Dienstag, 13. Mai 2008

POGACA ETKINLIGI PAZAR POGACASI


Pogaca etkinligine ev sahipligi yapan papatya68 'in ve porselen demlik cay saati etkinligine ev sahipligi yapan deryadanlezzetler'in davetine bende pazar günü kahvaltida yaptigim pogacayla katiliyorum,arkadaslarimiza kolayliklar dilerim.

1 bardak süt
1 bardak siviyag
1 bardak soda
1 maya
yarim cay bardagindan az seker
1 yumurta,alabildigi kadar un,bir cay kasigi tuz


Ilik sütle mayayi eritin, siviyagini sekerini ilave edin cirpma teliyle cirpin,sodayi tuzu unuda ekleyip yumusak ele yapismayan bir hamur elde edin,yaklasik bir saat mayalandirin.
Mayalanmis hamurdan parcalar alarak elinizle yuvarlayip yaglanmis firin tepsisine dizin, pogaclarin üzerine yumurtanin sarisini sürün,isitilmis 180 derece firinda üzeri kizarana kadar pisirin.
Kahvaltida pogacalar sicakken kasar veya beyaz peynirle recellerle nefis oluyor,sodayla yumusacik ve hemen bayatlamiyor.

Kommentare:

ikizlerinannesi;keskinli hat gesagt…

selam canim
pogacalar enfes olmus tam pazar kahvaltisina yakismis yani ellerine saglik
ayrica blogunun yasinida kutlarim daha nice senelerde hep birlikte olma dilegiyle sevgiler öptüm

Zerrin hat gesagt…

Poğaçalar harika görünüyor minik ekmekciklere benzemiş.Ellerine sağlık...

SICAK PAYLAŞIMLAR AYSEL hat gesagt…

Pofidik poğaçalar nefis gözüküyor... Sunumda çok şık olmuş... Sodalı olması dikkatimi çekti denemek isterim...

Ellerine sağlık sıcacık sevgiler...

GonuLunceLezzetLer hat gesagt…

Arkadaşım poğaçalar çokk güzel olmuş...Aşağıdaki tabaktakiler iştahımı kabarttı...Sunumda çok şık olmuş...Ellerine sağlık canım nefis olmuşlar...
Bu arada geçmiş anneler günün kutlu olsun...Blogunun 2. yaşınıda tebrik ederim daha nice uzunnn yıllarını kutlamayı dilerim...Sevgiler

eyvahhyemekyandiocakbatti hat gesagt…

baharımmmmm çiçeğim yavrıceylanım:)))) poğaçaların pekg üzel olmuş fosur fosur kabarmış:))) elcüklerine sağlık ben poğaçayı alsam ama şu aşağıdaki tabakla alsam bişi dimezsin dimi zaten biliyorum benim için koyduğunu:))) öpüyorum sevgilerimle

senem hat gesagt…

Canim ne kadar sahane olmus poacalarin, puf puf da kabarmislar. Ellerine saglik. Bunlardan ilk firsatta mutlaka denemem lazim..

Tarif Bahçesi hat gesagt…

Merhaba canım, ellerine sağlık poğacaların nefis görüyor. Tam bir pazar kahvaltısı olmuş, kendine iyi bak. Sevgiler Nesrin

papatya68 hat gesagt…

selam hayatım ellerine sağlık nefis poğaçalarını aldım yayınladım bile teşekkür ederim süremiz uzun arzu edersen tekrar katılabilirsin bloğunun 2. yaşı hayırlı olsun uzun yıllar beraber olmak dileğiyle sevgiler canım

laleninbahcesi.blogspot.com hat gesagt…

çok tutum ben bu poğaçayı. Sabah kahvaltılarını hafta içi çok hızlı geçiyoruz, hatta bazen ellerine alıp vapurda kahvaltı ediyorlar. Bu o işe çok uygun. Hatta şimdi yapmaya gidiyorum desem inan. Arasına ton balığı ile öğle mönüsü bile olabilir. Ellerine sağlık.

Chaplin cafe(Burcu) hat gesagt…

Canım poğaçalar süper görünüyor ellerine sağlık!

hayatsu hat gesagt…

sodayla kek denemiştim ama poğaça hiç denemedim.hoş bir tarifmiş,en kısa zamanda denerim inş....
görünümü çok güzel,yüzeyi saydam.sayfa ilk açılınca nedense kabuklu fındığa benzettim:)))

sanong hat gesagt…

canim merhaba nasilsin ?ekmekcikler harika yarin deneyecegim afiyet olsun saglikli mutlu güzel bir aksam gecirmeniz dilegi ile sevgiler

Feyza Fidan hat gesagt…

Nasıl güzel kabarmış bu poğaçalar Öznurummm, süperrrler, ellerine sağlık canım benim..
Öpüyorum seni..

sevimin sayfasi hat gesagt…

canim benim blogunun yasini kutlarim, daha bol tarifli yillara
pogacalar nefis görünüyor pofuduk pofuduk, mmmmmmmmh bir taneye hicde hayir demem
ellerine saglik canim

krem santiyi sormusun canim almancasi "schlagcrem" tozu süt ile cirpiyorsun, pasta malzemelerinin raflarinda bulabilirsin. REWE'de

defneylebirlikte hat gesagt…

mmm nefis.eline sağlık canım.ben de deneyeyim bakalım sodayla..iyi geceler..

Nalan hat gesagt…

Canım ne güzel yumak yumak olmuş poğaçaların ellerine sağlık!

Aybike Ceylan hat gesagt…

Harika olmus, ellerine saglik. Cok begendim, simdi donup tarifi inceleyecegim.

Sevgilerimi gonderiyor, guzel bir gun diliyorum.

ÖZGÜLÜN TARİFLERİ hat gesagt…

cicegim nasil guzel kabarmis pogacalar puf puf ellerine saglik cokta nefis gorunuyorlar
cok opuyorum canim sevgilerimi gonderdim.

Papatya Prenses hat gesagt…

Yumuşacık tam kahvaltılık poğaçalar bunlar:)
Ellerine sağlık canım.
Sıcacık sevgilerimle...

Yaren hat gesagt…

Öznur ablacim pogaclar ne güzel olmuslar,cok güzel kabarmis.Ellerine saglik ablacim,afiyetler olsun.Kahvaltda harika olur.Sevgiyle kal:)

yesildomates hat gesagt…

canım poğaçaların harika olmuş..yine döktürmüşsün canım ..ellerine sağlık..
bu arada bloğunun ikinci yaşı hayırlı olsun..
darısı başımıza artık...öpüyorum arkadaşım..

deryadanlezzetler hat gesagt…

Ellerine,emeğine sağlık arkadaşım.Çok nefis olmuş.Tarifini yayıladım.

Müjde!

PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ DERGİSİ ÇIKIYOR..
Yayına Hazırlayanlar
http://nasibim.blogcu.com
http://birdemliksohbet.blogspot.com
Sorumlu Müdür
http://selmahlc.blogcu.com
Grafik Tasarım Düzenleme
Yağmur İpar

Sizde sunumuna özen göstererek hazırladığınız, leziz ikramlarınızın dergide yer almasını istiyorsanız porselendemlikdergi@hotmail.com adresine onay mesajı gönderebilirsiniz.
Bunun için yapmanız gereken tek şey:

Adınızı
Sitenizin adresini
Dergide yer almasını istediğiniz tarifin adını
Tarifin link adresini göndermeniz yeterli olacaktır.

Örnek
isim: SEVİL SAHİN
site adı: http://birdemliksohbet.blogspot.com
Tarif : SALATA YARIŞMASI
Link:http://birdemliksohbet.blogspot.com/2008/05/ite-salata-yarimamizin-birincisi.html

Ayrıca bu dergi için sponsor olmak istiyorsanız porselendemlikdergi@hotmail.com adresine başvurabilirsiniz.

elif hat gesagt…

HAYIRLI CUMALAR ARKADAŞIM

Anonym hat gesagt…

Canim pogaçalar harika yaaa,nefis olmus,sabah kahvaltisi için enfes yumusacik misler gibi,hayirli cumalar,opuldun canim benim.

http://kelebeklisaniyeler.blogcu.com

GÜL'ÜN MUTFAĞI hat gesagt…

Öznurcum hemen mutfağa gidiyorum bu nefis poğaçalara içim gitti nasılda güzel kabarmışlar yumuşacık olmuşlardır ellerine sağlık hayırlı cumalar sevgiler canım

pastacirapunsel hat gesagt…

Canikommmm,

Pufidik pufidik, pek güzel olmuşlar:)) Hele sunum harikaa...

Ellerine sağlık canım,

Sımsıcak sevgiler, öpüyorum.....

sevil(birdemliksohbet) hat gesagt…

23. Ev sahibemiz olan http://deryadanlezzetler.com arkadaşımıza olan destegin ve tarifin için bende Porselen demlik ailesi( http://birdemliksohbet.blogspot.com ) olarak teşekküre geldim .
Sevgilerimle SEVİL

sofraozlemi hat gesagt…

poğaçalar puf puf çok güzel olmuşlar cnm.ellerine sağlık

semra mutfakta hat gesagt…

ELLERİNE SAĞLIK CNM ÇAYLA BERABER NE GÜZEL OLMUŞTUR.

disal hat gesagt…

öznurum harika bi sunum olmuş canım ellerine sağlık....

nefis görünüyor.....

yildiz hat gesagt…

Canim,simdi bu güzelim pogacalari yapip yemek icin pazari mi beklemeliyiz?
Ellerine saglik,güzel bir haftasonu gecirmen dilegiyle,sevgiler....

feray hat gesagt…

Öznur bayıldım valla ne kadar güzel olmuş ellerine sağlık.Güzel bir hafta sonu diliyorum. Sevgiler

www.yemedeyanindayat.blogcu.com hat gesagt…

mrb
ellerinize sağlık..sodanın etkisi varmı gerçekten bunun böylesi enfes görünümünde deneyeceğim bende mutlaka..nefis olmuşş

defneylebirlikte hat gesagt…

iyi haftasonları dilemeye geldim canım.güldene gelince işte öylece haber vermeden gitti..

anneminkiziyim hat gesagt…

Güzel bir Pazar dileklerimle merhabalar.
Pogacalariniz cok nefis görünüyorlar, ellerinize saglik, sevgiler....

akasyakokusu hat gesagt…

baharım çiçeğim iyi geceler olsun..ellerine sağlık poğaçalar nefis görünüyor..gecenin yarısı canım çekti inan.
gideyim ben gelicem yine kocaman öptüm..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin