Donnerstag, 5. Juni 2008

PORSELEN DEMLIK CAY SAATI ETKINLIGI KAYSILI VISNELI TART

Sevgili keyiflimutfagim arkadasimizin ev sahipligi yaptigi cay saati etkinligine kaysili visneli tarti gönderiyorum,kendisine daveti icin tesekkür eder kolayliklar dilerim.

3 yumurta
1 bardak seker
125 gr margarin
3 kasik su veya süt
1 kabartma tozu
1 paket vanilya sekeri
alabildigi kadar un

kremasi icin
200 g krema
200 g cremfraiche yoksa labne peyniri
1 paket krem sertlestirici
1 cay bardagi seker,
1 paket vanilya sekeri.
1 paket pasta jölesi
konserve kaysi,ve visne,tazede olabilir.

Yumurtalari sekeri mikserle koyulasincaya kadar cirpin,sütü vanilya sekerinide ilave ederek cirpmaya devam edin,kabartma tozunu ununuda cirptiktan sonra yaganmis kelepceli tart kalibina hamuru bosaltin,isitilmis 180 derece firinda pisirin.
Kremayi koyulasincaya kadar mikserle cirpin,cremfraiche,sekeri vanilya sekerini ekleyin cirpmaya devam edin,son olarak kremsetlestiriciyi ilave edin hemen koyu bir kivam alacaktir pasta kremasi,buzdolabinda bekletin.
Sogumus tartin üzerine kremayi spatulayla heryerine yayin,konserve kaysilarin ve visnenin sularini süzdürün.kaysilari dizin kaysilarin ortasinada visneleri koyun,pasta jölesinide tarifine göre pisirip fazla ilimadan kaysilarin üzerine fircayla sürün.ben bu tarti yaptigimda taze kaysi ve visne cikmamisti,siz taze olarakta yapabilirsiniz.

Kommentare:

http://kelebeklisaniyeler.blogcu.com/ hat gesagt…

Tart muhtesem otesi canim,super olmus,ellerine saglik..hayirli cumalar dilerim balim.

tadinadoyamadım-dilek hat gesagt…

Vişne ve kayısı pek gzüel uyum sağlamış.Ortaya harika bir tart çıkmış.
Ellerine sağlık Öznur ablacım
sevgiyle kal
HAYIRLI CUMALAR
MUTLU HAFTASONLARI

http://akasyakokusu.blogspot.com/ hat gesagt…

vaavvv öznurcum canım benim çiçek gibi olmuş kayısının ortasında vişne taneleri..eline sağlık dokunsan sihir oluyor herşey zaten.
canım benim dünden beri kafam uğuldusuz dolaşıyorum inan..ayy birde asabi oluyor insan duyamadıkça kafası uğuldadıkça..nolur dua ette ameliyata gerek kalmadın kapansın delik..öncede gittim dra.damla veriyo gönderiyo yaa bu kadar basitmi tak bir alet bak değilmi.neyse canım kocaman öptüm seni bende ablan gibi iyileşirim hemen..sevgiler canım.

Betül hat gesagt…

Sevgili Bahar Çiçeği,

Tartın yaz tarı olmuş, çok güzel görünüyor, ellerine sağlık.

Sevgilerimle.

eyvahhyemekyandiocakbatti hat gesagt…

baharımmmmm bahar kokulu çiçeğim:)))) sen beni nie çatlatıyorsun yaaaa harika olmuş aşağıdaki kahvaltıda nefissss offfff dibim düşüyor senin sayfana bakarken:))) elciklerine sağlık yeavrımmm.sevgilerimle gocemen öpüyorum

ugurbocegimleafiyetle hat gesagt…

Hımmmm canımcım nefis olmuş, ellerine sağlık...

sarımutfak hat gesagt…

nefis olmuş nefis ellerine sağlık canımcım
sevgiler

aslı'nın mutfağı hat gesagt…

Öznur'cum senin süslemelerine bayılıyorum,bu tartı da pek güzel süslemişsin.. Kayısı sevdiğim nadir meyvalardandır, vişneyle de çok güzel görünüyor.. Ellerine sağlık canım..

yeşim hat gesagt…

harika bir görünüt bu canım
çilek ve kayısı ile düşünüyorum

ellerine sğalık
sevgiler

Papatya Prenses hat gesagt…

taze meyvelerin tam zamanı. meyveli olan herşeye bayılıyorum:)
Ellerine sağlık canım,hayırlı cumalar..

derya hat gesagt…

Kayısı ve vişne müthiş uyumlu duruyor ellerine sağlık canım

ayselce hat gesagt…

Tek kelimeyle muhteşem bir görüntü.Tadı da enfestir.Ellerine sağlık:)

GonuLunceLezzetLer hat gesagt…

Tartın harika olmuş canım ellerine sağlık...
Sevgilerimle...

defneylebirlikte hat gesagt…

of offf bu nefis bir tart olmuş.ellerin dert görmesin emi??canımm bir dilim alayım..

Ayse Pamuk hat gesagt…

nefis bir şey olmuş canımmm ellerine sağlık

HÜLYA hat gesagt…

merhaba canım sevgilerimle bereber etkinlik davetiyemide bırakıyorum... kendine iyi bak...

PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 25
strong>http://porselendemlik.blogcu.com/ ,
http://birdemliksohbet.blogspot.com/ ve http://selmahlc.blogcu.com/tarafından hazırlanmıştır.

Akşam üstü sohbetine gelen dostlara,
Hanımlarla yapılan günlere,
Beş çayına gelen misafirlere,
Her biri birbirinden lezzetli tarifler…

MERHABA SEVGİLİ ARKADAŞLARIM,

9 Haziran 2008 (pazartesi) -22 Haziran 2008 (pazar) tarihleri arasında Porselen Demlik Çay Saati Etkinliğini 25 Ev Sahibeliğini http://buramburam.blogspot.com/ Yani ben :) yapacağım…

Siz sevgili dostlarımı ve Katılmak isteyen herkesi etkinliğimize davet ediyorum.


Etkinliğimize ve Tarif defterlerimize birbirinden leziz tatlar kazandırmak için birbirimizi daha iyi tanımak ve yeni yeni dostlar edinmek için sizleri etkinliğimize bekliyorum canlarım. İstediğiniz kadar tarifle katılabilirsiniz.


Tariflerinizi hazırladığınızda “Porselen Demlik Çay Saati Etkinliğini 25” Başlığını yazarak sayfanızda yayınlayıp , tarifinizin hazır olduğuna dair duyurunuzu sayfama yorum bırakarak bildirmenizi rica ediyorum.

En kısa zamanda sizin sayfanıza geri dönüp tarifi kopyalayıp kendi sayfamda yayınlayacağım.

Pazar günü programım olması sebebiyle bugünden itibaren davetiyelerinizi göndermeye başlıyorum elimden geldiğince tüm arkadaşlara davetiye göndermeye çalışıyorum atladığım , gözden kaçırdığım arkadaşlarım olursa şimdiden özür diliyorum buradan tekrar söylüyorum herkes davetlidir. Hepinizi etkinliğimize bekliyorum canlarım… beni yanlız bırakmayın oluuuurmuuu :(

Not: Tarifleri pazartesi sabahından itibaren yayınlayacağım canlarım. Şimdiden herkese teşekkürler...

nil-nennenmutfakta hat gesagt…

Selamlar canım...mis gibi bir tart olmuş.ellerine sağlık canım.

hayatsu hat gesagt…

her zamanki gibi muhteşem olmuş canım,eline sağlık.hem hünerli hemde çok zevklisin gerçekten.sana harika bir hafta sonu diliyorum

Tuğba hat gesagt…

Katılımın ve güzel tarifini bizlerle paylaştığın için çok teşekkür ederim canım.
Yarın etkinlikte son gün,yeni bir tarifle daha etkinliğe katılırsan çok sevinirim.Şimdiden teşekkürler:)

Ayrıca sende; sunumuna özen göstererek hazırladığın, leziz ikramlarının PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ dergisinde yer almasını istiyorsan porselendemlikdergi@hotmail.com adresine onay mesajı gönderbilirsin.
Bunun için yapman gereken tekşey; adını, sitenin adresini, dergide yer almasını istediğin tarifinin adını ve link adresini yazarak göndermen yeterli olacaktır.
Örnek
isim: SEVİL SAHİN
site adı: http://birdemliksohbet.blogspot.com
Tarif : SALATA YARIŞMASI
Link:http://birdemliksohbet.blogspot.com/2008/05/ite-salata-yarimamizin-birincisi.html

feray hat gesagt…

Harika tart ının tarifini aldım canım ellerine sağlık.

Melek* hat gesagt…

cancağazım çok şık görünüyor lellerine sağlık

leyla hat gesagt…

Bahar Çiçeğim..
tartın müthiş olmuş..ellerine sağlık...
yaaaaa canım çektiii..iyi hafta sonları..

kizilciksurubu hat gesagt…

Cok sahane olmus canim, görüntüye bayildim, ellerine saglik. Iyi hafta sonlari.

Anonym hat gesagt…

canim benim bu guzel dileklerin için çok tesekkurler,çok mutlu oldum saol bir tanem,opuyorum seni,iyi pazarlar.

kelebeklisaniyeler.blogcu.com

pelincelezzetler hat gesagt…

Görüntü nefis,ellerine sağlık..
Sevgiler..

semra mutfakta hat gesagt…

ellerine sağlık cnm çok şirin görünüyor.

pastacirapunsel hat gesagt…

Baharçiçeğimmm,

Harika bir görüntü, sunum enfesss, eminim çok da lezizdir..

Ellerine sağlık şekerim,

Sımsıcak sevgiler, öpüyorum.....

Serap'la turuncu lezzetler hat gesagt…

görüntü muhteşem kimbilir nasıl lezzetlidir ellerine sağlık canım..iyi haftalar sımsıcak sevgiler

Nilay Cinisli hat gesagt…

Ay bu tart beni öldürdüüüü..Rejimdeyim baharım çiçeğim olmuyor ama böyle nefasetli mamalar :)))
Canım güzel sözlerin için teşekkürler ederiz..Kucak dolusu kocamannnn sevgiler

ÖZGÜLÜN TARİFLERİ hat gesagt…

canim baharim ne guzel olmus tart ellerine saglik canim herzamanki gibi harikalar yapmissin marifetli arkadasim benim ellerin dert gormesin.
cok opuyor sevgilerimi birakiyorum.

karakazan hat gesagt…

Tartlara bayilirim,canim süsleme harika duruyor.ellerine saglik canim.Izninle seni linklerime ekliyorum canim,sende eklersen coook sevinirim.Görüsmek dilegiyle selamlarimla.serap uzun.

akasyakokusu hat gesagt…

canım günaydın benim.ne övgüler edermişte arkadaşınaa..mahcup olurmuş arkadaşıı..
canım valla pek elime örgü alıpta peşpeşe bişeyler öremiyom..artık çocuklarda ders yok kimse gelmiyo diye okulada gitmiyo..onlar evde olunca anam ne iş bitiyo ne döküntüleri.
inan şööyle bir parlatıyom evi bir bakmışım çoraplar kapıda,mutfak cabası kıyafetler top yapılmış ehhh bende az oturunca örüyorum..canım benim mutlu bir haftan olsun gelmişken az dolaşayım buralarda sevgiler bırakayım..

Feyza Fidan hat gesagt…

Öznurcumm, süper bir görüntü yine, tadıda müthiştir kesin..Ellerine sağlık,
Öpüyorum senii..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin