Montag, 9. Juni 2008

CITIR CITIR MEZGIT FLETO


EN BÜYÜK TÜRKIYE BASKA BÜYÜK YOK YENDIK ISVICREYI;SIMDI ELIMIZE ALDIK BAYRAKLARI ARABA TURUNA CIKIYORUZ YER GÖK BÜTÜN ALMANYA TÜRKIYE DIYE INLEYECEK GURUR DUYUYORUZ MILLI TAKIMIMIZLA YOLLARI ACIK OLSUN
Mezgit fleto,istediginiz balik cesidiylede olabilir.
yumurta,
un,galeta unu
kizarmak icin siviyag
fletolar yikanir kurulanir önce una daha sonra cirpilmis yumurtaya ve galeta ununa bulanir,kizgin yagda arkali önlü kizartilir.Yanina bol yesillikli limonlu salata servis edilir,afiyet olsun

Kommentare:

Anonym hat gesagt…

Canim simdi blog mansette gordum hemen geldim,ellerine saglik,ay bu tabak tam bana gore rejimde olunca da ideal tabak acaba alsam olurmu? Vallahi nefis otesi gorunuyor,harika bir sekilde sunmusun,afiyet olsun sizlere...Öpuyorum.

kelebeklisaniyeler.blogcu.com

aslı'nın mutfağı hat gesagt…

Nefis bir tabak hazırlamışsın Öznur'cum, çok zevklisin.. Ellerine sağlık canım..

busem hat gesagt…

ELLERİNE SAĞLIK. ÇOK NEFİS GÖRÜNÜYOR.DOSTLUKLARIN TÜKENMEDİĞİ, SEVGİLERİN ÖLMEDİĞİ, GÖZ YASLARININ AKMADIGI, GÜLÜCÜKLERİN BİTMEDİĞİ, EN GÜZEL GÜNLER SİZİNLE OLSUN HOŞÇAKAL.

derya hat gesagt…

Offfffff offfffffffff inan kokusu burnuma geldi çok şık bir tabak ellerine sağlık canım

Hesna hat gesagt…

Nefis bir tabak hazırlamışsın eline sağlık.

Hesna

yukivehobileri hat gesagt…

selam canım balık eti deyince akan sular durur benim için çok severim balığın her türlüsünü seninkide bir başka güzel ellerine sağlık

feray hat gesagt…

Harika tarife gerek yok canım görüntü yeter.
Ellerine sağlık.

hayatsu hat gesagt…

ne tesadüf,bugün bizdede balık var.ama ben senin gibi balık işiyle ilgilenemediğim için,eşim garibime kalıyor iş.oda kolayına kaçıp,poşetleyip fırınlıyor.seninki gibi güzel bir görüntüsü olmuyo tabi ama idare ediyoruz işte.eline sağlık.enfes bir tablo çizmişsin yine

GonuLunceLezzetLer hat gesagt…

Hımmmm görüntüye bayıldım harikaaa....Ellerine sağlık canım...Sevgiler...

ÖZGÜLÜN TARİFLERİ hat gesagt…

ooo nefis bir tabakkk kokusu taa burnuma geldi cicegim ellerine saglik
kucak dolusu selamlar sevgilerr.

defneylebirlikte hat gesagt…

tabak rsim gibi lezzet şahane.ellerine sağlık canım..

deryadanlezzetler hat gesagt…

Merhaba,görüntü muhteşem.Sanki çiçek bahçesi gibi olmuş.Eminim tadıda harikadır.Ellerine sağlık.Görüşmek dileğiyle...

kizilciksurubu hat gesagt…

Mmmmmm, nefis bir yemek, cok shik da hazirlamissin. Ellerine saglik canim, sevgilerimi gönderiyorum.

sofraozlemi hat gesagt…

en sevdiğim balık türüdür..ama bu şekilde hiç denemedim nedense..tarife uyup en kısa zamanda yapacağım..

ellerine sağlık canım
sevgiler

Feyza Fidan hat gesagt…

Süper bir görüntü Öznurcum, yine seyirlik bir tabak çıkarmışsın önümüze, bayıldımmmmmmm..Ellerine sağlık ...
Öpüyorum..

ikizlerinannesi;keskinli hat gesagt…

canim selam
bizim ev de en cok sevileen sekilde hazirlamissin ellerine saglik süper olmus sevgiler

Neş'e hat gesagt…

vallahi muhteşem olmuş eline sağlık. süsleme şahane

SOFRAM hat gesagt…

Harika bir sunum olmuş, mezgit en sevdiğim balıklardandır,mutlaka çok lezizdir, ellerine sağlık canım, sevgiler...

Melek* hat gesagt…

abartısız enfes bir tabak olmuş ellerine sağık

NİLÜFER hat gesagt…

Harika bir görüntü canım çok özenle hazırlamışssın ye beni diye bağırıyor ellerine sağlık canım

Anonym hat gesagt…

merhabalar,mezgitin almancasi ne?söylerseniz cok memnun olurum

anneminkiziyim hat gesagt…

Merhabalar canim,
cok nefis bir balik tabagi olmus, balik sevmegenlerin dahi istahini kabartmaya yetiyor, ellerine saglik, sevgiler....

Baharcicegi hat gesagt…
Dieser Kommentar wurde vom Autor entfernt.
aslı kaya hat gesagt…

Ellerine sağlık canım tabağın çok nefis olmuş.MMMMMMMM.....Tabiiki en büyük Türkiye benim için de at turunu helall olsunnnnn....

Damak Tadı hat gesagt…

Sevgili Öznur,çok nefis görünüyor ellerine sağlık..Ben en çok aşağıdakilerle ilgilendim..Sanırım onlar beni daha çok cezbediyor..))Ellerine sağlık canım..


Umarım bu başarımız karşılaşmalar bitinceye kadar devam eder..))Almanlar iyice sinir olmuşlardır şimdi..)))

Sevgilerle..

karakazan hat gesagt…

Tabak harika görünüyor ben aliyorum e gidiyorum cnaim:)Elleirne saglik.selamlar.
serap.

pastacirapunsel hat gesagt…

Canımmmm,

Ne güzel bir sunum böyle, bayıldımmm..

Ellerine sağlık şekerim,

Sımsıcak sevgiler, öptümm.....

nino hat gesagt…

harikaaaaaaaa

HÜLYA hat gesagt…

PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 25
strong>http://porselendemlik.blogcu.com/ ,
http://birdemliksohbet.blogspot.com/ ve http://selmahlc.blogcu.com/tarafından hazırlanmıştır.

Akşam üstü sohbetine gelen dostlara,
Hanımlarla yapılan günlere,
Beş çayına gelen misafirlere,
Her biri birbirinden lezzetli tarifler…

MERHABA SEVGİLİ ARKADAŞLARIM,

9 Haziran 2008 (pazartesi) -22 Haziran 2008 (pazar) tarihleri arasında Porselen Demlik Çay Saati Etkinliğini 25 Ev Sahibeliğini http://buramburam.blogspot.com/ Yani ben :) yapacağım…

Siz sevgili dostlarımı ve Katılmak isteyen herkesi etkinliğimize davet ediyorum.


Etkinliğimize ve Tarif defterlerimize birbirinden leziz tatlar kazandırmak için birbirimizi daha iyi tanımak ve yeni yeni dostlar edinmek için sizleri etkinliğimize bekliyorum canlarım. İstediğiniz kadar tarifle katılabilirsiniz.


Tariflerinizi hazırladığınızda “Porselen Demlik Çay Saati Etkinliğini 25” Başlığını yazarak sayfanızda yayınlayıp , tarifinizin hazır olduğuna dair duyurunuzu sayfama yorum bırakarak bildirmenizi rica ediyorum.

En kısa zamanda sizin sayfanıza geri dönüp tarifi kopyalayıp kendi sayfamda yayınlayacağım

mutfaktayim hat gesagt…

Canım ellerine sağlık nefisss görünüyor.

Sevgiler...

Betül hat gesagt…

Öznur'cuğum,

Balık olsun da nasıl olursa olsun. Mezgite de ayrıca bayılırım. Çok güzel, ellerine sağlık.

Sevgilerimle.

misketlimonu hat gesagt…

Baharçiçeğim, ellerine sağlık. Benim gibi bir balıkseverin ağzını sulandırdın, sevgiler..

Tijen hat gesagt…

Baharlı komşum,
Pek güzel bir sofra kurulmuş olmalı. İçim çekti vallahi!

GÜL'ÜN MUTFAĞI hat gesagt…

öznurcum ellerine sağlık tek kelimeyle harika sunumun o kadar güzelki iştah açıcı çok nefis görünüyor canım kucak dolusu sevgiler

http://kelebeklisaniyeler.blogcu.com/ hat gesagt…

canim inan bizim evide gorseydin bir oturup bir kalktik maçin son dudugune kadar nefesim kesildi aman gol yemiyelim diye,insallah devami gelir,insan bir kat daha gururlaniyor degil mi,seninde dedigin gibi gurbette olunca sevincimiz bile baska...optum bir tanem hayirli cumalar.

eyvahhyemekyandiocakbatti hat gesagt…

yeavrımmmmm baharımmm inlettinizmi alamanyayıııı:))))) bebişim ellerine sağlık yine döktürmüşsün ekran karşısında yutkunmaktan başka yapacak birşeyim yok malesef....:))) öpüyorum sevgilerimle

zehra hat gesagt…

cok lezız gorunuyor ellerıne saglık bayıldım ne guzel suslemıssın boyle:)
_________

mutlu guzel saglık ve ask dolu bır hafta sonu dılıyorum
kendınıze ıyı bakın efendım :))))

EZGi :)) hat gesagt…

BENİMDE BAYILDIĞIM BİR LEZZTTİR ELLERİNE SAGLIK SEVGİLER

bereketli mutfak-asiye hat gesagt…

ellerinize sağlık...
hayırlı cumalar...

anneminkiziyim hat gesagt…

Merhabalar canim, harika gezimiz devam edecek, bu defakinde degil ama galiba bir tanesinde bende vardim. Istanbulda sadece benim cektigim fotograf 1500 tane arkadaslarinki de olunca artik resimler bir birine karisti, ama bu resimlerin cogu benim, sadece gelecek istanbul resimlerinde arkadasinkide var ve birde gelecege istanbul serisinde bir süpriz var, takipde ol, sevgiler...

zarpandit_gokche hat gesagt…

ya balık yemem ama öyle bir tabakki bu gel beni ye diyor çiçeğim yaaaa:)

ayselce hat gesagt…

Bu ne güzel ve renkli bir tabak böyle.Vallahi sevmeyene de yedirir.Ellerine sağlık,iyi hafta sonları canım:)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin