Dienstag, 22. Juli 2008

YAZLIK LEZZETLER QUARKLI MEYVELI TATLI VE TATIL

Sevgili arkadaslarim yarin Türkiye'ye tatile gidiyoruz. Hepinize neseli huzurlu bir tatil gecirmenizi dilerim.Türkiye'ye giden bütün gurbetcilerimize kazasiz belasiz yolculuklar diler, hasretini cektigi memleketlerinde huzurlu bir tatil dilerim.


Yaman etkinligine bu ay Alacarte arkadasimiz ev sahipligi yapiyor.Etkinligin konusu yazlik lezzetler,sicak havalarda serinletici hafif meyveli sütlü tatlilar tercih edildigi icin tam isabetli bir secim yapmis Neslihan arkadasimiz.



Malzemeler
200 gr qaurk( labne peyniri)
Yarim cay bardagi seker
2 paket vanilya sekeri
200 ml krema

Meyve karisimi icin
Cilek, bögürtlen, istediginiz yaz meyvesi
1 bardak seker
1 yemek kasigi nisasta

Yapilisi
Kremayi mikserle koyulasincaya kadar cirpin,quarki sekeri ve vanilya sekerinide kremaya ilave edin mikserin düsük ayariyla cirptiktan sonra buzdolabinda bekletin.
Meyveli karisimi daha önceden yapip hazirlayin. Yikanmis cileklerin ,bögürtlenin üzerine 1 bardak sekeri dökün 3 , 4 saat bekletin sulanacaktir. Sulananan meyveleri tencereye alin, bir cay kasigi nisasta'yida ekledikten sonra bir tasim kaynatin. Ocaktan alip sogutun,bardaginiza veya kasenize bir kat quarkli karisimdan bir kat meyve karisimindan koyun.Buzdolabinda yaklasik 3 saat beklettikten sonra servise hazirdir, meyveli dondurma tadinda hafif bir tatli afiyet olsun.


Kommentare:

Feyza Fidan hat gesagt…

Öznurcum tatlın enfes olmuş, Ellerine sağlık..

Ayrıca gönlünce geçireceğin harika bir tatil diliyorum..
Sevgiler..

Chaplin cafe(Burcu) hat gesagt…

Görüntü süper olmuş!Kesin tadı da muhteşemdir.Ellerine sağlık!

Betül hat gesagt…

Tatlı harika, ellerine sağlık. İyi tatiller Öznur'cuğum.

Sevgilerimle.

İLKAY hat gesagt…

Canım gülegüle gelin, güle güle gidin...umarım çok ama çok güzel bir tatil geçirirsiniz...

sağlıkla,sevgiyle,
ilkay

not:tatlı da çok güzel olmuş..elleirne sağlık....

aslı'nın mutfağı hat gesagt…

Öznur'cum öncelikle iyi tatiller, kazasız belasız gidip gelin inşallah.. Meyvalı tatlı şahane olmuş, çok da pratik, mutlaka deneyeceğim canım.. Çok lezzetlidir eminim.. Öpüyorum seni çok, kendine iyi bak..

Mutfak Havlusu hat gesagt…

üff peynirli lezzetler nefis!

birdutmasali hat gesagt…

sevgili bahar çiçeği,ne mutlu size vatana dönüp tatil yapabileceksiniz.

ailelerinize göz aydınlığı dilerim,iyi tatiller..
tatlı çok hoş (inanırmısın şimdi bende böğütlenli benzerini yapıp mutfaktan çıkmıştım :)))

başka zaman yayınlarımmm artık :)))

çk svglr NuNu

akasyakokusu hat gesagt…

canıımm benimm demek gidiyorsun..koştum güle güle gel demeye.yolların açık olsun kuş gibi uçta gel.gönlünce gez vede eğlen..keşke yol üstü yakın olsaydıkta banada uğrasaydın..
uçaklamı arabayla gidiyorsun bilmiyorum ama..Allah c.c.yol açıklığı nasip etsin..amin canım.
yine hünerin yine senin eserin aldım kasenin birini.içimi soğudu valla.nefisti diğerinide oğlana aldım.
kocaman öpüyorum.

gülizar hat gesagt…

ellerine sağlık,çok şık görünüyorlar,ne yalan söyliyim bayıldım bayıldımmmm.

gülizar hat gesagt…

ellerine sağlık,çok şık görünüyorlar,ne yalan söyliyim bayıldım bayıldımmmm.

gülizar hat gesagt…
Der Kommentar wurde von einem Blog-Administrator entfernt.
derya hat gesagt…

Öznurcum canım tatlı tam benlik sanırım benim için yapıp bıraktın ellerin dert görmesin enfesssssss...
Bu arada öncelikle kazasız,belasız hayırlı yolculuklar ve iyi taitller dilerim herşey gönlünce olsun öpüyorum...

Muhterem'le Afiyetle hat gesagt…

Canım,
Tarifin nefis görünüyor,ellerine sağlık.
Umarım tatilin gönlünce geçer,bol bol dinlenip,eğlenirsin.
Hayırlı yolculuklar.

Serap'la turuncu lezzetler hat gesagt…

canım hayırlı yolculuklar Allah hayırlısıyla gidip gelmeyi nasip etsin..tatlı süper olmuş ellerine sağlık..öpüyorum canım iyi tatiller

banu gökşin hat gesagt…

canım benim iyi tatiller. tatlı nefis sevgiler..

karakazan hat gesagt…

Öznurcugum,sana iyi tatiller diliyorum,ne guzel gidiyorsun vatanima:(

selamlarimla,serap.

Tarif Bahçesi hat gesagt…

Merhaba canım çok güel bir tatlı olmuş, sıcaklarda ne güzel serin serin iyi gider. Canım benim sana çok güzel tatiller diliyorum. Sevdiklerinle umarım bol bol hasret giderirsin. Kendine iyi bak, sevgiler Nesrin

hdidem95 hat gesagt…

Bazen yenik düştük zamana, esiri olduk anlamsız koşturmaların ve fakat adını yüreğimize yazdığımız dostlarımızı hiç unutmadık. Kandiliniz mübarek olsun.

EZGi :)) hat gesagt…

Bin damla serpilsin yüreğine, bin tatlı mutluluk dolsun günlerine, bin bir hayalin gerçekleri bulsun, her türlü duaların kabul olsun, kandilin mübarek olsun...

anneminkiziyim hat gesagt…

Hayirli tatiller canim, inan artik burda durulmuyor, yakinda bavulu toplayip bende ardindan gelecegim, sevgiler...
Mevla çekirdeğe orman gizlemiş, yılanın zehrine derman gizlemiş, tahıl tanesine harman gizlemiş, mübarek gecelere cennet gizlemiş, hayırlı kandiller.

sevimin sayfasi hat gesagt…

Bir kandil gülü savur sevdiklerine, size onlardan gülücükler getirsin öyle icten öyle samimi ol ki göz yaslarini bile tebessüme cevirsin. Kandiliniz mübarek olsun.

bolbolyiyelim hat gesagt…

merhaba canım siten çok güzel çok beğendim. gezdiğiniz yerlerde bayıldım hepsine bakmadan geçemedim. ellerine sağlık canım. banada beklerim. sevgiler... :)

capankizimutfakta hat gesagt…

PORSELEN DEMLİK yepyeni bir etkinlik ile karşınızda…
YÖRESEL LEZZETLER ETKİNLİĞİ-4 PİLAVLAR

http://porselendemlik.blogcu.com
http://selmahlc.blogcu.com
http://birdemliksohbet.blogspot.com
http://yoresellezzetler.bloggum.com tarafından hazırlanmıştır

etkinliğimizin yeni sahibesi www.capankizimutfakta.blogspot.com olarak 10/8/2008 ile 01/09/2008 tarihleri arasında 20 gün boyunca ben yapacağım konumuz:PİLAVLAR

anadolunun zengin sofrasını evlerimize sunmak,bizi biz yapan değerlerimizin hünerli ellerle bütünleştiği yemeklerimizin tarih kokan hikayelerini sunmak ve bu lezzetleri siz değerli dostlarımızla paylaşmak…
sizde bu lezzet dolu maceraya davetlisiniz…
eğer sizlerinde sofralarında yer bulan kendi yörenize ait bir tarifiniz var ise tarifinizi bize ulaştırabilir böylece bir yerlerde kalmış lezzetleri tüm dostlarınızla hem paylaşmış olacak hem de yörenizin kültür ve değerlerini tanıtmış olacaksınız
yapmanız gereken şey;
hazırladığınız yöresel yemeğinizi ismi ,yöre adı ,tarifi ve birkaç aşama ile çektiğiniz fotoğraf ile bloğunuzda yada sitenizde yayınlayıp daha sonra ev sahibine yorum ya da e-posta ile haber vermek
örnek:
isim:perde pilavı
yöre adı:siirt
buraya ise tarifimizin resmi ile beraber detaylı anlatımı gelecek şekilde…
iletişim:kadininmutfagi@hotmail.com ya da www.kadininmutfagi.blogcu.com
unutmayın tarifler sadece tarihi yöresel tarifler olmalıdır

yildiz hat gesagt…

Canim,iyi tatiller.Sag-salim gidip
gelmek nasib olsun.Tüm gurbetcilere.Yolun acik olsun.
Bizim yerimize de tatil yapin.
Etkinlik tarifin de harika gözüküyor,ellerine saglik.
Dönüste görüsmek üzere,sevgiyle ve dostca kal..

hazalca hat gesagt…

demek türkiyeye geliyorsunuz,ne güzel,şimdi sen ne güzel memleket hasreti gideriyorsundur.bende tatilden döndüm,şimdilik evdeyim

ikizlerinannesi;keskinli hat gesagt…

canim selam
biz hayirlisi ile gittik döndük darisi basiniza insallah rabbim tüm gurbetcilerimizi görünmez kazalardan belalardan korusun hadi iyi tatiller tadini iyi cikar sevgiler

zehra hat gesagt…

wowww super gorunuyor ellerınze saglık bayıldım ben buna :))

ÖZGÜLÜN TARİFLERİ hat gesagt…

arkadasim ziyaretime gelmez oldu diye sitem ediyordum ama gordumki oznurcugum tatile cikmis:)
canim tatlin cok nefis olmus ellerine saglik
sevdiklerinle birlikte iyi tatiller gecirmeni diliyorum.Allaha emanet ol
selam ve sevgiler.

iremlemekanlar hat gesagt…

Öznur hanım merhaba öncelikle size iyi yolcular dilerim inşallah yolculugunuz güzel ve rahat geçer saglıklı gidip gelmek nasip olsun tatlınız yine süper olmuş ellerinize saglık bende karadenizden yeni geldim yorumunuzu görünce çok mutlu oldum tekrar teşekkürlerr. sevgiler.....

sevil(birdemliksohbet) hat gesagt…

SEVGİLİ ARKADAŞIM ;GECEN SENE SEVGİLİ NASİBİM ARKADAŞIMIZIN BAŞLATTIĞI “İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ 2” Nİ BU SENEDE DEVAM ETTİYORUZ
1-7 EYLÜL TARİHLERİNDE http://birdemliksohbet.blogspot.com 8-14 EYLÜL TARİHLERİNDE SEVGİLİ SELMA ABLAM (http://selmahlc.blogcu.com ) ADRESİNDE VE KALAN 15 GÜNLÜK DİLİMDE İSE SEVGİLİ NASİBİM ABLAM (http://porselendemlik.com ) ADRESİNDE YAPILACAKTIR KATILIMIZI BEKLİYORUM HAYIRLI BİR RAMAZAN GECİRMENİZ DİLEGİYLE …BİRDEMLİKSOHBET SEVİL
……………………………………………………………………………………………………………
SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;14.08.2008--14.09.2008 Tarihleri arasında EN GUZEL PASTA 2 YARIŞMAMIZ VAR http://birdemliksohbet.blogspot.com
Yani BEN YAPACAĞIM SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL PASTA TARİFLERİ KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ. TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.VE TARİFİNİZE "EN GUZEL PASTA YARIŞMASI 2" BAŞLIĞINI YAZARAK BANA MAİL ATMANIZI (birdemliksohbet@hotmail.com) VE 16 ,09,2008 TARİHİNDE SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI RİCA EDİYORUM.BU YARIŞMADA BİRİNCİ OLAN ARKADAŞIMIZ 6-19 EKİM TARİHLERİNDE PORSELENDEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNDE YANİ 27. Cİ EV SAHİBESİ OLARAK SEZONU AÇACAKTIR. SENİ VE BU YORUMU OKUYAN HERKESİ DAVET EDİYORUM
ZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN EMİNİM
BU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMIZI BEKLİYORUM.. ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM SELAM VE SEVGİLERİMLE......SEVİL

sevil(birdemliksohbet) hat gesagt…

ELLERİNE SAGLIK ÇOK GUZEL OLMUŞ İYİ TATİLLER ARKADAŞIM SAGLIKLA GİDİP GEL İNŞALLAH HAYIRLI GUNLER CNM

ÖZGÜLÜN TARİFLERİ hat gesagt…

Bu gunun feyzi uzerinize,rahmeti gecmisinize,bereketi evinize,
nuru ahiretinize,sicakligi yuvaniza dolsun.
Berat kandiliniz kutlu olsun

Muhterem'le Afiyetle hat gesagt…

Canım,
Mübarek kandilini kutlar,hayırlara vesile olmasını dilerim.
Benim tatil bitti ve eve döndüm,İnşallah artık buralardayım.

sevimin sayfasi hat gesagt…

Bugün ellerini semaya gönlünü Mevlaya aç, bugün günahlardan olabildiğince kaç, bugün en gizli incilerini onun için saç çünkü bugün kandil, kandilin mübarek olsun.

sevimin sayfasi

kizilciksurubu hat gesagt…

Iyi tatiller diliyorum canim, güle güle git, güle güle gel. Hayirli kandiller.

zehra hat gesagt…

hımmm super olmu ellerınıze sagık bayılırım boyle lezzetlere
__________
mutlu saglıklı huzurlu bır hafta dılerım

zehra hat gesagt…
Der Kommentar wurde von einem Blog-Administrator entfernt.
sevil(birdemliksohbet) hat gesagt…

SEVGİLİ ARKADAŞIM ;GECEN SENE SEVGİLİ NASİBİM ARKADAŞIMIZIN BAŞLATTIĞI “İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ 2” Nİ BU SENEDE DEVAM ETTİYORUZ
1-7 EYLÜL TARİHLERİNDE http://birdemliksohbet.blogspot.com 8-14 EYLÜL TARİHLERİNDE SEVGİLİ SELMA ABLAM (http://selmahlc.blogcu.com ) ADRESİNDE VE KALAN 15 GÜNLÜK DİLİMDE İSE SEVGİLİ NASİBİM ABLAM (http://porselendemlik.com ) ADRESİNDE YAPILACAKTIR KATILIMIZI BEKLİYORUM HAYIRLI BİR RAMAZAN GECİRMENİZ DİLEGİYLE …BİRDEMLİKSOHBET SEVİL
……………………………………………………………………………………………………………
SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;14.08.2008--14.09.2008 Tarihleri arasında EN GUZEL PASTA 2 YARIŞMAMIZ VAR http://birdemliksohbet.blogspot.com
Yani BEN YAPACAĞIM SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL PASTA TARİFLERİ KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ. TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.VE TARİFİNİZE "EN GUZEL PASTA YARIŞMASI 2" BAŞLIĞINI YAZARAK BANA MAİL ATMANIZI (birdemliksohbet@hotmail.com) VE 16 ,09,2008 TARİHİNDE SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI RİCA EDİYORUM.BU YARIŞMADA BİRİNCİ OLAN ARKADAŞIMIZ 6-19 EKİM TARİHLERİNDE PORSELENDEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNDE YANİ 27. Cİ EV SAHİBESİ OLARAK SEZONU AÇACAKTIR. SENİ VE BU YORUMU OKUYAN HERKESİ DAVET EDİYORUM
ZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN EMİNİM
BU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMIZI BEKLİYORUM.. ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM SELAM VE SEVGİLERİMLE......SEVİL

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin