Sonntag, 25. Mai 2008

YE# 34 BULGUR ETKINLIGI ICLI KÖFTE


Deryadanlezzetler arkadasimizin bulgur etkinligine bende icli köfteyle katiliyorum,simdiden kendisine kolayliklar dilerim.

3 su bardağı ince bulgur
1 tane yumurta
4 tane haslanmis patates

2 yemek kasigi irmik
1 yemek kasigi biber salcasi
karabiber tuz

İç harci icin:
300 gr kiyma
2 tane sogan
1 kasik margarin
1 cay bardagi ceviz ici,maydanoz
karabiber,pul biber,kimyon

yapilisi
Margarini eritin,icine ince dogranmis soganalari ilave edin ve soteleyin,kiymayida ekleyerek kavurun,baharatlarini cevizide ekledikten sonra ocaktan alin sogumaya birakin.
Bulguru cok az sicak suyla islatin,yumusayan bulgura haslanmis ezilmis patatesleri , yumurtayi,irmigi ve baharatini tuzu salcasini ekleyip yumusayincaya kadar yogurun.
Köfteden cevizden büyük parcalar alin,
elinizin ortasinda bastirarak fazla ince olmayacak seklide yuvarlayarak icini oyun. ,ortasina kiymali ic harctan koyun,elinizle harc konan kismi kapatarak yuvarlayin.Kizdirilmis siviyagda kizartin,veye tuzlu suda haslayin,domatesli soslada nefis oluyor,afiyet olsun.


Kommentare:

ayselce hat gesagt…

Nefis olmuş nefis.Çok zahmetli ama değiyor doğrusu.Ellerine sağlık canım:)

ÖZGÜLÜN TARİFLERİ hat gesagt…

cicegim ne guzel olmus icli koftelerin bayildim cok seviyorum ama hic denemedim yapamam diyede cesaret edemiyorum.tarifini aldim. deneyecegim.
ellerine saglik canim benim cok opuyorum sevgilerimi gonderdim.

Feyza Fidan hat gesagt…

Öznurcum güzel yapmadığın hiç bir şey yok seninnnn,süpersin valla...İçli köfteyi çok severim senden ilham alıp heran ilk denememi yapabilirim :)
Ellerin dert görmesin canım arkadaşım benim..

http://kelebeklisaniyeler.blogcu.com/ hat gesagt…

Canim benim ay masallah sana,nasil da guzel olmus bu içli kofte,bayildim,her zaman ki gibi sunumuda çok ozenli,harikasin,ellerine saglik.

http://hunerlieller.net hat gesagt…

selam canım...nefis görünüyor içli köfte...eline saglık..sevgiler.

papatya68 hat gesagt…

hayırlı sabahlar güzel arkadaşım içli köfteye hastayım yaparken uğraştırır ama değer beee:)))
eline sağlık çok güzel olmuşlar geçenlerde yaptım daha ekleme fırsatım olmadı benimkiler 5 dakika da tozunu bırakmazlar çok severler yoğurması olmasa her hafta yapıcan ama kolum dayanmıyor aaaaa neyse canım sabah sabah başını şişirdim bekelrim bacım size afiyet olsun çaya da gel

Papatya Prenses hat gesagt…

Yaf şu uzak memleketlerin maydanozları ne sevimli öyle kıvır kvır,ilk Oktay Usta'da görmüştüm:))

İçli köfteye bayalırım,uzun zaman oldu yemeyeli, iki tane alıp kaçıyorum:)
Ellerine sağlık canım..

pelincelezzetler hat gesagt…

Ellerine sağlık şahane olmuş..

hayatsu hat gesagt…

canım eline sağlık,içli köfteler nefis görünüyor.ben yapmasını değil ama yemesini çok iyi bilirim.annem acilen ameliyat oldu.kaç gündür hastanelerdeyim.bloğa filan bakamadım.kimseye de gidemedim.güzel pastanı bile kaçırmışım.neyse müsait bir zamanda hepsini incelerim.by

derya hat gesagt…

Canımmmm bayılırım içli köfteye enfes duruyor ellerine sağlık kocaman öptüm....

disal hat gesagt…

öznurcum ellerine sağlık...

çok severim...

nefis görünüyor....

Serap'la turuncu lezzetler hat gesagt…

mmm çok güzel görünüyor bir tanecik alsam:)) ellerine sağlık canım kocaman sevgiler

Yemegimle hat gesagt…

Etkinlikte gördüm kosarak geldim hemen ellerine saglik canim nefis ötesi bir sey olmus icli köfteler emin ol yiyen cok sansli..

kucak dolusu sevgiler...

akasyakokusu hat gesagt…

Öznur'cum elleri ben'li bacım ( bizde becerikli hünerli hatunlara elinde benmi var derler:)ben;küçük siyah nokta:)
hımm nefis olmuş sabahın köründe net hızlıdır belkim dedim geldim iyi iyi gelmişim.dört tane alayım ben anca yeter..

banu gökşin hat gesagt…

canım ellerine sağlık nefis görunuyor sevgilermle..

EZGi :)) hat gesagt…

enfes görünüyor canım keşke olsada yesem :)
ellerine saglık koskocaman sevgiler

defneylebirlikte hat gesagt…

ÇOK AMA ÇOK SEVERİM.ELLERİNE SAĞLIK.NEFİSLER..

elmaşekeri hat gesagt…

ellerine sağlık tarif çok guzel nefis görunuyor sevgilermle..

Tuğba hat gesagt…

Merhaba, seni de etkinlikte bekliyorum. Saygılarımla
PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 24
http://porselendemlik.blogcu.com , http://birdemliksohbet.blogspot.com ve
http://selmahlc.blogcu.com tarafından hazırlanmıştır.
• Akşam üstü sohbetine gelen dostlara
• Hanımlarla yapılan günlere
• Beş çayına gelen misafirlere
• Herbiri birbirinden lezzetli tarifler..

26 Mayıs 2008 (pazartesi) -- 8 Haziran 2008 (pazar)
tarihleri arasında Porselen Demlik Çay Saati Etkinliğini 24 bende yani http://www.keyiflimutfagim.com/ da düzenlenecektir..
Tüm arkadaşlarımın katılımlarını bekliyorum.


AYRICA :
PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ DERGİSİ ÇIKIYOR..
Yayına Hazırlayanlar
http://nasibim.blogcu.com
http://birdemliksohbet.blogspot.com
Sorumlu Müdür
http://selmahlc.blogcu.com
Grafik Tasarım Düzenleme
Yagmur İpar

Sizde sunumuna özen göstererek hazırladığınız, leziz ikramlarınızın dergide yer almasını istiyorsanız porselendemlikdergi@hotmail.com adresine onay mesajı gönderebilirsiniz.
Bunun için yapmanız gereken tek şey
• adınızı
• sitenizin adresini
• dergide yer almasını istediğiniz tarifin adını
• tarifin link adresini göndermeniz yeterli olacaktır:)
Örnek
isim: SEVİL SAHİN
site adı: http://birdemliksohbet.blogspot.com
Tarif : SALATA YARIŞMASI
Link:http://birdemliksohbet.blogspot.com/2008/05/ite-salata-yarimamizin-birincisi.html

Ayrıca bu dergi için sponsor olmak istiyorsanız porselendemlikdergi@hotmail.com adresine başvurabilirsiniz.

GonuLunceLezzetLer hat gesagt…

Arkadaşım çok beceriklisin bayılıyorum sana...Köfteler nefiss ellerine sağlık... Sevgiler...

NİLÜFER hat gesagt…

Eline sağlık canım nefis görünüyor

yasaminkiyisindan hat gesagt…

selam canım içli köfteye hayır diyecek birini tanımıyorum..bende dahil:))Ellerine sağlık..sevgiyle kal..

Tarif Bahçesi hat gesagt…

Merhaba Öznurcum, ellerine sağlık içil köften harika görünüyor, ellerine sağlık. Çok zahmetli bir yemek ben maalesef yapamiyorum. O yüzden şuran ikitane alıp kaçıyorum....

GÜL'ÜN MUTFAĞI hat gesagt…

canım benim nasıl da severim içli köfteyi hiç üşenmem aslında yapmaya ama yoğurması çok zor geliyor biz kalabalık olunca enaz 70-80 tane yapıyorum gelin anne bana öğret diyor o öğrenince ben biraz rahatlarım yaparken.
Sevmeyende yok Öznurcum içli köfteyi
etkinlikte gördüm bayıldım okadar güzel görünüyorlardıki ellerine sağlık canım benim sevgiler hayırlı günler

sofraozlemi hat gesagt…

oyy bu iş çok marifet ister..sen bunu başarmışsın cnm.ellerine sağlık çok severim.

sevgilerimle

Tijen hat gesagt…

Ben ancak etsiz olanını yiyebiliyorum Öznur'cuğum. Keşke yapabilsem de yesem. İstanbul'da, Çiya'da bazen etsizi de oluyor ve nefis oluyor!

http://akasyakokusu.blogspot.com/ hat gesagt…

canım benim merhaba ..ne güzel sözler yazmışın bana.saol canım..senin yemeklerin kadar bende azbuçuk bişeyler uyduruyorum..belki çocuklardan mutfakta kolaya kaçıyorum belkide yetişemediğimden..canım benim saol varol sende benim gözbebeğimsin öpüyorum kocaman sevgiler bırakıcam sana.

NİLÜFER hat gesagt…

Ziyaretin için teşekkür ederim canım hazır gelmişken içli köftelerden alayım iki tane ellerine emeğine sağlık

ikizlerinannesi;keskinli hat gesagt…

selam canim bende yengemle cok yaparim asla hayir diyemiycem bir tat ellerine saglik iki tanecik kacirdim ordan haberin olsun sevgiler

ugurbocegimleafiyetle hat gesagt…

Canımcımmmm çok güzel görünüyor valla,ellerine sağlık... Canım sen gel ben sana börekler açarım, çaylar yaparım, çayy kölen olsun senin hehehehe :)) öpüyorum seni canımcım...

Anonym hat gesagt…

Canım köftelerin harika görünüyor. Ellerine sağlık. Kahvaltı sofrana, çikolatalı pastana da bayıldım. Süperler.
Sevgiler arkadaşım.
guldenelkan.blogcu.com

laleninbahcesi.blogspot.com hat gesagt…

bizim evde herkes sever. Ama Migrostan alıp yiyoruz ne yazık ki. Ama bu tarifle deneyeceğim. Sonucu yazarım sana. Sevgiler

Melek* hat gesagt…

ÇOK GÜZEL BİR SUNUM ELLERİN DERT GÖRMESİN.

kizilciksurubu hat gesagt…

Harika olmuslar, ellerine saglik canim. Sevgiler.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin