....küçük küçük yaptığımız peynirli poğaçaların büyük pizza tipi görünümlüsü oluyor gibi....bunuda yeni düşündüm....

malzemeleri görünce.....harika görünüyor şekerim...ellerine sağlık....

Özlem hat gesagt…

Yorumunuz icin tesekkürler...sizin peynirli tart da cok leziz görünüyor, elinize saglik :) güzel bir hafta gecirmeniz dilegiyle...

Melek* hat gesagt…

evet böreği illa tesi veya rulo şeklinde olması gerekmiyor bu şekildede gayet şlık ve güzel börek tarzı bir hamur işi elde edilebilir. fikir edinmek güzeldi sağol arkadaşım:)

akasyakokusu hat gesagt…

öznurcum canımsın nefis görünüyor..off daha yemeğimde yok.ben senin tartını yiyim evdekiler napsın..en iyisi tepsiyi alayım...olurmu canım..

eline sağlık sevgiler kocaman.

MELEĞİN DÜNYASI hat gesagt…

Öznur merhaba canım.Ellerine sağlık çok güzel görünüyor.Epeydir görüşemedik.Bizim ameliyatın üstüne ben grip oldum.C.tesi günü notarzt a gittim.Antibiyotiğim daha dün bitti ama hala öksürüyorum.Geçmiş olsuna gelen giden de epey oldu oldukça yoğun geçiyor yani.En kısa zamanda görüşmek üzere sevgiler.

sefertasi.blogcu.com hat gesagt…

Merhaba canım,
Bu benim de çocukların da çok sevdiği bir lezzet,sen de nefis yapmışsın,daha güzel olmuş gerçekten ellerine sağlık ahh olsa da şimdi yiyebilsem keşke...Çayım da elimde, harika olurdu..
BEn de dün defneylebirlikte.blogspot.com yani funda dan gördüğüm tava pizzasını denedim ve bayıldık , kesinlikle onu da çok tavsiye ederim ...beş dakikada hazır.!!! sağol hayatım güzel sözlerin için de teşekkür ederim...çok sevgilerimle:))

Nilgün hat gesagt…

Ellerine saglik canim..
Tart nefis görünüyor


SEVGILER

Anonym hat gesagt…

ellerine saglik canimcim
tart resmen tablo gibi gorunuyor harika.....
sevgilerimle

www.yenitadlar.blogcu.com

defneylebirlikte hat gesagt…

eline sağlık canım.çok lezzetli bir tar olmuş..

pastacirapunsel hat gesagt…

Tam kafes kafes olmuş vallahi:)) Çok leziz bir şeye benziyor, hele de senin ellerinden çıkmış, yeme de yanında yat:))

Ellerine sağlık canikom,

Sımsıcak sevgiler...

Serap'la turuncu lezzetler hat gesagt…

mmm bu tartı bende çok severim çayın yanında süper oluyor:)) sende harika yapmışsın canım ellerine sağlık...öpüyorum kocaman sevgiler

yesildomates hat gesagt…

canım ya yine döktürmüşsün..
harika bir görüntü olmuş..
ellerine ve emeğine sağlık..
arkadaşım kocaman öpüyorum....
görüşmek üzere...

nagehan hat gesagt…

Merhaba arkadaşım

Çok nefis görünüyor canım ellerine sağlık....

Sevgiler
Nagehan

GÜL'ÜN MUTFAĞI hat gesagt…

Öznurcum yine gözümüz bayram etti çok güzel bir görüntü o çubukları nasıl düzgün dizmişsin sanki klıptan çıkmış gibi ellerine sağlık
hayırlı cumalar sevgi ve selamlar canım

DANIEL EFE'nin annesi Nagehan hat gesagt…

Ellerine saglik, goruntu harika. Tam da canim peynirli pogaca istiyordu. Bu sekilde olunca tek tek yapmaktan daha pratik, daha cabuk olur. En kisa zamanda deneyecegim. Sevgiler.

zerrin - misss hat gesagt…

canım bahar çiçeği, ne güzel bir tarif bu böyle.. Bayıldım görüntüsüne.

nasıl lezzetlidir kimbilir.

ellerine sağlık.

sıcacık sevgiler.
www.misssgibi.com

birdilimdus hat gesagt…

Merhabalar,

Biz, yani Selcen ve Evren bir etkinlik hazırlamaya karar verdik. Karar verdik vermesine ama bir yandan da bizi bir telaş aldı ne yapalım diye. İstedik ki etkinliğimiz hem herkesin yüzünde bir tebessüm oluştursun hem de gönüllerimizi küçük hediylerle biribirine bağlasın. Sonunda karar verdik, yaklaşan anneler gününü de düşünerek ANNELER GÜNÜ & KALPTEN GELEN GÜZELLİKLER etkinliğini başlattık.

Katılmak isteyen blogcu arkadaşlar annelergunu.kalptengelen@gmail.com’ a ad, soyad, blog adresleri ve hediyelerin gelmesini istedikleri adresin yazılı olduğu bir mail atacaksınız ve 10 Mayıs’ta yapılacak kura sonucunda birbiri ile eşleşenleri biz 11 Mayıs’ta mail ile bilgilendireceğiz böylece herkes sadece kime hediye alacağını öğrenmiş olacak. Ancak hediyeniz geldiğinde kimden geldiğini öğrenebileceksiniz. Hediyeleriniz elinize ulaştığında da bloğunuzdan yayınlayacaksınız. Eee bu arada annelere, anne adaylarına ve geleceğin annelerinin de anneler gününü kutlamış olacağız. İsterseniz yurt dışından isterseniz yurt içinden nereden olursa olsun etkinliğimiz herkese açık. İstediğiniz her şeyi hediye edebilirsiniz kendi ördüğünüz bir şal, yaptığınız bir reçel, bulunduğunuz yere ait yöresel bir şey, pastacılık malzemeleri, kitap vs vs vs… Hepinizi etkinliğimize bekliyoruz.


Son Katılma Tarihi: 10 Mayıs 2008
Hediyeyi Ulaştırma Tarihi: 10 Haziran 2008
Hediyelerinizi Bloglarınızda Bizlerle Paylaşma Tarihi: 12 Haziran 2008

EZGi :)) hat gesagt…

canım enfes görünüyor görünüşü çok hoş ellerine saglık kocaman sevgiler

Mutfak Havlusu hat gesagt…

çok ama çok tatlı olmuş cidden
bahar gibi gülümseten hoş birşey.

hayatkazanbenkepce hat gesagt…

Ellerine sağlık canım görüntü mükemmel olmuş , eminim ki tadı da öyledir...

Papatya Prenses hat gesagt…

Nefis görünüyor bu tart:) Ellerine sağlık canım..

akasyakokusu hat gesagt…

merhaba canım..sana gelince yazmadan gitmek istemiyorum..
kocaman öpüyorum haftasonun neşeli geçsin..
kocaman sevgiler

feray hat gesagt…

Canım benim ellerine sağlık tart harika görünüyor.Bu güzel hafta sonuda herşey dilediğin gibi olsun.

cumartesi mutfağı hat gesagt…

e vala ne becerikli hatunlar var. bunları nasıl dizdin öyle tek tek. elciklerine sağlık.

sevgiler

tolunay

Yaren hat gesagt…

Öznur ablacim cok nefis bir tarif,cok ama cok begendim.En kisa zamanda yapmam lazim.Ellerine saglik.Sevgilerimi biraktim canim.

Kevser hat gesagt…

Canim,
tartin kendisi de görüntüsü de süper olmus, ellerine saglik diyorum ve sizlerde afiyetler olsun.

Ben nisastayi sosun kivamini baglamak icin cok kullanirim, özellikle böyle kremali veya sütlü soslarda harika oluyor, tavsiye ederim.

Sevgiler ve kocaman öptüm..

tadinadoyamadım-dilek hat gesagt…

Ablacım
ellerine sağlık
tart nefiss görünüyor,peynir hamurişlerine çok yakışıyor.

sevgiyle kal
mutlu pazarlar

ikizlerinannesi hat gesagt…

selam canim
ayni lezzeti yapan ve deneyen biri olarak herkese tavsiye ederim gercekten süper oluyor ellerine saglik sevgiler iyi pazarlar

yildiz hat gesagt…

Baharcicegim,bu nasil bir görüntüdür böyle.Söyle bir dilim alsam,kilo yapar mi acaba?
Ellerine saglik canimcigim,güzel bir haftaya baslaman dilegiyle,sevgiler..

hayatsu hat gesagt…

yok arkadaşım ne doğum günü ne başka bişey.kızım böyle patatesi çok sevdi de ona yapmıştım.sonrada yapacak bi iş bulamadım,bunlarla uğraştım.ama iki gündür de mutfağa girmedim.zaten pek mutfakla aram yok ya,bunları yapınca kendime izin verdim.işte böyle selamlar,sevgiler

elif hat gesagt…

çok güzel olmuş. genelde tatlı tartlar bu şekilde yapılır diye biliyodum ama peynirlide çok güzel olmuş. görüntü harika

Ayse Pamuk hat gesagt…

çok ama çok beğendim harika görünüyor bir dilim aldım bile ellerine sağlık

Feyza Fidan hat gesagt…

Öznur'um canım bacımmm, ellerin dert görmesin, harika bir görüntüsü var peynirli tartın..Bayıldım valla, tartı hep tatlı diye düşünürüm nedense :) ama böylesi daha süper...

Öpüyorum seni cancağızım...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin