Sonntag, 29. Juni 2008

YE 35 # CIKILOTA ETKINLIGI MUZLU CIKILOTALI PASTA

Güzel tatlimi tatli bir etkinlik,cikilotanin en güzel degisik tariflerini görecegiz ögrenecegiz diger katilan arkadaslardan.Benim cikilotali muzlu pasta arsivde bekleyip duruyordu,yogunlukmu diyeyim yoksa icimden hic mutfaga girip pasta yapmak gelmediginden etkinlige hazir elimin altindaki bu pastayla katilyorum.Katilmak istedigim tarif daha minik sirin bir cikilota tarifiydi,ama yetistiremedim.Mutfaga sadece yemek yapmak icin giriyorum ,yazin rahavetimi yogunlukmu veya ikiside diyelim.Hafta sonu sünnet dügünleri kina geceleri,dügünler arka arkaya.Burda izin sezonu yaklastigindan vatandaslarmiz izine gitmeden yapilir dügün dernek,birde izine hazirlik temizlik alisveris derken herkeste bir tatli telas vardir.

Ev sahipligini sevdamavisi arkadasimizin yaptigi etkinlige gönderiyorum bu cikilotali muzlu pastayi.Sevda arkadasimiza kolayliklar dilerim.

Pandispanya icin
4 yumurta
4 kasik su
1 bardak seker
2 yemek kasigi nisasta
3 kasik kakao
100 gr sütlü cikilota
1 kasik kabartma tozu
alabildigi kadar un

Kremasi icin.
400 gr krema
300 gr sütlü
2 paket krem sertlestirici
2 kasik kakao
2 adet muz, iri cekilmis yesil fistik ,yaprak cikilota

pandispanya icin,yumurta sekerle cirpilir,su nisasta,kakao,eritilmis cikilota eklenip cirpilir.Kabartma tozuyla unda ilave edilerek akiskan bir hamur elde edilir.Yaglanmis kelepceli kaliba hamur yayilir.isitilmis 180 derece firinda pisirilir.
Sogmus kek ortadan kesilir.
Krema mikserin yüksek devresiyle koyu krema kivamini alana kadar cirpilir,eritlmis cikilota ve kakao eklenir cirpilir,son asamada krem sertlestirici ilave ediler cirpilir.
Ortadan ikiye kesilmis tabanin birinci alt kismina kremadan sürülür,yuvarlak dogranmis muz dilimleri dizilir.Üzerine yine krema sürülür ikinci kat kek kremanin üzerine konur.Kalan kremayi kekin üzerine her yerini kapatacak sekilde sürülür,iri cekilmis yesil fistiklar serpilir,yaprak cikilotalar dizilir.

Kommentare:

Nilgün hat gesagt…

Böyle bol cikolatali pastaya kim hayir diyebilirki...Ellerine saglik canim nefis olmus....



SEVGILER

aslı'nın mutfağı hat gesagt…

Mmmm, bol çikolatalı, nefisss.. Ellerine sağlık Öznur'cum..

Melek* hat gesagt…

çok güzel gözüküyor ellerine sağlık

Papatya Prenses hat gesagt…

çikolata deyince akan sular durur bende malum:)
harika görünüyor canım,ellerine sağlık..

birdutmasali hat gesagt…

İSTANBULDAN MERHABALAR BAHAR ÇİÇEĞİ:
her blogda ,her sayfada şahaserler dolanmakta,herkesin ellerine sağlık..ama iş çikolataya geldimi orada şööylee bir durmak gerekiyor. ben burda durdumm kalakaldım mesela :=))))))))))
çok svglr. NuNu

selam hat gesagt…

Baharçicegi : çok teşekkür ederim güzel duygularanız için sizlerde tanışmak benim için en büyük şereftir.Umarım sizlere güzel bilgile güzel yerler tanıtırım Ama inanın çok heyecan duydum sitemi hazırlarken kucak dolusu sevgiler Pastanız mükemmel gözüküyor umarım birgün bende başarılı bir pastacı olurum tekrar tekrar teşekkür ederim .... iremlemekanlar

selam hat gesagt…

Çok özür dilerim eger sizin için sakıncası yoksa beni arkadaş sitenize eklermisiniz ben hala oluşturamadım daaa :) iremlemekanlar

capankizimutfakta hat gesagt…

muhtesem !!! cikolatali hersey muhtesem !!! ellerine saglik...

derya hat gesagt…

Mmmmmmm enfes olmuş çikolata,pasta ve ben dayanamam,ellerin dert görmesin canım...
iyi akşamlar...

ikizlerinannesi;keskinli hat gesagt…

canim selam daha bir kac gün buralardayim evet bizim tatil basladi kismetse cumaya ucuyoruz hic niyette yoktu ama last minute bilet bulduk netten o yüzden gidiyoruz bakalim kisa ama olsun 2,5 hafta felan ama 3 sene vatana gitmeyince nasil iyi gelecek neyse balim insallah sende en kisa zamanda kavusursun sevdiklerine öptüm balim sanada iyi tatiller

diyalogyemekleri hat gesagt…

üzerinde çikl.olan her şey bence mükemmel..ellerine sağlık.
slmlar

karakazan hat gesagt…

Bayilirim booooooooollllllll cukolatali olan herseye,eline saglik Öznurcugum.Nefis görünüyor.

selamlarimla,serap.

GonuLunceLezzetLer hat gesagt…

Bol çikolatalı pasta nefis omuş canım...Tam etkinliğe uygun bir pasta sunmuşsun...ellerine sağlık arkadaşım harikasın...

Sevgiler...

yildiz hat gesagt…

Canim ellerine saglik.Ben bu ayki etkinlige katilamayacagim, mutfaga yemek yapmanin disinda farkli birsey yapmak icin ben de giremiyorum.
Europa Park gezinize bayildim.Ne iyi etmissiniz,cocuklari sevindirmekle.Burda da böyle parklar var ama,bu kadar büyük degiller.Ilk firsatta biz de gidebiliriz insallah.
Kendine iyi bak canim,okullar burda henüz kapanmadi.Okullar acilir acilmazda ramazan ayi baslayacak.Kosturmaca devam edip gidiyor iste.Sevgiyle kal...

akasyakokusu hat gesagt…

ayy ayy öznurcum amanın nefis görünüyor..ne buuu çikolata şelalesi gibiii valla..
eline sağlık canım..beş dilimi bizim tamammııı..

hayatsu hat gesagt…

geldiğimde böyle nefis pastalarla karşılarsan beni,hergün gelirim bende....eline sağlık arkadaşım.blogcuda hala sorun var.yorum yazmışsın,uyarı var ama yorum bölümüne giremiyorum.okuyamadım yani.sonunda çıldırıp bloğu kapatacam galiba....
bu yıl türkiye ye yolculuk varmı,kayseri özlemi falan...ben bu yıl tatil falan yapmıyorum.evdeyim,görüşmek üzere

GÜL'ÜN MUTFAĞI hat gesagt…

canım benim en sevdiğim pasta çikolatalı olan pastalar nasılda güzel çekiyor insanı kendine elerine sağlık harikasın çok öpüyorum canım

GonuLunceLezzetLer hat gesagt…

Allah'ın adıyla başladığınız her işinizde başarılar dilerim. Kandiliniz mübarek olsun.

zarpandit_gokche hat gesagt…

hayırlı kandiller..(regaib)
bu kandili anlayıp yasamak dualarla gecirmek nasip etsin rabbim inşallah:)

Tatlı Mutfağım hat gesagt…

Kandilin ve üç ayların mübarek olsun. Rabbim ramazana erdirsin inş. senle birlikte cümlemizi...

AMİN

Muhterem'le Afiyetle hat gesagt…

Sevgili Öznur,
Çikolatalı pastan nefis görünüyor,ellerine sağlık.
İnan bizde burada sıcaktan mutfağa girmek istemiyoruz.
Canım,
Mübarek Regaib kandilini de kutlar,hayırlara vesile olmasını dilerim.

aslı'nın mutfağı hat gesagt…

Canım, kandilin mübarek olsun..

zehra hat gesagt…

regaib kandiliniz mubarek olsun dualarda buluşalım:)

capankizimutfakta hat gesagt…

regaib kandilin mubarek olsun, sevgilerimle...

ebrulitatlar hat gesagt…

Öznur'cum ellerine sağlık, iyi kandiller canım. Sevgiler..

Öznur hat gesagt…

Merhabalar,
Çikolata ve muzun muhteşem uyumu...
Eminim harika olmuştur canım.
Ellerine sağlık.

iremlemekanlar hat gesagt…

öncelikle regaip kandilinizi kutlarım bugün kandil olunca blogcu arkadaşlarımın tek tek kandilini kutlamak istedim iyi kandiller canım ankaradan nurgül iremlemekanlar

derya hat gesagt…

♥ Bu gece kulun yalvarış ve yakarışlarını Yüce Mevla'ya sunacağı ve O'nun sonsuz affından, merhametinden, iyiliğinden bol bol yararlanacağı umut, huzur ve müjde gecesidir. Kandiliniz hayırlı olsun!

anneminkiziyim hat gesagt…

Merhabalar canim,
pasta nefis görünüyor ellerinize saglik.
Bir kandil gülü savur sevdiklerine, size onlardan gülücükler getirsin öyle içten öyle samimi ol ki göz yaşlarını bile tebessüme çevirsin. Kandiliniz mübarek olsun.

EZGi :)) hat gesagt…

Güneşin güzel yüzü, yüreğine dokunsun, kabuslar senden uzakta, melekler baş ucunda dursun. Güneş öyle bir geceye doğsun ki, duaların kabul, kandilin mübarek olsun.

SİBEL'İN TARİF DEFTERİ hat gesagt…

Çikolatalı pasta dendi mi orda dururum, yemeden de geçmem...Eline sağlık

Tijen hat gesagt…

pek güzel olmuş ellerine sağlık komşum

ugurbocegimleafiyetle hat gesagt…

Canımcım senin de kandilin kutlu olsun, hayırlı cumalar diliyorum, pasta da harikaaa olmuş ellerine sağlık, öpüyorum...

disal hat gesagt…

canım arkadaşım pastan nefis görünüyor.....bu etkinlik çok lezzetli geçecek herhalde....

ellerine sağlık şekerim...

geçmiş kandilin mübarek olsun...öpüyorum seni...

Mutfak Havlusu hat gesagt…

ooo yoğun çikolata lezzeti mis gibi!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin