Samstag, 13. September 2008

FIRIN POSETINDE BAGETLI PATATES

Firin posetinde pisen sebze ve et türü daha lezzetli ve daha cabuk pisiyor,hava almadigindan bütün vitamini lezzeti icinde kaliyor.Ben misafir kalabalik oldugu icin bagetlerle patatesleri ayri posette yaptim ama ikisi bir posettede pisebilir dahada lezzetli olur.Ölcü vermedim kisi basina göre cogaltilabilir veya azaltilabilir.

Malzemeler

tavuk baget
patates
havuc
kirmizi dolma biber
domates,biber salcasi,karabiber,tozbiber,tuz,sarimsak tozu
Yapilisi

Bagetler yikanir,siviyaga biber salcasi eklenir baharatlarda ilave edilerek bagetler salcali sosda bekletilir.
Patatesler,havuclar kirmizi dolma biberler dilimlenir,kabugu soyulmus domatesler dogranir.Domates salcasina siviyag eklenir karabiber,toz biber,sarimsak tozuda ilave edilir ve sos sebzelerle iyice karistirilir.Firin posetine bagetler konur,kenarlardan poset baglayacagiyla baglanir.Patatesli karisimada ayni islem uygulanir,posetlerin bir kac yerinden kürdanla delinir,isitilmis firinda pisirilir.

Kommentare:

Anonym hat gesagt…

selam canım..fırında pişen yemekler hem lezzetli hemde hafif oluyor.elinize saglık.nefis görünüyor..bereketli ramazanlar.
http://hunerlieller.net

GÜL'ÜN MUTFAĞI hat gesagt…

tavuğu bu şekilde çok seviyorum suyu lezzeti içinde birde nar gibi kızarıyor dediğin gibi Öznurcum karışık daha lezzetli oluyor birbirine lezzetleri karışıyor böylede çok güzel olmuştur senin elinin lezzeti lezzet katmıştır ellerine sağlık canım hayırlı iftarlar sevgiler

GonuLunceLezzetLer hat gesagt…

Hem yapmı kolay hemde lezzetli bir yemek nefis olmuş canım...ellerine sağlık...
Sevgiler...

sofraozlemi hat gesagt…

en vazgeçemediğim yemektir..her zaman heryerde nefis bir görüntü ve kurtarıcı olur bizler için..bu lezzetli yemek için ellerine sağlık canım..

akasyakokusu hat gesagt…

Canım Öznur'un o sözlerine desteğine canı gönülden tşkler..Allah c.c. seni eşine çocuklarına bağışlasın..amiiinn..
canımsın biliyorsun burda bile aykırı düşünenler var..niyetim tabiki kendimi acındırmak değildi.diğer bloglarımdada bu yazının aynılarını yazdımdı..
biri çıkıp bir laf ettimi kaldıramam ben bloga düşman olurum..milletin işi yokki neler yazıyorlar..boşver bunları..
Canımsın tekrar Allah c.c. razı olsun şimdi diğer yazıya geçiyorum..

akasyakokusu hat gesagt…

Öznur'um canım ne muhteşem lezzetler hepsi bir araya toplanmış böyle..Öznur bizi harmanlasın bir poşete doldurup yesinler demiş.))
Ellerine kollarına sağlık poşetin yarısı benim olsun pilavı ben demlerim:)

defneylebirlikte hat gesagt…

ben de dün fırında but yaptım ama poşette değildi.senle kalplerimiz bir mi ne hep aynı şeyleri yapar olduk!!ellerine sağlık mcanımm.

sevimin sayfasi hat gesagt…

posette yapilan yemekler cok lezzetli oluyor, bende tavugu bu sekil yapiyorum
ellerine saglik canim

yesildomates hat gesagt…

canım pişti olmuşuz:)
bende fırın poşetinde tavuk yaptım...
kalp kalbe karşıdır derler ya işte bizde böyle olduk..:))


canım ellerine sağlık...kocaman öpüyorum...

Huriye hat gesagt…

Canimcim ellerine saglik,tavugu bende firin posetinde yapiyorum gerçekten daha da lezzetli oluyor,baksana nar gibi kizarmis sahane vallahi,nefiis. Öpuyorum seni.

Iyi pazarlar...

Leyla Poyraz hat gesagt…

hazır iftara 2 saat kalmışken ben tabağı alayım canım..
ellerine sağlık.
yine her zamanki gibi muhteşem...

hazalca hat gesagt…

nefis görünüyor,eline sağlık.fırın poşetleri benimde cankurtaranım.balık,et, ne bulursam koyar pişiririm.hem başında beklemekde gerekmiyor.size afiyet olsun

Tuana hat gesagt…

Ellerinize sağlık mükemmel olmuş.
Fırın poşetini bende bu sene denemeye başladım, kesinlikle daha lezzetli oluyor, artık kendi buharıyla piştiğinden midir, fırında piştiğinden midir nedir :)
Paylaşımınızdan ötürü teşekkürler, sevgiler.

birdutmasali hat gesagt…

NE kadar hafif ve sağlıklı.
harika.. elinize sağlık.
hayrlı ramazanlar diliyorum.

NuNu

GULENAY hat gesagt…

arayi actik yine ama geldim:)hayirli ramazanlar cnm...

eyvahhyemekyandiocakbatti hat gesagt…

amanınnnn baharçiçeğimmmmm poşete sularıda akmıştır offf yeme bana getir bende yemem yanında yatarım:))) ellerine sağlık hayatım nefis görünüyor ...foto makinasında yemek resmi yoktu benim resimlerim vardı yeavrım :)))) öpüyorum sevgilerimle

disal hat gesagt…

öznurcum harika bir görüntü olmuş...açlığım git gide çoğalıyor...

valla ağzımın suyu aktı...bu tabağa bayıldım ben....en sevdiğim üçlü...

ellerine sağlık şekerim....

SARI PAPATYALAR hat gesagt…

ellerine sağlık çok nefis görünüyor sevgiler

kizilciksurubu hat gesagt…

Nefis bir yemek olmus, ellerine saglik canim. Hayirli iftarlar.

Yaren hat gesagt…

Aslinda hep firin posetinde pisirmek lazim,ben daha önce bir kac sefer kullandim ama sonra unutuldu gitti.Seninde yazdigin gibi vitaminler lezzetler kaybolmuyor.Alisveriste mutlaka almam lazim artik.Ellerine saglik cok nefis görünyor.Sevgiler.

NİLÜFER hat gesagt…

Tam benlik bir yemek olmuş eline sağlık canım

yildiz hat gesagt…

Ben de poset olayina bayiliyorum.Tencere yikama derdi olmuyor.
Ellerine saglik canim,hele altta duran katmere bayildim.Sahura size gelmek varmis...Allah kabul etsin.

Zehra hat gesagt…

Hayirli iftarlar canim Ramzan evinizi bereketi ve nuru ile aydinlatsin guzel ziyaretin icin tesekurler ederim.

hdidem95 hat gesagt…

ellerine sağlık canım görüntü çok güzel sevgiler

ikizlerinannesi;keskinli hat gesagt…

tam iftarlik olmus canim ellerine saglik geleyimmi iftara :)) sevgiler öptüm

Serap'la turuncu lezzetler hat gesagt…

mmm bayılırım bende,çok leziz görünüyor canım ellerine sağlık..öpüyorum sevgiler..

ÖZGÜLÜN TARİFLERİ hat gesagt…

ayyy oznur'cugummm vallahi orucum sakatlanacak basladim sapirdanmaya:))) oruc oruc bu guzel mamalara bakmak cokkk zorrr.
ellerin dert gormesim marifetli arkadasim benim.
Allah dualarinizi oruclarinizi kabul etsin.
hayirli ifttarlar.
selam ve sevgilerr.

butterfly hat gesagt…

Baharçiçeğim ben de tavuğu en çok poşette seviyorum, suyu, lezzeti hep içinde kalıyor.
Ellerine sağlık canımcım, süper görünüyor yemekler:)).
Sevgiler..
aslı

yukivehobileri hat gesagt…

canım çok lezetli görünüyo olsada yesek ellerine sağlıksevgiler

iremlemekanlar hat gesagt…

MİSSSS gibi olmuş ellerine saglık sizlere afiyet olsun canım hayırlı ramazanlar sevgilerimlee....

derya hat gesagt…

Canımmmm ellerine sağlık enfes olmuş misss gibi koktu,hayırlı iftarlar dilerim,öptüm...

tadınadoyamadım-dilek hat gesagt…

Bende sık sık fırın poşeti kullananlardanım
gerçekten çok pratik oluyor.Ellerine sağlık

sevgiyle kal

SOFRAMDA BERABER hat gesagt…

bende sıksık yaparım gerçekten tadı enfes oluyo patatesler de tavuğun lezzetine alıyo yanında hıımmm.. ellerine sağlık canım..
sevgiler..

akasyakokusu hat gesagt…

Canım Öznur'um senin lezzetlerin yanında benimkiler elini öpsün senin.
Bizde bir söz vardır..Güzel yemek yapana elinde ben'mi ( küçük siyah nokta:)var derler..
Sanırım senindede bir değil birkaç ben varki leziz yemekler yapıyorsun..Akşama neler yapacağını ben bilirim..Kesin masan sultanlara layık olur.
canım bende güllaç ısladım..kremayla hindistan cevizini karıştırıp arasına koydum..evdekiler pek sever.
canııımmm çok çokkkk öpüyorum seni.bayybyyy.

Aybike Ceylan hat gesagt…

Ellerine saglik Bahar'cigim, cok guzel olmustur eminim..
Sevgilerimi gonderiyorum.

Tarif Bahçesi hat gesagt…

Canım Baharım, harika bir yemek olmuş, ellerine sağlık. Enfes görünüyor. Bu ara umarım Ramazanın iyi geçiyordur, kendine iyi bak. Sevgiler Nesrin

pelin hat gesagt…

Tavuğu en çok bu şekilde seviyorum,ellerine sağlık...

Sevgiler..

zehra hat gesagt…

cok lezz gorunuyor ellerıne saglık

anneminkiziyim hat gesagt…

Selamlar,

canim ellerine saglik harika bir yemek olmus,

sevgiler....

Pastanı Seç hat gesagt…

canım ellerine sağlık
canım istedi kesin yapacağım

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin