Donnerstag, 18. September 2008

SIPSAK TARIFLER ETKINLIGI MANTAR DOLMASI

Yaman etkinliginin bu ayki konusu sipsak tarifler bende bu sipsak mantar dolmasiyla katiliyorum.Ev sahibesi sevgili Eda birdemetfeslegen arkadasimiza gönderiyor ve kolayliklar diliyorum
Iftarda et,tavuk yemeklerinin yanina cok yakisan hazirlamasi kolay ve oldukca lezzetli bir aparatif.

500 gr iri kültür mantar
200 gr kasar rendesi
yarim cay bardagi sivi krema
karabiber,kirmizi tozbiber,
kenarina sürmek icin siviyag

Temizlenmis mantarlarin sapi cikarilir, fircayla mantarlarin dis yüzü yaglanir.Oyuk kismi üste gelecek sekilde yagli kagit serili firin tepsisine dizilir.Kasar rendesine baharatlar ve krema eklenir, bu karisim kasikla matarlarin oyuk kisimlarina doldurulur.Isitilmis firinda kasarlar kizarana kadar pisirilir,sicak olarak servis edilir.Bereketli iftarlar

Kommentare:

DeSsTiNa / Hayatın Ta Kendisi Lokantası hat gesagt…

Ne zamandır yapmamıştım. İyi oldu hatırladığım :) En kısa zamanda yapayım. Ellerine sağlık

sofraozlemi hat gesagt…

nefis olmuş canım..mantara bayılırım..en kısa zamanda deniyeyim.ellerine sağlık..

sevgiler

defneylebirlikte hat gesagt…

mmm enfes olmuş canım.ellerine sağlık.görüntü 10 üstünden 10..sevgiler sana kocamannnnnn.

hdidem95 hat gesagt…

ne güzel bir görüntü ellerine sağlık canım sevgiler

neseersoy hat gesagt…

ellerine sağlık , çok hoş görünüyor.
sevgilerimle

akasyakokusu hat gesagt…

Öznur'cum bilirim bu tadııı..Mantarada kaşarada varım heryerde..
Mantarı büyük oğlan sevmiyor sadece..Ohhh o yemeyince biz yiyoruz..
Canım ellerine sağlık yutkundum gidiyorum..

akasyakokusu hat gesagt…

Ayyy canımm :)) mantarın üstüne sana bir fincan çay bırakayım..Hadi soğumadan iç emi..

birdutmasali hat gesagt…

AHH AHH.. ÇİÇEĞİMMMM
NASIL SEVİYORUM ŞU GÜZELİM MANTARLARIMI BİLEMEZSİNİZ..
NE HARKULADE YAPMIŞSINIZ.
ELİNİZE SAĞLIK..
PEK SEVDİMM.. PEK. :)

SVGLRRRRRRRRRR

hayatkazanbenkepce hat gesagt…

Şahane olmuş , ellerine sağlık canım...

Melek* hat gesagt…

ELLERİNE SAĞLIK DENEMEK GEREK
HAYIRLKI GECELER

Betül hat gesagt…

Bayılırım ben buna Öznur'cuğum. Ne kadar çekici görünüyor, ellerine sağlık.

Sevgilerimle.

lalecik hat gesagt…

Canım benim çok teşekkürler. Mantar dolmalrından nefis olmuş Öznurcuğum ellerine sağlık. Bende çok severim mantar dolmasını.
Sevgiler ve iyi haftasonları.

derya hat gesagt…

Öznur'cum iyi akşamlar enfes görünüyor valla sıcak sıcak yemesi süper olur hayırlı iftarlar dilerim canım,öptüm...

aslı kaya hat gesagt…

Bayılırım mantara dolmasa da olur harika ellerine sağlık.Sevgiler...

yukivehobileri hat gesagt…

ellerine sağlık canım mantar çok severim çok lezzetli olmuştur eminim seviler

Seda'nın Günlüğü hat gesagt…

Bende mantarı fırına verip kaşarlı yapıyorum ama hiç krema kullanmamıştım. Birşey daha öğrendim.
Sevgiler

GÜL'ÜN MUTFAĞI hat gesagt…

Başka birşey istemem bu nefis mantarlar olsun yeter bana iftarda ellerine sağlık canım benim çok güzeller kucak dolusu sevgiler hayırlı sahurlar

banu gökşin hat gesagt…

canım ellerıne saglık nefıs gorunuyor. iyi hafta sonları sevgılerımle..

neslihan hat gesagt…

Canım harika olmuş.en sevdiğim şeylerden mantar ve kaşar peyniri bir arada,enfes:-)))ellerine sağlık, çok da pratik bir tarif.sevgilerimle

akasyakokusu hat gesagt…

Öznur'um iyi geceler canım..
Geziyordum canım selam bırakmadan çıkmak istemedim.
Bereketli sahurların olsun canım...

sanong hat gesagt…

canim merhaba nasilsin? saglikli mutlu güzel günler diliyorum sevgiler Tülin

ikizlerinannesi;keskinli hat gesagt…

enfes olmus canim tam et yemeklerin yanina yakisir dedigin gibi kasarli kasarlida of gelde yeme aciktimmi ne:)) ELLERINE SAGLIK sevgiler canim

hayatkazanbenkepce hat gesagt…

Mantarlı yemekleri çok severim bu da harika olmuş , ellerine sağlık canım...

NİLÜFER hat gesagt…

geçmiş olsun dileklerin için teşekkür ederim canım
kaşarlı mantar nefis görünüyor denemek isterdim ama bizim evde benden başka hiç kimse mantar yemez:(( eline sağlık

hazalca hat gesagt…

hemşerim,eline sağlık.mantar dolması bizde de sıklıkla yapılan bir yemek.nerde işin kolayı var,ona kaçıyorum ya:))))
nefis görünüyorlar

Ayşe'nin mutfağı hat gesagt…

MERHABA MANTAR DOLMASINI BENDE ÇOK SEVİYORUM ELLERİNİZE SAĞLIK SEVGİLER

ebruakin hat gesagt…

Selam canım,
Etkinliğe çok yakışan bir tarif olmuş.
Ellerine sağlık. Öpüyorum.
Sevgiler...

nurdan hat gesagt…

elerinize sağlık..mantar ve kaşar sevdiğim ikili..sevgiler..

yesildomates hat gesagt…

canım ne güzel yapmışsın..vede çok lezzetli görünüyo..
ahhh birde benim eşim yese şu manarı:(
çok sevdğm halde malsef yapamıyorum..
kalabalık olunca anca yapabilyorum...
sende okadar güzel yapmışsınki..
arkadaşım ellerne sağlık..
öpüyorum...

semra mutfakta hat gesagt…

HEM ŞİPŞAK HEMDE SÜPER LEZİZ BİR TARİF ELLERİNE SAĞLIK.

SICAK PAYLAŞIMLAR AYSEL hat gesagt…

Mantarın her halini çok severim... Bu haliyle de sık sık tüketirim...

Ellerine sağlık... Sevgiyle...

Serap'la turuncu lezzetler hat gesagt…

mmm bende bayılırım ama krema koymuyordum birde seninki gibi deneyeyim çok leziz görünüyor canımcım ellerine sağlık..öpüyorum sımsıcak sevgiler..

derya hat gesagt…

Canım seni sobeledim sayfama uğrarsan sevinirim,öptüm...

dnaharikasi hat gesagt…

HIMMM çok lezzetli duruyor ellerinize sağlık

aslı'nın mutfağı hat gesagt…

Öznur'cum, merhaba, uzun zamandır gelemedim sana, kusura bakma ne olur.. Tariflerinin hepsini tek tek gezeceğim.. Mantarlar nefis görünüyor, gerçekten de şipşak bir tarif.. Ellerine sağlık canım..

Eda hat gesagt…

Öznur'cum
Herkese tek tek teşekkür mesajı yollarken farkettim ki, başkasının linki açılıyomuş, çok üzgünüm, hemen düzelttim..
Etkinliğe katıldığın ve renk kattığın için çok teşekkürler canım
Sevgiler...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin