Freitag, 9. Mai 2008

BLOGUM 2: YASINDA VE ANNELER GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN

Zaman su gibi akip gidiyor,ne cabuk iki sene olmus bloguma baslayali.Blogcuda merhaba demistim blog alemine,Alman arkadaslarimin bana yemege gelmesiyle basladi blog serüvenim. Onlara türk mutfaginin degisik lezzetlerini yapmak icin gooog'lede arastirma yaparken portakal agaciyla karsilastim.Cok güzel bir yemek sitesi ne ararsam var diye tiryakisi olmustum, portakal agacinin linklerine bir girdim bir daha cikamadim birbirinden nefis pastlar börekler yayinlamisti arkadaslar.Ben hergün blog gezintisi yapinca esimde sana anneler gününün anisina bir blog acalaim dedi ve blogcuda ilk adimi attim yani esim atti beni blogcuya.Blogu düzenledi resimleri yükledi al sana blog dedi,bense o güne kadar bilgisayar nerden acilir nerden kapanir bilmezdim daha dogrusu hic ilgimi cekmemisti.Hatta esime cocuklara kizardim saatlerce bilgisayar basindasiniz zamani bosa harcamayin acin kitap okuyun diye,onlara öyle söyleyen ben bilgisayarin basindan ayrilmaz olmustum.Ama simdi bir düzene koydum bir kac saat kaliyorum kitabimida günlük gazetemide eskisi gibi olmasa okuyorum.Iste böyle arkadaslar,sizlerle sanal arkadasliklar kurduk kiminizin davet masasina kimininiz kahvaltisina,pastasina yemegine ortak olduk paylastik,zaten paylastikca emege saygi olunca büyüdük cogaldik,iyiki varsiniz arkadaslar sizlerden yeni degisik tarifler ögrendim,daha nice uzun yillar paylasmak dilegiyle.

SEVGILI ARKADASLAR HEPINIZIN ANNELER GÜNÜNÜ KUTLAR;YUVANIZDA AILENIZLE HUZUR DOLU MUTLU GÜNLER DILERIM


4 yumurta
1 bardak seker
3 kasik su veya süt
1 kabartma tozu
1 paket vanilya sekeri
alabildigi kadar un

kremasi,200 gr sivi krema
200 g cremfraiche yoksa lapne peyniri
1 paket krem sertlestirici
1 cay bardagi seker,
1 paket vanilya sekeri.
1 paket pasta jölesi
üzerine dizmek icin,200 gr cilek,2 tane kivi.
Yumurtayi sekeri koyu bir kivam alincaya kadar mikserle cirpin,daha sonra diger malzemeleride ekleyin mikserin düsük ayariyla cirpin.Yaglanmis kelepceli kaliba kek hamurunu bosaltin ,esit selikde yayin.isitlims firinda 180 derecede pisirin.
Kremayi koyulasincaya kadar mikserle cirpin,cremfraiche,sekeri vanilya sekerini ekleyin cirpmaya devam edin,son olarak kremsetlestiriciyi ilave edin hemen koyu bir kivam alacaktir pasta kremasi,buzdolabinda bekletin.
Sogumus tartin üzerine kremayi spatulayla heryerine yayin,yuvarlak dilimlenmis kividen pastanin ortasina koyun,dilimlenmis cilekleri dizin,kenar kismina yuvarlak ortadan ikiye kesilmis kivileri yerlestirin.Cilek pasta jölesini tarifine göre pisirin,meyvelerin üzerini kapatacak sekilde fircayla heryerine sürün.Bir kac saat bekletikten sonra pastaniz hazirdir servise afiyet olsun.

Kommentare:

EZGi :)) hat gesagt…

CANIM PASTAN BİR HARİKA ELLERİNE SAGLIK
İYİKİ KURMUŞSUN BLOGUNU İYİKİ ARAMIZDASIN BİRLİKTE DAHA NİCE BLOGLU SENELERE KOCAMAN SEVGİLER

Feyza Fidan hat gesagt…

Canım Öznurum, hem blogunun ikinci yaşını hemde senin anneler gününü kutluyorum..
Kocaman öptüm seni..

SICAK PAYLAŞIMLAR AYSEL hat gesagt…

Meyveli tarta da aşağıdaki rus pastasına da bayıldımm....
Ellerinize sağlık...

Sizin ve tüm annelerin anneler günü kutlu olsun...

Sıcacık sevgiler...

Papatya Prenses hat gesagt…

Nice iki yıllara hep birlikte gireriz inşallah:)

Tart süper görünüyor,ellerine sağlık canım.

Anneler günün kutlu olsun:)

yeşim hat gesagt…

anneler günün blogun yeni yaşı kutlu olsun
kocaman sevgilerr

ellerine sağlıkkk

hayatsu hat gesagt…

hem bloğunun doğum günü,hem de anneler günün kutlu olsun.eline sağlık.selamlar

Gülden hat gesagt…

BLOG YASIN KUTLU OLSUN CANIM,INSALLAH NICE BLOG YASINI KUTLARIZ HEP BIRLIKTE.
AYNI ZAMANDA ANNELER GÜNÜNÜ KUTLUYORUM.
SEVGILER IYI HAFTASONLARI DILERIM.

feray hat gesagt…

canım benim doğum gününüz kutlu olsun.

MUTFAKISTAN hat gesagt…

kutlarim 2 yil ne cabuk oldu degilmi canim cok guzel bir tarif eklemissin herzamanki gibi ,ellerine saglik,sevgilerr

defneylebirlikte hat gesagt…

CANIM İYİ KİDE EŞİN VESİLE OLMUŞ.YOKSA SENİN GİBİ HAMATMI HAMARAT TATLI MI TATLI BRİNİ HİÇ TANIYAMAYACAKTIK.PASTAN ENFES.BU GÜNE YAKIŞMIŞ BU PASTA.ELİNE SAĞLIK.ANNELER GÜNÜN DE KUTLARIM CANIM...

Tarif Bahçesi hat gesagt…

Merhaba Öznurcum, çileklipastan çok nefis olmuş. Rusischer Zupfkuchen süper olmuş, canım ellerine sağlık. Canım seni linklerimi ekliyorum öptüm. Sevgiler Nesrin

http://hunerlieller.net hat gesagt…

Tüm annelerin ve senin anneler günün kutlu olsun canım sevgilerimle

sanong hat gesagt…

canimcim anneler günün kutlu olsun yavrularinla ve esinle beraber saglikli mutlu uzun ömürler diliyorum sevgiler ayrica iyiki blog actin ve senin gbi kiymetli bir arkadasim oldu iyiki varsin öptüm

MELEĞİN DÜNYASI hat gesagt…

Canım anneler gününü kutlar sevgiyle yanaklarından öperim

yildiz hat gesagt…

Canim,iyi ki blog aleminde seni tanimisim,nice yillara..
Ve nice güzel anneler gününü cocuklarinla beraber gecirmeni diliyorum...sevgiyle...

kizilciksurubu hat gesagt…

Canim benim hem anneler gününü ve hem de blogunun ikinci yasini kutluyorum. Ne iyi etmissin de bu blogu acmissin, sevgilerimi yolluyorum canim.

Gülden hat gesagt…

YINE GÜZEL BIR ANNELER GÜNÜ MESAJI BIRAKAYIM IYI GECELER DIYEYIM ARKADASIMA:)
Her yeni ay doğuşunda bakarım ben göklere,
Şahit olurum bizi gören binlerce meleklere,
Girerler anne gibi şefkatle,en katı yüreklere.
Bilmem ki melekler annemidir...anneler günün kutlu olsun
GÜZEL MESAJIN ICIN TESEKKÜR EDERIM.

ebruakin hat gesagt…

Selam canımcım,
Bloğunun yeni yaşı da, Anneler Günün de kutlu olsun.
İyi ki eşin sana bu bloğu açmış ki seni tanıma mutluluğuna erişmişiz.
Uzun yıllar hep birlikte olalım inşallah.
Kucak dolusu sevgiler...

banu gökşin hat gesagt…

canım hem blogunu hem de anneler gününü kutlarım. nefis görunuyor. sevgiler..

mutfaktayim hat gesagt…

Anneler gününü en içten dileklerimle kutluyorum.
Sonrasında ise uzun zamandır aklımda olan ama bir türlü vakit bulupta hayata geçiremediğim KAHVALTI ŞENLİĞİ etkinliğimi başlatmak istiyorum. Artık yaz yavaş yavaş gelirken, güneş o güzel yüzünü bize göstermeye başladı. Güneşi görüpte pazar kahvaltılarını bir şölen haline getirmezmiyiz ?? Tabiki getiririz. İşte bu etkinliğin amacı da bu. Çiçeklerle dolu bahçe ve balkonlarımızda bütün aile bireylerinin toplandığı bir günde kahvaltı masalarımızı şenlendirecek alternatifleri bu sayfada paylaşmak istiyorum. Dilediğin herşey örneğin; Omlet çeşitleri, şarküteri çeşitlerinin sunum ve hazırlanışı, kolay börekler, kanepeler, kahvaltı tabakları aklınıza gelebilecek herşeyi benimle paylaşabilirsin. Etkinliğim 14 mayıs ta başlıyor bitiş tarihi ise 8 haziran. Bugün den itibaren mail adresime tarifini gönderebilirsin. Bu aralıkta mutfaktayim10@hotmail.com adresime göndereceğin mailine isim, blog ismi, şehir/Ülke ve tarif adıyla birlikte mail atmanı rica ediyorum. Atacağın mail o güzel sayfana uğrayıp harika tarif ve resmini alıp kendi sayfamda yayınlamama sebep olacak. Katılımını bekliyor ve kolaylıklar diliyorum :)

Bu arada sayfamın sağ üst köşesinde göreceğin KAHVALTI ŞENLİĞİ isimli bannerı da sayfanda görmek beni onurlandıracaktır.

Sevgiler...

AKASYAKOKUSU hat gesagt…

CANIM BENİM MERHABA..ANNELER GÜNÜNÜ EN İÇTEN DİLEKLERİMLE KUTLUYORUM..
DEMEK BLOGUNU ANNELER GÜNÜ OLUŞTURDUN..NE GÜZEL BİR ANISI VAR DİMİ.BLOGCUDAN BERİ GÖRÜŞÜYORUZ SENLEN..NİCE YILLARA DOSTLUKLARA BAHARIMÇİÇEĞİM ÖZNURUM.

lady koşan istiridye hat gesagt…

Anneler günün kutlu olsun canım, pastan süper olmuş. Görüşmek üzere

Zehra hat gesagt…

Allahım Annem yalnız ve kimsesiz bırakmadı beni.
Yanımda oldu koruyucu bir melek gibi.
Anlattı bana ahireti ve Seni.
Sende onu dünyada ve ahirette mutlu et Allahım.
Çünkü bana kıyamayan Annemin sevgisinden,
çok daha büyüktür Senin sevgin, şefkatin.
AMİN..Tüm annelerimizin, anne adaylarının ve sabırla anne olma özlemi çeken sevgi dolu yüreklerin anneler günü kutlu olsun..

Tijen hat gesagt…

Nice yaşlara sevgili Öznur!
Ben sadece kitaplarımın annesiyim ama teşekkürler güzel dileklerin için. Eh, onlar da birer çocuk sayılır değil mi?

Serap'la turuncu lezzetler hat gesagt…

canım bloğunun 2. yaşı kutlu olsun bu sanal alemde seni tanıdığım için çok mutluyum iyiki varsın nice yıllara...tart harika olmuş ellerine sağlık...seninde anneler günün kutlu olsun çok teşkr ederim öpüyorum sevgiler

SevgiSeli40 hat gesagt…

canim hem anneler günün ve blogun kutlu olsun umarim daha senelece burda olursun,sevgiler

Muhteremle Afiyetle hat gesagt…

Sevgili Öznur,
Ne güzel bir günde blogcu olmuşsun.
Sanırım hepimiz Portakal ağacından buralara geldik.
Bende ayva tatlısı ararken portakal ağacını keşfetmiş,sonrada heredeyse hepimiz gibi blogcuda blog açmıştım.
İnşallah haziran sonunda benimde 2 yıl dolacak.
Blogunun yeni yaşını ve anneler gününü kutlarım.
Tarifin ismini yazmamışsın çilekli tart yada pasta gibi görünüyor, nefis olmuş,ellerine sağlık.

EZGi :)) hat gesagt…

anneler günün kutlu olsun kocaman sevgiler

Anonym hat gesagt…

slm
Sabirlisin,sicaksin,şefkatlisin,koruyucusun,bağişlayansin,merhametlisin,Annesin..ANNELER GÜNÜN KUTLU OLSUN.

www.yenitadlar.blogcu.com

deryadanlezzetler hat gesagt…

PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 23
http://porselendemlik.blogcu.com ,
http://birdemliksohbet.blogspot.com ve
http://selmahlc.blogcu.com tarafından hazırlanmıştır.

Akşamüstü sohbetine gelen dostlara
Hanımlarla yapılan günlere
Beş çayına gelen misafirlere
Her biri birbirinden lezzetli tarifler

12 Mayıs 2008 (pazartesi) , 25 Mayıs 2008 (pazar)
tarihleri arasında Porselen Demlik Çay Saati Etkinliğini 23
http://www.deryadanlezzetler.com arkadaşımızda düzenlenecektir..
Tüm blogcu arkadaşlarımızın katılımlarını bekliyoruz..

22, etkinliğimize harika bir ev sahipliği yapan
http://fatostuncay.blogcu.com/ arkadaşımıza ve
tüm katılımcılara sonsuz teşekkürler ediyoruz..
Sevgilerimizle..

PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ DERGİSİ ÇIKIYOR..
Yayına Hazırlayanlar
http://nasibim.blogcu.com
http://birdemliksohbet.blogspot.com
Sorumlu Müdür
http://selmahlc.blogcu.com
Grafik Tasarım Düzenleme
Yağmur İpar

Sizde sunumuna özen göstererek hazırladığınız, leziz ikramlarınızın dergide yer almasını istiyorsanız porselendemlikdergi@hotmail.com adresine onay mesajı gönderebilirsiniz.
Bunun için yapmanız gereken tek şey:

Adınızı
Sitenizin adresini
Dergide yer almasını istediğiniz tarifin adını
Tarifin link adresini göndermeniz yeterli olacaktır.

Örnek
isim: SEVİL SAHİN
site adı: http://birdemliksohbet.blogspot.com
Tarif : SALATA YARIŞMASI
Link:http://birdemliksohbet.blogspot.com/2008/05/ite-salata-yarimamizin-birincisi.html

Ayrıca bu dergi için sponsor olmak istiyorsanız porselendemlikdergi@hotmail.com adresine başvurabilirsiniz.

ANNE OLAN VE OLACAK OLAN BÜTÜN BAYANLARIN ANNELER GÜNÜ KUTLU OLSUN!

anneminkiziyim hat gesagt…

Merhabalar canim,
anneler günün ve blogunun yas günü kutlu olsun. Epey yol almissin, benimki daha 1 yil dahi olmadi, nice verimli yillara, sevgiler....

http://kelebeklisaniyeler.blogcu.com/ hat gesagt…

Merhaba canim,blogunun ikinci yasini kutlarim birde anneler gunun kutlu olsun,tartin'da sahane ellerine saglik,optm

disal hat gesagt…

öznurcum sen eski toprak olmuşsun yaaa....ilk blogculardansın...benim daha bir buçuk yıl oldu.....ne mutlu sana.....

bende eşime kızardım şimdi sandalyeyi kim kapacak oynuyoruz..eşim pc de işim var dediğinde kalkıyorum ama kalkarkende fareyide yanımda kaldırıp al pc senin diyorum.....uzaktan fareyle işime devam ediyorum..eşim gülüyor....tavsiye ederim çok komik anlar oluyor..... tabii birde kızım....oda kalkmaz....

anneler günün kutlu olsun.....ikinci yaşın kutlu olsun.....

aslı'nın mutfağı hat gesagt…

Canım Öznur'cum yeni yaşın kutlu olsun, nice senelere :) Ben de senin gibi, Portakal Ağacı sayesinde heveslenmiştim blog açmaya.. Pastan nefis olmuş, renkler çok güzel, ellerine sağlık..

sofraozlemi hat gesagt…

Canım bloğunun 2. yaşınıda anneler gününüde kutlarım..pasta çok güzel içim açıldı..ellerine sağlık.
sevgilerimle.

yukivehobileri hat gesagt…

selam canım blgunun yaşı kutlu olsun .nice huzurlu ve mutlu günlere inşallah.meyve tartına bayıldım harika görünüyor.seni görmedim ama senin güzelliğin yaptıklarınada yansımış belli ellrine sağlık

Yaren hat gesagt…

Öznur ablacim hem anneler günün hemde blogunun yasi kutlu olsun.Iyikide acmisin blogu,bambaska bir dünya su blog alemi.Arkadasliklar cok güzel herseyden önce.Pastada nefis görünüyor,ellerine saglik canim.Daha nice yillar beraber olmak dilegiyle canim,sevgiyle kal:)

pastacirapunsel hat gesagt…

Öznur'cuğummm,

Blogunun yeni yaşı ve aneler günün kutlu olsun, nicelerine.....

Sımsıcak sevgiler, öpüyorum seni.....

sefertasi.blogcu.com hat gesagt…

selam canııım,
muhteşem güzel görünüyor, hele de çilekli, beni niye bugün bütün arkadaşlarım deniyor yaaa? çıkıp gece gece açık pastane arayacağım şimdi...!!!!
ellerine sağlık canım sevgilerimle

GÜL'ÜN MUTFAĞI hat gesagt…

Öznurcum bloğunun yeni yaşı kutlu olsun canım iyiki senin gibi bir kardeşimi tanımışım nice uzun senelerde beraber oluruz inşallah
çilekli pastalarında tadına doyum olmuyor görüntüsünün güzelliği bile yetiyor ellerine sağlık canım çok güzel olmuş her zamanki gibi kucak dolusu sevgiler

tadinadoyamadım-dilek hat gesagt…

Beraberce nice yıllara
geçmiş anneler günün de kutlu olsun
her zamaki gibi harika bir pasta yapmışsın
Ellerine sağlık
sevgiyle kal

Nalan hat gesagt…

Öznur'cuğum daha nice güzel paylaşımlar dilerim,sevgiler...

nino hat gesagt…

kutlarim canim nice blog yaslarina ellerine saglik

gülizar hat gesagt…

Canım daha nice güzel ve leziz tariflerle bizlerle olman dileğiyle,pasta harika görünüyor.

Betül hat gesagt…

Öznur'cuğum,

Hem blogunun 2. yaşı hem de geçmiş anneler günün kutlu olsun. Pastan da çok güzel, ellerine sağlık.

Sevgilerimle.

Ayse Pamuk hat gesagt…

hayatım nice mutlu bloglu yıllar olsun insallh patada çok renkli ellerine sağlık

laleninbahcesi.blogspot.com hat gesagt…

nice uzun yıllara . Ben kendi adıma seni tanımaktan ve bloğunu ziyaret etmekten çok keyif alıyorum. Anneler günün de kutlu olsun çocukların ve eşinle birlikte daha nice kutlamalara

Aybike Ceylan hat gesagt…

Bahar'cigim,
Hem blogunun yeni yasi ve hem de annler gunun, gec de olsa, kutlu olsun.

Sevgilerimi gonderiyor, guzel bir gun diliyorum.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin