Donnerstag, 22. Mai 2008

PORSELEN DEMLIK CAY SAATI CIKILOTALI PASTA ( SCHOKO SAHNE TORTE

Arkadasimiz deryadanlezzetler'in ev sahipligini yaptigi porselen demlik cay saati etkinligine cikilotali pastayla katiliyorum,davetin icin tesekkür ederim arkadasim.

kremasi icin

1 kilo sivi krema(sahne)

2 tane bitter cikilota

2 tane krema sertlestirici

yaprak cikilota


keki icin

4 yumurta

1 bardak seker

1 bardak sivi yag

4 kasik kakao

1 paket vanilya sekeri

1 paket kabartma tozu,alabildigi kadar un

Yapilisi

Kek harcini hepsini sirasiyla ekleyin ve cirpin,kabartma tozunu ve unu ayni anda ekleyin,yaglanmis yuvarlak kek kalibina döküp ,180c derecede istilmis firina sürün.Kekinizi kontrol etmek icin kürdan batirin eger kuru cikiyorsa kekiniz pismis demektir.

Kremasi icin,1 kilo sivi kremayi tencerede kayanatmadan karistirarak isitin,ocaktan almadan 2 tane bitter cikilotayi ilave edin, eriyince kremayi ocaktan alin.Soguduktan sonra buzdolabinda 1 gün bekletin .Bir gün sonra kremanin icine 2 tane krema sertlestiriciyi ilave ederek mikserle cirpin.kremaniz koyu kivam almis olacaktir.
Kekinizi ortadan 3 esit parcaya kesin,aralarina kremadan sürün en üstüne biraz fazla krema sürün keki tamamen kaplasin,üstüne süslemek icin damla veya yaprak cikilotayala süsleyin,pastayi buzdolabinda en az dört saat beklettikten sonra servis yapabilirsiniz,afiyet olsun





Kommentare:

elmaşekeri hat gesagt…

Hmmm ellerine saglik nefis görünüyor.
Sevgilerimle....

Leyla Poyraz hat gesagt…

Sevgili baharçiçeği pastan nefis olmuş ellerine sağlık banada beklerim..

http://hunerlieller.net hat gesagt…

selamlar...bol çikolatalı pasta harika görünüyor..eline saglık...sevgilerimle.

Anonym hat gesagt…

nefis otesi bir pasta
ellerine saglik canim
sevgiler...

www.yenitadlar.blogcu.com

deryadanlezzetler hat gesagt…

Ellerinize sağlık.Pasta nefis görünüyor.Tarifinizi yayınladığım.Etkinliğe katılmanızı çok istiyorumdum.Etkinliğe katıldığınız için çok teşekkür ederim.Görüşmek dileğiyle...

sarımutfak hat gesagt…

ımmmm nefis çikolataya asla hayır diyemem
ellerine sağlık canım

yasaminkiyisindan hat gesagt…

selam canım..harika bir pasta olmuş..Eline sağlık canım..hayırlı cumalar..

pastacirapunsel hat gesagt…

Baharçiçeğimmm,

Harika olmuşşş, yoğun çikolatalı bir şeye benziyor, bayılırım:))

Ellerine sağlık canım,

Sımsıcak sevgiler.....

akasyakokusu hat gesagt…

canım benim nefis görünüyor valla..misgibide görünce hemen zapladım..eline koluna sağlık hayırlı cumalar..

derya hat gesagt…

Aşkım ya bu ne enfes bir görüntü ,maşallah eminim tadı da öyledir ama bana ayırmadınsa ağlarım...ellerine sağlık öptümmmm

yukivehobileri hat gesagt…

ohhh harika canım nefis görünüyor ellerin dert görmesin sevilerimle

GonuLunceLezzetLer hat gesagt…

Bol çikolatalı bayılırım ellerine sağlık canım...
Hayırlı cumalar dilerim...

misketlimonu hat gesagt…

Baharçiçeğim, nasıl canım istedi, pastan harika olmuş. Sevgiler..

Pelin hat gesagt…

Merhaba,
Çikolatalı pastayı çok severim.Güzel görünüyor.Elinize sağlık.

NİLÜFER hat gesagt…

HARİKA BİR PASTA OLMUŞ ELİNE SAĞLIK CANIM BİR DİLİM ALABİLİR MİYİM?

ikizlerinannesi;keskinli hat gesagt…

selam canim
enfes bir pasta olmus ellerine saglik
o dilimi ben aldim haberin olsun
sevgiler

banu gökşin hat gesagt…

of nef�s olmus eller�ne sagl�k can�m hay�rl� cumalar..

kizilciksurubu hat gesagt…

Canim yaa, ne sahane bir pasta böyle, bayildim valla. Ilk firsatta denemeliyim bu tarifi, ellerine saglik canim.

semra mutfakta hat gesagt…

ellerine sağlık cnm nefis görünüyor.

SICAK PAYLAŞIMLAR AYSEL hat gesagt…

Bçyle bir pastayada hayır diyebilmek çok zor... Bol çikolatalı nefis olmuş... Ellerine sağlık sevgiyle...

disal hat gesagt…

öznurum harika görünüyor....

sabah sabah canım istedi....

ellerine sağlık....

Serap'la turuncu lezzetler hat gesagt…

gelde beni ye diyor valla şahaneee ellerine sağlık canım kocaman sevgiler

Tarif Bahçesi hat gesagt…

Merhaba canım, harika bir pasta olmuş. Bayıldım, ellerine sağlık canım. Yanındaki kaymak dolusu fincanı ve bir dilim pastayı götürüyorum. Sevgiler Nesrin

bereketli mutfak-asiye hat gesagt…

pastanız harika görünüyor.ellerinize sağlık.ayrıca yorumunuz için tşk.

Papatya Prenses hat gesagt…

Çikolata aşkınaa:))
İki dilim alabilirmiyim:))
Ellerine salğkı canım,enfes görünüyor..

ayselce hat gesagt…

Bu pasta nefis görünüyor valla.Ellerinize kollarınıza sağlık.Sevgiler:)

defneylebirlikte hat gesagt…

SÜPER SÜPER.HEMEN ALAYIM BEN BU DİLİMİ CANIM.ELLERİNE SAĞLIK..

GÜL'ÜN MUTFAĞI hat gesagt…

kalplerimiz birmiş Öznurcum bendede çikolatalı kek var evdekiler meyveli pasta seviyorlar ama ben çikolatalıya bayılıyorum ellerine sağlık canım çok nefis ve harika görünüyor kucaklar dolusu sevgiler hayırlı pazarlar canım

deryadanlezzetler hat gesagt…

Etkinliğimize katıldığınız için çok teşekkür ederim.Harika tariflerinizle etkinliğimizi şenlendirdiniz.Etkinliğimiz yarın sona eriyor.Yarın akşama kadar tariflerinizi bekliyorum.Bir etkinlik biterken yeni bir etkinliğim başlıyor.Ye # 34 bulgur etkinliği.Etkinliklere sürekli benim ev sahibi olduğumu düşünmeyin sakın.Porselen demlik çay etkinliği ev sahibi olmam salata yarışmasında ki birinciliğimden dolayıydı.Yarışmanın ödülü etkinlikte evsahipliği yapmaktı.Bulgur etkinliği ise bir sene öncesinden 2008 mayıs ayında evsahipliği yapacağım belli olmuştu.Yani bir yıldır bulgur etkinliğini bekliyordum.Sizleri YE#34 BULGUR ETKİNLİĞİNE mutlaka bekliyorum.Bulgurla yaptığınız bir tarifi yayınlayıp,başlığına YE#34 BULGUR ETKİNLİĞİ yazıp,etkinliğin benim sitemde olduğunu belirtmeniz yeterli.İster bana yorum yazabilirsiniz,istersenizde ye34bulgur@hotmail.com adresine adınızı,bulunduğunuz şehri,tarifinizin adını,sitenizin adresini göndererek katılabilirsiniz(Lütfen yorumlarda da bunları belirtin).Pazartesi tarifleri yayınlamaya başlıyorum.26 mayıs son katılım demiştim.Önceki etkinlikten dolayı bu etkinliğimizi fazla tanıtamadım.Bu yüzden tarifleri yayınlamaya başladığımda da gönderebilirsiniz.Bir ricamda etkinlik banner ını eklerseniz sevinirim(ekleyenlere çok teşekkür ederim).Böylelikle etkinliğimizden daha fazla arkadaşın haberi olur.Pazartesi görüşmek dileğiyle.Hepinizi bekliyorum.

Anonym hat gesagt…

Canim merhaba,

Bir pasta bu kadar mi guzel olur,ay bayildim yaaa,nefis bol çikolatali ay tam benlik,harikasin,ellerine saglik.

Iyi pazarlar dilerim,opuldun.

kelebeklisaniyeler.blogcu.com

MUTFAKISTAN hat gesagt…

nefis gorunuyor ,1 dilim aldim
ellerine saglik sevgilerr

anneminkiziyim hat gesagt…

Merhabalar canim, pasta nefis görünüyor, ellerine saglik, keske yakin olsaydinda gercekten, katilirdin bizlere, cok güzel yerler geziyoruz, kismet, hayirlisi olsun, insallah sizde gezersiniz, sevgiler...

Muhteremle Afiyetle hat gesagt…

Sevgili Öznur,
Bu muhteşem pastayı görünce gözüm gönlüm açıldı.
Ne kadar güzel kabarmış,ne kadar güzel olmuş,ellerine sağlık.

yildiz hat gesagt…

Canim,ellerine saglik.Pastanin kremasini cok farkli buldum.Mutlaka denemeliyim.Güzel bir haftaya baslaman dilegiyle,sevgiler....

ÖZGÜLÜN TARİFLERİ hat gesagt…

pasta cok nefis otesi olmus canim bir parcasini aldim kactim:)
ellerin dert gormesin .
sevgilerimi biraktim.

Feyza Fidan hat gesagt…

Öznurcum tek kelimeyle muhteşem olmuş pastan, bayıldımmmmmmmm..Ellerine sağlık canım benim..Öptüm seni...

sevil(birdemliksohbet) hat gesagt…

23. Ev sahibemiz olan http://deryadanlezzetler.com arkadaşımıza olan destegin ve tarifin için bende Porselen demlik ailesi( http://birdemliksohbet.blogspot.com ) olarak teşekküre geldim

aslı'nın mutfağı hat gesagt…

Offff bu pasta müthiş.. Ne yazık geç keşfettim ben :( Ellerin dert görmesin, çok güzel çooookk..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin