Dienstag, 7. Oktober 2008

P:D:C:S:E VISNELI DAMLA CIKILOTALI KEK

Porselen demlik cay saati etkinligine ev sahipligi yapan annekizmutfaktayiz arkadasimiza gönderiyorum kendisine daveti icin tesekkür ediyor ve kolayliklar diliyorum.

4 yumurta
1 bardak seker
200 gr margarin veya tereyag
200 gr konserve veya dondurulmus visne
100 gr damla cikilota
1 cay bardagi visne suyu
1 cay bardagi süt
1 paket vanilya
1 paket kabartma tozu
alabildigi kadar un

Tereyag seker cirpilir ,yumurtalar ilave edilir cirpmaya devam edilir,damla cikilota,süt, vanilya visne suyu eklenir,hafif cirpilir.Unla kabartma tozu elenerek ilave edilir, kasikla iyice karistirdiktan sonra yaglanmis kaliba kek hamurunun yarisi dökülür,suyu süzülmüs visneler eklenir.Kalan diger kek hamuruda visnelerin üzerine esit sekilde yayilir.isitilmis 180 derece firinda icini cekinceye kadar pisirilir.

Kommentare:

elmaşekeri hat gesagt…

Hem visneli hemde cikolatali daha ne olsun..Ellerine saglik nefis görünüyor.....

Betül hat gesagt…

Vişne ve çikolata birbirine ne çok yakışmış, çok leziz görünüyor, ellerine sağlık.

Sevgilerimle.

Birsel ve İrem hat gesagt…

Merhaba. Tarifiniz yayında, bayılırım vişneli tariflere. Harika görünüyor, ellerinize, emeğinize sağlık. Güzel desteğiniz için çok teşekkür ediyorum. Umarım tekrar katılırsınız. Sevgiler.

disal hat gesagt…

vişnelerde içinden mayhoş mayhoş ne kadar güzel gelir..

ellerine sağlık canım arkadaşım...nefis görünüyor....

derya hat gesagt…

Öznur'cum tam benlik bir kek yapmışsın canım ellerin dert görmesin,çikolata sağığıyım ya o bakımdan birde vişne enfessss,bir dilim benim için ye öptüm...

akasyakokusu hat gesagt…

Canım benim çayım elimde geziyorum..Şöyle alsam koca bir dilim ayıp olmaz dimi.
Nuray almış bize kalmamış dermi arkadaşlar..
Bayılırım vişneli tariflere ama bizim eve çok nadir giriyor..Reçel yiyende yok evde ki alsamda yapsam.Hiçte aklıma gelmedi mevsiminde dondurucuya koymak.
Ellerine sağlık canım çiçeğim sevgiler.

Anonym hat gesagt…

selam.kek nefis görünüyor.hem vişne hemde çikolata ...hımmm süper..eline saglık canım.sevgiler.
http://hunerlieller.net

neslihan hat gesagt…

Kek harika görünüyor canım, çikolata ve vişne enfes,şeklide çok güzel olmuş,ellerine sağlık.sevgilerimle...

nurdan hat gesagt…

ellerine sağlık canım vişne favori meyvemdir.eminim çok güzel olmuştur..afiyet olsun sevgilerimle

sevil(birdemliksohbet) hat gesagt…

MERHABA Canımcım;
27. Ev sahibemiz olan BİRSEL (ANNEKIZMUTFAKTAYIZ.BLOGSPOT) arkadaşımıza olan destegin ve tarifin için bende Porselen demlik ailesi( http://birdemliksohbet.blogspot.com ) olarak teşekküre geldim .ELLERİNİZE SAGLIK
EMEGİNE SAGLIK
Sevgilerimle SEVİL SAHİN

banu gökşin hat gesagt…

canım benım nasıl lezzetlı gorunuyor ellerıne saglık sevgılerımle..
http://www.kibelesofrasi.com

defneylebirlikte hat gesagt…

canım harika olmuş.mmmmm nefffis..

defneylebirlikte hat gesagt…

canım evet yorgundum ama döndüm.tarif sayfamda...sevgiler...

gülizar hat gesagt…

Canım ellerine sağlık.Pek severim bende vişneli ve çikolatalı keki.Güzel bir hafta dileğiyle...

anneminkiziyim hat gesagt…

Hiim nefis, merhabalar canim pastan harika görünüyor.
Ellerine saglik, sevgiler....

pervin hat gesagt…

Sevgili arkadaşım vişneyle çukolata harika kek olmuş ellerine sağlık sevgiler..

Zarpandit :) hat gesagt…

demekki herkeste bu ikilinin keki konusunda takıntı var:DDD

bende gecen muffinlerini yaptım canım offf yine canıkm cekti o kek neydi ole yaa:)

GonuLunceLezzetLer hat gesagt…

Bayılırım vişneyle çikolatalı lezzetlere...Nefis bir kek olmuş ellerine sağlık canım...
Sevgiler...

SARI PAPATYALAR hat gesagt…

tarifin harika canım ellerine sağlık

akasyakokusu hat gesagt…

canım benim iyi geceler..evet yine canımız yandı üstüste pes yani..Allah c.c.den dilerim bu mübarek cuma günü soyları sopları kurusun türeyemesin köpekler.yarın mahşerde karıncayı inciten bile hesaba çekilecekken bu köpekleri Allah c.c. dilediğini yapsın..amiin...
dua edelim bol bol gün mübarek gün..
hayırlı cumalar sevgiler canım..

ikizlerinannesi;keskinli hat gesagt…

canim visne ve cikolata harika bir ikili olmus ellerine saglik hayirli cumalar sevgiler

iremlemekanlar hat gesagt…

Öznur hanımcım bayram kahvaltısı nefiss olmuş her zaman şeker tadında bayramlar geçirirz ailelerimizle geçmiş bayramınız kutlu olsun kekiniz tek kelimeyle harika olmuş sizlere afiyet olsun yapanında ellerine saglık diyelim sevgilerlee:))

laleninbahcesi.blogspot.com hat gesagt…

çok severim bu tür kekleri, bayram kahvaltısıda süperdi. Bne de bayramları yaşamak taraftarıyım ama artık burada da bayramlar tatil olarak algılanıyor. Sevgiler sana

HÜLYA hat gesagt…

ellerine sağlık canım kek harika görünüyor..

sevgiler.

Tijen hat gesagt…

Bir ara ne çok yapardım çikolata ve vişneli kek. Çok zaman oldu çok! Ellerine sağlık komşum.

GÜL'ÜN MUTFAĞI hat gesagt…

Öznurum canım vişne çok yakışıyor keklere bende çok severek kullanıyorum bol malzemeli lezzet fışkırıyor sanki ellerine sağlık hayırlı cumalar kucaklar dolusu sevgiler

TAZENANE hat gesagt…

Vişne ve çikotalata birleşince harika bir tat çıkıyor ortaya. Kekin harika olmuş.
Ellerinize sağlık.
Sevgilerimle.

hazalca hat gesagt…

ne kadar nefis bir kek olmuş,eline sağlık.vişnelerde pek bir yakışmış.iyi hafta sonları diliyorum

Ayse Pamuk hat gesagt…

Ben bir iki dilim alacağım sabah kahvaltısında yiyeceğim:)) ellerine sağlık

Leyla Poyraz hat gesagt…

Bayıldım ben bu keke..
benii burdan alın dedirten cinsten...ellerine sağlık canım..
nefis görünüyor..

ebrulitatlar hat gesagt…

En sevdiğim keki yapmışsın Öznur'cum.Çok güzel görünüyor. Ellerine sağlık şekercim. Sevgiler, iyi haftasonları dilerim..

hdidem95 hat gesagt…

mmm vişne ve çikolata harika yanında bir bardak sımsıcak çayla nefissss olur:))ellerine sağlık canım sevgiler

Feyza Fidan hat gesagt…

Öznurum bayılırım vişne ile yapılan hamurişlerine..Vişnenin mayhoşluğu ile çikolata enfes olmuştur kesin..
Ellerine sağlık canımcım,
Öpüyorum seni..

birdutmasali hat gesagt…

VİŞNE - ÇİKOLATA
Başka söze gerek yok sanırım :))

GÜL'ÜN MUTFAĞI hat gesagt…

Öznurcum bloğumu ilk açtığım zaman senin bloğuna tesadüf girmiştim gözümü alamamıştım tariflerin, düzenin , herşey okadar güzel göründüki anlatamam canım ilk eklediğim bloglardan oldun bilgisayarımı açınca işim acelede olsa bloğuna bakmadan çıkmıyorum ince zevkini sıcaklığını herzaman çok sevdim içten yorumun için çokkkkkkkkkkkkkkk teşekkürler iyiki varsın canım sevgiler

tadınadoyamadım-dilek hat gesagt…

Vişne ve çikolata beraberliğine bayılıyorum ellerine sağlık

mutlu haftasonları

ROSA E OLIVIER hat gesagt…

Good!

This is the end, beautiful friend
this is the end, my only friend, the end
...
I'll never look into your eyes again...

Jim Morrison (The Doors)

Thanks

Olivier

yildiz hat gesagt…

Pazar pazar cayin yanin ne güzel yakisir,ellerine saglik canimcigim.
Kek cirpmaya mutfaga gidiyorum.

Huriye hat gesagt…

Canimcim bu nasil muhtesem bir görüntü ellerine saglik..visne ve çikolata ikilisi harika,bir birine çok yakismislar bu kekte...her zaman zaten harika tariflerin var...ellerine saglik.

Seni kocaman öpüyorum kendine iyi bak...sevgiler

Serap'la turuncu lezzetler hat gesagt…

görüntüsünden ne kadar lezzetli bir kek olduğu belli ellerine sağlık canım..öpüyorum sevgiler..

kizilciksurubu hat gesagt…

Cikolata ve visne, sevdigim iki lezzet birlesince eminim sahane bir kek olmustur. Ellerine saglik canim.

lalecik hat gesagt…

Uzaklardan mis gibi vişneli kek kokusu gelince bu kesin Öznurcuğumdandır dedim. Yanılmamışım. Ellerine sağlık canım.

Pastanı Seç hat gesagt…

kek müthiş amaaa nerelerdesin

sevgiler

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin