Montag, 19. Mai 2008

KAHVALTI SENLIGI YE# 1

Etkinliklerin bereketli oldugu bir aydayiz, sevgili mutfaktayimm. arkadasimizin ev sahipligini yaptigi kahvalti senligine bende 3 kahvaltilik tarifle katiliyorum,,kendisine kolayliklar dilerim davetin icin tesekkür ederim Özlem'cigim


BAGET EKMEKLI MINIK PIZZA
2 adet baget ekmek
3 adet domates
2 adet kirmizi biber
beyaz peynir
rendelenmis kasar peyniri
kekik,karabiber,nane,reyhan,siviyag. sarimsak,tuz

Domatesler küp küp dogranir,kirmizi biberler incecik dogranir,siviyag ilave edilir baharatlarla domates ve biberler ufalanmis beyaz peynir karistirilir. Baget ekmekler ortadan ikiye kesilir, domatesli harctan ekmeklerin üzerine yerlestirilir.rendelenmis kasarlarda ilave edilir,isitilmis firinda kasarlar kizarana kadar pisirilir.


quarkli(labneli) kasarli rulolar ( arsivden)
200 gr dilim kasar
200 gr labne peyniri
bir bag dereotu
bir bag maydanoz,
1 adet sari dolmalik biber
1 adet kirmizi dolmalik biber
1 dis sarimsak

Dolmalik biberler minik minik dogranir,dereotu maydanoz incecik kiyilir sarimsak labne peynirine ilave edilir.
Kasar dilim peynirin üzerine maydanozlu dereotlu labne peyniri yayilir,ikinci kasarda labneli harcin üstüne konur ve ayni islem yapilir,rolu seklinde sarilir,bir parmak kalinliginda dilimler halinde kesilir,kahvaltida afiyetle yenilir.


Küp kasarlar ve üzüm taneleri sirasiyla kürdana dizilir,elma veya portakala kürdanlar batirilir.

Kommentare:

Ayse Pamuk hat gesagt…

Hepsi birbirinden değişik ve güzel olmuş ellerine sağlık

NİLÜFER hat gesagt…

Selam kahvaltılıklar çok iştah açıcı görünüyor elinize sağlık

defneylebirlikte hat gesagt…

hımmmmm nefiiiis nefis.şimdi olsa hemen yerdim canım.eline sağlık.

Papatya Prenses hat gesagt…

Nefisss bir kahvaltı sofrası ve pizzalar. ben burda kendimi kaybederim:)
hepsi için ellerine sağlık canım..

pelincelezzetler hat gesagt…

Hepsi nefis,yarın sabah gözlerimi böyle bir kahvaltı sofrasında açmak isterdim...
Özenle hazırlanmış,ve değişik.
Ellerine sağlık..
Sevgiler..

akasyakokusu hat gesagt…

öznurcum canım saol güzelim..Allah c.c. razı olsun babayı gönderdim..arada bir atıştık şakalaştık gidecem gidecem dedikçe:)) baktı olmuyor söz dinledi kaldı birkaç gün daha.
canım benim masa çookkk şık bir o kadarda albenili valla..maşaAllah subhanaAllah nazar değmesin inşaAllah nasılda beceriyorsun böyle..eline koluna sağlık kocaman öptüm seni.

elmaşekeri hat gesagt…

Ellerinize sağlık,çok nefisss görünüyor...
Görüşmek üzere..
Sevgilerimle.......

mutfaktayim hat gesagt…

Öznur'cum etkinliğime katıldığın için çok teşekkür ederim. Ne güzel şeyler hazırlamışsın ellerine sağlık hemen sayfamda yayınlıyorum.

Sevgiler...

elif hat gesagt…

kahvaltı çok hoş görüntü olmuş.. yaptıklarında öyle

eyvahhyemekyandiocakbatti hat gesagt…

baharımmmm harika olmuş bu kahvaltı masan bayıldım valla hepsinide özenle hazırlamışsın bende yapıcam kopy çektim senden:)))) hele baget ve kaşarlı sarman bayıldım bayıldım.....elviklerine sağlık..öpüyorum sevgilerimle

kizilciksurubu hat gesagt…

Hersey cok güzel görünüyor, ellerine saglik canim. Bagetli ekmeklerini Mutfaktayim blogunda görünce hazir zannettim, ama tarifini gördügümde cok sevindim, ne güzel kendin yapmissin. Ben bunlarin hazirlarini aliyorum ve cok seviyorum. Tarifi sende gördükten sonra artik kendim yaparim, tarif icin cok tesekkürler canim.

EZGi :)) hat gesagt…

harika bir masa olmuş canım sunumlarına bayıldım ellerine saglık sevgiler

aslı'nın mutfağı hat gesagt…

Öznur'cum süper bir kahvaltı sofrası, ellerine sağlık..Kaşar ve üzümlerin kombinasyonu ve sunumu çook şık, baget pizzalar da iştahımı açtı, ruloları da hatırlıyorum, "quark" peyniri öğrenmiştim senden..

disal hat gesagt…

ben bu etkinliğe bayıldım..harika sofralar görüyorum ve kendi evimdede uyguluyorum..nefis bir sofra canım ..ellerine sağlık..helede peynir tabaklarına bayılıyorum senin...

öpüyorum mucuk.....

Pelin hat gesagt…

Merhaba,
Çok güzel ve çok şık olmuşlar.Rulolara bayıldım.Elinize sağlık.Sevgilerimle

Feyza Fidan hat gesagt…

Öznurum muhteşem bir görüntüüü..Hele pizzalara vuruldum tek kelimeyle...Her zamanki gibi harikasın canımcım,
Ellerin dert görmesin..
Öpüyorum seni...

Nalan hat gesagt…

Ellerine sağlık canım nefisler!

MELEĞİN DÜNYASI hat gesagt…

Canım yine harika bir sofra kurmuşsun ellerine sağlık.Pazar günü Nürtingen de bir seminere katıldım sonra eşim ve cocuklar beni almaya geldiler.Onlar havuza gitmişlerdi.Ufaklığa özel kulak tıkacı yapıldı artık havuza gidebilir.Yorgunlıktan komalık olmuş arabada uyuyordu.Uhingen de bir italyan pizzacı var eskiden giderdik.Ufaklık uyanıncaya dak arabayla etrafı gezdik.O sırada geçtik sizin oradan.Yinede davetine teşekkür ederim canım.

MELEĞİN DÜNYASI hat gesagt…

Canım Playmobil Fun Park Nürnberge bir kac km mesafede.Legoland Ulm Günzburg'da.Burası da Legoland gibi playmobil oyuncaklarının orjinal boyları ile dolu.Burası biraz daha kücük cocuklara hitap ediyor.Ayrıca epey ucuz.Giriş 7 Euro yiyeceklerde dışarısı ile neredeyse aynı fiyat.Legoland epey tuzlu 2 sene önce yalan olmasın ya 32 ya 39 euro idi bir kişi giriş fiyatı.

pastacirapunsel hat gesagt…

Baharçiçeğimmm,

Böyle şık bir masayı görünce, canım hemen sabah olsun istedi:)) Ki ben kahvaltı edemem:))

Ellerine sağlık canımcım,

Sımsıcak sevgiler, öpüyorum....

semra mutfakta hat gesagt…

EN ÇOK SEVDİĞİM ÖĞÜN KAHVALTI HELE Kİ BÖYLE BİR SOFRADA OLURSA MÜKEMMEL OLUR.ELLERİNE SAĞLIK CNM SÜPER BİR MASA.

deryadanlezzetler hat gesagt…

PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 23
http://porselendemlik.blogcu.com ,
http://birdemliksohbet.blogspot.com ve
http://selmahlc.blogcu.com tarafından hazırlanmıştır.

Akşamüstü sohbetine gelen dostlara
Hanımlarla yapılan günlere
Beş çayına gelen misafirlere
Her biri birbirinden lezzetli tarifler

12 Mayıs 2008 (pazartesi) , 25 Mayıs 2008 (pazar)
tarihleri arasında Porselen Demlik Çay Saati Etkinliğini 23
http://www.deryadanlezzetler.com arkadaşımızda düzenlenecektir..
Tüm blogcu arkadaşlarımızın katılımlarını bekliyoruz..

22, etkinliğimize harika bir ev sahipliği yapan
http://fatostuncay.blogcu.com/ arkadaşımıza ve
tüm katılımcılara sonsuz teşekkürler ediyoruz..
Sevgilerimizle..

PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ DERGİSİ ÇIKIYOR..
Yayına Hazırlayanlar
http://nasibim.blogcu.com
http://birdemliksohbet.blogspot.com
Sorumlu Müdür
http://selmahlc.blogcu.com
Grafik Tasarım Düzenleme
Yağmur İpar

Sizde sunumuna özen göstererek hazırladığınız, leziz ikramlarınızın dergide yer almasını istiyorsanız porselendemlikdergi@hotmail.com adresine onay mesajı gönderebilirsiniz.
Bunun için yapmanız gereken tek şey:

Adınızı
Sitenizin adresini
Dergide yer almasını istediğiniz tarifin adını
Tarifin link adresini göndermeniz yeterli olacaktır.

Örnek
isim: SEVİL SAHİN
site adı: http://birdemliksohbet.blogspot.com
Tarif : SALATA YARIŞMASI
Link:http://birdemliksohbet.blogspot.com/2008/05/ite-salata-yarimamizin-birincisi.html

Ayrıca bu dergi için sponsor olmak istiyorsanız porselendemlikdergi@hotmail.com adresine başvurabilirsiniz.

derya hat gesagt…

canımmm;böyle muhteşem kahvaltılıkların olduğu mükellef bir sofra da kahvaltı etmek büyük keyiftir,yüreğine ve ellerine sağlık....

Anonym hat gesagt…

hersey harika ve nefis gorunuyor
masada yok yok masallah
ellerine saglik canim
yiyen herkeze afiyet olsun

www.yenitadlar.blogcu.com

Tijen hat gesagt…

Vallahi pek şıklar bunlar. Yiyenler bayılmıştır.

banu gökşin hat gesagt…

off sofra nefis ellerine sağlık canım çok şık hazırlamıssın nefis. sevgilermle...

http://kelebeklisaniyeler.blogcu.com/ hat gesagt…

Canim bu ne guzel bir kahvalti masasi,hepsi ayri ayri guzel harika,yarin sabah sana gelsem olur mu acaba?? sahane vallahi,harikasin,ellerine saglik.

Sevgiyle kal,

ebrulitatlar hat gesagt…

Öznur'cum harika bir masa,özenle hazırlanmış kahvaltılıklar. Nefis görünüyor hepsi. Ellerine sağlık canım. sevgiler, selamlar..

yukivehobileri hat gesagt…

merhaba canım kahvaltı masasına diyecek yok doğrusu bune güzellik ellerine sağlık

hayatsu hat gesagt…

ooo süper tarifler eklemişsin yine hemşerim eline sağlık.iyiki senle yakın oturmuyoruz dermişim,ben bunların hepsini sende görüp görüp yer,iki katıma çıkarım herhalde:))))

tadinadoyamadım-dilek hat gesagt…

O güzel sofrada olmak keyif yapmak vardı:)
ellerine sağlık hepsi birbirinden güzel
baget ekmek pizza nefiss görünüyor
sevgyle kal

ugurbocegimleafiyetle hat gesagt…

Hımmmmmmm canım benim sofrayı o kadar şık hazırlamışsın ki,kahvaltı hastası ben 5 dakika inceledim valla :))) Harikaaaaaaaaa görünüyor ellerine sağlık öpüyorum...

Yaren hat gesagt…

Sofra harika görünüyor,ne güzel hazirlamisin,ellerine saglik canim.Hepsi nefis,afiyetler olsun,sevgiler canim:)

NİLÜFER hat gesagt…

MERHABA ZİYARETİN İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM ARKADAŞ LİSTEME EKLİYORUM SENİ ARKADAŞIM GÖRÜŞMEK ÜZERE
BAGET EKMEKLİ PİZZALAR SÜPER ELİNE SAĞLIK

sanong hat gesagt…

canim nasilsin? herzamanki gibi sunumu bile harika gözüküyor kimbilir tatlari ne kadar güzeldir ellerine saglik mutlu huzurlu bir aksam gecirmeniz dilegi ile sevgiler Tülin

GÜL'ÜN MUTFAĞI hat gesagt…

öznurcum başımın üzerinde yerin var canım keşke mümkün olsa bellimi olur dağ dağa kavuşmaz insan insana kavuşur derler canım bende senin hazırladığın bu çok nefis kahvaltılıklara bayıldım ellerine sağlık canım hayırlı cumalar sevgiler

capankizimutfakta hat gesagt…

offff, o sofrada bende olmayi cok isterdim, sahane bir goruntu, ve mamalar. ellerinize saglik. hayirli cumalar.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin