Sonntag, 22. Juni 2008

KAKTÜS MUFFIN CUPCAKE FESTIVALI ETKINLIGI

Kaktüs muffin tarifini bir Alman pasta dergisinde görmüstüm ,görüntüsüyle cok hosuma gitmisti yapimi kolay ve eglenceli oldu,gercegi gibi dikenli degil korkusuzca atin agziniza hem kaktüsü yemis olun hemde lezzetini tatmis olun.
Bende bu dikensiz kaktüsleri cupcake festivaline ev sahipligi yapan sevgili Hayatintatlari zerrin
arkadasimiza gönderiyorum.


3 yumurta
1 bardak siviyag
1 bardak süt
1 bardak seker
1 paket icilen cikilota tozu,yoksa cikilota puding
1 paket vanila sekeri
1 paket kabartma tozu
3 yemek kasigi kakao
alabildigi kadar un

üzerine 200 gr marzipan,(badem ezmeli hamur)seker hamuruda olabilir
uzun kirilimis badem kiriklari
yesil gida boyasi

Yumurtalar ve seker köpürünceye kadar cirpilir,süt,kakao,vanilya sekeri,cikilota tozuda eklenir cirpmaya devam edilir.Un ve kabartma tozu ayni anda ilave edilerek cok az cirpilir.Muffin kalibina muffin kagitciklari yerlestirilir,icine kek hamurundan kasikla konur,isitilmis 180 derece firinda pisirilir.
Marzipana yesil gida boyasi cay kasiginin uyucla eklenir ,iyice gida boyasi yedirirlir,marzipan oklavayla fazla ince olmayacak sekilde acilir,muffinlerin üzerine kapataca büyüklükte yuvarlak kalipla kesilir.Soguyan muffinlerin üzerine kesmis oldugunuz marzipanli hamur yerlestirilir,Uzun badem kiriklari mazipanin üzerine dizilir,dikensiz yenilebilen kaktüs muffinler cayla afiyetle yenir.


Kommentare:

Betül hat gesagt…

Bu kaktüsler çok şık ve leziz görünüyorlar, ellerine sağlık.

Sevgilerimle.

pelincelezzetler hat gesagt…

Bu sevimli kaktüsleri kim yemek istemezki,ellerine yaratıcılığına sağlık...

aslı'nın mutfağı hat gesagt…

Öznur'cum gördüğüm en şeker ve zararsız kaktüsler bunlar :) Ellerine sağlık canım..

Muhterem'le Afiyetle hat gesagt…

Canım,
Bunlar ne güzel cupcake böyle.
Çok akıllıca bir fikir ve çok şirin olmuşlar.
Kaktüs iğnelerinden dolayı pek sevilmez ama bunlar bambaşka.
Benbu tarife bayıldım,ellerine sağlık.

Papatya Prenses hat gesagt…

ayyyyyyyyy çok şeker olmuş bunlarr:):)
Ellerine sağlık canım,harika!
Sevgilerrr

birdutmasali hat gesagt…

Ne suu isteeer,, nede bakımm ister.
bizede hammm yapmak düşerr :=))
çok svglr ellerinize sağlıkk.

karakazan hat gesagt…

Harika birsey olmuslar görüntü muhtesem,bir tane aliyorum canim;)
Eline saglik.

selamlar,serap.

GÜL'ÜN MUTFAĞI hat gesagt…

Öznurcum çok şirin olmuşlar renkleri desen cıvıl cıvıl yemeye kıyamaz insan bunları ellerine sağlık canım sevgilerimle

SERAP hat gesagt…

Heyyyyt be yerim onlari ben....Bu ne güzel bir kaktüs....
Tarifi aldim.Tesekkürler.Sevgiler

derya hat gesagt…

Çok şekerler ellerine sağlık cicili bicili olmuşlar iyi akşamlar öptüm

ÖZGÜLÜN TARİFLERİ hat gesagt…

cicegim ne sirin olmus kaktus mufinler biblo gibi duruyor eminim lezzetide harikadir.
ellerine saglik canim
kucak dolusu sevgilerimi gonderdim.

laleninbahcesi.blogspot.com hat gesagt…

kaktüsler çok ama çok şirinler. Renkli şeyleri pek yemeye cesaret edemiyorum. Ama artık pastacılıkta bir dekorasyon dalı oldu. Şimdiki pastaların renkleri süper.Süslemeler de aynen öyle. Sevgiler sana ellerine sağlık

capankizimutfakta hat gesagt…

selam, siz yesili cok seviyorsunuz galiba :)) elma tatlilarindan sonra buda cok harika olmus. ellerinize saglik, baska diyecek sozum yok bu guzel goruntunun karsisinda...

GonuLunceLezzetLer hat gesagt…

Hımmm nefis olmuş maffinler...Şekileride çok şık olmuş...ellerine sağlık arkadaşım...
Sevgiler...

ikizlerinannesi;keskinli hat gesagt…

canim görüntü muhtesem ellerine saglik yalniz yerken dikenler agzimiza batmasin :))
batza bile yenir canim ellerine saglik harika olmuslar

Ayse Pamuk hat gesagt…

çok cici olmuşlar hayatım ellerine sağlık

Tijen hat gesagt…

Pek albenili şeyler bunlar. Kirpiye de benziyorlar. Hmmm yesem mi bir tane?

pastacirapunsel hat gesagt…

Aaaa, pek hoş şeyler gerçekten de:)) İnsanı mutfağa sürükler resmen:))

Ellerine sağlık canım baharçiçeğimm,

Sımsıcak sevgiler, öpüyorum.....

Huriye hat gesagt…

Canim ellerine saglik,aynen kaktus olmus bayildim inan,marifetli arkadasim sahane.

PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 26 http://porselendemlik.blogcu.com/http://birdemliksohbet.blogspot.com/ ve http://selmahlc.blogcu.com/tarafından hazırlanmıştır.
Akşam üstü sohbetine gelen dostlara, Hanımlarla yapılan günlere, Beş çayına gelen misafirlere, Her biri birbirinden lezzetli tarifler,


MERHABA SEVGİLİ ARKADAŞLARIM,
30 Haziran 2008 (pazartesi) 13 Temmuz 2008 (pazar) tarihleri arasında Porselen Demlik Çay Saati Etkinliğini 26 Ev Sahibeliğini http://kelebeklisaniyeler.blogspot.com/ Yani ben :) yapacağım.

Siz sevgili dostlarımı ve Katılmak isteyen herkesi etkinliğimize davet ediyorum.
Etkinliğimize ve Tarif defterlerimize birbirinden leziz tatlar kazandırmak için birbirimizi daha iyi tanımak ve yeni yeni dostlar edinmek için sizleri etkinliğimize bekliyorum arkadaslar. İstediğiniz kadar tarifle katılabilirsiniz.

Tariflerinizi hazırladığınızda Porselen Demlik Çay Saati Etkinliğini 26; Başlığını yazarak sayfanızda yayınlayıp , tarifinizin hazır olduğuna dair duyurunuzu sayfama yorum bırakarak bildirmenizi rica ediyorum.

En kısa zamanda sizin sayfanıza geri dönüp tarifi kopyalayıp kendi sayfamda yayınlayacağım.
Bugünden itibaren davetiyelerinizi göndermeye başlıyorum elimden geldiğince tüm arkadaşlara davetiye göndermeye çalışıyorum atladığım , gözden kaçırdığım arkadaşlarım olursa şimdiden özür diliyorum buradan tekrar söylüyorum herkes davetlidir. Hepinizi etkinliğimize bekliyorum arkadaslar; beni yanlız bırakmayın lutfen.

Not: Tarifleri pazartesi sabahından itibaren yayınlayacağım. Şimdiden herkese teşekkürler...

Adresim degismistir

gülizar hat gesagt…

Ellerine sağlık,pek şeker olmuşlar.

misketlimonu hat gesagt…

Öznur'cum çok sevimli olmuş kaktüslerin. Cupcake Festivalinde de çok ilgi görecek eminim. Harikasın..

yildiz hat gesagt…

Ayyy ay ayyy,yerim ben bu tatli kaktüsleri...Ellerine saglik canim.

Bizim buralarda misirlar cikti ama,tarladan gidip almiyorum.Söyle temmuz ortalarinda misir tarlalarida senlenir....Güzel günler diliyorum,sevgiyle....

HÜLYA hat gesagt…

PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 25
strong>http://porselendemlik.blogcu.com/ ,
http://birdemliksohbet.blogspot.com/ ve http://selmahlc.blogcu.com/tarafından hazırlanmıştır.

Akşam üstü sohbetine gelen dostlara,
Hanımlarla yapılan günlere,
Beş çayına gelen misafirlere,
Her biri birbirinden lezzetli tarifler…

MERHABA SEVGİLİ ARKADAŞLARIM,

9 Haziran 2008 (pazartesi) -29 Haziran 2008 (pazar) tarihleri arasında Porselen Demlik Çay Saati Etkinliğini 25 Ev Sahibeliğini http://buramburam.blogspot.com/ Yani ben :) yapacağım…

Siz sevgili dostlarımı ve Katılmak isteyen herkesi etkinliğimize davet ediyorum.
Etkinliğimize ve Tarif defterlerimize birbirinden leziz tatlar kazandırmak için birbirimizi daha iyi tanımak ve yeni yeni dostlar edinmek için sizleri etkinliğimize bekliyorum canlarım. İstediğiniz kadar tarifle katılabilirsiniz.

Tariflerinizi hazırladığınızda “Porselen Demlik Çay Saati Etkinliğini 25” Başlığını yazarak sayfanızda yayınlayıp , tarifinizin hazır olduğuna dair duyurunuzu sayfama yorum bırakarak bildirmenizi rica ediyorum.

En kısa zamanda sizin sayfanıza geri dönüp tarifi kopyalayıp kendi sayfamda yayınlayacağım.

sanong hat gesagt…

canim merhaba nasilsin yaz gelince hepimiz kendimizi disarlara atiyoruz bu yüzdende ziyaretler azaliyor kusura bakma birde biliyorsun okullar in son haftasi partiler geziler iyice yoruldum hayirlisi ile tatilde iyice dinleniriz güzelcigim bu hafta izin icin hazirliklara basliyorumallah kismet ederse 3 hafta türkiyeye gidecegim insallah izin dönüsü görüsürüz kendine iyi bak ha kirpiler nefis gözüküyor ellerine saglik öptüm

Feyza Fidan hat gesagt…

Öznur'um gerçekten harika görünüyor bu kaktüsler, bayıldım ..Ellerine sağlık canım arkadaşım,
Öpüyorum seni..

kizilciksurubu hat gesagt…

Cok sahane görünüyorlar, ellerine saglik canim. Sevgiler.

Leyla Poyraz hat gesagt…

Bahacım kesinlikle süper bir görüntü..
Ellerine sağlık...
tadını çok merak ettim..

disal hat gesagt…

canım harika görünüyor....

bunun çiçek halinide çok severim ama bu halini yemekte pek zevkli olur doğrusu...

ellerine sağlık....

Serap'la turuncu lezzetler hat gesagt…

ay canımcım çok şirin olmuş bu kaktüsler:) bayıldım ellerine sağlık..öpüyorum kocaman sevgiler

hayatsu hat gesagt…

ayyy,yerim ben bu kaktüsleri,bu ne şirinlik böyle,eline sağlık.
bu aralar hem blogcudaki sorun,hem okuldaki işlerin yoğunluğundan kimselere uğrayamadım.1 temmuzda kısmetse tatilim başlıyor,oleyy

nuray öznur'a hat gesagt…

iyi akşamlar öznur'cum.canım benim bende malum uğrayamadım bu ara.sadece kızıma geçmiş olsuna gelen arkadaşlara nezakat icabı tşkre gittim.şimdi sen tekrar geçmiş olsun yazınca baktım orda yorumunu göremedim.acaba öznur yazdıda ben ona gitmedimmi diye.
canım benim çok saol kızım biraz iyice.babanın kucağında koca kız kaldırmıyorum pek ayağa.Allah c.c. cümlemizi korusun.amin.kaktüsler nefis olmuş eline sağlık..

serinmavi hat gesagt…

Eline sağlık canım...Selamlar

defneylebirlikte hat gesagt…

offf nefis olmuş nefiiiis.ellerine sağlık öznurcuğum.bayıldım görüntüye..

zehra hat gesagt…

AY BUNLAR COK SIRINLER BEN YEMEGE KIYAMAM KI BUNLARI :)))
______________
mutlu saglıklı guzel vee aşk dolu bir hafta sonu diliyorumm

Nilgün hat gesagt…

cok farkli ve degisik bir sunum olmus..Cok güzel...
Ellerine saglik canim


SEVGILER

selam hat gesagt…

Çok teşekkür ederim siteme bakıp bırakmış oldugunuz not için sitenizi çok begendim umarım günün birinde bende en az sizler gibi başarılı olurum yurt dışında yaşıyorsunuz sanırım çekmiş oldugunuz resimleri çok begendim bizler için(Almanyaya gelen kişiler)için gezilecek yerleri keşfetmiş olurlar mesela ben :) beni arkadaş listenize eklerseniz çok sevinirim en azından bazı yerleri görmüş olursunuz burdan kucak dolusu sevgilerr iremlemekanlar

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin