Sonntag, 28. September 2008

CEVIZLI TATLI IYI BAYRAMLAR

Bayram tatlisiz olmaz.bende bülbül yuvasi ve ceviz tatlisi yaptim,bu tatliyi ilk defa denedim nefis bir tatli oldu. Bayram icin degisik tarif arayan arkadaslara fikirde olabilir yaparsaniz sonuctan memmun kalirsiniz benim gibi.Tarif portakal agacindan.Iftar etkinligine ev sahipligi yapan gardenya70 arkadasimiza gönderiyorum.

Sevgili arkadaslarim hepinize ailenizle beraber neseli huzurlu bayramlar dilerim.
RAMAZAN BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN

1 su bardagi eritlimis margarin veya tereyag
1 su bardagi siviyag
yarim cay bardagi yogurt
1 yumurta
1 su bardagi cekilmis ceviz,icine koymak icinde tüm ceviz
1 paket vanila
1 paket kabartma tozu
alabildigi kadar un

serbeti
4,5 su bardagi seker
4 su bardagi su
yarim limon suyu

yaplisi
Serbeti kaynatilir koyulasinca limon suyu eklenir bir tasim daha kaynatildiktan sonra ocaktan alinir.
Eritilmis margarin siviyag yumurta yogurt cirpilir,ceviz ici vanilyada eklenir cirpilir.Unla kabartma tozu ilave edilerek yogrulur,ve hamur dinlendirilir.
Hamurdan ceviz büyüklügünde parcalar alinir,elinizle bastirarak cay tabagi büyüklügünde acin,ortasina tüm ceviz icini koyun.Iki ucunu üstüste gelecek sekilde kapatin,iyice kapatmassaniz piserken acilabilir.Yaglanmis firin tepsisine dizin,isitilmis firinda üstleri kizarana kadar pisirin.Tatlilarin üzerine serbeti gezdirin,iyice serbetini cekince servise hazirdir cevizli tatlilar.

Kommentare:

Anonym hat gesagt…

Günaydın
Tatlı enfes olmuş.ellerinize ve yüreğinize sağlık.
www.anilarvemutfagim.blogcu.com
Mutlu Bayramlar

Anonym hat gesagt…

canım,tarıfın yayında,ellerıne saglık,bayramın sımdıden kutlu olsun,sevgıler

derya hat gesagt…

Canım tüm ailenle ve sevdiklerinle geçireceğin nice sağlıklı ve huzurlu şeker tadında bayramlar temenni ederim.
HAYIRLI BAYRAMLAR...

Betül hat gesagt…

Öznur'cuğum,

Tatlı enfes, ellerine sağlık.
Sevdiklerinle mutlu ve sağlıklı bir bayram geçirmeni diliyorum.

Sevgilerimle.

Aybike Ceylan hat gesagt…

Bayramini kutluyor, daha nice saglikli ve guzel bayramlar diliyorum Bahar'cigim.

Sevgilerimi gonderiyorum.

hdidem95 hat gesagt…

Her ilkbaharda gelinciklerin en güzel başlangıçları müjdelemesi gibi, bu bayramın da sana ve ailene mutluluk ve neşe getirmesi dileğimle. Kardeşliğin doğduğu, sevgilerin birleştiği, belki durgun, belki yorgun, yine de mutlu, yine de umutlu, yine de sevgi dolu nice bayramlara.

pastacirapunsel hat gesagt…

Baharçiçeğim,

Tüm sevdiklerinle geçireceğin nice sağlıklı, umut dolu, güzel bayramlara..

Sımsıcak sevgiler.....

birdutmasali hat gesagt…

sevgili çiçeğim,
gönlünüzce bir bayram diliyorum sevdiklerinizle.
svglrr NuNu

ebrulitatlar hat gesagt…

Öznur'cum sevdiklerinle birlikte huzurlu ve mutlu bir bayram geçirmen dileğiyle. Sevgiler..

banu gökşin hat gesagt…

canım benım ellerıne saglık cok lezzetlı gorunuyor.
bayramını saglıklı huzur dolu gecırmen dılegıyle sevgıler..

Serap'la turuncu lezzetler hat gesagt…

Küskünlerin barıştığı, sevenlerin biraraya geldiği, rahmetle ve şefkatle dolu günlerin en değerlilerinden olan Ramazan Bayramın kutlu olsun canım..tatlıda süper olmuş ellerine sağlık öpüyorum..

tadınadoyamadım-dilek hat gesagt…

Bayramı bayram keyfinde geçirmen dileğiyle

Hayırlı ve mutlu bayramlar

GÜL'ÜN MUTFAĞI hat gesagt…

CANIM sevdiklerinle birlikte Sağlık ,mutluluk, huzur dolu bir bayram diliyorum
ellerine sağlık bayram tatlısıda çok değişik her zamanki zevkli sunumla harika görünüyor canım kucak dolusu sevgiler

Leziz Sofralar hat gesagt…

Canim nefis bir tatli olmus ellerine saglik bu bayramdada tatli söleni yasiyoruz her sitede ayri bir tatli ve tarif ellerine saglik...

Bayramin kutlu olsun canim sevdiklerinle beraber saglikli sihhatli en bata huzurlu bir bayram gecirmen dilegiyle sevgiler...

Seval

ÖZGÜLÜN TARİFLERİ hat gesagt…

OZNUR'CUGUM MUBAREK RAMAZAN BAYRAMINI SEVDIKLERINLE BERABER SAGLIKLI VE HUZUR ICINDE GECIRMENI VE HAYIRLARA VESILE OLMASINI DILERIM.
ALLAH NICE HUZURLU, BEREKETLI BAYRAMLAR NASIP ETSIN
TATLI NEFIS GORUNUYOR ELLERINE SAGLIK CANIM
SELAM VE SEVGILER

nurdan hat gesagt…

tatlın harika görünüyor..ellerine sağlık arkadaşım.Ramazan bayramının sevdiklerinle mutlu geçmesini dilerim.sevgiler..

ebruakin hat gesagt…

Selam canım,
Tatlın tam da benim sevdiğim türden. Ellerine sağlık, harika görünüyor.

Sana sevdiklerinle birlikte çok mutlu bir bayram dilerim canım.
Herşey gönlünce olsun.
Kocaman öpücükler...

SARI PAPATYALAR hat gesagt…

mevla bizi aaffede
bayram o bayram ola
cümle günahlar gide
bayram o bayram ola
bayramınız kutlu olsun sevgiler

elmaşekeri hat gesagt…

Her ilkbaharda gelinciklerin en güzel başlangıçları müjdelemesi gibi, bu bayramın da sana ve ailene mutluluk ve neşe getirmesi dileğimle. Kardeşliğin doğduğu, sevgilerin birleştiği, belki durgun, belki yorgun, yine de mutlu, yine de umutlu, yine de sevgi dolu nice Ramazan bayramlarına.

GULENAY hat gesagt…

Iyi bayramlar canim.

sevgilerimle

GULENAY hat gesagt…

Arkadaslarinda olmadigimi farkettim:(

aslı'nın mutfağı hat gesagt…

Öznur'cum iyi bayramlar, ailen ve sevdiklerinle sağlık ve huzur dolu bir bayram geçirmeni dilerim..

oznurundunyasi hat gesagt…

MUTLU BAYRAMLAR

sanong hat gesagt…

canim günaydin ramazan bayramin mübarek olsun saglikli mutlu nice bayramlar diliyorum sana ve ailene sevgiler

Anonym hat gesagt…

HER ilkbaharda gelinciklerin en güzel başlangıçları müjdelemesi gibi, bu bayramın da size ve ailenize mutluluk ve neşe getirmesini diliyorum... İyi bayramlar!

www.yenitadlar.blogcu.com

kirazdünyası hat gesagt…

sevdiklerinizle beraber şeker tadında bir bayram dilerim...

aslı kaya hat gesagt…

Ellerine sağlık çok güzel bir tatlı.İyi bayramlar diliyorum.Sevgiler...

Aynur hat gesagt…

Bayramlar, insanlar arasındaki karşılıklı sevgi ve saygının perçinlendiği günlerdir. Bayramlar, insanların birbirleriyle olan dargınlıklarını unuttukları, barıştıkları, kardeşçe kucaklaştıkları günlerdir. Bayramlar,milli ve dini duyguların, inançların, örf ve adetlerin uygulanıp sergilendiği, bir toplumda millet olma şuurunun şekillendiği, kuvvetlendiği günlerdir. Hep bir arada, sevgi dolu ve huzurlu nice bayramlar geçirmek dileğiyle, Ramazan Bayramınız kutlu olsun!


www.aynurdantarifler.blogspot.com

Aynur hat gesagt…

Bayramlar, insanlar arasındaki karşılıklı sevgi ve saygının perçinlendiği günlerdir. Bayramlar, insanların birbirleriyle olan dargınlıklarını unuttukları, barıştıkları, kardeşçe kucaklaştıkları günlerdir. Bayramlar,milli ve dini duyguların, inançların, örf ve adetlerin uygulanıp sergilendiği, bir toplumda millet olma şuurunun şekillendiği, kuvvetlendiği günlerdir. Hep bir arada, sevgi dolu ve huzurlu nice bayramlar geçirmek dileğiyle, Ramazan Bayramınız kutlu olsun!


www.aynurdantarifler.blogspot.com

Mutfak Havlusu hat gesagt…

bayramınız mübarek olsun,hayırla gelen bir bayram olsun..

Anonym hat gesagt…

bayramınızı kutlar sağlıkla daha nice bayramlar dilerim.
sevgiler
http://hunerlieller.net

ηiηo hat gesagt…

Cocukken hersey ne kadar guzeldi yada bizler cocuklugun verdigi saflikla herseyi temiz gorurduk. Arefe gunu yapilan temizlikler, baldan tatli tatlilarin hazirlanisi, kacamak bir iki lokma. Bayram oncesi cikilan alisverisler, alinan birbirinden guzel elbiseler, ayakkabilar. Kizsaniz elbisenin cantasi, sapkasi olacak. Erkekseniz cepsiz olmaz pantalon, para toplanicak. Hic unutmam bir komsumuz vardi Allah rahmet eylesin, o teyze hic bir bayram geri cevirmedi bizi. Bayram oncesi mis gibi kokan, yepyeni mendiller alir, arasinada para koyardi. Koskocaman lojman, 11 kat, her katta 6 daire, herkes tanidik. El opmekten yorulur, topladigimiz harcliklari cantamiza sigdiramazdik. O zaman insanlarin elimi boldu, simdi ne oldu hala anlamis degilim. Insanlar birakin para vermeyi, seker ikram etmeyi, kapiyi acmiyorlar. Guzel olan geleneklerimizi ne cabuk yitiriyoruz. Hic bir bayram eksik etmedi ailemiz bizden yeni giysileri, ayakkabilari, harcligi, hediyeyi. Biz sansli cocuklardik. Simdi oyle cok yalniz cocuk var ki!! Bayram vesile olsun, unutmayalim adetlerimizi. Ziyaret edelim yaslilarimizi, yalnizlarimizi. Oh bir hafta tatil deyip, nereye kacacagimizi bilmemezlik etmeyelim, bizde yaslanicaz bir gun, gozum kapida, kulagimiz zilde yavrularimizi bekliyecegiz. Bir tatli dil, bir guleryuz, cok gormeyelim, cok gormesinler bizede. Buralar cok sessiz, ne gelen var ne giden. Yapilan tatlilari birbirimize ikram ediyoruz ancak. Ne ana var yanimizda, ne akraba, ne baba ocagi var burda, ne kardes muhabbeti. Gurbetin acisini ceken bilir ancak, bos konusmaya ne hacet. Annem, babam, kardesim, guzel ninem ananem, tum akrabalarim, dostlarim, ben yine bu bayramda burdayim. Bu bayramda yalnizim. Siz birlikte olusunuzun kiymetini bilin. Az kaldi ramazan yaza gelecek, bende 8 senedir ozledigim o bayrami yasayacagim yaninizda insaallah. Ama siz bunun kiymetini bilin, kaybedince bulunmuyor cunku. Bu bayram diliyorum tum minik kiz cocuklarinin firfirli elbiseleri, kirmizi rugan ayakkabilari olsun. Tum erkek cocuklarinin papyonlu minik takimlari, gicir gicir ayakkabilari olsun. Yaslilar yalniz kalmasin bu bayram, oksuzun yetimin basi oksansin. Olmusler unutulmasin, hastalar ziyaret edilsin bu bayram. Bu bayram bayram gibi bir bayram olsun diliyorum...

kizilciksurubu hat gesagt…

Canim senin de bayramin kutlu olsun. Ben buralardayim ama hem pc basina gacmak icin vaktim pek olmadi ve hem de moralim bozuk su son bir hafta. Blogumda daha önce belirtmistim, ablamin esi enistemin rahatsizligini.. Tam iyi oluyor derken yine durumu kötülesti, onun durumuna cok üzülüyoruz. Su an hastanede yatiyor..
Tüm sevdiklerinle birlikte güzel bir bayram gecirmeni diliyorum canim.

GonuLunceLezzetLer hat gesagt…

Hep bir arada, sevgi dolu ve huzurlu nice bayramlar geçirmek dileğiyle, Ramazan Bayramınız kutlu olsun! Mübarek Ramazan Bayramı tüm ulusumuza kutlu olsun. Allah tüm inananlara nice huzurlu, bereketli bayramlar nasip etsin.

ROSA E OLIVIER hat gesagt…

"love is the one who masters all things..."

"akil;ask ve can
bu úçü üçgendir
her desde çare,
her yaraya merhemdir."

Mawlãnã Rumi...for you...

Yaren hat gesagt…

Öznur ablacim bayramin kutlu olsun,her bayram sevdiklerine en güzel sekilde gecirmeni dilerim.

pervin hat gesagt…

Hayırlı bayramlar.

Zehra hat gesagt…

Kardeşliğin doğduğu, sevgilerin birleştiği, belki durgun, belki yorgun, yinede mutlu, yine de umutlu, yine de sevgi dolu nice bayramlara...

nurdan hat gesagt…

canım arkadaşım güzel mesajına teşekkür ederim.Bayramının güzel devam etmesi dieğiyle sevgiler

cahide hat gesagt…

Bayramınızı gönülden kutlar esenlikler dilerim.Tatlı harika görünüyor ellerinize sağlık...

http://akasyakokusu.blogspot.com/ hat gesagt…

hiiiiii:))
aman canım canan bacım..hiç gelmemmiii hemide iki ayrı yorum yazdım..velakin sen tatlıları altalta öyle bir sıralamıştınki ağzım açık yazdım vallah..
amaa sonra baktımki blog listede senin bu yeni ekledğin postun görünüyor.bende diğerlerine yazdım diye tekrar gelmedim.
ne ettin o sıra sıra baklavaları tatlıları..niye yayından kaldırdın..noldu benim yorumlar:((
çeşit çeşit tatlılar tepsiler varıdı..
sen benim özelimsin güzelimsin çiçeğimsin gurbet elçimsin..hiç seni unutmam ben..
eltimlerle kayınvalidede gelecek yoğun olurum diye tebriğimi erken dolaştım kutladım..eltimler vazgeçti yol uzak ve günler az dedi.saolsun yakın konukomşu girip çıktı biz karşıladık..arada çocukları az kaldırıp yorumlara onay verdim.bakıp yazmadığımsa anında iade gittim.
canım benim kendine iyi bsk bayramın tekrar kutlu olsun en küçük kalk diye kucağıma oturdu yine..çok öpüyorum seni..

Huriye hat gesagt…

Sevdiklerinizle geçireceginiz güzel bir bayram dilerim...Hayirli Bayramlar...

Ellerine saglik canisi,tatlin nefis hemdebol cevizli üfff yani...öpuldün

DeSsTiNa / Hayatın Ta Kendisi Lokantası hat gesagt…

Sevdiklerinizle birlikte mutlu ve huzurlu bayramlar :)

takiperileri(julide) hat gesagt…

Merhabalar
Bayramlar tatlısız olmuyorrrr
Ellerinize sağlık çok güzel görünüyor.
Sevgiler

Ayşe'nin mutfağı hat gesagt…

MERHABA ELLERİNİZE SAĞLIK BENİMDE CANIM ŞU ANDA TATLI İSTİYOR AMA FARKLI MUTFAKTA ŞAMBALİ VE HAZIR BAKLAVA V AR İKİSİNİDE CANIM İSTEMEDİ BAŞKA BİR ŞEY ARIYORDUM
MARMARİSTEN SEVGİLER

MUTFAKISTAN hat gesagt…

iyi bayramlar sevgiler

MELEĞİN DÜNYASI hat gesagt…

Canım sizlerinde bayramınız mübarek olsun.Allah nice bayramlara ailenle mutlu ve sağlıklı erişmeyi nasip etsin.Sevgiler

Cafe Gusto hat gesagt…

Bayramını kutlar sağlıklı günler dilerim..Tatlı mükemmel olmuş ellerine sağlık.Sevgiler..

hazalca hat gesagt…

eline sağlık canım,sen yaparsında güzel olmaz mı hiç?sevgiler

Tarif Bahçesi hat gesagt…

Geçmiş bayramın kutlu olsun, ellerine sağlık canım. Tatlın nefis olmuş. Tam bayramlık tatlı, kendine iyi bak canım. Sevgiler Nesrin

nazardeymesin07 hat gesagt…

DOST DEDIGIN YUREKTEN SEVER, SERMAYESINI DOSTLUGA SARFEDER, BOYLE GUZEL SEVGILER DUNYALARA DEGER, DEĞERLİ DOSTUMA YUREKTEN SEVGILER.

anneminkiziyim hat gesagt…

Merhabalar canim, gercekten bu gii faliyetler cok verimli oluyor, insanlar kaynasiyor. Bizde de öyle oldu. Malesef bu yil ben eski is yerimde iftar toplantisi yapmadim, cok istek oldugu halde iki is yeri arasinda mekik dokumak pekde kolay olmuyor, ne kadar eski is yerini unutayim desemde onlar beni unutmayip, arayip, bazi faliyetler icin katilmami rica ediyorlar. Yeni is de beni baya yoruyor, yaptigim is nachhilfe degil, 2. sinifda bir durumu zayif türk cocugu var onun yanida oturup ögretmenin verdigi derslerde ona yardimci oluyor, anlamadigi yerleri türkce anlatiyor, ona yardimci oluyorum, malesef tüm siniftaki cocuklar cok güzel okuyup anladigi halde bu cocugumuz daha 6-8 harfi taniyip okuyabiliyor. Ayrica ev ödevi yapilan gruppa da girip ordaki ögretmenle birlikte, cocuklarin ev ödevlerini yapmalarina yardimda bulunuyorum. Birde okul saat 15.30 kadar devam ettiginden, uzun kalan cocuklarla elisleri ve boyamalar yapiyoruz. Iste bende bu gibi islerde calisiyorum. Daha evel bayanlarla olan calismam simdi ise cocuklarla devam ediyor. Ama bunun yaninda projelerimde devam ediyor, sizlere vakit buldukca projelerimle ilgili fotolarida yayinliyacagim, sevgilerimle....

Birsel ve İrem hat gesagt…

Merhaba, size sevgilerimle beraber etkinlik için davetiyemi de bırakıyorum katılmanız ümidiyle, sevgiler.
PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ
shttp://porselendemlik.blogcu.com/ ,
http://birdemliksohbet.blogspot.com/ ve
http://selmahlc.blogcu.com/tarafından hazırlanmıştır.

Akşam üstü sohbetine gelen dostlara,
Hanımlarla yapılan günlere,
Beş çayına gelen misafirlere,
Her biri birbirinden lezzetli tarifler

MERHABA SEVGİLİ DOSTLARIM

6 Ekim2008 (pazartesi) -19 Ekim 2008 (pazar) tarihleri arasında Porselen Demlik Çay Saati Etkinliğinin Ev Sahibeliğini Ben( Birsel ve İrem )http://annekizmutfaktayiz.blogspot.comyapacağım


Siz sevgili dostlarımı ve Katılmak isteyen herkesi etkinliğimize davet ediyorum.


Etkinliğimize ve Tarif defterlerimize birbirinden leziz tatlar kazandırmak için, İstediğiniz kadar tarifle katılabilirsiniz.


Tariflerinizi hazırladığınızda Porselen Demlik Çay Saati Etkinliğini Başlığını yazarak sayfanızda yayınlayıp , tarifinizin hazır olduğuna dair duyurunuzu sayfama yorum bırakarakYADA CBOXA YAZARAK bildirmenizi rica ediyorum.

En kısa zamanda sizin sayfanıza geri dönüp tarifi kopyalayıp kendi sayfamda yayınlayacağım.

elimden geldiğince tüm arkadaşlara davetiye göndermeye çalışıyorum atladığım , gözden kaçırdığım arkadaşlarım olursa şimdiden özür diliyorum buradan tekrar söylüyorum herkes davetlidir.

Anonym hat gesagt…

merhabalar
şerbetini ne kadar kaynatıyoruz. ben koyuluğunu ayarlayamıyorum. tatlım ya sert ya hamur oluyor.
teşekkürler
hülya

Baharcicegi hat gesagt…

Merhaba Hülya hanim serbetini bu ölcülerle yaklasik kisik ateste 15 dakika kaynatiyorum,eger serbetiniz cok sicak tatliya döküyorsaniz ozamanda tatli hamur oluyor.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin