Montag, 7. April 2008

P:D:C: S:E TEK KISILIK KÖSTEBEK PASTA

Sevgili mucizembenibul,un yaptigi cay saati etkinligine bende tek kisilik köstebek pastayla katiliyorum.Tarifi sefertasi arkadasimda görmüstüm,ben kremada degisiklik yaparak denedim ,bu krema tarifini ben bütün yas pastalarda kullaniyorum.tarif icin tesekkürler arkadasim.

Keki icin
3 yumurta
2 kahve fincanı şeker
1 kahve fincanı su
3 yemek kaşığı kakao
3 kahve fincanı un
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya sekeri
1 portakal kabuğu rendesi
Kreması İçin:
200 g krema
200 gr cremfraiche,
200 gr quark,labne peyniri
2 paket vanilya sekeri
Yumurta ve şekeri mikserle 5 dakika kadar cirpalim,suyu rendelenmis portakal kabugunu ekleyerek mikserin düsük ayariyla cirpalim.
Unu, vanilya sekerini kabartma tozunu ve kakaoyu bir tabakta karıştırarak yumurtali karisima ilave edin.Kasikla hamuru hafif karistirin.yaglanmis tepsiye hamuru bosaltin.180 derece firinda icini cekinceye kadar pisirin.

kremasi icin, kremayi mikserle koyulasincaya kadar cirpin,cremfraiche,quark,vanilya sekeri, toz sekeri,krem sertlestiriciyi ilave ederek cirpmaya devam edin.Son olarak hindistan cevizini minik dogranmis muzu kremaya ekleyin.
Sogumus keki cay bardagiyla yuvarlak sekilde kesin,tepside kalan kek parcalarini rondanan gecirin,bir tabaga bosaltin.kesilmis yuvarlak kekin üzerine kasikla kremadan koyarak rondadan cekilmis kek ufaklariyla heryerini bulayin,elinizle keke yuvarlak sekil verin,ayni islemi kalan kekleri icinde uygulayin.Agzi kapali bir kaba alarak buzdolabinda bekletin.Tek kisilik yemeside kolay nefis bir pastacik oldu


Kommentare:

asevi.blogcu.com hat gesagt…

nehoş bir fikir 'tek kişilik köstebek pasta'.ellerinize sağlık...
Sevgilerimle
Emel
asevi.blogcu.com

aslı'nın mutfağı hat gesagt…

Öznur'cum ellerine sağlık, çok şık bir sunum olmuş.. Cremfraiche süt kreması mı?

http://hunerlieller.net hat gesagt…

selam arkadaşım.köstebek pasta nefis görünüyor.hele tek kişilik sunum harika olmuş...eline saglık canım...sevgiler.

Zerrin hat gesagt…

Eminin büyük köstebek pasta kadar lezzetli olmuştur canım ellerine sağlık...

lalecik hat gesagt…

Mini mini köstebek pastalar, ellerine sağlık canım. Çok şirin görünüyorlar. Bu arada nezam sayfana gelsem bir kahvaltı haberi var, bir kerede beni çağır bu bu kahvaltılara:)
Sevgiler.

mucizembenibul blogcu veya blogspot Canan hat gesagt…

canım güzel katılımın için çok teşekkürler emeğine sağlık
tarifini yayınladım
kolay gelsin görüşmek üzere

yesildomates hat gesagt…

ben senin küçük köstebeklerini yerim:))
ne güzel olmuşlar..bir lokmalık..insan yedikçe yiyesi gelir..
güzel arkadaşım ...ellerine sağlık..harika görnyorlar..
öpüyorum..görşmek üzee..

kizilciksurubu hat gesagt…

Ben de bu pastaciklardan yapiyorumgercekten de cok lezzetli oluyorlar.Sahane olmuslar,ellerine saglik canim.

Feyza Fidan hat gesagt…

Canım Öznurcum, harika olmuş köstebekler, tek kişilik olmasıda süper, serviside kolay olur..Ama bana bir tanesi yetermi bilemem :))
Ellerine sağlık canımcım,
Kocaman öpüyorum seni...

BİR DEMLİK SOHBET hat gesagt…

SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;10.03.2008--10.04.2008 Tarihleri arasında EN GUZEL PASTA YARIŞMAMIZ VAR http://birdemliksohbet.blogspot.com
Yani BEN YAPACAĞIM SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL PASTA TARİFLERİ KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ. TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.VE TARİFİNİZE "EN GUZEL PASTA YARIŞMASI 1" BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI.TARİFİNİZ HAZIR OLUNCA SAYFAMA YORUM OLARAK DUYURU BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.CBOXA DUYURU BIRAKILMAMASI. GÖZDEN KAÇMA İHTİMALİNE KARŞI YARARLI OLACAKTIR.BEN SİZE GERİ DÖNÜP.TARİFİNİZİ KOPYALAYIP SAYFAMDA YAYINLAYACAĞIM.ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM SELAM VE SEVGİLERİMLE......SEVİL

Anonym hat gesagt…

Gercekten güzel olmuslar .Dogum günü icin yapmak istiyorum .Türk kahve fincani mi ?

Baharcicegi hat gesagt…

isimsiz arkadasim ben neskafe fincani kullandim.

Papatya Prenses hat gesagt…

mini mini köstebekler:) çok şirin görünüyorlar:) ellerine sağlık canım

Anonym hat gesagt…

super super super gorunuyorlar
ellerine ve emegine saglik canim
sevgiler...

www.yenitadlar.blogcu.com

feray hat gesagt…

Çok şirin olmuşlar canım benim ellerine sağlık.

Melek* hat gesagt…

aa ne güzel minik minik ellerine sağlık

Mutfak Havlusu hat gesagt…

ne nefis olmuştur bunlar..

Yaren hat gesagt…

Öznur ablacim ne güzel görünüyorlar.Bence bu minik köstebek pastalar büyüklerinden daha güzel,daha enteresan.Ellerine saglik canim.Sevgiyle kal.

Anonym hat gesagt…

köstebek pastaların çok güzel olmus bende denemıstım bu pastalardan gercekten hem goruntu hem sunum hemde lezzet acısından super bır tarıf..ellerinize sağlık..


emelinmutfagi.blogcu.com

Aynur hat gesagt…

anammm kim ugrasir bunlarla tek tek ayol:)

ellerine saglik

selamlar

defneylebirlikte hat gesagt…

canım harikasın.nefis pastacıklar olmuş.

elif hat gesagt…

çk güzel olmuşlar bayılırım ben böyle tadlara.
ziyaretin ve yorumun için çok teşekkürler canım hep beklerim olurmu

hayatsu hat gesagt…

yerim ben bu şirin köstebekleri.eline sağlık

sefertasi.blogcu.com hat gesagt…

Selam canıııım:))))
minişler çoook güzel olmuşlar, ellerine sağlık güzelim...Çok teşekkür ederim tarifime güvenip denediğin için,çok mutlu oldum ..(Gerçi her tarifimin arkasındayım o da ayrı, güvenip yapabilirsin hepsini )
Gece gece canım istedi yafu, netsek şimdi? Bir dahaki sefere içini kakaolu dışını ıspanaklı yapalım mı ne dersin? valla şimdi aklıma geldi...
sevgilerimle canımcım, iyi geceler diliyorum sana, :)))

Kevser hat gesagt…

Canim,
bunlar nasil sirin seyler olmuslar böyle? Valla bayildim, tek kisilik sunumu da cok güzel olmus, hersey harika herzaman ki gibi senin buralarda ve ellerine saglik diyorum.

Selamlar ve kocaman öptüm..

yildiz hat gesagt…

Ellerine saglik Baharcicegim,hepimize yetecek kadar insallah vardir bu pastaciklardan,güzel günler diliyorum...

Serap'la turuncu lezzetler hat gesagt…

offf bayılırım bide senin kremayla denemem lazım:) harika olmuş canımcım ellerine sağlık öpüyorum kocaman sevgiler

www.kelebekgibi.blogcu.com hat gesagt…

Selamlar pasta nefis gözüküyor diger tariflerde öyle. Asagida peynirli bir cörek dikkatimi cekti onu denemek istiyorum insallah:)
Elinize saglik sevgiyle

http://kelebeklisaniyeler.blogcu.com hat gesagt…

canimin içi oncelikle sana çok tesekkur ediyorum bir tanesi o guzelim yorumun için okudum ve çok mutlu oldum aklisin biraz dinlenmem gerekiyodu sanirim bana çok iyi geldi, o kisinin halen bana kufurlu yorumlar yazmasina uzuluyom ama sapik olarak nitelendirdim bir tedavi gorse iyi olcak:)) moral verici ve destekçi yorumun beni çok duygulandirdi bana guvendigin içinde çok tesekkur ederim,iyki tanimisim sizleri canisi iyki varsin,simdi gelelim kostebek pastaciklara kiz bende bundan yaptim yarin yayinlicaktim ama simdi sende gorunce hadi senin tarifin geçsin ben yayinlarim ayni anda olmasin demi:))super yapmissin valla hacep kendi yaptigimi yayinlasam mi valla bende bunlarin tadina bayildim harika olmuslar nefis yapmissin her zaman ki gibi,unutmadan kahvalti da sahane olup bitiyom sizin bu bulusmalariniza oraya mi tasinsam nee, optum çiçegim.

ayşegülmutfakta hat gesagt…

süpppeeerrrr olmuşlar gerçektende..
eline sağlık

akasyakokusu hat gesagt…

merhaba öznurcum..nuray özlesin senii emi.
nerde bu öznur diyodum sen geldin canım..
netim yoktu pek dolanamadım anca gelen arkadaşlara gittim..bide havalar kapalı burda kaç gündür belimide boynumuda etkiliyo inan..ama burayada bakmadan duramıyorum inan..
köstebeklerini yerim senin onları ben bir lokmada yerim biter hepsi..eline koluna sağlık emi canım..kocaman öpüyorum.

GonuLunceLezzetLer hat gesagt…

Bu tek kişilik köstebeklerde benimde gözüm kalmıyor değil...Seninkilerde harika olmuş ellerine sağlık arkadaşım...Sevgiler...

gülizar hat gesagt…

ellerine sağlık göründüsü bile yeter,sevgilerimle...

Güldenceninmutfagi hat gesagt…

BU PASTACIKLARI BENDE HEP DENEMEK ISTEMISIM AMA BIR TÜRLÜ FIRSATIM OLMADI.AYSEDE VE EMELDE GÖRMÜSÜM ILK OLARAK COK HOSUMA GITMISTI.
CANIM MIS GIBI YAPMISSIN,ELINE SAGLIK.KESKE ALABILSEM UZANIPTA SÖYLE BIR IKI TANECIK:)))
SEKER TADINDA BIR GÜN DILIYORUM.

emineninemekleri hat gesagt…

Öznurcum, canim ne tatli olmus bunlar böyle. Ellerine saglik canim benim.

Kocman öpüyorummmmmmmmmmmmmm
Emos

ebrulitatlar hat gesagt…

Bende denemek istiyorum bu pastalardan. Çok güzel görünüyorlar. Ellerine sağlık Öznur'cum. Yalnız verdiğin linkte kurabiye tarifi var. Bilgin olsun. Sevgiler canım, selamlar...

BİR DEMLİK SOHBET hat gesagt…

Merhabalar arkadaşım porselen demlik ailesi olaraktan sanalda yapmış oldugumuz etkinliği biraz dahada geliştirerek dergi basmaya karar verdik ve sizlerden de dergimizde hangi tarif yada sitenizde bulunan tüm tarifler ile isimleriniz ile yer almak ister iseniz bizimle irtibata gecmenizi rica ediyorum .Bugüne kadar etkinlikte yer almış olan arkadaşlar sizlerde hangi tarifleriniz yayınlansın yada yayınlanmasın diyorsanız lütfen bize porselendemlikdergi@hotmail.com adresine mail atınız isim ve site adınızı yazmayı unutmayınız. http://birdemliksohbet.blogspot.com hayırlı cumalar arkadaşım

akasyakokusu hat gesagt…

CANIM BENİM SENİN SÜPER PASTALARIN YEMEKLERİN YANINDA ŞUNUN ŞURASI İKİ YEMEK EKLEMİŞİZ..
CANIM BENİM RUHU GÜZEL GÖNÜ GÜZEL ARKADAŞIM BENİM CUMAN MÜBAREK OLSUN EMİ..
GÜNÜN NEŞE GÖNLÜNDE HUZUR DOLSUN AMİN..

ikizlerinannesi hat gesagt…

bu pastayi deneyen ve yapan biri olarak herkese tavsiye ederim
ellerine saglik canim belgin ablayada cok tesekkürler böyle enfes bir lezzeti bizimle paylastigi icin
annemler icin söyledigin iyi dilekerinede cok tesekkür ederim sevgiler hayirli cumalar

GÜL'ÜN MUTFAĞI hat gesagt…

Öznur canım çok güzeller benimde çok ilgimi çekti bu harika pastalar sen beğendiysen bende gönül rahatlığıyla deneyebilirim ellerine sağlık canım
hayırlı cumalar kucak dolusu sevgiler

disal hat gesagt…

canım baharçiçeğim...tek kişilik pasta herzaman tercihim olmuştur...

bende eskiden yapmıştım bundan....
çok lezzetli oluyor....tabii senin krema tarifinide uygulamak lazım daha güzele benziyor...

ellerine sağlık.....

Selin hat gesagt…

Canım arkadaşım.
Çok özledim, koştum geldim. İnşallah kısa zaman sonra bloğumu güncelleyeceğim ben de. Pastan harika görünüyor. Ellerine sağlık canım. Sevgilerimle...

reality hat gesagt…

Ellerinize sağlık çok güzel gözüküyor.Lezzetli olduğuna da eminim.
Ailece iyi bir hafta sonu dilerim.
sunny

sefertasi.blogcu.com hat gesagt…

Selam canım,
Valla hangimiz önce yaparız bilmiyorum ama ıspanaklı köstebeği emin ol dört gözle bekliyorum:))) sevgilerimle canım..

SICAK PAYLAŞIMLAR AYSEL hat gesagt…

ÇOK ŞİRİNLER... ELLERINE SAĞLIK...

SICACIK SEVGİLER...

Ayse Pamuk hat gesagt…

Bayılıyorum tek kişilik pastalara tam bana göre olmuş canım ellerine sağlık

pelincelezzetler hat gesagt…

Tek kişilik oluşu süper,ellerine sağlık..
Sevgiler

tadinadoyamadım-dilek hat gesagt…

CANIM
tekkişilik herşeye bayılıyorum.
Çok şirin oluyorlar
hemde bizimgibi mini çekirdek aileler için ideal
ellerine sağlık
köstebekler nefisss olmuş

sevgiyle kal
mutlu haftasonları

Zehra hat gesagt…

slm canim elelerine saglik pastalar nefis gorunuyor sevgiler

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin