Dienstag, 23. September 2008

KABAKLI SANDAL SEFASI HAYIRLI KANDILLER

Avuçların açıldığı, gözlerin yaşardığı, ilahi esintilerin kalpleri okşadığı anın bir asra bedel olduğu bu gece dualarda birleşmek dileğiyle kandilinizi kutlarım. arkadaslar

Ramazanin son haftasina geldik,bayram yaklasti tatli bir telas simdiden basladi bile cogumuzun evinde.Bizdede temizlik baslayacakti baslayamadi.Burda havalar serin yagmurlu geciyor grip cogaldi bende nasibime düseni aldim,iki gündür griple arkadas olduk.i Bütün gün halsizlik üsüme derken yemegi zor yapiyorum,iftardan sonra cayimi ictikten sonra hic birsey yapacak dermanim kalmiyor.Bir iki gün daha arkadas kalacagiz griple öyle görünüyor.

malzemeler
4 adet kabak
5 adet domates
200 gr rendelenmis kasar
1 adet sogan
1 kasik biber salcasi
karabiber,kekik,bir dis sarimsak,tuz
kabaklari kizartmak icin siviyag

Kabaklar ortadan ikiye kesilir,kizgin yagda kizartilir.kagit pecetenin üzerine alinir yagini emsin diye.Tavaya cok az siviyag eklenir sogan rendelenir,kabuklari soyulmus küp küp dogranmis domates ilave edilir.Baharatlarda ilave ediltikten sonra domatesler fazla yumusak olmadan sotelenir ocaktan alinir.Kizarmis kabaklarin ortasi bicakla ayrilir ortalarina domatesli harctan konur ,üstüne kasar rendesi eklenir.Firin tepsisene kabaklar dizilir kaseye sicak su konur bir kasik biber salcasi erilitir tuzuda ayarlandiktan sonra tepsiye dökülür.isitlimis firinda önce aliminyum folyeyle kabaklarin üzeri örtülür,kabaklar fazla rengini degistirmeden aliminyum folye alinir kasarlar kizarana kadar pisirilir firindan alinir.Hayirli bereketli iftarlar

Kommentare:

Ayse Pamuk hat gesagt…

Kabagı sevmesemde bunu yerim.Çok ihtişamlı olmuşşş ellerine sağlık.Bu arada geçmiş olsun

nurdan hat gesagt…

Ah o sandalda ben de olsaydım..
Açık denizlere yol alsaydım..

Ne güzel olmuş yemeğin arkadaşım ellerine sağlık sevgilerimle..listene beni eklersen memnun olurum..Ben de seni ekledim ...

melisa hat gesagt…

baharcım nefis görünüyor tabakta çok şık duruyor
davetler için harika valla ellerine sağlık

sevimin sayfasi hat gesagt…

coook gecmis olsun canim, ben senin bu arkadasini hic sevmiyorum ama gine bizede arasira ugruyor biz istemesekde, insallah sendede cok kalmaz ve bir ara ugramasin...
kabak nefis olmus
ellerine saglik canim

hayatkazanbenkepce hat gesagt…

Ellerine sağlık çok nefis bir menü olmuş...

ÖZGÜLÜN TARİFLERİ hat gesagt…

oznur'cugum harika olmus sandal sefalarin ufff iftar sofralarina ne guzelde yakisirr.
ellerine saglik canim.
ayrica gecmis olsun.bu aralar havalar berbat tam grip havasicok dikkat etmemiz gerekiyor:)
hayirli saurlar
selam ve sevgilerr.

SARI PAPATYALAR hat gesagt…

kabaklar nefis olmuş ellerine sağlık umarım tez zamanda iyileşirsin canım sevgiler

akasyakokusu hat gesagt…

canıımm benim demek ordada aynı hava durumu var..bende iki-üç gündür hapşırıyorum..en küçük oğlanda öyleç.dün az yağmur çiledi geçti ama.artık kapı pencereyi kapadık açmayız son bir dip köşe temizleyip bayramı bekleriz..çok geçmiş olsun kıyamam ben öznur'uma çiçeğime..bırak herşeyi istirahat et kendine gelince yaparsın..
gelelim kabaklara tam benim kabak sefam olmuş.çok severim kabağı dün bir arkadaşta tavuk etini soteleyip fırın kabına altına döşemiş.Üstünede uzunlamasına kabak dilimi kızartıp fırına sürmüştü.beşamelliydi galiba yazdımda ama hatırlamıyorum kimdi kabak lazanya gibiydi adı.canım sen diyorsun bana ama benim çene daha çok düşmüş az toplayımda elceğizlerine sağlık diyip gideyim.

iremlemekanlar hat gesagt…

Nefissss olmuş tur kesin elelrine saglık öznur hanımcım ne mutlu size yurt dışında bile türk mutfağımızı yansıtıyorsunuz teşekkür ederim tarifinizi kısa sürede deniycem sevgilerimlee grip için geçmiş olsun Bol kurusogan yemenizi limonata içmenizi öneririm sıcak su limon sıkın azıcık şeker süper bir vitamin oluyor sevgilerimleee

semra mutfakta hat gesagt…

ELLERİNE SAĞLIK CNM.ÇOK BEĞENDİM BU TARİFİ.

sevil(birdemliksohbet) hat gesagt…

baharcım harika görünüyor ellerine saglık sevgiler iyi iftarlar tatlım

defneylebirlikte hat gesagt…

ağzımın suları aktı.offf ellerine sağlık.muhteşemmmm.

Huriye hat gesagt…

Canimcim ellerine saglik kabak olsunda nasil olursa olsun bayilirim...nefis gorunuyor arkadasim...benim içinde yeseydin...ayrica çok geçmis olsun bizim burda da havalar pek soguk bakalim nolcak...optum seni

zehra hat gesagt…

off super gorunuyor ellerıne saglıkkk
bayıldım ben bu tarıfe

Papatya Prenses hat gesagt…

sen en iyisi mi bu sandallara bin Türkiye ye gel ablacım:)
Şahane görünüyor,ellerine sağlık.

Rabbim acil şifalar nasip etsin inşallah..

Hasret hat gesagt…

ellerine saglik canim, nefiss olmuslar ...

sicacik sevgilerimle ..

Melek* hat gesagt…

bnde patlıcanlısını yapıyorum bu arada bende elimde selpak salya sümük yazıyorum bu yorumu anlayıcağın çok feci gripim:) doktora gittim ilaç kullanıyorum derken çocukda öksürük başladın yarında onu götüreceğe benziyor. bayrama iyi girmek istiyorum neyse sanada Allah acil şifalar versin... bırak ev pis kalsın sağlık daha önemli hasta olmadan kıymetini bilmiyoruz malesef...
sevgiler.

GÜL'ÜN MUTFAĞI hat gesagt…

Öznurcum çok hafif ve lezzetli olmuştur eminim canım Mübarek ramazanın sonuna yaklaştığız şu günlerde artık böyle hafif yemekleri arıyoruz ellerine sağlık canım hayırlı sahurlar kucaklar dolusu sevgilerimle

sanong hat gesagt…

canim günaydinkabaklar nefis gözüküyor eminim tadida cok güzeldir afiyet olsun saglikli mutlu güzel günler gecirmen dilegi ile öptüm tülin

hazalca hat gesagt…

geçmiş olsun canım yaaa,sorma burda da havalar birden soğudu.ne olduğunu anlamadık bile.herkes dökülüyor.kendine iyi bak,bayrama iyileş olurmu?
kabağın bu halini hiç denememiştim.benim için iyi bir fikir oldu.eline sağlık

nurdan hat gesagt…

Arkacaşım teşekkürler linkimi eklediğin için sevgiler güzel bir gün geçirmeni dilerim

banu gökşin hat gesagt…

canım nefıs gorunuyor ellerıne saglık sevgılerımle..

Serap'la turuncu lezzetler hat gesagt…

kabağı çok severim harika bir tarif olmuş çok iştah açıcı görünüyor ellerine sağlık canım..öpüyorum sevgiler

Yaren hat gesagt…

Harika görünüyor ,üzerine kasar cok güzel olmus.Ellerine saglik ablacim.Sevgiler.

akasyakokusu hat gesagt…

Dünyada bir olan sizde bin olsun dünyada damla olan sizde okyanus olsun hayattan beklediğiniz herşey bu kandil gününde kabul olsun..
KADİR GECENİZ MÜBAREK OLSUN

akasyakokusu hat gesagt…

canım hayırdır hastamısın kıyamam..aman oralar daha soğuktur kendine iyi bak..bayram arası fazlada koşuşturma emi..şifalar dilerim çiçeğime..

Hansa hat gesagt…

Umarım griple hiç iyi anlaşmayan arkadaşlar olursunuz ve çabuk biter alakanız...:)))
acil şifalar diliyorum elinize sağlık kabaklar değişik bir hal aldıkları için mutlu olmuşlardır...

ikizlerinannesi;keskinli hat gesagt…

canim cok gecmis olsun insallah bayrama kadar iyilesirsin
efendim bende bu sanadal sefasini tavuklu yapiyorum oda ayri lezzeli oluyor seninkide enfes görünüyor canim hadi kendine iyi bak öptüm sevgiler
hayirli cumalar ve kandiller

Tarif Bahçesi hat gesagt…

Merhaba canım, Kadir geceniz mübarek olsun, Allah dualarınızı kabul etsin. Sandal sefası harika olmuş, ellerine sağlık. Sevgiler Nesrin

Serap'la turuncu lezzetler hat gesagt…

canımcım hayırlı kandiller..öpüyorum

Feyza Fidan hat gesagt…

Öznurum, enfes olmuş tek kelimeyle, ellerine sağlık..
Kadir gecen mübarek olsun..
Sevgiler..

hdidem95 hat gesagt…

Bakiler sevgiler adına nice dilekler vardır. Ölümü bile ayırır saymayan gönüller vardır. Mesafeler araya set çekmişse ne çıkar, dualarda birleşen gönüller vardır. Hayırlı kandiller..

Huriye hat gesagt…

Kadir geceniz mubarek olsun dualariniz kabul olsun...kocaman opuyorum...sevgilerimle

yildiz hat gesagt…

Canim ellerine saglik harika bir tarif...

Bütün müslüman kardeslerimizin Kadir Gecesi mübarek olsun,dualarda
bulusmak dilegiyle,sevgiler....

Aynur hat gesagt…

ALLAHIN REHMETİ VE BEREKETİ ÜZERİNİZE OLSUN KANDİLİNİZ MÜBAREK OLSUN

Hayirli Cumalar

Selamlar

www.aynurdantarifler.blogspot.com

derya hat gesagt…

Bakiler sevgiler adına nice dilekler vardır. Ölümü bile ayırır saymayan gönüller vardır. Mesafeler araya set çekmişse ne çıkar, dualarda birleşen gönüller vardır. Hayırlı kandiller..
Canımm ellerine sağlık enfesss olmuş,öptüm...

banu gökşin hat gesagt…

canım kandilin mübarek olsun sevgıler..

neslihan hat gesagt…

canım kandilin mübarek,duaların kabul olsun.

sandal sefası mükemmel,çok lezizi görünüyor,ellerine sağlık.sevgilerimle...

GonuLunceLezzetLer hat gesagt…

Bin aydan daha hayırlı olan Kadir Gecesinde, kainatın yaratıcısı ve alemlerin Rabbi bağışlayıcı ve acıyıcı yüce Allah tüm dualarınızı kabul etsin.

sevil(birdemliksohbet) hat gesagt…

Kadir Gecesi değer gecesidir, Allah tarafından değerli kılınmış bir gecedir. Kadir Gecesi bin aydan daha hayırlıdır. Bu gece bir ömürden daha hayırlıdır. Ellerin açıldığı, gözlerin dualarla yaşardığı, kalplerin okşandığı Kadir Gecesinde bütün insanların günahlardan uzaklaşıp tövbelerinin kabul edilmesini niyaz ederiz. Allah tüm inananları iman yolundan ayırmasın. [sevil :=))]http://birdemliksohbet.blogspot.com

iremlemekanlar hat gesagt…

Kandiliniz mubarel olsun ailenizle nice güzel kandiller nasip olsun sevgilerle öznur ablacım

nurdan hat gesagt…

Bin damla serpilsin yüreğine, bin tatlı mutluluk dolsun günlerine, binbir hayalin gerçekleri bulsun, her türlü duaların kabul olsun, kandilin mübarek olsun...

sevgilerimle

yesildomates hat gesagt…

Mübarek Kadir Gecesi hepimize hayirlara vesile olmasi dilegiyle,sevgiler....

semra mutfakta hat gesagt…

Hayırlı kandıller.Bu gece dualarınızın kabul,ibadetlerinizin makbul olmasını dilerim.

semra mutfakta hat gesagt…

Hayırlı kandıller.Bu gece dualarınızın kabul,ibadetlerinizin makbul olmasını dilerim.

defneylebirlikte hat gesagt…

Yağmur yüklü bulutlar gibi gelen, eteğindeki hayır cevherlerini başımıza boşaltan bu mübarek gecede dualarınız kabul, ameliniz makbul, Allah'ın selameti üzerinize olsun. Kadir Geceniz kutlu olsun.

sevimin sayfasi hat gesagt…

Bin damla serilsin yüreğine, bin mutluluk dolsun gönlüne, bütün hayallerin gerçek olsun, duaların Kabul olsun bu gece. Kadir gecen mübarek olsun..

birdutmasali hat gesagt…

KADİR GECENİZ MÜBAREK,DUALARI ÜZERİNİZE OLSUN .
SVGLR nUnU

anneminkiziyim hat gesagt…

İçimdeki bu eşsiz duygularla.. Kadir Gecemizin hayırlara vesile olmasını, iki cihanda sevgililerden olabilmemizi ve kalabilmemizi dilerim. Rabb sakınsın ve sakındırsın cümle şer ve şerlilerden.. Bilip bilmediğimiz bütün hayırlar ve güzelliklere de her iki cihanda nail eylesin.. Sev, sevdir, sevindir...Huzurunda huzur bulanlardan eyle YÂ RAB!... Cümlemizi...
ÂMİN
Hayirli Bayramlar....

sofraozlemi hat gesagt…

oh bunu yerken tam sefa sürülür:)ellerine sağlık canım.. kadir gecen mübarek duaların kabul olsun.hayırlı kandiller dilerim canım.

Yaren hat gesagt…

Canim kadir gecen mübarek olsun,tüm dualarimiz kabul olsun insal. Sevgilerimle.

papatya68 hat gesagt…

selam kadir gecen mübarek duaların kabul olsun arkadaşım sağlıkla kal

defneylebirlikte hat gesagt…

canım güzül yorumun için çook teşekkür ederim.hayırlı iftarlar.şimdiden bayramın kutlu olsun canım..

nurdan hat gesagt…

Canım çayı ben yapayım çıtır ekmeği sen getir gelirken beraber yiyelim inşallah..Hep Anneye gitmek olmaz ablalara da gelinir...çok çok öptüm seni sevgiler

Betül hat gesagt…

Öznur'cuğum,

Bu çok ama çok lezzetli bir kabak tarifi olmuş, bir tarafa not ettim. Ellerine sağlık.

Sevgilerimle.

hazalca hat gesagt…

arkadaşım şimdiden bayramın kutlu olsun.selamlar

Feyza Fidan hat gesagt…

Öznur'um senin ve ailenin Ramazan Bayramını kutluyor, nice güzel bayramlar diliyorum..
Sevgiler..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin