Freitag, 4. Juli 2008

P:D:C:S:E: FRAMBUAZLI KREMALI MUFFIN

Ev sahpligini sevgili Huriye'nin yaptigi etkinlige ici ayri lezzet disi ayri lezzet olan bu muffinleri gönderiyorum.Narin güzel kelebegim davetin icin tesekkür eder etkinlikte kolaylilar dilerim.

3 yumurta
1 bardak seker
1 bardak süt
150 gr margarin,ben siviyag kullandim bir bardak kadar
1 paket vanilya sekeri
3 kasik kakao
100 gr cikilota tozu,cikilotada olabilir
1 paket kabartma tozu
alabildigi kadar un

ic kremasi icin
200 gr frambuaz
200 gr labne peyniri
1 paket vanilya sekeri
üstü icin 200 gr cikilota
1 paket kremsanti

Yumurtayla seker cirpilir,ve sirasiyla diger malzemeler eklenerek muffin hamuru hazirlanir.
Frambuaz rondada gecirilir,labne peyniri ve vanilya sekeri ilave edilir,Siz isterseniz kremanin sekerli olmasi icin biraz seker ilave debilirsiniz ben fazla sekerli olmasin diye bir paket vanilya sekeri kullandim.Muffin kaliplarina muffin kagitciklari konur,kek hamurundan bir kasik konur ve orta kismina kremadan konulur.üsüne yine kek hamurundan kasikla konur.Isitilmis 180 dereceli firinda icleri cekinceye kadar pisirilir.Sogumus muffinlerin üzerine benmari usülü ertilimis cikilota ya batirlir yada fircayla sürülür.Kremsantiyle üstleri süslenir.




Kommentare:

akasyakokusu hat gesagt…

canım benim ellerine sağlık..çoook güzeeell..
bana iki yetmez üç değil en iyisi beş tane olsun:)))

ebruakin hat gesagt…

Selam canım,
Muffinler harika görünüyorlar. Ellerine sağlık.

Mesajın için çok teşekkür ederim. Senin de geçmiş kandilin mübarek olsun.

Öpüyorum şekercim.
Sevgiler...

Serap'la turuncu lezzetler hat gesagt…

mmm yerim ben bu muffinleri:) şahane olmuş ellerine sağlık canım..hayırlı cumalar iyi hafta sonları..

Huriye hat gesagt…

Canim benim merhaba,bu nasil muhtesem muffin harika,çok begendim hele gorunutusune bittim sahane. Etkinlige katildigin için çok tesekkur ediyorum biliyorsun etkinlik 13 temmuz'da btiyor bu aman içerisinde baska tariflerle de katila bilirsin,beklerim balim. Tarifin biraz sonra yayinda olacak. Opuyorum ve geçmis kandilin kutlu olsun.


AYRICA : PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ DERGİSİ ÇIKIYOR..Yayına Hazırlayanlarhttp://nasibim.blogcu.com/http://birdemliksohbet.blogspot.com/Sorumlu Müdür http://selmahlc.blogcu.com/Grafik Tasarım Düzenleme Yagmur İparSizde sununumuna özen göstererek hazırladığınız, leziz ikramlarınızın dergide yer almasını istiyorsanız porselendemlikdergi@hotmail.com adresine onay mesajı gönderebilirsiniz. Bunun için yapmanız gereken tek şey adınızı sitenizin adresini dergide yer almasını istediğiniz tarifin adını tarifin link adresini göndermeniz yeterli olacaktır:)
Örnek isim: SEVİL SAHİN
Site adı: http://birdemliksohbet.blogspot.com/
Tarif : SALATAYARIŞMASI
Link:http://birdemliksohbet.blogspot.com/search/label/SALATA%20YARI%C5%9EMASI%20TAR%C4%B0FLER%C4%B0

disal hat gesagt…

canım harika bir tarif bu...

ellerine sağlık....

yerkenki içinden çıkan lezzeti çok merak ettim doğrusu....

öpüyorum seni..

GonuLunceLezzetLer hat gesagt…

Arkadaşım tam bana göre bir lezzet olmuş bu maffinler...Bayıldım mükemmelsin ellerine sağlık...

Sevgiler...

http://hunerlieller.net hat gesagt…

selam..ne kadar şirin şeyler bunlar böyle...eline saglık canım..tek kişilik harika kekler...
sevgilerimle...

yildiz hat gesagt…

Canim,senin de üc aylarin hayirli olsun,Ramazan orucunu tutman nasib olur insallah.
Hayirli cumalar...Ellerine saglik.

Papatya Prenses hat gesagt…

içim gitti görüntü karşısında,yutkumdun resmen:))
enfes görünüyor canım,ellerine sağlık..

derya hat gesagt…

Mmmmm ellerine sağlık canım enfes olmuş mis gibi koktu öpüyorum sevgiyle kal...

Nilgün hat gesagt…

Muffinler harika görünüyor ellerine saglik canim..Güzel bir hafta sonu dilerim..


SEVGILER

birdutmasali hat gesagt…

vallahii ömrümm uzadı bu güzellikler karşısında :)))))
frambuaz deyince akan sular durur bende :)

İSTANBULdan sevgiler.. NuNu

hayatsu hat gesagt…

eline sağlık canım yaaa,çok nefis olmuşlar.bayılıyorum senin tariflerine.hem ilginç,hem lezzetli,hemde pratik.iş molasında iyi gider bunlar doğrusu...
benim bir blogspotum var.örgülerimi yedeklemek için yapmıştım.çok kullanmıyorum aama yine de yazayım.arada ordan bari haberleşiriz.
www.hazalca.blogspot.com

Öznur hat gesagt…

Ellerine sağlık bu muffınlar harika gözüküyorlar eminim tatlarıda harikadır arada frambuazlı krema felan süper. Yiyenler çok şanslılar valla.

akasyakokusu hat gesagt…

canım benim geldiimm..uçağa yetiştim son anda..hemde tek kişilik yer varmış şansımaa..
sana çaya eşlik etmeye geldim.
demek sende çaysız duramassın.
bende sabah içerim öğlen sonu iğçmessem mutlaka içerim.eğer akşamada içememişsem gece 11.de olsa iki bardacıkta olsa içerde yatarım.alışkanlık işte..
ohhhh bardağım soğumasın hemen içeyim yanınada muffimlerimi yiyeyim..
hımmm eli benli bacım benim ellerine sağlık..çayda çay olmuş haa.tavşan kanı tamdaa..

karakazan hat gesagt…

Harika olmuslar canim,eline saglik.
sevgilerimle,serap.

aslı'nın mutfağı hat gesagt…

Canım hakikaten için ayrı dışı ayrı leziz görünüyor.. Ellerine sağlık, afiyetler olsun..

Anonym hat gesagt…

Kızım günlerdr muffin diye yedi beni..blogmanşette görünce geldim:)
E artık yapmazsam olmaz..ellerine sağlık nefis görünüyor..Sevgimle..
sehnazmutfakta.blogcu.com

MELEĞİN DÜNYASI hat gesagt…

Canim merehaba haklisin sorma bizim bilgisayar öldü ölecek can cekisiyor.Her sey karma karisik oldu.Bir taraftan o kadar yogun günler yasadim Allah eksik etmesin hic misafirsiz kalmadim,davet edenler de ayri.Resimleri aktarmaya korkuyorum basina bir is gelecek diye.Insallah en kisa zamanda görüsmek üzere.Sevgiler

laleninbahcesi.blogspot.com hat gesagt…

Yaz geldi ya, kızlar anne yapma , yemeyelim diyorlar. Yapmayınca da aranıp duruyorlar. Bu muffinler harika duruyorlar. Neyseki biraz önce bir kase dondurma yemiştim de , aklımı onlarda kalmaktan kurtardım. Sevgiler sana ellerine sağlık

Betül hat gesagt…

Çok güzel görünüyorlar, ellerine sağlık.

Sevgilerimle.

Zeynep hat gesagt…

nefis görünüyorlar,
ellerinize sağlık
sevgiler

zarpandit_gokche hat gesagt…

ağlamak istiyorum sayın seyirciler frambuazlı kek mi gordum orda oh my godness :)

diyalogyemekleri hat gesagt…

bir muffin de ben rica etsem..resime bakmak yetmedi de.slmlar

pastacirapunsel hat gesagt…

Baharçiçeğimmm,

Bunlar enfesss, hemen gelsem kalmış mıdır acaba:)))

Ellerine sağlık şekerim,

Sımsıcak sevgiler, öpüyorum seni.....

hazalca hat gesagt…

ben denedim,şifre filan istemiyor.belki sistemde o an için sorun olmuştur.ben geldim ya blogspotta bozulur şimdi:)))

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin